Ga naar inhoud

Niesje : 8 april 2016 : Dr. Straten : Kliniek Heyendael


Aanbevolen berichten

9 minuten geleden zei best_boobie:

Me2... Ik vraag me zelfs af hoe dit contractueel of wettechnisch zit....

 

18 minuten geleden zei Bruisend:

haha gelukkig lopen ze niet zo makkelijk over jou heen!! Ben erg benieuwd! Maar als zelfs kliniek Heyendael zegt dat er idd een extra dag komt dan moet het wel goed komen. Alleen jammer dat het nog niet eens is doorgevoerd.

Frans heeft gewoon zijn agenda en op maandag en dinsdag laat hij een paar gaatjes vrij voor afspraken via Diana. En blijkbaar proppen ze die zo vol. Maar ik heb ook begrepen dat ze er bewust voor kiezen om niet meer ruimte te geven. Ja dat snap ik ook wel. Dat is ook gelijk de reden waarom de wachtlijst bij Diana langer is dan via de kliniek.

Wat ik mij nu wel af vraag he... ik zeg niet dat je het moet doen hoor. Maar stel je zou op je strepen staan. Zou Diana dan bereid zijn om het geld terug te storten? Ben daar wel heel nieuwsgierig naar.

 

9 minuten geleden zei best_boobie:

Me2... Ik vraag me zelfs af hoe dit contractueel of wettechnisch zit....

 

6 minuten geleden zei Bruisend:

Nou ja, ik vermoed eigenlijk dat afhankelijk van hun voorwaarden je best recht hebt op je eigen geld terug.

Ze vonden het bij mij heel raar dat ik om een annuleringsbevestiging vroeg terwijl ik wel een factuur heb gehad. Maar ja duhhhh als ik een factuur heb wil ik wel in mn recht staan.

Ha, ik denk ff snel kijken naar de factuur maar die heb ik verwijderd en alleen de annulering bewaard whahaha

Ja , in mijn factuur stond dat zowel kliniek als patient ten aller tijden recht hadden om te annuleren! Dus ze moet terug betalen

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 980
  • Created
  • Laatste Reactie
19 minuten geleden zei best_boobie:

kijk... @Niesje 
Dus stel dat je bij Straten ook gewoon terecht zou kunnen..... ;)

xxx

Zou ik zeker aanraden als het mogelijk is. Weet je trouwens ook dat je voor de nacontrole's ook naar Barendrecht moet en niet in Groesbeek?

Woensdag was in Barendrecht een dame waarvan het litteken open was gegaan. Ze moest de volgende dag naar Groesbeek om opnieuw te hechten. Stel dat het bij mij zou gebeuren dan zou ik eerst vanuit Limburg naar Barendrecht moeten reizen en de volgende dag dan toch weer naar Groesbeek.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Goedemorgen meiden,

ik vind het super lief dat jullie zo met me mee denken :) maar stel nu ik vraag mijn geld terug, hoe lang moet ik daar dan op wachten denken jullie? Ik kan niet nog eens even 3200.- of meer ophoesten als ik het niet gelijk terug krijg en dan moet ik straks weet ik hoe lang wachten..

Ik vond trouwens dit stukje tekst in mijn factuur:

"Wilt u onverhoopt de behandeling niet door laten gaan, dan kan dit alleen wanneer u vóór de betalingsdatum annuleert." 

Zit er aan vast denk ik, maakt ook niet uit hoor ben alleen blij als ik eindelijk mijn boobies heb en de nacontroles heb gehad, wist namelijk niet dat die in Barendrecht waren :102:  

Link naar reactie
Delen op andere sites

19 minuten geleden zei Niesje:

Goedemorgen meiden,

ik vind het super lief dat jullie zo met me mee denken :) maar stel nu ik vraag mijn geld terug, hoe lang moet ik daar dan op wachten denken jullie? Ik kan niet nog eens even 3200.- of meer ophoesten als ik het niet gelijk terug krijg en dan moet ik straks weet ik hoe lang wachten..

Ik vond trouwens dit stukje tekst in mijn factuur:

"Wilt u onverhoopt de behandeling niet door laten gaan, dan kan dit alleen wanneer u vóór de betalingsdatum annuleert." 

Zit er aan vast denk ik, maakt ook niet uit hoor ben alleen blij als ik eindelijk mijn boobies heb en de nacontroles heb gehad, wist namelijk niet dat die in Barendrecht waren :102:  

Er zijn ook meiden die gewoon hun controles gepland hebben in Groesbeek.  Gewoon eisen dat je door de chirurg gezien wordt, of ff afspreken op de dag van je operatie

Ik zou nooit iemand  naar m'n wonden laten kijken zonder medische kennis. Dan kan mijn oma het ook ;)

Xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

4 minutes ago, Niesje said:

Zit net te denken hoe ik bij Diana Gabriels kwam, had goede dingen over haar gehoord en het eerste consult was lekker dichtbij dus dat trok mij wel. De volgende keer informeer ik mij wel beter hoor :35:

Ja hier hetzelfde hoor. Mijn zus is bij haar geweest. Nooit problemen gehad, nooit wachtrijen gehad. Was een keer mee. En toen vertelde ze tijdens dat gesprek dat mijn prijs die mijn zus had een tijdelijke actie was. Maar dat ze net een deal heeft kunnen sluiten om het nog een jaar te kunnen doen. En dit was een jaar geleden. Er is gewoon veel veranderd sindsdien. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Tijdens mijn tweede consult hoorde ik die meid achter de balie zeggen dat ze moeten gaan uitbreiden omdat ze gewoon echt uit hun jasje groeien, denk dat ze te veel aannemen en de kwaliteit serieus moet lijden onder de kwantiteit..

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nou een jaar geleden adviseerde diana al tissues in de bh :45:

Zo zouden de borsten dichter bij elkaar vastgroeien :45:

Het is vooral de planning die achteruit gegaan is idd, het laatste jaar. De adviezen zijn vaak nog even bizar ;)

Oke idd misschien te weinig tijd, maar plan dan wat ruimer... of neem een pc extra in dienst.. 

Oh ik dwaal af :P

Xxx

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

35 minuten geleden zei best_boobie:

Er zijn ook meiden die gewoon hun controles gepland hebben in Groesbeek.  Gewoon eisen dat je door de chirurg gezien wordt, of ff afspreken op de dag van je operatie

Ik zou nooit iemand  naar m'n wonden laten kijken zonder medische kennis. Dan kan mijn oma het ook ;)

Xxx

Oh....begrijp me niet verkeerd!  De nacontrole wordt ook door Dr. Straten gedaan maar dan niet in Groesbeek maar in Barendrecht is mij vorige week verteld bij praktijk Gabriels.

Begrijpelijk dat je niet zomaar kunt switchen. Ik had gelukkig nog niets betaald omdat de uiteindelijk prijs van borstlift met prothese nog niet bekend was. Wat wel heel zeker is is dat we door een goede chirurg geopereerd( nog geen negatieve dingen gehoord over hem) worden en daar gaat het toch uiteindelijk om :). Van praktijk Gabriels ben je binnen een jaar vanaf. Een paar mooie borsten loop je de rest van je leven mee.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dames wat reageren jullie snel. Wat mij het meeste stoorde daar waren de afspraken die ze maakte waarvan ze wisten dat die niet zeker waren ( dus eigenlijk voorliegen). Het kan altijd zijn dat een afspraak door wat voor reden dan ook niet door kan gaan maar, als je afspraken maakt waarvan je van tevoren al weet dat je die niet kan nakomen.....schandalig!

Link naar reactie
Delen op andere sites

4 minuten geleden zei best_boobie:

Oh oké,  nou zolang de controle dan maar door straten is idd.. in het verleden werden er namelijk ook controles door diana uitgevoerd. Vandaar mijn opmerking :)

X

Durf niet te zeggen of alle controles door Dr. Straten gedaan worden :huh:

Link naar reactie
Delen op andere sites

3 hours ago, Phoebee said:

Durf niet te zeggen of alle controles door Dr. Straten gedaan worden :huh:

Ik wel! niet alle na controles worden door hem gedaan maar je kan hem wel eisen!

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...

Zo meiden, het komt toch aardig dichtbij nu.. nog maar één weekje en dan heb ik eindelijk dieke boobies :01:

 :43: WHAAAAAAAAAAAAA :43: 

Had mezelf even een verbodje op het forum opgelegd, werd echt knettergek van mezelf :45: en moest nog "zo lang wachten" maar nu mag ik me toch echt wel gaan voorbereiden vind ik!!

 :101:  :63:   IK VIND HET SPANNEND JOH  :63: :101: 

 

@Bruisend hoe gaat ie met jou meis??

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Niesje,

Super tof, snel gaat de tijd opeens he! En ja met mij gaat het goed. Sinds vanmiddag vakantie, nog 3 nachtjes maar ben eigenlijk niet zo heel nerveus. Zoals altijd denk ik dat ik mij veel beter had kunnen voorbereiden (ben soms een beetje laks).

Ben meer bezig met het plannen van mijn cheatmeal as maandag dan de operatie zelf whahaha.

Owh en ik heb gisteren per ongeluk mijn borst getraind.. niet zo handig. Was mijn allerlaatste dag in de box (abbo opgezegd) en deden toes2bar. Die zijn bedoelt voor je abs maar nu spierpijn in de boobs. Ach ja, ik merk wel of dat effect heeft of niet.

Ben wel opeens bang dat straks mijn maat niet gaat passen, want kleiner wil ik echt niet hahaha

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 1 april 2016 om 16:11 zei Bruisend:

 

Ben meer bezig met het plannen van mijn cheatmeal as maandag dan de operatie zelf whahaha.

Hahaha :45: niet normaal hoeveel zin je in je cheatmeal kunt hebben hè :45: 

Gelukkig maar dat je nog niet zo zenuwachtig bent, komt toch wel vanzelf denk ik ;) 

Ik ben zelf ook niet heel slim geweest, heb tot afgelopen week nog chin ups gedaan, helemaal niet bij stil gestaan dat ik daar ook m'n borst mee pak :29:

Maar ja heb geen spierpijn in mijn boobies (die zijn er natuurlijk ook niet :152:) en ben wel goed mijn rekoefeningen aan het doen sinds een week!

 

Ik wens je heel veel succes morgen :119:en zal aan je denken!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wow nu ik dit allemaal lees over de praktijk..zo te zien ben ik niet de enige met wie ze zo onpersoonlijk zijn omgegaan. 

Ik vind het echt schandalig. Had me niet moeten laten dwingen naar een andere datum achteraf gezien.

Maar het interesseert ze echt niet heloe het met je gaat, alleen geld. Achja ben wel tevreden met arts en resultaat. Niesje nog even!! 

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 hours ago, Niesje said:

Hahaha :45: niet normaal hoeveel zin je in je cheatmeal kunt hebben hè :45: 

Gelukkig maar dat je nog niet zo zenuwachtig bent, komt toch wel vanzelf denk ik ;) 

Ik ben zelf ook niet heel slim geweest, heb tot afgelopen week nog chin ups gedaan, helemaal niet bij stil gestaan dat ik daar ook m'n borst mee pak :29:

Maar ja heb geen spierpijn in mijn boobies (die zijn er natuurlijk ook niet :152:) en ben wel goed mijn rekoefeningen aan het doen sinds een week!

 

Ik wens je heel veel succes morgen :119:en zal aan je denken!!

haha ja erg he! niet normaal!!

En ja ik had vrijdag toch een spierpijn in mijn tiet. Dacht oooh ze zijn vast nerveus. Oh fak nee, onbewust die spieren getraind. Mwehhh, we zien wel. Zolang hij er maar niet minder in stopt!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Niesje, spannend, nog twee nachtjes slapen voor jou toch? Al flink aan het stressen?  Ik wel :)..... En ik mag nog een paar nachtjes meer slapen voor de operatie. Ik meen echt dat ik na de operatie gehandicapt ben :154:. Heb je trouwens de operatietijd al te horen gekregen? Heb net telefoon van kliniek Heyendaal gehad dat ik 12 april om 11.00 uur daar moet zijn.

Bruisend. hoe is het met jouw meid? Nog veel druk en pijn of is het al wat minder? Ik heb de foto's gezien bij jouw topic en ze zien er heel mooi uit en wordt alleen nog mooier ;););). Welke maat sport bh heb je aangekregen?

Soraja, ik ben heel blij nu dat ik overgestapt ben naar Kliniek Heyendaal. Is daar een heel andere mentaliteit dan bij Gabriels.  Ik geef je helemaal gelijk met dat het belangrijkste de arts en het resultaat is. Uiteindelijk zijn het jouw  borsten waar je elke dag met tevredenheid en dikke smile naar kijkt :D:D:D

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hi Girls!

Ships, ik heb jullie laatste berichten helemaal gemist :blink:

Kom er later op terug (beloofd!) maar zit nu even (eigenlijk al de hele week) in de heb-ik-alles-wel-goed-voorbereid-stress, whaaaaaaaaa:115:

heb ook het idee dat ik dalijk helemaal gehandicapt ben :45: maar goed, met 3 kids 1 vent en 2 honden wil je alles beetje goed voorbereiden natuurlijk dus ik ben deze week stuk of 8 keer boodschappen gaan halen, heb gevoelde 20 wasjes gedraaid en 3 keer alles gesopt :viannen_81::drag_08::kez_11: en probeer overal aan te denken (soort van stel er breekt oorlog uit voorbereiding) dus ik word helemaal paraaaaaaa :122:

Maar goed, ook heb ik lekker de haartjes geknipt en plukjes gezet en ze maar alvast gestijld, ben ik een kilootje extra afgevallen en nog onder de zonnebank geweest :beach: dus ben ik er nu denk ik wel klaar voor en dringt het eindelijk tot me door: vandaag laatste dag Toos Tietloos:43:

Morgen zit ik al een uur in de auto want moet er om 9 uur zijn en word om 10 uur geholpen :D yeeeeeaaaaaaay

Heb ook nog even motivatie foto's gemaakt voor mezelf, zodat ik straks ook goed weet welke shape ik snel terug wil hebben, maar dan met een stel mooie memmen erop :32:

(Ik zet ze wel in de reactie hieronder ;) )

 

xxxxx

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.