Ga naar inhoud

Alle Nio boobs verzamelen :D


Jane_Doe

Aanbevolen berichten

  • Reacties 721
  • Created
  • Laatste Reactie
32 minuten geleden zei Mamalisa:

Oh spannend meid, het aftellen is begonnen, wat een hoop cc, dat worden vast mooie boobies! 

Jaa heel spannend hoop dat ik dit keer wat minder pijn heb hihi :P 

ben de dagen aan het aftellen nu haha en laatste dingen aan het regelen. 

Ik heb trouwens een triumph sportbh in maat 85G zal ik voor de zekerheid nog een shock absorber kopen in maat 80H? 

Ik kan verder niet echt iets geschikt vinden. 

Liefs

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Dames, 

Zijn er ook mensen met 1050cc?

Ik ben gisteren bij dr. Nio op gesprek geweest om dat ik niet tevreden ben over mijn borstvergroting in september (440cc) ergens

anders,  dit zou een dd worden maar is een c'tje (ik pas sommige oude bh's nog terwijl ik helemaal niks had) 

Dr. Nio adviseerde mij 1050cc evt. zou 925 ook kunnen als ik kleiner zou willen maar omdat ik fors,breed en

dik ben vond hij 1050cc 100% gevuld het beste. Ik ben bang dat het groot wordt als ik de foto's op het forum zie maar jullie zijn ook allemaal zo dun! Ik heb maat 42/44 dus dan valt het al veel minder op.  Hoe bevallen de cc's bij jullie? En wat voor type gel/siliconen zijn het? Ik heb nu bij mijn mentor implantaten speciaal voor och 3 gekozen dat ze niet kunnen gaan lekken. Ik ben het helemaal vergeten te vragen want hij was al 45minuten uitgelopen dus het ging allemaal redelijk snel.

 

Alvast bedankt!

Link naar reactie
Delen op andere sites

18 minuten geleden zei cvdl:

Hoi Dames, 

Zijn er ook mensen met 1050cc?

Ik ben gisteren bij dr. Nio op gesprek geweest om dat ik niet tevreden ben over mijn borstvergroting in september (440cc) ergens

anders,  dit zou een dd worden maar is een c'tje (ik pas sommige oude bh's nog terwijl ik helemaal niks had) 

Dr. Nio adviseerde mij 1050cc evt. zou 925 ook kunnen als ik kleiner zou willen maar omdat ik fors,breed en

dik ben vond hij 1050cc 100% gevuld het beste. Ik ben bang dat het groot wordt als ik de foto's op het forum zie maar jullie zijn ook allemaal zo dun! Ik heb maat 42/44 dus dan valt het al veel minder op.  Hoe bevallen de cc's bij jullie? En wat voor type gel/siliconen zijn het? Ik heb nu bij mijn mentor implantaten speciaal voor och 3 gekozen dat ze niet kunnen gaan lekken. Ik ben het helemaal vergeten te vragen want hij was al 45minuten uitgelopen dus het ging allemaal redelijk snel.

 

Alvast bedankt!

Hoi hoi, 

ik heb vanaf 22 april 1050cc,

mijn situatie nu is 500cc van mentor high profile en dual plane geplaatst.

ik ben 1.71cm en weeg 70kg ook niet een van de slankste, maar denk wel dat het idd wat meer weg valt als je wat voller bent van jezelf dan als dat je heel slank bent. 

De 1050cc zijn extra high profile en je had ze in 3 soorten qua zachtheid/stevigheid ik wilde graag de stevigste maar hij heeft nagevraagd bij de fabrikant dat die niet meer gemaakt worden ivm lekken en scheuren dus ik heb nu de middelste soort nio zei dat dat nu de nieuwste waren. 

En je hebt dan nog een wat zachtere dus nu zijn er nog maar 2 soorten qua stevigheid en je kan kiezen uit ruw of glad de buitenkant zeg maar heb geen idee meer wat ik heb gekozen het maakte volgens hem niet zo veel uit :P 

wat is jou lengte en gewicht? 

Liefs

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...

Hi iedereen,

Vandaag de huisarts gebeld voor een verwijsbrief, ik moet er zelfs voor langs komen. Onzin he!
Daarna direct een consult inplannen bij Nio. Ik wil alleen niet dat mijn ouders dit te weten komen (om gezeur te voorkomen), maar mijn zorgverzekering loopt nog via hen. Weet iemand of dit direct te zien is bij je zorgkosten en of hier een factuur voor komt (eigen risico)?

Groetjes,
K

Link naar reactie
Delen op andere sites

6 minuten geleden zei Kiwipitje:

Hi iedereen,

Vandaag de huisarts gebeld voor een verwijsbrief, ik moet er zelfs voor langs komen. Onzin he!
Daarna direct een consult inplannen bij Nio. Ik wil alleen niet dat mijn ouders dit te weten komen (om gezeur te voorkomen), maar mijn zorgverzekering loopt nog via hen. Weet iemand of dit direct te zien is bij je zorgkosten en of hier een factuur voor komt (eigen risico)?

Groetjes,
K

Spannend! Ik ga maandag ook bellen voor een verwijsbrief voor Nio! 

Ik denk dat dat op de een of andere manier wel valt te omzeilen, gezien artsen te maken hebben met beroepsgeheim. Dus dat zou ik even met Nio overleggen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

19 minuten geleden zei Kiwipitje:

Hi iedereen,

Vandaag de huisarts gebeld voor een verwijsbrief, ik moet er zelfs voor langs komen. Onzin he!
Daarna direct een consult inplannen bij Nio. Ik wil alleen niet dat mijn ouders dit te weten komen (om gezeur te voorkomen), maar mijn zorgverzekering loopt nog via hen. Weet iemand of dit direct te zien is bij je zorgkosten en of hier een factuur voor komt (eigen risico)?

Groetjes,
K

He meid,

Leuk! Ben ik ook geweest..

Je krijgt de rekeningen binnen op je adres. Je kunt vragen of ze dit naar een ander adres sturen of woon je wel op jezelf?

Via je zorg komt er niets binnen, tenzij je consult 3 maanden voor je operatie is. Als het binnen de 3 maanden plaats vind dan zijn die kosten gedekt.

Heb je wel hulp na je BV?

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

23 minuten geleden zei Miesi:

He meid,

Leuk! Ben ik ook geweest..

Je krijgt de rekeningen binnen op je adres. Je kunt vragen of ze dit naar een ander adres sturen of woon je wel op jezelf?

Via je zorg komt er niets binnen, tenzij je consult 3 maanden voor je operatie is. Als het binnen de 3 maanden plaats vind dan zijn die kosten gedekt.

Heb je wel hulp na je BV?

 

Je bedoelt dat als je binnen 3 maanden na het consult geopereerd wordt, dat de consult kosten dan vervallen of zo?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 22-4-2016 om 15:01 zei xShar:

Je bedoelt dat als je binnen 3 maanden na het consult geopereerd wordt, dat de consult kosten dan vervallen of zo?

Bedankt voor jullie reacties!

Zeker, ik woon al een hele tijd op mijzelf. Nu alweer 4 jaartjes samen met mijn vriend. Dus gelukkig heb ik hulp na de BV!

Ik wilde het alleen even zeker weten om gezeur te voorkomen, maar aan de andere kant is het natuurlijk gewoon mijn eigen beslissing.

Spannend, morgen naar de huisarts en dan kan ik een afspraak inplannen bij Nio. En volgende week zondag naar Boerhaave (dr. van der Weij).

Zijn jullie tevreden over het werk van Nio? Zo te lezen in dit topic is hij wel een goeie.. ;-)!

Groetjes,

K

Link naar reactie
Delen op andere sites

4 uur geleden zei Kiwipitje:

Bedankt voor jullie reacties!

Zeker, ik woon al een hele tijd op mijzelf. Nu alweer 4 jaartjes samen met mijn vriend. Dus gelukkig heb ik hulp na de BV!

Ik wilde het alleen even zeker weten om gezeur te voorkomen, maar aan de andere kant is het natuurlijk gewoon mijn eigen beslissing.

Spannend, morgen naar de huisarts en dan kan ik een afspraak inplannen bij Nio. En volgende week zondag naar Boerhaave (dr. van der Weij).

Zijn jullie tevreden over het werk van Nio? Zo te lezen in dit topic is hij wel een goeie.. ;-)!

Groetjes,

K

@Kiwipitjeals je nou gewoon ff je zorgverzekering belt he, dan geef je een adreswijziging door en krijg je zelf de post, en niet je ouders ;) Dan kunnen ze ook niks inzien, toch? Of zit ik nu te simpel te denken :106:

xxx BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 12 april 2016 om 17:22 zei bigbooblover:

Hoi hoi, 

ik heb vanaf 22 april 1050cc,

mijn situatie nu is 500cc van mentor high profile en dual plane geplaatst.

ik ben 1.71cm en weeg 70kg ook niet een van de slankste, maar denk wel dat het idd wat meer weg valt als je wat voller bent van jezelf dan als dat je heel slank bent. 

De 1050cc zijn extra high profile en je had ze in 3 soorten qua zachtheid/stevigheid ik wilde graag de stevigste maar hij heeft nagevraagd bij de fabrikant dat die niet meer gemaakt worden ivm lekken en scheuren dus ik heb nu de middelste soort nio zei dat dat nu de nieuwste waren. 

En je hebt dan nog een wat zachtere dus nu zijn er nog maar 2 soorten qua stevigheid en je kan kiezen uit ruw of glad de buitenkant zeg maar heb geen idee meer wat ik heb gekozen het maakte volgens hem niet zo veel uit :P 

wat is jou lengte en gewicht? 

Liefs

 Hoi Bigbooblover,

 

Wat fijn dat jij je borsten nu al hebt! Hoe bevalt het? Heb je veel last?

Wat ik op moment weeg weet ik niet echt veel te veel ben na mn borstvergroting in September minimaal 10kg aangekomen.

Ik ben 1,72m en wil rond de 85kg wegen met de operatie.

Ik ben ook heel breed gebouwd dus heel veel minder vindt ik ook niet bij mij passen. 

Daardoor zal 1050cc ook minder opvallen maar ik twijfel alsnog of het niet te groot zal zijn, daardoor lijk je in het geheel ook al weer voller natuurlijk.

Ik ben heel benieuwd hoe het er bij jou nu uitziet.

 

Succes met herstellen! 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

44 minuten geleden zei cvdl:

 Hoi Bigbooblover,

 

Wat fijn dat jij je borsten nu al hebt! Hoe bevalt het? Heb je veel last?

Wat ik op moment weeg weet ik niet echt veel te veel ben na mn borstvergroting in September minimaal 10kg aangekomen.

Ik ben 1,72m en wil rond de 85kg wegen met de operatie.

Ik ben ook heel breed gebouwd dus heel veel minder vindt ik ook niet bij mij passen. 

Daardoor zal 1050cc ook minder opvallen maar ik twijfel alsnog of het niet te groot zal zijn, daardoor lijk je in het geheel ook al weer voller natuurlijk.

Ik ben heel benieuwd hoe het er bij jou nu uitziet.

 

Succes met herstellen! 

 

Hoi hoi,

ja ze bevallen heel goed en had het ook echt niet kleiner gewild! De eerste paar dagen dacht ik wel van wow wat een joekels maar alles is natuurlijk opgezwollen en je hebt wondvocht etc en nu ben ik er al meer aan gewend! 

Wat is jou omtrek van bh,s? En wanneer wil je onder het mes? 

Gewoon lekker gaan sporten en gezond eten zal je veel gaan helpen! 

Ik zal je even toevoegen aan mijn albums dan kun je mee kijken.

liefs

Link naar reactie
Delen op andere sites

4 minuten geleden zei Cccgg:

Wauww ben ook benieuwd naar jullie bh maat! 

 

Ben met 600 al naar 70H gegaan! 

Hihi ja ik ook :P maar ben net pas een week po dus moet nog even wachten voor ik nieuwe bh,s kan shoppen! 

Ik had met me 500cc high profile een 75F.

liefs

Link naar reactie
Delen op andere sites

5 minuten geleden zei Cccgg:

Mooi he heb eigenlijk 65 maar dan cup nog groter haha en 70H al nergens te krijgen bijna 

 

leukkk het wend zo snel

Ja 65 is lastig om te vinden idd! 

Ik zal je even toevoegen aan me albums heb al wat foto,s van me nieuwe tweeling :P 

hoe bevallen jou boobs tot nu toe? 

Xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ohhh ben benieuwd!

super was donderdag 10 weken andere vinden ze mega! En in bikini en bh zijn ze ook best redelijk haha ben 53 kilo 1,67 en dus H of I en had een grote B 

alleen zoals vele vallen d'r in kleren wel wat maatjes weg in hempjes niet maar in n trui bijvoorbeeld wel! 

Zou eerst 700 doen maar wil erg graag binnen nu en n paar jaar n kindje dus groter komt er zeker maar liever naar de zwangerschap! Gelukkig nu nergens geen last van t is allemaal heel erg mee gevallen! 

Link naar reactie
Delen op andere sites

5 minuten geleden zei Cccgg:

Ohhh ben benieuwd!

super was donderdag 10 weken andere vinden ze mega! En in bikini en bh zijn ze ook best redelijk haha ben 53 kilo 1,67 en dus H of I en had een grote B 

alleen zoals vele vallen d'r in kleren wel wat maatjes weg in hempjes niet maar in n trui bijvoorbeeld wel! 

Zou eerst 700 doen maar wil erg graag binnen nu en n paar jaar n kindje dus groter komt er zeker maar liever naar de zwangerschap! Gelukkig nu nergens geen last van t is allemaal heel erg mee gevallen! 

Ooh dat gaat al lekker snel 10 weken bijna de magische 3 maanden bereikt! 

Word straks nog een uitdaging leuke bikini te scoren! :P 

ja bij iedereen pakt het anders uit maar wel groot zeg dat je met 600 gelijk op een H zit  ik had van mezelf denk ik op het laatste een lege C? En vroeger altijd een D maar ben toen veel gaan sporten en afvallen en daar worden je borsten niet mooier op :( 

ja dan kan je idd beter wachten tot je helemaal klaar bent ik wil zelf voorlopig de eerste minimaal 6 jaar geen kinderen dus voor mij is het anders.

liefs

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.