Ga naar inhoud

Alle Nio boobs verzamelen :D


Jane_Doe

Aanbevolen berichten

4 uur geleden zei Melonas:

Ja hij zei dat omdat ik nog vetweefsel in mijn borsten heb. Maar zo drastisch hoef ik ook niet afvallen na de operatie, dus ik denk dat het wel mee zal vallen. En als ze echt lelijker worden dan eet ik maat iets meer, mooie boobies vind ik iets belangrijker dan een afgetraind buikje hahaha :P

Dit vind ik heel verstandig van je;) ik lees hier berichten van dames die het sporten belangrijk vinden naar hun BV en daarna de complicatie's van ondervinden.

Maar in mijn ogen is intensief trainen funest na een BV.

xx Ank

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 721
  • Created
  • Laatste Reactie
2 uur geleden zei xShar:

Hoelang moet degene die mee gaat op de operatie dag ongeveer wachten (voordat je elkaar weer ziet)? ^_^ 

Ben ik ook benieuwd naar!

Link naar reactie
Delen op andere sites

11 uur geleden zei xShar:

Hoelang moet degene die mee gaat op de operatie dag ongeveer wachten (voordat je elkaar weer ziet)? ^_^ 

1.5 uur tot ongeveer 2? Bij mij was dacht ik 1.5 uur

Link naar reactie
Delen op andere sites

7 hours ago, Nicky1992 said:

1.5 uur tot ongeveer 2? Bij mij was dacht ik 1.5 uur

Maar of je dat wel wil is weer wat anders..

Na het roesje/de narcose kraam je complete onzin uit en je bent niet echt je nette zelf zeg maar (en door het roesje/narcose vergeet je alles wat je hebt uitgekraamd/gedaan ook weer).

Wakker worden/ogen openhouden is lastig. Zelf was ik pas na 3-4uur weer een beetje op de wereld gelandt, heb toen m'n vriend gebeld dat ie mocht komen.

x

Link naar reactie
Delen op andere sites

18 minuten geleden zei Tijgertje:

Maar of je dat wel wil is weer wat anders..

Na het roesje/de narcose kraam je complete onzin uit en je bent niet echt je nette zelf zeg maar (en door het roesje/narcose vergeet je alles wat je hebt uitgekraamd/gedaan ook weer).

Wakker worden/ogen openhouden is lastig. Zelf was ik pas na 3-4uur weer een beetje op de wereld gelandt, heb toen m'n vriend gebeld dat ie mocht komen.

x

Haha klopt helemaal. 

Maar dat vond mijn vriend dus super grappig. 

Ik weet niets neer van wat ik gezegd heb maar schijnbaar heb ik gezegd "niet weggaan, niet weggaan".:45:

Ik moet dat nog regelmatig aanhoren ....:D

Link naar reactie
Delen op andere sites

46 minuten geleden zei Tijgertje:

Maar of je dat wel wil is weer wat anders..

Na het roesje/de narcose kraam je complete onzin uit en je bent niet echt je nette zelf zeg maar (en door het roesje/narcose vergeet je alles wat je hebt uitgekraamd/gedaan ook weer).

Wakker worden/ogen openhouden is lastig. Zelf was ik pas na 3-4uur weer een beetje op de wereld gelandt, heb toen m'n vriend gebeld dat ie mocht komen.

x

Ja dat is waar. Dat heb ik wel vaker gelezen inderdaad haha. Maar even wat dingetjes bedenken wat hij kan gaan doen in die tijd!

Link naar reactie
Delen op andere sites

23 minuten geleden zei Boekjoe:

Haha klopt helemaal. 

Maar dat vond mijn vriend dus super grappig. 

Ik weet niets neer van wat ik gezegd heb maar schijnbaar heb ik gezegd "niet weggaan, niet weggaan".:45:

Ik moet dat nog regelmatig aanhoren ....:D

Dat heeft natuurlijk ook wel weer wat :P haha.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nou net gebeld naar mijn huisarts voor een verwijsbrief.. Ben dus verplicht om daar een afspraak voor te maken. Maarja mijn eigen dokter is op vakantie tot 26 juni dus kan deze week niks meer regelen. Dus moet maandag nog last minute op gesprek komen. (Ga dinsdag op vakantie) Hoop dan s'middags of dinsdagochtend nog een afspraak te kunnen maken bij dr. Nio. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo allemaal,

ik krijg eventueel nu ook "Nio-boobs". Had gisteren mijn consult bij Dr. Plovier, maar dat voelde niet helemaal goed. Ik hoop nu, dat mijn tweede consult bij dr. Nio beter zal verlopen. Ik hoop of 925cc of 1050cc te krijgen. Wie heeft er nog meer iets tussen de 700 en 1050 van hem? Ik kan namelijk nauwelijks foto's finden van "Nio-boobs". Voor een inkijkje in jullie albums ben ik erg dankbaar;-) Jullie mogen natuurlijk ook in mijn album kijken hoor...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 21 juni 2016 om 09:27 zei Sweetboobs16:

Nou net gebeld naar mijn huisarts voor een verwijsbrief.. Ben dus verplicht om daar een afspraak voor te maken. Maarja mijn eigen dokter is op vakantie tot 26 juni dus kan deze week niks meer regelen. Dus moet maandag nog last minute op gesprek komen. (Ga dinsdag op vakantie) Hoop dan s'middags of dinsdagochtend nog een afspraak te kunnen maken bij dr. Nio. 

Gewoon bellen naar het ziekenhuis en zeggen dat je de verwijsbrief hebt. Dat zien ze toch niet door de telefoon. Aan mij vroegen ze de 2e keer dat ik belde; heb je de verwijsbrief? Ik: eh... Ja. Vrouw aan telefoon; prima pak ik even agenda erbij.

dussss, gewoon bellen! En zeggen dat je hem hebt. Ik moest ook langs bij mn huisarts. Toen vroeg hij even; maar waarom dan heb je toch helemaal niet nodig, is toch mooi in verhouding. Jaaaaa maar ik willut! Haha ze geven hem toch wel. Hop hop ga bellen jij.

16 uur geleden zei gertaschrude:

Hallo allemaal,

ik krijg eventueel nu ook "Nio-boobs". Had gisteren mijn consult bij Dr. Plovier, maar dat voelde niet helemaal goed. Ik hoop nu, dat mijn tweede consult bij dr. Nio beter zal verlopen. Ik hoop of 925cc of 1050cc te krijgen. Wie heeft er nog meer iets tussen de 700 en 1050 van hem? Ik kan namelijk nauwelijks foto's finden van "Nio-boobs". Voor een inkijkje in jullie albums ben ik erg dankbaar;-) Jullie mogen natuurlijk ook in mijn album kijken hoor...

Kun je ook niks vinden als je slaz of olvg intikt?

Link naar reactie
Delen op andere sites

35 minuten geleden zei Mamalisa:

Gewoon bellen naar het ziekenhuis en zeggen dat je de verwijsbrief hebt. Dat zien ze toch niet door de telefoon. Aan mij vroegen ze de 2e keer dat ik belde; heb je de verwijsbrief? Ik: eh... Ja. Vrouw aan telefoon; prima pak ik even agenda erbij.

dussss, gewoon bellen! En zeggen dat je hem hebt. Ik moest ook langs bij mn huisarts. Toen vroeg hij even; maar waarom dan heb je toch helemaal niet nodig, is toch mooi in verhouding. Jaaaaa maar ik willut! Haha ze geven hem toch wel. Hop hop ga bellen jij.

Kun je ook niks vinden als je slaz of olvg intikt?

Ja had toen gebeld en toen zei ze dat ik hem echt moest hebben voordat ik een afspraak kan maken. Nouja BB had het erover dat ze ook om een bepaald nummer op de brief kunnen vragen. Weet zelf niet of er een nummer op staat. Jij vast wel!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja dat zei ze bij mij ook aan de tel @Sweetboobs16 maar toen ik 2 dagen laterug belde en zei dat ik hem had toen vroeg ze nergens om verder.

op mijn brief stond niks. De dokter tikte een stukje op zijn computer. Beste collega, graag uw tijd voor een consult met mw mamalisa. Of iets in die strekking. En dan zijn naam. En dan op zijn eigen briefpapier met zijn naam en adres en tel nr en dat soort ongein. 

En als je gaat bellen en ze vragen om die brief dan zeg je gewoon dat je hem hebt. Mochten ze om een code vragen dan zeg je, oh ja ik ben nu niet thuis, ik bel vanaf mijn werk, ik heb nu lunchpauze, weet ik veel, of ander lulverhaal. Mocht ze echt die code nodig hebben kun je altijd later terug bellen als je de verwijzing echt hebt.

je moet hem wel echt hebben als je naar het consult gaat, dat was het eerste wat Nio vroeg toen ik binnen stapte. Anders maken de dames me hier af als ik niet gelijk om een verwijzing vraag zei hij haha.

maar probeer t gewoon morgen, lukt t niet dan lukt t niet, maar zo wel dan heb je maar alvast een afspraak. Je moet jezelf er gewoon uit lullen! :lol:

Link naar reactie
Delen op andere sites

27 minuten geleden zei Mamalisa:

Ja dat zei ze bij mij ook aan de tel @Sweetboobs16 maar toen ik 2 dagen laterug belde en zei dat ik hem had toen vroeg ze nergens om verder.

op mijn brief stond niks. De dokter tikte een stukje op zijn computer. Beste collega, graag uw tijd voor een consult met mw mamalisa. Of iets in die strekking. En dan zijn naam. En dan op zijn eigen briefpapier met zijn naam en adres en tel nr en dat soort ongein. 

En als je gaat bellen en ze vragen om die brief dan zeg je gewoon dat je hem hebt. Mochten ze om een code vragen dan zeg je, oh ja ik ben nu niet thuis, ik bel vanaf mijn werk, ik heb nu lunchpauze, weet ik veel, of ander lulverhaal. Mocht ze echt die code nodig hebben kun je altijd later terug bellen als je de verwijzing echt hebt.

je moet hem wel echt hebben als je naar het consult gaat, dat was het eerste wat Nio vroeg toen ik binnen stapte. Anders maken de dames me hier af als ik niet gelijk om een verwijzing vraag zei hij haha.

maar probeer t gewoon morgen, lukt t niet dan lukt t niet, maar zo wel dan heb je maar alvast een afspraak. Je moet jezelf er gewoon uit lullen! :lol:

Ja ik ga morgen maar voor een tweede keer bellen en kijken of het lukt zoals je zegt! Zal er wel een verhaaltje aan breien :P Dan weet ik maar alvast wat!

Als jij zegt dat er geen code op staat of wat dan ook dan moet het lukken! 

Thanks!

xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

16 minuten geleden zei Sweetboobs16:

Ja ik ga morgen maar voor een tweede keer bellen en kijken of het lukt zoals je zegt! Zal er wel een verhaaltje aan breien :P Dan weet ik maar alvast wat!

Als jij zegt dat er geen code op staat of wat dan ook dan moet het lukken! 

Thanks!

xx

Komt vast goed! Bij mij vroeg ze via de telefoon ook niet naar een code of iets dergelijks uit die brief. Alleen of ik hem had. Kan me zo ook niet herinneren dat er een code op staat!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dames hebben jullie tijdens eerste consult ook zo gigantisch weinig informatie gehad? Er is een datum geprikt, een tijd genoemd maar bijv niet gezegd of ik tijdens de dag iets mag eten, hoeveel ik van te voren aanwezig moet zijn, hoe de herstelperiode eruit ziet enz. 

Voelde vanwege de tijd en de giga gehaaste indruk van Nio ook totaal geen ruimte om dat te vragen. Hij ging echt giga snel door alles heen en in minder dan 30 minuten stond ik verbijsterd buiten. 

Herkenbaar or totaal niet? 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 27-6-2016 om 15:36 zei Frederique1988:

Dames hebben jullie tijdens eerste consult ook zo gigantisch weinig informatie gehad? Er is een datum geprikt, een tijd genoemd maar bijv niet gezegd of ik tijdens de dag iets mag eten, hoeveel ik van te voren aanwezig moet zijn, hoe de herstelperiode eruit ziet enz. 

Voelde vanwege de tijd en de giga gehaaste indruk van Nio ook totaal geen ruimte om dat te vragen. Hij ging echt giga snel door alles heen en in minder dan 30 minuten stond ik verbijsterd buiten. 

Herkenbaar or totaal niet? 

Dat hij er redelijk snel doorheen ging ken ik wel, maar hij heeft wel gewoon de vragen beantwoord die ik had. Als het goed is heb je ook een documentje van hem mee gekregen, heb je die al gelezen? Daar staat heel veel informatie in namelijk. Wat je wel en niet mag doen, hoe lang je niet mag eten. Wanneer ik weer mocht werken heb ik gewoon aan hem gevraagd tijdens het consult. Ik had me ook voorbereid omdat ik een paar dingen echt moest weten, weet niet of jij dat ook had gedaan? 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 27 juni 2016 om 15:36 zei Frederique1988:

Dames hebben jullie tijdens eerste consult ook zo gigantisch weinig informatie gehad? Er is een datum geprikt, een tijd genoemd maar bijv niet gezegd of ik tijdens de dag iets mag eten, hoeveel ik van te voren aanwezig moet zijn, hoe de herstelperiode eruit ziet enz. 

Voelde vanwege de tijd en de giga gehaaste indruk van Nio ook totaal geen ruimte om dat te vragen. Hij ging echt giga snel door alles heen en in minder dan 30 minuten stond ik verbijsterd buiten. 

Herkenbaar or totaal niet? 

Deels herkenbaar. Hij gaat in ieder geval overal snel doorheen, maar ik had me zelf goed voorbereid dus had een hele waslijst aan vragen die hij zelf wel geduldig beantwoorde. Wel op zijn eigen kort maar krachtige manier, maar toch.

ik kreeg verder ook niks aan informatie mee. Heb later, toen mijn datum verzet was, zelf gebeld waar ik allemaal rekening mee moest houden. Of ik bijv mocht eten, makeup op mocht, sieraden enz. 

Maar er zijn er hier zat bij Nio geweest, dus als je nog iets wil weten over de dag zelf kunnen wij misschien helpen?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 27 juni 2016 om 15:36 zei Frederique1988:

Dames hebben jullie tijdens eerste consult ook zo gigantisch weinig informatie gehad? Er is een datum geprikt, een tijd genoemd maar bijv niet gezegd of ik tijdens de dag iets mag eten, hoeveel ik van te voren aanwezig moet zijn, hoe de herstelperiode eruit ziet enz. 

Voelde vanwege de tijd en de giga gehaaste indruk van Nio ook totaal geen ruimte om dat te vragen. Hij ging echt giga snel door alles heen en in minder dan 30 minuten stond ik verbijsterd buiten. 

Herkenbaar or totaal niet? 

Herkenbaar,maar een goede voorbereiding helpt echt wel goed,zoals @Mamalisa zegt.Het is ook top seizoen nu,en DR.Nio zal het razend druk hebben.Ik had een enorm vertrouwen in hem doordat ik zoveel info heb verzameld over zijn werk,en omdat hij idd vluchtig en soms warrig overkomt heb ik hem geheel vergeven,want het is in de OK dat hij zich moet bewijzen en sinds dien ben ik dan ook super happy met mijn boobs ;) 

Ik moet ook zeggen dat hij echt helpt als je bang bent of twijfels hebt.Ik kreeg na 10 dagen plots een hele blauwe borst,stuurde hem er foto van en kreeg binnen het uur adviezen!Liever zo,als mooie praatjes verkondigen bij de intake's,en achteraf de resultaten er niet naar zijn of je wordt slecht begeleid..Het forum staat er vol van..

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi dames. Weten jullie wanneer je van Nio weer mag fietsen? Autorijden heb ik wel gevraagd. Dat was na een week dus dat mag alweer. Zou fietsen dan ook mogen?

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...
Op 1 juli 2016 om 15:18 zei Mamalisa:

Hoi dames. Weten jullie wanneer je van Nio weer mag fietsen? Autorijden heb ik wel gevraagd. Dat was na een week dus dat mag alweer. Zou fietsen dan ook mogen?

Volgensmij kon fietsen na twee weken weer! 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Een Nio topic, ik denk dat ik hier moet zijn! :)

Ik heb lege hangzakjes, een dunne huid en helemaal geen borstvet meer. Gisteren ben ik bij dr. Koeijers op consult geweest. Deze gaf aan dat in mijn geval een "normale" borstvergroting al dan niet met lift niet mogelijk is. Hij gaf aan dat er met PolyTech implementaten mogelijk wel mogelijkheden zouden zijn. Hij zou zich hierin verdiepen en dan zou ik volgende week terug komen. Echter vandaag kreeg ik al telefoon van de kliniek dat hij niets voor mij kan betekenen...

Nu dus op zoek naar een arts die mij wel borsten kan geven. Na tips op dit forum wil ik dr. Nio proberen. Morgen ga ik bellen voor een afspraak bij de huisarts. 

Ik zie hem alleen niet staan op de lijst van chirurgen op de website van het OLVG, maar neem aan dat ik geen kan bellen en aangeven bij hem een afspraak te willen. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 uur geleden zei Kheyra:

Een Nio topic, ik denk dat ik hier moet zijn! :)

Ik heb lege hangzakjes, een dunne huid en helemaal geen borstvet meer. Gisteren ben ik bij dr. Koeijers op consult geweest. Deze gaf aan dat in mijn geval een "normale" borstvergroting al dan niet met lift niet mogelijk is. Hij gaf aan dat er met PolyTech implementaten mogelijk wel mogelijkheden zouden zijn. Hij zou zich hierin verdiepen en dan zou ik volgende week terug komen. Echter vandaag kreeg ik al telefoon van de kliniek dat hij niets voor mij kan betekenen...

Nu dus op zoek naar een arts die mij wel borsten kan geven. Na tips op dit forum wil ik dr. Nio proberen. Morgen ga ik bellen voor een afspraak bij de huisarts. 

Ik zie hem alleen niet staan op de lijst van chirurgen op de website van het OLVG, maar neem aan dat ik geen kan bellen en aangeven bij hem een afspraak te willen. 

Hallo kheyra.

Kijk anders op deze site http://www.sintlucasandreasziekenhuis.nl/afdeling/plastische-chirurgie hier is het duidelijker dan op de website van het OLVG.

xx Ank

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.