Ga naar inhoud

Niesje : 8 april 2016 : Dr. Straten : Kliniek Heyendael


Aanbevolen berichten

1 uur geleden zei Bruisend:

Serieus?? Ik ben daar echt 11 uur geweest! Wat een mazzel heb jij zeg!!! Maar eehh nu al een borstband om? Dat is snel! 

Geniet van je boobs en een goed herstel gewenst!

Ik 4,5 uur :D maar heb dan weer geen mazzel met de borstband :P maar goed, wat moet dat moet! 

Thx meissie & jij ook nog natuurlijk!!

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 980
  • Created
  • Laatste Reactie
1 uur geleden zei Mamalisa:

Zoooo echt fijn meis! Je hoort wel eens anders! Maakt de hele ervaring een stuk prettiger! Ben heel blij voor je! En hoe is t resultaat? Hoe hangen de dames erbij?:lol:

Ik vond de dames meteen al moooooi :wub: maar rechts is nu al behoorlijk vervormd door vocht dus ik kijk maar even niet meer :P heb foto's gemaakt en alles opgeschreven, zal er binnenkort een samenhangend verslag van maken en dan ook gelijk een album aanmaken ;) 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wauw Niesje, dat is echt allemaal super snel gegaan zeg. Van harte gefeliciteerd met je nieuwe boobies. Ben heel benieuwd. En wat fijn dat je je zo goed voelt. Maar leert wel op dat je niet te veel gaat doen; gewoon lekker uitrusten, je laten verwennen en op tijd je medicijnen nemen. 

Ik wens je een heel voorspoedig herstel toe. :35:

Xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dank jullie :D

Ik doe echt rustig aan en laat mij bedienen hoor ;) heb ik wel verdiend :45: maar voel me gewoon veel beter dan verwacht! 

Lig nu lekker in m'n hoekje op de bank te chillen met een zak chips & een filmpje erbij :35: 

Link naar reactie
Delen op andere sites

7 minuten geleden zei Niesje:

Dank jullie :D

Ik doe echt rustig aan en laat mij bedienen hoor ;) heb ik wel verdiend :45: maar voel me gewoon veel beter dan verwacht! 

Lig nu lekker in m'n hoekje op de bank te chillen met een zak chips & een filmpje erbij :35: 

:35:.... Zo wil ik het ook wel over vijf weken. Heb je daar een speciaal recept voor :P? Geniet er maar lekker van, meis. Ik gun het je van harte. 

Xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Niesje. Ik hoop dat het bij mij dinsdag ook zo zal verlopen maar, denk dat ik toch wel meer last zal hebben omdat ik ook een borstlift krijg :unsure:.  Haha ...heeft  het aansteken van het kaarsje voor jouw toch iets geholpen ^_^. Hoe voel je je nu? Heb je een beetje kunnen slapen?

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden zei Phoebee:

Niesje. Ik hoop dat het bij mij dinsdag ook zo zal verlopen maar, denk dat ik toch wel meer last zal hebben omdat ik ook een borstlift krijg :unsure:.  Haha ...heeft  het aansteken van het kaarsje voor jouw toch iets geholpen ^_^. Hoe voel je je nu? Heb je een beetje kunnen slapen?

Jaaaa thx voor je kaarsje meis :wub: ik heb er nog eentje uit Lourdes zelfs, die ga ik dinsdag voor jou aansteken! Bereid je maar gewoon voor op het allerergste (zoals ik) dan kan het alleen maar meevallen ;) 

Ik heb best goed geslapen eigenlijk, had me een 2mg melatonine tabletje gepakt :P 2 x wakker geweest om te plassen, dat hele vocht moest er toch uit haha, maar ook vlug weer in slaap gelukkig! Wel met voedingskussen en half rechtop geslapen met extra kussens in m'n rug want die zeurt sinds gisteravond.. oh en met m'n nekkussentje, zó blij mee!! Heb denk ik in totaal 6-7 uurtjes slaap gehad dus ben dik tevreden :35:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Super meis dat je zo goed heb geslapen en dat het zo goed gaat. Je hebt in iedere geval meer geslapen als ik. Was al om 4 uur op :blush:. Ga zo de 5 de machine was aanzetten en heb al wat opgeruimd en gepoetst. Moet vanmiddag naar een verjaardag en morgen nog werken. Weet niet wanneer ik dit anders moet doen want, maandag wil gebruiken om nog wat oefeningen te doen, nog wat boodschapjes te halen en even lekker te tutten

Ik ben even aan het checken of ik de dingen die jij noemde in huis heb. Melatonine en voedingskussen en extra kussen heb ik. Nekkussentje moet ik ook nog ergens hebben. Heb laatst de kinderen ermee zien lopen dus zal wel tussen het speelgoed liggen. Ja....gevonden. Heb zelfs gisteren nog zo'n coldpack gekocht. Had ergens op dit forum gelezen dat die ook wel van pas zou kunnen komen :D. Check...alles in huis. Moet alleen nog voor druivensuiker drinken en eten zorgen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Waarschuwing:  errug lang verslag!! :P 

komt ie hè..

 

08.04.'16 - boob day - oooow yeah!! :43:

Vanaf half 5 lig ik in bed te draaien, mijn kleine meisje is bij ons in bed gekropen en wat vind ik het heerlijk! Nog even lekker met haar dicht tegen me aan knuffelen.. maar slapen kan ik niet meer, het dringt nu echt tot me door: vandaag krijg ik eindelijk nieuwe boobies!! Ik wacht op de wekker die om 5.45 uur gaat en kruip ook nog snel even lekker tegen m'n mannetje aan, dat zal de komende tijd ook wel niet gaan! En dan, hup eruit.. even wassen, in de kleren en de kindjes uit bed trommelen. Dankzij mijn tot in de nopjes geplande stel-je-voor-er-breekt-oorlog-uit voorbereiding loopt alles gesmeerd en zijn we lekker op tijd bij opa en oma. Even iedereen goed knuffelen  want ze zijn allemaal plaatsvervangend zenuwachtig voor mij, heel apart eigenlijk! 7 uur dus helemaal op schema zitten we in de auto op weg naar Groesbeek! Ik moet er om 9 uur zijn dus we hebben een dik half uurtje speling mocht het druk op de weg zijn. Nog steeds niet zenuwachtig! Het enige gevoel dat ik heb is: HONGER!! Ik haaaaaat het om nuchter te moeten blijven, hier keek ik eerlijk gezegd het meeste tegen op.. vooral als ik bedenk wat ik allemaal bij me heb: gezonde pannenkoekjes, gezonde kip/volkoren wraps (jammie!!), bananen, flesjes water, flesjes cola, dextro, en oh ja.. chocolaaaaaa :32: Ik durf dus te wedden dat ik best goed ben voorbereid (Bruisend nogmaals bedankt voor de waarschuwing meissie:35:). Mijn tas waar ik gisteren van alles wat aan kleding in had gegooid, zit nu dus vol met eten hahaha, ik heb alleen een lekkere pyjama bij me, dikke sokken en een dik vest mocht ik het koud hebben. Zit nu in mijn joggingbroek, topje en sportvestje in de auto. Daar moet ik het maar mee doen. Verder nog de iPad bij me daar zit ik het verslag op te typen, ben nu al bang dat het een erg lang verslag gaat worden hahaha maar misschien heb ik straks wel helemaal geen praatjes meer en valt het reuze mee;)
Oh trouwens, een deken en kussentjes voor op de terugweg heb ik ook maar in de auto gestopt, kreeg echt 'n beetje een we gaan op vakantie-gevoel! :beach:
Vriendlief vraagt ineens: mag jij wel je gordel om straks? And then it hits me!! Shit ik heb straks gewoon tieten!! Whaaaaaaa...:01: maar nee, nog steeds niet zenuwachtig :131: Zin in!!! Na een beetje kloten op het forum, op Facebook en ouwhoeren met vriendlief zijn we er al, 20 minuutjes te vroeg! Nog steeds niet zenuwachtig. Heb alleen honger!! Maar goed, let's goooooooo :125:
In de kliniek moeten we even wachten in de huiskamer en hier staat natuurlijk een koffieautomaat.. daar heb ik nou net zo'n zin in! Ben gewoon flauw van de honger dus denk dat als ik straks weer wakker word ik niet eens geïnteresseerd ben in de boobies maar zal vragen wanneer ik eindelijk mag eten :45: geintje natuurlijk! Oké nu heb ik het zelf ook door :75: ik klink als een verschrikkelijke hongerlijer, niet?! Ik stop ermee :70:   

Oooh ik word opgehaald, spannend!!!

9.20 uur Nou ik lig er hoor, moest meteen mee naar de verkoeverkamer en heb nog zitten kletsen met Kees en Otmar terwijl ik werd "aangesloten" en m'n medicijnen moest pakken :viannen_76: gezellige boel hierzo!! Beetje gezonde spanning nu, laat die boobies maar komen!! Hell yeah :D  Dankzij Otmar en z'n verwarming had ik een heerlijk warm bedje trouwens en we hebben het nog over m'n pannenkoekjes gehad :36: over voeding en krachttraining (Otmar doet aan vechtsport en zat gewoon rekoefeningen te doen op z'n klompen :45:  ) dus ik was helemaal in m'n nopjes! Kreeg nog een hoop complimentjes over m'n tattoo, m'n spiertjes en dat ze me toch echt flink wat jaartjes jonger hadden geschat! Zo dan, die steek ik lekker in m'n zak :33: en zo meteen krijg ik er ook nog een paar mooie memmen op, dacht ik :1big_boobs: whoeeeei!!

10 uur Frans komt me aftekenen en 5 over 10 word ik opgehaald door de anesthesisten, hun namen ben ik helaas kwijt (Kees en Otmar hebben meer indruk op me gemaakt ;))! Eentje had een erg sterk Duits accent en ik moest m'n lach inhouden en die ander had rossig haar :P  en was een grapjas. "Jij komt niet uit Rotterdam" zegt ie ook. Nee helemaal onderin uit Limburg zeg ik nog :45: "Ja joh, je meent het hahaha.." hèhè, flauw he :131: In de OK ook nog wat zitten flauwekullen tot Frans kwam, controlevragen doorgenomen en toen iedereen maar succes gewenst :45:  want ik hoefde tenslotte toch niks te doen en voor ik het wist voelde ik de koude vloeistof door m'n aderen vloeien.. heb aan de kindjes gedacht, en weg was ik. Oh nee, dacht nog ik word zo weer wakker want krijg hier toch niks meer van mee. 10.15 uur was dat, ik heb de klok nog gezien! 

Volgende dat ik weet is dat ik wakker word met de kindjes nog in mijn gedachte en zoiets had van hè.. lag net lekker te dromen. En ik had dorst! Dat is het eerste dat ik vroeg of ik nu dan eindelijk wat water mocht. Toen zag ik de klok, 11.40 uur. Vond het sneu voor m'n mannetje dat ie zo lang alleen was. En toen pas dacht ik: hé, ik moet even spieken :01: en ik hoor Otmar nog zeggen: "Ja kijk maar meid, ze zijn toch echt van jou!" Super blij natuurlijk om boobies te zien en geen platte borstkas meer, maar maakte eerlijk gezegd toch minder indruk op me dan ik had verwacht!! Dacht dat ik helemaal emo en huilend wakker zou worden omdat ik eindelijk borsten had. Niet dus! Maar ben wel heel blij! Van bovenaf zien ze er wat raar uit dus mijn telefoon gepakt en gelijk wat foto's gemaakt. Ik was nog erger dan de jeugd met mijn telefoon, volgens Kees ;):45: 

Voelde me wel nog wat suf maar echt veeeeel beter dan ik had durven hopen!
Geen gevoel alsof er een vrachtwagen over me heen was gerold en ik miste eigenlijk ook die olifant die op je borstkas zit! Ik weet wel nog dat ik dacht van nou blijf maar bij, des te eerder mag je naar je kamer! Dus heb koffie gevraagd en 10 minuten later boden ze me een beschuitje aan maar vroeg ik of ik niet mijn pannenkoekje mocht hebben? Dat mocht! En toen ging het rap!! Mannetje mocht heel even komen kijken en toen kreeg ik door dat het de bedoeling was dat ik snel naar huis kon zodra ik me goed genoeg voelde en dus helemaal niet eerst naar een kamer werd gebracht. Het was natuurlijk de speciaal ingelaste OK vrijdag dus iedereen wilde op tijd naar huis denk ik. Had er geen moeite mee want voelde me prima :35: maar stel ik had me beroerd gevoeld was het wel vervelend geweest. Ik heb nog maar een kopje koffie gevraagd, mezelf aangekleed (ook topje over m'n hoofd), ben gaan plassen en heb 10 minuutjes moeten wachten op Frans. Ook hij was verbaasd hoe goed ik me voelde én was blij dat ik de borstband al bij me had, die moest dus meteen aan en na een kort gesprekje mocht ik gaan!! Woehoeee :43:

13.15 uur zitten we in de auto op weg naar huis en echt waar, alles viel me 1000% mee!! Behalve de borstband, da's een bitch!!  :81:

15 uur, ik ben thuis!! Al met al 4,5 uur in de kliniek en 8 uur onderweg geweest. Ik voel links bijna niks, rechts wel! Staat ook helemaal bol! Maar echt, ik vind het prima te doen vooralsnog! Ik was echt veeeeel te goed voorbereid maar liever dat dan andersom. Waar ik trouwens echt blij mee was, is het kussentje dat ik onder mijn rechterarm heb gelegd zodat ik daar een beetje op kon leunen in de auto! Zo, en nu ga ik lekker chillen op de bank.. hoop dat jullie mijn lange verslag wat vonden haha en wie weet heeft iemand er nog iets aan :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Leuk verslag! En wat goed om te horen dat het allemaal zo goed is verlopen zeg! Ik had ook Kees, een aardige man haha. En goed ook dat je zo een goede nacht hebt gehad. Ik zat aan de slaappillen maar blijk nu gewoon van mezelf 12 uur te kunnen slapen haha. 

:01:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Leuk verslag je! Fijn dat het allemaal goed is gegaan.

Herkenbaar wat je zegt, ik dacht ook dat ik emotioneel zou worden toen ik voor het eerst mijn borsten zag, maar had zoiets van: OK thats all. Waar blijft mijn broodje ! 

Moet je die band 24u dragen?

Goed herstel verder en hou ons op de hoogte :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

20 minuten geleden zei Bruisend:

Leuk verslag! En wat goed om te horen dat het allemaal zo goed is verlopen zeg! Ik had ook Kees, een aardige man haha. En goed ook dat je zo een goede nacht hebt gehad. Ik zat aan de slaappillen maar blijk nu gewoon van mezelf 12 uur te kunnen slapen haha. 

:01:

Hé goed geslapen lees ik! Dat gaat de goede kant op!

Link naar reactie
Delen op andere sites

40 minuten geleden zei Bruisend:

Leuk verslag! En wat goed om te horen dat het allemaal zo goed is verlopen zeg! Ik had ook Kees, een aardige man haha. En goed ook dat je zo een goede nacht hebt gehad. Ik zat aan de slaappillen maar blijk nu gewoon van mezelf 12 uur te kunnen slapen haha. 

:01:

Ben toch jaloers, 12 uur slapen dat wil ik ook wel!! Lig jij ook half rechtop?

Kees was echt super aardig! Alleen had ie voor m'n operatie nergens last van en toen ie mij erna met de bh hielp begon die een beetje te stotteren :45: arme vent! :P 

Link naar reactie
Delen op andere sites

39 minuten geleden zei Soraja:

Leuk verslag je! Fijn dat het allemaal goed is gegaan.

Herkenbaar wat je zegt, ik dacht ook dat ik emotioneel zou worden toen ik voor het eerst mijn borsten zag, maar had zoiets van: OK thats all. Waar blijft mijn broodje ! 

Moet je die band 24u dragen?

Goed herstel verder en hou ons op de hoogte :)

Hahaha Soraya, jij had ook gewoon honger!! :P 

Die band moet ik 6 weken 24/7 dragen:145:

en dank je, houd jullie zeker op de hoogte!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Volgens mij ben ik nog niemand hier op het forum tegen gekomen, bij wie het allemaal zo voorspoedig is verlopen als bij jou, @Niesje. Dus je bent óf gewoon een bikkel, óf een enorme geluksvogel. Ben echt heel blij voor je. Hoop maar dat het zich op deze manier voortzet. En zoals Daantje73 ook al zegt;  fijn dat je zo goed geslapen hebt. .. Dat komt je herstel ook alleen maar ten goede. Fijn herstel verder. ....ennuh, ook al gaat het allemaal zo super. ... laat je wel gewoon heerlijk verwennen hè :38:.

Xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.