Ga naar inhoud

Alle Nio boobs verzamelen :D


Jane_Doe

Aanbevolen berichten

1 minuut geleden zei feather:

@DreamLou   ik bedoelde met  'na 6 weken'  6weken PO, dus 4 weken na m'n eerste afspraak. Ooh dan ben je dus intotaal 2 maanden PO als je hem weer ziet? Naja zolang alles goed gaat en hij er verder niets over heeft gezegd zal het wel goed zijn toch!

Ja bijna 8 weken bij tweede controle. Bent benieuwd wat ie er dan van vindt. Al is het geen man van veel woorden haha dus zal er zelf naar vragen :P

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 721
  • Created
  • Laatste Reactie

@Meid89 ja ik ben 18-2 geopereerd ! 

Ga heel goed alleen soms die spieren onder me oksels pijn maar is eigenlijk bij opstaan en smorgens je bent dan nog zo stijf! 

En ik heb nog wat medicatie ben ik aan t afbouwen, ben maar smal (71 cm onder me borsten en pas 20 en had n 75b nu 600cc erbij sport bh maat 75F dus me lichaam voel t wel haha ben 1.67 en weeg 54

hoe bevallen jou nieuwe boooobs!?? 

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Cccgg he meid ohhh herkenbaar inderdaad ! Ik had vannacht ook weer last van me rechter arm/oksel ! 

Dat is aardig wat cc !! Mooi hoor !

ik ben 1.71 67 kg heb 350 rechts 375 links wou het wel graag natuurlijk houden ! Had zelf een lege b cup !

de eerste week dacht ik echt wat heb ik mezelf aan gedaan ! Het zag er exht niet uit helemaal opgezet rare vorm haha maar het word elke dag mooier en beter !!! Dus kan niet wachten op het eindresultaat ! Dit  is wat ik al 10 jaar lang wou en eindelijk kan ik zeggen ik heb borsten haha ! 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...
4 uur geleden zei mmeenh:

Hoi meiden,

Ik heb 21 maart mijn consult bij Dr Nio. Zo zin in.

Nou vroeg ik me af hoe snel jullie geopereerd konden worden na het consult? Ben niet zo geduldig haha

Groetjes

 

Meen je niet? Ik heb afgelopen vrijdag gebeld en tegen mij zeiden ze pas dat ik op 11 april kan 

komen.. :18:, jij hebt toch vandaag gebeld?

 

Groetjess

Link naar reactie
Delen op andere sites

4 minuten geleden zei twijfelientje:

Meen je niet? Ik heb afgelopen vrijdag gebeld en tegen mij zeiden ze pas dat ik op 11 april kan 

komen.. :18:, jij hebt toch vandaag gebeld?

 

Groetjess

Nee ik heb afgelopen maandag gebeld. Maar ik ga naar het SLAZ he.

Groetjes

Link naar reactie
Delen op andere sites

24 minuten geleden zei mmeenh:

Nee ik heb afgelopen maandag gebeld. Maar ik ga naar het SLAZ he.

Groetjes

Okeej, maar dat was gister dus, en ik heb afgelopen donderdag 

(bedoelde ik in mijn vorig bericht) gebeld en tegen mij zei ze pas 11 april een plekje, Ik ga ook naar het ziekenhuis. :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

42 minuten geleden zei twijfelientje:
28 minuten geleden zei twijfelientje:

Okeej, maar dat was gister dus, en ik heb afgelopen donderdag 

(bedoelde ik in mijn vorig bericht) gebeld en tegen mij zei ze pas 11 april een plekje, Ik ga ook naar het ziekenhuis. :)

Oh echt joh. Dan zal er een plekje uitgevallen zijn vermoed ik. Dat moet haast wel de reden zijn. 

Succes in ieder geval:)

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

3 uur geleden zei twijfelientje:

Okeej, maar dat was gister dus, en ik heb afgelopen donderdag 

(bedoelde ik in mijn vorig bericht) gebeld en tegen mij zei ze pas 11 april een plekje, Ik ga ook naar het ziekenhuis. :)

Ja dat denk ik ook ,

Jij vast heel veel succes en als antoord op je vraag ... Ik denk dat de operatie zelf wel heel snel gepland kan worden hoor, als ik zo lees bij anderen ,

 

Groetjes,,

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 8 maart 2016om10:03 zei mmeenh:

Hoi meiden,

Ik heb 21 maart mijn consult bij Dr Nio. Zo zin in.

Nou vroeg ik me af hoe snel jullie geopereerd konden worden na het consult? Ben niet zo geduldig haha

Groetjes

 

2 weken na m'n consult....

Link naar reactie
Delen op andere sites

46 minuten geleden zei Syllys:

2 weken na m'n consult....

1e consult duurde van 1 december (afspraak gemaakt tot 18 februari). Daarna was de ok datum 2 maart. Inmiddels 14 dagen po. :43:

Link naar reactie
Delen op andere sites

9 uur geleden zei Cleopatra89:

Nee, ik moet een weekje eerder , 7 april :-) ik ben ook wel benieuwd of er mensen op 7 april moeten :)

Spannend!!!!! Duurt lang he deze laatste weekjes hihi

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 4 weeks later...

Hallo meiden! 

Aangezien ik hier toch in het Nio topic zit dacht ik ik vraag het hier even! 

Ik ben namelijk van plan om ook op consult te gaan bij Nio. 

Aangezien het nu nog niet kan moet ik het opschuiven richting september ongeveer om een consult in te plannen. 

Nu was mijn vraag aangezien ik het meest zie dat meiden op consult gaan en 2-3 maanden later geopereerd worden. (Of minder dan dat)

Is het ook mogelijk om in september bijvoorbeeld een consult in te plannen en bijvoorbeeld in februari het jaar daarop geopereerd te worden? Dat is dan 5 maanden vooruit gepland. Zijn er toevallig meiden hier die dat ook zo hebben ingepland toen? Hoe gaat dat in zijn werk?

Dit gaat niet over Parkkliniek maar voor het SLAZ in Amsterdam. ^_^

Hoop dat jullie mij hiermee kunnen helpen! 

Thanks alvast xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb gisteren consult gehad en wil mijn operatie pas plannen in september (dat is 6 mnd vooruit) omdat ik het geld nog niet bij elkaar heb. Dat was geen probleem had ik juist alle keuze qua dag en tijd

Link naar reactie
Delen op andere sites

13 minuten geleden zei Mamalisa:

Ik heb gisteren consult gehad en wil mijn operatie pas plannen in september (dat is 6 mnd vooruit) omdat ik het geld nog niet bij elkaar heb. Dat was geen probleem had ik juist alle keuze qua dag en tijd

Oke! Dan weet ik iniedergeval wel dat het kan :)

Heb je je operatie gelijk na het consult in het ziekenhuis ingepland of achteraf later gebeld ofzo?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.