Ga naar inhoud

Niesje : 8 april 2016 : Dr. Straten : Kliniek Heyendael


Aanbevolen berichten

  • Reacties 980
  • Created
  • Laatste Reactie
4 minuten geleden zei best_boobie:

Zo hey :45: 

Had ie beter de mont ventoux op kunnen rijden, want vanuit Gemmenich is het eigenlijk best wel een klimmetje idd..

Heb je gevraagd of ie een elektrische fiets heeft? :152: 

Mocht ik 'm nog tegenkomen ga ik dat vragen!! :154:

Link naar reactie
Delen op andere sites

32 minuten geleden zei Niesje:

Oleeeeee.. nacht 2 was ook best oké :43:

Goed zo meis. Hoop echt dat het mij ook zo zal gaan.

Het resultaat is echt prachtig :wub:. Frans heeft je echt een paar mooie boobs gegeven. Ben echt blij dat ik me niet heb laten ompraten om door een andere pc te laten opereren . Voel me alleen een beetje schuldig tov jouw als ik je foto van voor de operatie zie :blush:. Ik heb iets meer op de plank ( B soms C cup) maar de plank is behoorlijk doorgezakt :D. Als ik ze los heb kun je de onderkant van de ribbenkast niet zien en als ik met een bikini ( voorgevormd en met beugel) in de zon ga liggen heb ik onder mijn borsten altijd witte maantjes :wacko:. De verpakking is gewoon te groot :(. Als ik dan toch geopereerd moet worden dan laat ik wat cc erbij zetten omdat ik een B-cupje echt te klein vind voor mijn brede borstkast. Wen sjoon .... den sjoon ;).

Helpt het bh tussenstukje? Zit de Triump nu wat beter?

Nogmaals prachtige boobs !!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

9 minuten geleden zei Phoebee:

Goed zo meis. Hoop echt dat het mij ook zo zal gaan.

Het resultaat is echt prachtig :wub:. Frans heeft je echt een paar mooie boobs gegeven. Ben echt blij dat ik me niet heb laten ompraten om door een andere pc te laten opereren . Voel me alleen een beetje schuldig tov jouw als ik je foto van voor de operatie zie :blush:. Ik heb iets meer op de plank ( B soms C cup) maar de plank is behoorlijk doorgezakt :D. Als ik ze los heb kun je de onderkant van de ribbenkast niet zien en als ik met een bikini ( voorgevormd en met beugel) in de zon ga liggen heb ik onder mijn borsten altijd witte maantjes :wacko:. De verpakking is gewoon te groot :(. Als ik dan toch geopereerd moet worden dan laat ik wat cc erbij zetten omdat ik een B-cupje echt te klein vind voor mijn brede borstkast. Wen sjoon .... den sjoon ;).

Helpt het bh tussenstukje? Zit de Triump nu wat beter?

Nogmaals prachtige boobs !!!

 

Doe normaal gekkie!! Waarom zou jij je schuldig moeten voelen om mijn (voormalig :3:) platte borstkas?!? 

Ik snap heel goed dat jij net zo ontevreden bent over jouw voorsituatie en zo hebben we allemaal onze eigen beweegredenen ;) 

En je hebt ook helemaal gelijk! Wen sjoon, den sjoon!! :43:

 

De Triumph zit nu weer goed idd, tussenstukje is ideaal :35:

 

En nogmaals dankjewel!!

Denk dat ze idd prachtig worden :wub:  

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Martelband doet z'n naam werkelijk alle eer aan, auw mijn oksels :12:

Maarrrrr.. volgens mij zit rechts wel al een stuk lager! Yeay!!

Straks weer heel even spieken zonder bh :) 

Foto's alleen zichtbaar voor leden.

Word nu lid.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 10 maart 2016 om 22:14 zei Niesje:

Ik was mijn extra zwangerschapskilo's ook zat, 't me is gelukt met heel veel discipline, als ik iets wil dan ga ik er 100% voor, veel krachttraining en een voedingsschema (zal een fotootje toevoegen zodat je het verschil kunt zien en hoe snel het ging toen de knop eenmaal om was)

 

Ik weet wel dat het een grapje was van het carpoolen, maar met mij kun je alle kanten op dus had je geen vervoer gehad ging je gewoon mee ;)

Foto's alleen zichtbaar voor leden.

Word nu lid.

Jeetje, je hebt mij geïnspireerd!!! Ben al een tijd bezig, maar 'gewoon-wat-aan-het-doen-modus'. Ik heb 3 kids 9, 7 en 1 jaar. 

Thanx!!! Ik ga ervoor!

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden zei Niesje:

Martelband doet z'n naam werkelijk alle eer aan, auw mijn oksels :12:

Maarrrrr.. volgens mij zit rechts wel al een stuk lager! Yeay!!

Straks weer heel even spieken zonder bh :) 

Foto's alleen zichtbaar voor leden.

Word nu lid.

Wauw ziet er veelbelovend uit!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

7 minuten geleden zei BoysMom:

Jeetje, je hebt mij geïnspireerd!!! Ben al een tijd bezig, maar 'gewoon-wat-aan-het-doen-modus'. Ik heb 3 kids 9, 7 en 1 jaar. 

Thanx!!! Ik ga ervoor!

You Go Girl!!  :43:

Zo fijn als ik iemand kan motiveren, gewoon doen en gaan met die banaan!! :P

7 minuten geleden zei BoysMom:

Wauw ziet er veelbelovend uit!!

Thank you!! :wub:

Link naar reactie
Delen op andere sites

22 uur geleden zei Niesje:

Martelband doet z'n naam werkelijk alle eer aan, auw mijn oksels :12:

Maarrrrr.. volgens mij zit rechts wel al een stuk lager! Yeay!!

Straks weer heel even spieken zonder bh :) 

Foto's alleen zichtbaar voor leden.

Word nu lid.

Oksels zien er inderdaad pijnlijk uit. De grote van de borsten past goed bij je lichaam. Goede keuze geweest. Welk maat heb je in de Triumph?

22 uur geleden zei Niesje:

Oww en hello blubberbuik :45: 

Blubberbuik :154:. Ik zou willen dat ik zo'n blubberbuikje nu heb :3:.

Eindelijk mijn welverdiende vakantie na veel en hard werken.Heb gisteren nog tot 22.00 moeten werken. En morgen...ja, morgen.....is het dan zover....eindelijk wordt ik verlost van mijn hangborsten:43:. Of zoals manlief zegt geen last meer van kapotte knieschijven:45:

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik meen alles goed geregeld te hebben voor morgen. Breng net de kinderen na school staat mijn jongste overtegeven :99: op school dus ziek mee naar huis. Moet oppas ( mijn moeder) voor hem morgen overdag gaan regelen want hij zou eigenlijk tot 15.30 op school zijn en mijn moeder heeft morgen een controlle bezoek in het ziekenhuis. Helllllpppp hoe ga ik dit weer oplossen !!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

11 minuten geleden zei Phoebee:

Oksels zien er inderdaad pijnlijk uit. De grote van de borsten past goed bij je lichaam. Goede keuze geweest. Welk maat heb je in de Triumph?

 

Ik heb de band vanochtend toch ietsje losser gedaan, sneed zo in m'n oksels dat daardoor zelfs mijn vingeren begonnen te tintelen :blink: en rechts zat/zit toch nog hoog, maar dat heeft gewoon even tijd nodig denk ik.. ik vind de maat ook perfect zo maar ben natuurlijk wel heel benieuwd naar hoe het er uiteindelijk uit zal zien :) heb 75C in de Triumph maar wel nog met tussenstukje!

15 minuten geleden zei Phoebee:

Blubberbuik :154:. Ik zou willen dat ik zo'n blubberbuikje nu heb :3:.

 

Haha, ik stel me ook een beetje aan :P 

 

17 minuten geleden zei Phoebee:

Eindelijk mijn welverdiende vakantie na veel en hard werken.Heb gisteren nog tot 22.00 moeten werken. En morgen...ja, morgen.....is het dan zover....eindelijk wordt ik verlost van mijn hangborsten:43:. Of zoals manlief zegt geen last meer van kapotte knieschijven:45:

 

Vandaag even lekker rustig aan doen meid en morgen boobie-time :43:Yeeaay!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

13 minuten geleden zei Phoebee:

Ik meen alles goed geregeld te hebben voor morgen. Breng net de kinderen na school staat mijn jongste overtegeven :99: op school dus ziek mee naar huis. Moet oppas ( mijn moeder) voor hem morgen overdag gaan regelen want hij zou eigenlijk tot 15.30 op school zijn en mijn moeder heeft morgen een controlle bezoek in het ziekenhuis. Helllllpppp hoe ga ik dit weer oplossen !!!

Rustig blijven en niet in paniek raken, je vindt vast wel een oplossing! 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heel verstandig dat je 2 maten hebt, ik had Frans gevraagd welke maat en daar braaf naar geluisterd maar denk dat ik volgende week toch even ga kijken voor een andere sportbh. Zit nu toch nog met die zwelling..

Ben gisteren zonder slaaptabletje naar bed gegaan en heb iets onrustiger maar wel langer doorgeslapen. Gaat goed dus!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Fijn dat het goed gaat! En die zwelling neemt vanzelf weer af. Ik merk dat het bij mij ook afneemt. Inmiddels al de eerste kilo weer kwijt. Dus tot nu toe maar 1 aangekomen (nou ja 2 maar die silicone kilo's tel ik niet mee hahaha). 

En het lastige van de BH maat is de omtrek. Ik heb namelijk 450cc ze zeggen 150cc is 1 maat. En dat klopt draag nu 85C, maar goed dat staat gelijk aan een 75E. Vandaag maar lekker de Anna Carefix aan. Mijn borsten zijn iets rustiger en deze zit ook heerlijk.

Maar eehh die martelband hoort niet te martelen hè? Je moet hem stevig om hebben maar niet strak strak. Zolang hij de protheses maar op zijn plek houdt. Het moet er niet ingebrand worden. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

9 minuten geleden zei Bruisend:

Fijn dat het goed gaat! En die zwelling neemt vanzelf weer af. Ik merk dat het bij mij ook afneemt. Inmiddels al de eerste kilo weer kwijt. Dus tot nu toe maar 1 aangekomen (nou ja 2 maar die silicone kilo's tel ik niet mee hahaha). 

En het lastige van de BH maat is de omtrek. Ik heb namelijk 450cc ze zeggen 150cc is 1 maat. En dat klopt draag nu 85C, maar goed dat staat gelijk aan een 75E. Vandaag maar lekker de Anna Carefix aan. Mijn borsten zijn iets rustiger en deze zit ook heerlijk.

Maar eehh die martelband hoort niet te martelen hè? Je moet hem stevig om hebben maar niet strak strak. Zolang hij de protheses maar op zijn plek houdt. Het moet er niet ingebrand worden. 

Ik zal een fotootje toevoegen!

Dat kleine streepje linksboven is waar Kees hem op had gezet, dat was gelijk veel te strak dus heeft Frans hem losser gezet (blauwe streep) maar dat begon gisteren ook echt zeer te doen dus heb hem vanochtend maar ietsje losser gedaan. Wat een opluchting!

Ik heb er incl. siliconen 2,5 kg bij dus niks aan het handje, komt vanzelf wel weer. Eet wel gezond maar snoep nu gewoon ook even lekker erbij, moet kunnen ;) 

Fijn dat de zwelling al afneemt bij je en alles rustiger voelt, ben ook wel blij als ik een paar dagen verder ben!

75E klinkt zooooo groot hè, woooow!! 

Denk dat ik straks tussen C en D zal zitten, ben wel heel benieuwd :) 

Link naar reactie
Delen op andere sites

5 minutes ago, Niesje said:

Ik zal een fotootje toevoegen!

Dat kleine streepje linksboven is waar Kees hem op had gezet, dat was gelijk veel te strak dus heeft Frans hem losser gezet (blauwe streep) maar dat begon gisteren ook echt zeer te doen dus heb hem vanochtend maar ietsje losser gedaan. Wat een opluchting!

Ik heb er incl. siliconen 2,5 kg bij dus niks aan het handje, komt vanzelf wel weer. Eet wel gezond maar snoep nu gewoon ook even lekker erbij, moet kunnen ;) 

Fijn dat de zwelling al afneemt bij je en alles rustiger voelt, ben ook wel blij als ik een paar dagen verder ben!

75E klinkt zooooo groot hè, woooow!! 

Denk dat ik straks tussen C en D zal zitten, ben wel heel benieuwd :) 

Ja precies, nu weer volgens mijn schema aan het eten maar dan met ijsjes haha :45: 

En ja het klinkt groot, maar de maat boeid mij allemaal niet zo, zolang ik het maar mooi vind staan in mijn kleding enzo. En naakt natuurlijk. Ze zijn alleen wel iets groter dan ik mij had ingebeeld. En ik vind ze echt fantastisch. Maar ik weet wel zeker dat het gaat opvallen op mijn werk! 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Oh wauw wat een verschil! 

Link naar reactie
Delen op andere sites

10 minuten geleden zei Bruisend:

Ja precies, nu weer volgens mijn schema aan het eten maar dan met ijsjes haha :45: 

En ja het klinkt groot, maar de maat boeid mij allemaal niet zo, zolang ik het maar mooi vind staan in mijn kleding enzo. En naakt natuurlijk. Ze zijn alleen wel iets groter dan ik mij had ingebeeld. En ik vind ze echt fantastisch. Maar ik weet wel zeker dat het gaat opvallen op mijn werk! 

 

Soulfood :P haha

Nee de maat boeit mij ook niet meer, dacht altijd als ik maar op een C uitkom en dat ik even getwijfeld heb of ik het niet te groot zou gaan vinden snap ik nu ook niet meer :45: ik moet straks nog eens even goed gaan kijken trouwens, gisteren niet meer gedaan eigenlijk.

Denk dat het bij mij ook wel gaat opvallen hoor, sowieso omdat ik altijd perfect rond voorgevormde maximizers droeg en nu punttieten heb :45: 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.