Ga naar inhoud

Niesje : 8 april 2016 : Dr. Straten : Kliniek Heyendael


Aanbevolen berichten

1 hour ago, Niesje said:

Ben toch jaloers, 12 uur slapen dat wil ik ook wel!! Lig jij ook half rechtop?

Kees was echt super aardig! Alleen had ie voor m'n operatie nergens last van en toen ie mij erna met de bh hielp begon die een beetje te stotteren :45: arme vent! :P 

Ik lig alle kanten op. Helemaal plat, recht op alles wat een beetje werkt. 

En haha die arme Kees :45: 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 980
  • Created
  • Laatste Reactie
38 minuten geleden zei Jaydee:

Volgens mij ben ik nog niemand hier op het forum tegen gekomen, bij wie het allemaal zo voorspoedig is verlopen als bij jou, @Niesje. Dus je bent óf gewoon een bikkel, óf een enorme geluksvogel. Ben echt heel blij voor je. Hoop maar dat het zich op deze manier voortzet. En zoals Daantje73 ook al zegt;  fijn dat je zo goed geslapen hebt. .. Dat komt je herstel ook alleen maar ten goede. Fijn herstel verder. ....ennuh, ook al gaat het allemaal zo super. ... laat je wel gewoon heerlijk verwennen hè :38:.

Xx

Hahaha, ik ben wel een bikkel hoor :131:  :45: 

Ik voel het natuurlijk wel, maar had gewoon erger verwacht!

Rechts was al gelijk beetje vervelend en doet nu wel zeer, voelt heel dik en de bh doet ook pijn, dus ik ga eens even kijken ;) 

 

*edit* 

Oké meiden, ik snap wel waarom ik rechts wél voel.. die tiet zit zowat ín m'n oksel :wacko:

Heb foto's gemaakt en zal ze zo in een album zetten, hoor graag wat jullie ervan vinden (zal wel normaal zijn maar hoor toch graag jullie mening ;)

Ook zat m'n Trimuph TriAction veeeel te strak en heb ik even 2 Anna Carefix kunnen lenen, M en L, heb nu de M aan.. wat een verademing al :rolleyes: ondanks de band! Die klote bh zat gewoon te vervelen!! 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wowww Niesje... wat zal jij gelukkig zijn..

Je was idd Toos Tietloos :45:

Nee even zonder gekheid...  deze nieuwe borsten passen perfect bij jouw mooie strakke lichaam.. ze zijn nu al mooi, na 1 dag po.. kun je nagaan over een paar weken! Geniet ervan.. maar dat gaat volgens mij wel goed komen :43:

Link naar reactie
Delen op andere sites

4 minuten geleden zei Nathalie*:

Wowww Niesje... wat zal jij gelukkig zijn..

Je was idd Toos Tietloos :45:

Ja toch!! Daarom mag ik dat ook zeggen vind ik :45: 

 

5 minuten geleden zei Nathalie*:

Nee even zonder gekheid...  deze nieuwe borsten passen perfect bij jouw mooie strakke lichaam.. ze zijn nu al mooi, na 1 dag po.. kun je nagaan over een paar weken! Geniet ervan.. maar dat gaat volgens mij wel goed komen :43:

Thx meid, ik ga zo ontzettend genieten van deze dames :43: eindelijk helemaal vrouw voelen :wub:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hè Niesje wat een super leuk verslag :35:.Kon best wel wat langer :45:. Dit geeft de dames moed die nog geopereerd moeten worden of aan een borstoperatie denken.

Wat de Triumph Triaction betreft ben ik van plan om er twee ( D en E cup) mee te nemen en zo'n bh verlengstukje van Triumph neem ik mee. Zit de Triumpf echt zo strak ?:unsure:.  

Ik zal dinsdag eens opletten of die Kees ook bij mij stottert, anders ligt het toch echt aan jouw schoonheid Niesje ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

25 minuten geleden zei Daantje73:

 

 

Dat citeren gaat de hele tijd fout dus negeer bovenstaande maar. Kon niet op je foto reageren, maar wow zeg, wat een fantastisch resultaat!  Niet zo gek dat je zo in de wolken bent!

 

@Daantje73 ik zit ook nog zo te klungelen hier hoor :P 

En dank je wel :blush: !! Ben echt heeeeeel blij :wub:

Heb de instelling van het album trouwens ook gelijk even veranderd :) 

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden zei Bruisend:

Ik lig alle kanten op. Helemaal plat, recht op alles wat een beetje werkt. 

En haha die arme Kees :45: 

Helemaal plat durf ik nog niet, ben bang dat die dingen dan onder m'n kin liggen :45: 

en hahaha, die Kees was wel gewoon echt te lief en dat op z'n eigenlijk vrije dag!

Link naar reactie
Delen op andere sites

19 minuten geleden zei Phoebee:

Hè Niesje wat een super leuk verslag :35:.Kon best wel wat langer :45:. Dit geeft de dames moed die nog geopereerd moeten worden of aan een borstoperatie denken.

Wat de Triumph Triaction betreft ben ik van plan om er twee ( D en E cup) mee te nemen en zo'n bh verlengstukje van Triumph neem ik mee. Zit de Triumpf echt zo strak ?:unsure:.  

Ik zal dinsdag eens opletten of die Kees ook bij mij stottert, anders ligt het toch echt aan jouw schoonheid Niesje ;)

Dank je Phoebee, maar nog langer :45: heb nu al eelt op m'n vinger van het typen :45: 

hoop wel echt dat er meiden zijn die er nog wat aan hebben, heb ook zoveel aan jullie en dit forum gehad!

Ook zo gek, nu voel ik me er pas echt bij horen B)

 

Een verlengstukje lijkt me een heel goed plan, heb rechts gewoon veel last van vocht en dat zat serieus veel te strak! 

Kees zei ook al dat de cup misschien groter had gemogen.. :rolleyes: hoop trouwens dat jij ook door Kees wordt begeleid, 't is zo'n lieverd!! en ben benieuwd of je hem hoort stotteren hahaha, zal heus niet aan mij hebben gelegen ;) 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Leuk verslag en fijn dat het allemaal zo goed is gegaan :) Jouw foto ziet er al goed uit hoor en wat een verschil met ervoor. Lijkt een beetje op mijn voorsituatie alleen was het bij mij nog iets minder haha. Geniet ervan en nu lekker in het zonnetje zitten :beach:

Wens je een vlot herstel (en zo te lezen gaat het helemaal goed komen ;)

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 hour ago, Niesje said:

Hahaha, ik ben wel een bikkel hoor :131:  :45: 

Ik voel het natuurlijk wel, maar had gewoon erger verwacht!

Rechts was al gelijk beetje vervelend en doet nu wel zeer, voelt heel dik en de bh doet ook pijn, dus ik ga eens even kijken ;) 

 

*edit* 

Oké meiden, ik snap wel waarom ik rechts wél voel.. die tiet zit zowat ín m'n oksel :wacko:

Heb foto's gemaakt en zal ze zo in een album zetten, hoor graag wat jullie ervan vinden (zal wel normaal zijn maar hoor toch graag jullie mening ;)

Ook zat m'n Trimuph TriAction veeeel te strak en heb ik even 2 Anna Carefix kunnen lenen, M en L, heb nu de M aan.. wat een verademing al :rolleyes: ondanks de band! Die klote bh zat gewoon te vervelen!! 

Haha die van mij zitten ook in m'n oksel en het meeste vocht kwam in de dagen en niet op de operatie dag zelf. Klinkt allemaal normaal dus! 

En ik heb dus mijn Carefix Anna gewisseld! Hij zit heerlijk (heb trouwens met 450cc en omvang van 85 de M aan gekregen). Alleen toen Kees hem aan deed zei hij dat ze normaal steverige voorschrijven. Dus ik ging mij weer schuldig voelen. Heb nu die level 3 van de Hunkemöller aan en die duwt mijn tieten ook meer naar elkaar toe. Heb anders zo een grote spanning er tussen staan dat het pijn doet. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

48 minuten geleden zei Joy1980:

Leuk verslag en fijn dat het allemaal zo goed is gegaan :) Jouw foto ziet er al goed uit hoor en wat een verschil met ervoor. Lijkt een beetje op mijn voorsituatie alleen was het bij mij nog iets minder haha. Geniet ervan en nu lekker in het zonnetje zitten :beach:

Wens je een vlot herstel (en zo te lezen gaat het helemaal goed komen ;)

 

Joy echt waar, minder?! Ik had serieus echt NIKS! (Ooooh wat leuk om nu te kunnen zeggen, ik hàd niks :3: daar geniet ik nu al van!!)

Link naar reactie
Delen op andere sites

30 minuten geleden zei Bruisend:

Haha die van mij zitten ook in m'n oksel en het meeste vocht kwam in de dagen en niet op de operatie dag zelf. Klinkt allemaal normaal dus! 

En ik heb dus mijn Carefix Anna gewisseld! Hij zit heerlijk (heb trouwens met 450cc en omvang van 85 de M aan gekregen). Alleen toen Kees hem aan deed zei hij dat ze normaal steverige voorschrijven. Dus ik ging mij weer schuldig voelen. Heb nu die level 3 van de Hunkemöller aan en die duwt mijn tieten ook meer naar elkaar toe. Heb anders zo een grote spanning er tussen staan dat het pijn doet. 

Oooooh, zitten ze bij jou allebei in je oksel?! :P Bij mij is het verschil tussen links en rechts gewoon zo groot dat ik begon te twijfelen, maar dikke kans dus dat links morgen ook zo raar zit :45: haha.. ach, ik zie wel! Ben weer gerustgesteld iig, thx!!

Ik laat de Anna nog eventjes aan want heb ook nog die band en de Triumph is me gewoon te klein. Moet eigenlijk ook zo'n tussenstukken hebben... 

Welke van de Hunkemöller heb jij??

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 hour ago, Niesje said:

Oooooh, zitten ze bij jou allebei in je oksel?! :P Bij mij is het verschil tussen links en rechts gewoon zo groot dat ik begon te twijfelen, maar dikke kans dus dat links morgen ook zo raar zit :45: haha.. ach, ik zie wel! Ben weer gerustgesteld iig, thx!!

Ik laat de Anna nog eventjes aan want heb ook nog die band en de Triumph is me gewoon te klein. Moet eigenlijk ook zo'n tussenstukken hebben... 

Welke van de Hunkemöller heb jij??

https://www.hunkemoller.nl/nl_nl/t-shirt-x-hkmx-the-pro-sports-bra-level-3-grey-111703-1.html (besteld bij de werkkamp want dan had ik hem direct de volgende dag).  Het is gewoon ff zoeken naar de juiste BH. Daarom had ik de Anna, want ik raakte al in de stress als ik moest bedenken welke maat. Dus na de operatie de onderkant opgemeten en toen BH's besteld 

Jaaaaa maar ze zakken ook weer snel, het is nog steeds hoog maar steeds beetje beter haha. 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Vriendlief is een bh tussenstukje gaan halen en ik heb de Triumph maar weer aangedaan. Zag dat links nu m'n litteken wat opgezet is dus heb de bh-band daar maar netjes 'opgelegd' .. zou het misschien door die paar uurtjes dragen van de Anna Carefix komen??

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey

Jeetje, wat een leuk verslag zeg!! En die Limburgers maar steeds in de zeik nemen he :45: Kunnen ze wel!! 

Gelukkig was je goed voorbereid en voel je je zo goed.. Lekker rustig aan, maar zover ik begrepen heb, doe je dat ook wel ;)

Litteken ziet er trouwens goed uit ;)

Oh en die rechtertiet heeft gewoon ruzie met je sleutelbeen!!! Ik durf te wedden dat je sleutelbeen z'n plekje niet gaat afstaan hoor haha. Dus komt wel goed. Goed je band blijven dragen, maar dat doe je wel (ook al is het een onding haha)

Nogmaals gefeliciteerd en een heel goed herstel gewenst!!

:53: 

Link naar reactie
Delen op andere sites

24 minuten geleden zei best_boobie:

Hey

Jeetje, wat een leuk verslag zeg!! En die Limburgers maar steeds in de zeik nemen he :45: Kunnen ze wel!! 

 

Laat ze maar lullen  :153: wij zijn wel altijd gezellig :51: Kees vertelde trouwens nog heel trots dat ie de Vaalserberg al op was gefietst :45: 

 

24 minuten geleden zei best_boobie:

Gelukkig was je goed voorbereid en voel je je zo goed.. Lekker rustig aan, maar zover ik begrepen heb, doe je dat ook wel ;)

Litteken ziet er trouwens goed uit ;)

Oh en die rechtertiet heeft gewoon ruzie met je sleutelbeen!!! Ik durf te wedden dat je sleutelbeen z'n plekje niet gaat afstaan hoor haha. Dus komt wel goed. Goed je band blijven dragen, maar dat doe je wel (ook al is het een onding haha)

Fieuw.. gelukkig vind je m'n litteken er goed uitzien!! :) 

En jup, ben braaf en rust goed uit en draag ook dat onding 24/7 <_<

Dat m'n tiet met m'n sleutelbeen ruziet is ook echt typisch weer wat voor mij :154:

24 minuten geleden zei best_boobie:

Nogmaals gefeliciteerd en een heel goed herstel gewenst!!

:53: 

Dankjewel :54:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Lees nu pas je verslag, heerlijk meid, geniet ik van zulke lange verslagen, dat is echt zo fijn om allemaal te lezen als je nog moet!

wat fijn dat je zo weinig last hebt, is dat nog zo?

Link naar reactie
Delen op andere sites

9 minuten geleden zei Mamalisa:

Lees nu pas je verslag, heerlijk meid, geniet ik van zulke lange verslagen, dat is echt zo fijn om allemaal te lezen als je nog moet!

wat fijn dat je zo weinig last hebt, is dat nog zo?

Haha, ben blij dat je er wat aan hebt meid! 

Ik voel zeker wel wat, zit allemaal strak en hoog door vocht en heb die borstband nog maar toch, vind het echt prima te doen ;) 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.