Ga naar inhoud

Alle Nio boobs verzamelen :D


Jane_Doe

Aanbevolen berichten

37 minuten geleden zei Cccgg:

Het is park Rotterdam privé clinic prijs schil veel zover ik gelezen heb 

Ik ben zojuist geopereerd in park kliniek door Nio via het slaz hahah.. 3100 euro betaald bij slaz geen extra kosten. Omdat we ook sneller wouden heeft Nio ons dus via slaz geopereerd in park kliniek maar dit was met consult al besproken, ik zou gewoon Nio mailen.. Snap je het nog? 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 721
  • Created
  • Laatste Reactie
2 uur geleden zei Manon_h:

 Nu weet ik alleen de aantal cc en 85% gevuld maar niet of je daar nog verschil in heb qua projectie. Voel me wel echt een sul hierin. 

Nou dat heb ik ook wel een beetje. Maar ik denk dan al die dames hier zijn zo blij met hem en hij heeft zoveel ervaring dat ik hem helemaal vertrouw.

Link naar reactie
Delen op andere sites

11 uur geleden zei Manon_h:

Oh echt nou dan weet ik iig dat het echt de 15e blijft! Wel leuk, ben zo benieuwd, kijk er al onwijs naar uit! Heb jij ook al gehoord hoe laat je moet? Nu weet ik alleen de aantal cc en 85% gevuld maar niet of je daar nog verschil in heb qua projectie. Voel me wel echt een sul hierin. 

Jaaaaa kijk er ook al zoooo naar uit. Zou het liefst vandaag al gaan, maar moet nog 600 euro sparen dus ben er nog niet pfff. En ik weet alleen dat ik 7 uur aanwezig moet zijn, dan gaat hij iedereen aftekenen en dan kan je in principe ergens tussen 7 uur en 12 uur aan de beurt zijn. Dus geen idee nog, maar misschien dat we dat tegen die tijd nog wel horen. 

En er zit wel verschil in de projectie. Je krijgt 500cc toch ? Weet je ook of je low profile krijgt of high profile?

de low profile heeft 4.0 projectie en diameter is 15.3

de high profile heeft 5.8 projectie en diameter is 12.6

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

@ClaireC Ja ik vertrouw hem ook zeker alleen ben ik toch benieuwd wat ik dan zal krijgen.. of ik niet ander beter groter kan gaan aangezien me omvang 78cm is. Ik koop of 75 of 80 bh's. 

@Mamalisa Ik heb geen idee wat ik krijg qua HP of LP.   Ik krijg wel 500cc en zoals het er nu uitziet voor de spier. Dat is het enige dat ik weet!  Had ik toch meer moeten vragen....   :mellow:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ga volgende week maandag langs de huisarts voor een verwijsbrief naar het SLAZ/OLVG-west. Ik zou het liefste deze zomer al geopereerd worden omdat het anders pas in februari volgend jaar word ( of aanstaande december met een beetje geluk ). Ik ben momenteel nog aan het afvallen wil nog een kilootje of 5 kwijt, maakt dat uit met het consult plannen? Of kan ik nu alvast gaan en dan vertellen dat ik nog een paar kilootjes kwijt wil?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi @Melonas, ik zou in ieder geval aan dr Nio aangeven dat je nog af wilt vallen. Op basis daarvan zal hij dan wel in kunnen schatten wanneer je het best geopereerd kunt worden. 

In kn zelf niet inschatten of het verstandig is om nu al een afspraak te plannen voor een 1e consult. Maar als je vd zomer al geopereerd zou willen worden (indien er natuurlijk plek is), dan zou ik er wel voor zorgen om niet al te lang te achten met het inplannen van het consult.

Gr. Else

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 18-5-2016 om 17:07 zei Melonas:

Ik ga volgende week maandag langs de huisarts voor een verwijsbrief naar het SLAZ/OLVG-west. Ik zou het liefste deze zomer al geopereerd worden omdat het anders pas in februari volgend jaar word ( of aanstaande december met een beetje geluk ). Ik ben momenteel nog aan het afvallen wil nog een kilootje of 5 kwijt, maakt dat uit met het consult plannen? Of kan ik nu alvast gaan en dan vertellen dat ik nog een paar kilootjes kwijt wil?

Bij mijn consult gaf Nio de voorkeur voor op de spier. Echter zei hij: als je nog 3 kilo of meer wil afvallen dan doen we ze dual plane. Dus idd wel heel belangrijk om te zeggen! Anders had ik nu misschien met te zichtbare protheses gelopen door te weinig vet en huidweefsel.

Succes!

Link naar reactie
Delen op andere sites

@DreamLou Ja ik zal het zeker aangeven! Zou  t liefst voor de spier hebben voor " carnavalboobs" maar als hij dial plane aanraad dan is het niet anders. Ik vind die van jou echt super mooi geworden! Ik vind het echt heel spannend hahahah ik roep telkens uit het niets "boobs" als ik thuis ben met mn vriend en hij moet er zo om lachen :P gelukkig is hij ook excited! 

Link naar reactie
Delen op andere sites

4 uur geleden zei Brunette1992:

Heey meiden,

klein vraagje voor degene die ook de Triumph hebben moeten dragen; hebben jullie alleen die sportbh gedragen in die 6 weken of zijn jullie uiteindelijk nog andere gaan dragen?

xx

Ik heb ook de carefix ana erbij gekocht, ik word in aug geopereerd, maar lijkt me wel prettig om nog een andere te hebben, je zal hem ook wel een x willen wassen tussendoor:134:

en ik weet nog van mijn 1e bv 9 jr geleden dat ik de triumph echt vreselijk vond zitten, dus zal hem veelvuldig gaan afwisselen met de carefix ana

Link naar reactie
Delen op andere sites

8 minuten geleden zei Mamalisa:

Ik heb ook de carefix ana erbij gekocht, ik word in aug geopereerd, maar lijkt me wel prettig om nog een andere te hebben, je zal hem ook wel een x willen wassen tussendoor:134:

en ik weet nog van mijn 1e bv 9 jr geleden dat ik de triumph echt vreselijk vond zitten, dus zal hem veelvuldig gaan afwisselen met de carefix ana

Whaha jaa heb twee triumphs, ik vind m nog niet eens zo verkeerd zitten, maar hij is echt soort van puntig ofzo :P heeft die carefix ana de zelfde maten of gaat t met s m l? Ik heb van de Triumph een 75D

Link naar reactie
Delen op andere sites

7 minuten geleden zei Kimsy:

Hi iedereen,

Hij pakt bij mij 'Nio' niet bij de zoekbalk afbeeldingen.. weet iemand waar ik op moet zoeken om foto's van zijn werk te zien :)?

Groetjes,
Kimsy

Hey meis,

klopt de zoekmachine zoekt pas vanaf 4 letters. Dus je kan zoeken op SLAZ / OLVG of parkkliniek, bij beide werkt hij. 

X

Link naar reactie
Delen op andere sites

49 minuten geleden zei Kimsy:

Hi iedereen,

Hij pakt bij mij 'Nio' niet bij de zoekbalk afbeeldingen.. weet iemand waar ik op moet zoeken om foto's van zijn werk te zien :)?

Groetjes,
Kimsy

Slaz of olvg, de zoekbalk heeft minimaal 4 leestekens nodig dus nio pakt hij inderdaad niet

 

Edit: ohhh het stond er al whahaha, ik ben net wakker (ja echt) sorry hoor:154:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zouden hier dames zijn die mij willen toevoegen tot hun album? Ik zou dolgraag wat foto's van zijn werk willen zien:wub:

Ik dacht dat mijn operatie nog een ruim jaar zou duren (moet nog eerst stoppen met borstvoeding) en dacht dat ik een jaar moest overbruggen. Maar dit hoeven maar 3-4 maanden te zijn. Dus ben helemaal in extase!!  Hopelijk krijg ik rond kerst nieuwe boobies :D

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 21-5-2016 om 15:58 zei Melonas:

@DreamLou Ja ik zal het zeker aangeven! Zou  t liefst voor de spier hebben voor " carnavalboobs" maar als hij dial plane aanraad dan is het niet anders. Ik vind die van jou echt super mooi geworden! Ik vind het echt heel spannend hahahah ik roep telkens uit het niets "boobs" als ik thuis ben met mn vriend en hij moet er zo om lachen :P gelukkig is hij ook excited! 

Haha ik had ook echt een grijns van oor tot oor na mn voor, na en tijdens mn conult haha

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.