Ga naar inhoud

Niesje : 8 april 2016 : Dr. Straten : Kliniek Heyendael


Aanbevolen berichten

35 minuten geleden zei Niesje:

Volgens hun is 8 april een extra ingelaste operatie dag ivm de grote drukte, dus ik hoop maar dat het klopt maar ga er voor de zekerheid nogmaals achteraan!! Ga hun gewoon lekker stalken :45: tenminste nog een beetje vermaak voor m'n geld want ik heb idd al betaald!

Dat zeiden ze tegen mij ook ja. Drukte hahhahaa nou mooi niet. Ik zou gelijk bellen na kliniek zelf en daar navragen hoe t zit.

Dit klopt zowiezo niet. Succes 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 980
  • Created
  • Laatste Reactie

Oh verhip!! 8 april is een vrijdag?? Nope, dat doet ie niet idd.. Was toen met mamaaavan2 of zo, of met motorbabe??? IK weet het niet heel zeker meer, maar volgens mij hadden deze dames toen ook van die afspraken die niet door konden gaan.. 

Als je een afspraak ingepland hebt staan, dan sowieso nog even verifieren met Kliniek Heyendael, want echt, die planning in die Gabriels kliniek is bizar.. 
Niet dat je dadelijk weer alles moet omgooien, dan kun je beter ff naar Heyendael bellen en vragen wanneer je daar terecht zou kunnen, dus rechtstreeks....

xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

7 uur geleden zei Niesje:

Ja dat bedoel ik.. ze wilden na mijn consult de boel al verzetten maar toen zei ik nee dat gaat echt niet en zeiden ze oké dan laat 5 april maar staan. Niet dus! 

Ik ga via Diana Gabriels en heb daar nu serieus spijt van.. pffffff

Bij straten toch?? Vind erg vervelend om te zeggen maar :Volgens mij waren @motorbabe & @essieee van de vrijdag afgehaald omdat straten geen operaties doet op vrijdag...??

Link naar reactie
Delen op andere sites

7 uur geleden zei Daantje73:

Ik ook via Diana, zal blij zijn als alles achter de rug is. Maar aan de telefoon bevestigde ze gelukkig wel beide keren dat het dan 4 april blijft staan. Rond de 29ste krijg ik de tijd door. 

Hier ook zovaak meegemaakt met hun, opgegeven moment zei ik : ik ga er pas vanuit dat t doorgaat als ik op de ok lig! Smiddags werd nog bevestigd en savonds werd alsnog afgezegd! Ze plannen een chirurg overvol op 1 dag, en de chirurg wil zn werk goed kunnen uitvoeren en kan dat niet in een kwartier... dus die cancelt de helft weer. Ook heeft straten de regel dat er pas afspraak vast gezet mag worden voor ok als het consult met hem heeft plaatsgevonden... en die diana gabriels heeft een planning van likmeversie..

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hm.. en hebben ze dan in de kleine letters staan dat zij bepalen wanneer jouw operatie doorgaat? haha.. Nee sorry, ik vind dit echt een bizarre manier van omgaan met mensen.. 
Als iemand aanbetaald heeft, hossen ze ze door de maand heen, totdat er eindelijk een fatsoenlijk plekje gevonden is en dan hopen dat er niemand tussen komt..

Maar wel flink balen dit hoo.. Heb je nog iets gehoord op die mail?

xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

12 minuten geleden zei Niesje:

Krijg net dit bericht terug..

"Dit klopt.
Dokter Straten opereert normaal nooit op vrijdagen maar omdat zijn ok zo vol is, is dit een extra dag.
Je word echt op 8 april geholpen."

 

Nu nog even direct naar de kliniek bellen? :P 

oh dit zie ik nu pas staan hahaha
Heb je al naar Heyendael gebeld om te vragen of dit klopt...?? Ben ik eigenlijk wel retenieuwsgierig naar :P

Link naar reactie
Delen op andere sites

4 minuten geleden zei best_boobie:

oh dit zie ik nu pas staan hahaha
Heb je al naar Heyendael gebeld om te vragen of dit klopt...?? Ben ik eigenlijk wel retenieuwsgierig naar :P

Ja net gebeld!

Dat van die extra OK dag op 8 april klopt, ze kon het nog niet inzien maar ze gaan maandag met Diana Gabriels alles weer bevestigen en dan kan ik na maandag weer met hun bellen om te horen of het nu allemaal klopt. Wordt vervolgd dus en ik blijf lekker irritant bellen en mailen :75: 

Link naar reactie
Delen op andere sites

28 minuten geleden zei mamaaavan2:

Hier ook zovaak meegemaakt met hun, opgegeven moment zei ik : ik ga er pas vanuit dat t doorgaat als ik op de ok lig! Smiddags werd nog bevestigd en savonds werd alsnog afgezegd! Ze plannen een chirurg overvol op 1 dag, en de chirurg wil zn werk goed kunnen uitvoeren en kan dat niet in een kwartier... dus die cancelt de helft weer. Ook heeft straten de regel dat er pas afspraak vast gezet mag worden voor ok als het consult met hem heeft plaatsgevonden... en die diana gabriels heeft een planning van likmeversie..

Heb net ook maar even Heyendael gemaakt met de vraag of alles nog doorgaat. Heb toen in december al de afspraak voor 4 april gemaakt dus ging er van uit dat dit goed zou gaan. Vandeweek nog Heyendael gebeld voor een andere vraag en toen stond ik ook nog steeds op 4 april. Maar toch maar even voor de zekerheid gemaakt net.

Link naar reactie
Delen op andere sites

haha gelukkig lopen ze niet zo makkelijk over jou heen!! Ben erg benieuwd! Maar als zelfs kliniek Heyendael zegt dat er idd een extra dag komt dan moet het wel goed komen. Alleen jammer dat het nog niet eens is doorgevoerd.

Frans heeft gewoon zijn agenda en op maandag en dinsdag laat hij een paar gaatjes vrij voor afspraken via Diana. En blijkbaar proppen ze die zo vol. Maar ik heb ook begrepen dat ze er bewust voor kiezen om niet meer ruimte te geven. Ja dat snap ik ook wel. Dat is ook gelijk de reden waarom de wachtlijst bij Diana langer is dan via de kliniek.

Wat ik mij nu wel af vraag he... ik zeg niet dat je het moet doen hoor. Maar stel je zou op je strepen staan. Zou Diana dan bereid zijn om het geld terug te storten? Ben daar wel heel nieuwsgierig naar.

Link naar reactie
Delen op andere sites

10 minuten geleden zei Bruisend:

 

Wat ik mij nu wel af vraag he... ik zeg niet dat je het moet doen hoor. Maar stel je zou op je strepen staan. Zou Diana dan bereid zijn om het geld terug te storten? Ben daar wel heel nieuwsgierig naar.

Me2... Ik vraag me zelfs af hoe dit contractueel of wettechnisch zit....

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 minutes ago, best_boobie said:

Me2... Ik vraag me zelfs af hoe dit contractueel of wettechnisch zit....

Nou ja, ik vermoed eigenlijk dat afhankelijk van hun voorwaarden je best recht hebt op je eigen geld terug.

Ze vonden het bij mij heel raar dat ik om een annuleringsbevestiging vroeg terwijl ik wel een factuur heb gehad. Maar ja duhhhh als ik een factuur heb wil ik wel in mn recht staan.

Ha, ik denk ff snel kijken naar de factuur maar die heb ik verwijderd en alleen de annulering bewaard whahaha

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.