Ga naar inhoud

Niesje : 8 april 2016 : Dr. Straten : Kliniek Heyendael


Aanbevolen berichten

  • Reacties 980
  • Created
  • Laatste Reactie
Gast liesje83

Oh ik wil ook zo'n buik, heb je dat echt in drie maanden gedaan? Of was je daarvoor al bezig? Vis sportschool of zelf alles uitgevogeld? 

Link naar reactie
Delen op andere sites

13 minuten geleden zei liesje83:

Oh ik wil ook zo'n buik, heb je dat echt in drie maanden gedaan? Of was je daarvoor al bezig? Vis sportschool of zelf alles uitgevogeld? 

Dat vroeg ik me net nou ook af ;) Hoe vaak in de week moet je hiervoor trainen? (Ik train me suf maar zie geen resultaat).

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dames, echt in 3 maanden! 't is een verschil van "maar" -8 kilo, maar lijkt meer hè.. heb gemiddeld 3x per week 1,5 krachttraining gedaan (geen cardio, heb ik 'n hekel aan) en vooral heel goed op je voeding letten! En dan bedoel ik niet uithongeren, integendeel, ik moest proppen in het begin! Ik eet nu veel meer en vooral vaker, maar dan wel gezond. En toch lekker!!

bij meer interesse pb me maar even ;) 

Link naar reactie
Delen op andere sites

4 minuten geleden zei Niesje:

Dames, echt in 3 maanden! 't is een verschil van "maar" -8 kilo, maar lijkt meer hè.. heb gemiddeld 3x per week 1,5 krachttraining gedaan (geen cardio, heb ik 'n hekel aan) en vooral heel goed op je voeding letten! En dan bedoel ik niet uithongeren, integendeel, ik moest proppen in het begin! Ik eet nu veel meer en vooral vaker, maar dan wel gezond. En toch lekker!!

bij meer interesse pb me maar even ;) 

Nou, schrijf het er maar meteen bij in de pb die ik je gestuurd heb haha, want heb echt dikke interesse!!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

40 minuten geleden zei liesje83:

Oh ik wil ook zo'n buik, heb je dat echt in drie maanden gedaan? Of was je daarvoor al bezig? Vis sportschool of zelf alles uitgevogeld? 

Had ik even overheen gelezen, sorry!

ik zit in een facebookgroep met allemaal dames die aan krachttraining doen, daar maken ze ook gepersonaliseerde voedingsschema's voor je (kost 17,50).

Ging al sinds een weekje of 2 samen met een vriendin naar de sportschool en zo is het allemaal begonnen. Wilde mijn 7 extra kilo's sinds de zwangerschap eraf hebben voor onze vakantie een maand later in augustus. Maar een keer zo heerlijk bezig met voeding en krachttraining ben ik er echt van soort verslaafd aan geworden :P hahaha 

Link naar reactie
Delen op andere sites

16 uur geleden zei Phoebee:

Joh, ich kal och plat, allein het sjrieven geit neet zo goot. Ik woon bijna in het sjmaalste stukke van Limburg. 

hahaha wat grappig, ik kan alleen echt geen plat schrijven dus doe het je niet na :P 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ga morgen myfitnesspal proberen en een half uurtje oefeningen doen. Met krachttraining wacht ik tot na de operatie want dat is nog maar bijna 3 weken. Na de operatie mag je toch 6 weken niet sporten toch?  

Ik moet zo nog naar Sittard werken met dit mooie weer :134:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Volgens mij mag je nog langer niet en moet je het vanaf 6 weken echt rustig opbouwen. Gewoon goed naar je lichaam luisteren denk ik..  Als je hulp nodig hebt bij de app hoor ik het wel hè ;) 

Het was prachtig weer idd vandaag!! 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Jullie dames uit Limburg! Ik had eens een collega uit Limburg die zei: wij gaan zo poefele eten...

Ik had daar nog nooit van gehoord maar dat was iets lekkers van de bakker gelinkt aan carnaval? Vanaf die dag noemde ik haar poefele....later zei ze, ik vond dat niet zo leuk want het betekent ook nog iets anders....dame van plezier ofzo? :45:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hahaha, poefele zijn echt megalekker!! 

net als nonnevotten ;) 

maar een poefel word je bij ons ook al gauw genoemd als je wat flinker bent..

Enigste associatie met dame van plezier is volgens mij poefhoer, maar dat heb ik al jaaaaaaren niet meer gehoord :45: 

lekker hoogwaardige info die je hier van me krijgt he :P hahaha

Foto's alleen zichtbaar voor leden.

Word nu lid.

Link naar reactie
Delen op andere sites

34 minuten geleden zei Niesje:

Hahaha, poefele zijn echt megalekker!! 

net als nonnevotten ;) 

maar een poefel word je bij ons ook al gauw genoemd als je wat flinker bent..

Enigste associatie met dame van plezier is volgens mij poefhoer, maar dat heb ik al jaaaaaaren niet meer gehoord :45: 

lekker hoogwaardige info die je hier van me krijgt he :P hahaha

Foto's alleen zichtbaar voor leden.

Word nu lid.

:45: 
Van gezond eten in dit topic rechtstreeks door naar de poefele!

mmmmmmmmmmmmm

Link naar reactie
Delen op andere sites

Die poedel ziet er anders verdomd lekker uit!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wat leuk om hier nog meer 5 april Frans van Straten ladies te zien! Wat een killerbody Niesje, wauw! Superknap na 3 kids, en ook tof om lezen dat het je ook geestelijk zo heeft geholpen.

Ik ben nu een aantal weken flink aan het sporten om van de zomer mij eindelijk lekker te voelen in mijn bikini. Voor het andere deel zorgt Frans van Straten (klaar met de kipfilets!!). Ik vind het wel lastig dat ik daarna 6 weken niet mag sporten, hebben jullie daar ook moeite mee?

Ik ga rechtstreeks bij hem. Ik ben vorige week op consult geweest en dus 5 april al de operatie. Het gaat wel heel snel (kon zelfs al 22 maart!), maar wel veel zin in!

Link naar reactie
Delen op andere sites

9 hours ago, best_boobie said:

Een poedel!!! :154:

 

haha oh no! de Ipad correct lol. Liever eet ik geen poedel1 :45:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Welkom Freduriek. Jij ook al 5 april bij Frans straten? Dat is vandaag nog maar 3 weekjes. Ik vind het ook superspannend. Ik moet morgen eerst nog op consult bij Frans Straten wat ik ook al spannend vind. Ik wil toch wat meer cc passen dan 400cc :D Hoeveel cc krijg jij? En wat is jouw lengte en gewicht? Wat sporten betreft ben ik eigenlijk niet fanatiek bezig...doe thuis wat oefeningen. Heb besloten om na herstel van borstvergroting zo'n body te trainen als Niesje.

Niesje heb jij bij myfitnesspal de premium of gebruik je de standaard versie? Dat scannen van producten is superhandig en leuk. Ik loop in de winkel alleen nog maar te scannen :P.  Myfitnesspal bevestigd wel wat ik al vermoede en dat is dat echt veel te weinig eet. Moet toch echt eens op zoek gaan naar een goede voedingsschema.

Bruisend een stukje poedel...nee dank je :D. Dacht al dat ik alleen problemen had met iPad correct :4:.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.