Ga naar inhoud

Alle Nio boobs verzamelen :D


Jane_Doe

Aanbevolen berichten

  • Reacties 721
  • Created
  • Laatste Reactie
40 minuten geleden zei Sweetboobs16:

Ja hij wil graag onderdeel ervan zijn omdat hij mij steunt erin. Vind zelf ook fijn! 

Ja! Houd ons op de hoogte als je bent geweest!

 

super fijn meis! zal ik zeker doen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

6 minuten geleden zei Flowaatje:

Vandaag eerste keer auto gereden. 

Dat is me erg zwaar gevallen. Met 2 handen geschakeld. Maar we moesten veel boodschappen halen en door de wasstraat.

Al mn energie is nu ook weg :(

Xxx

Aii nog wat te vroeg daarvoor dus.

Nouja nu dan maar weer heel rustig aan doen meis. Is niet anders 

xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

10 uur geleden zei Gabi:

Ik heb maandag 8 augustus een afspraak bij dr Nio. Is mijn eerste consult.

Ben benieuwd naar wat voor vorm borsten zijn voorkeur uit gaat? 

Ik zelf had voor mijn zwangerschap een volle 75 c/d cup en nu zijn mijn borsten gaan hangen en vrij leeg. Ik wil graag weer op een volle natuurlijke c/d uitkomen. Is dr Nio van de volle natuurlijke vormen of houdt hij van groot en echt rond? weet iemand dat?

 

Hij houdt inderdaad echt rekening met je wensen hoor. Ik was ook beetje bang dat omdat hij bekent staat om grote borsten, zijn referentie kader anders zou zijn. Ik heb echter een hele mooie C cup gekregen. Geen rond implantaat maar tussenvorm rond-druppel. Ik vind het heel mooi. Als je foto's wil moet je me even pb'tje sturen :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

17 minuten geleden zei Frederique1988:

Hij houdt inderdaad echt rekening met je wensen hoor. Ik was ook beetje bang dat omdat hij bekent staat om grote borsten, zijn referentie kader anders zou zijn. Ik heb echter een hele mooie C cup gekregen. Geen rond implantaat maar tussenvorm rond-druppel. Ik vind het heel mooi. Als je foto's wil moet je me even pb'tje sturen :)

Oh meen je? Ik stuur je een pb

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...

Hoi meiden!

Na hoeveel weken mochten jullie van Nio weer benen en billen trainen (alleen lichaamsgewicht)? Tegen mij zei hij 3 weken, maar ik hoorde van iemand anders hier 6 weken. 

Ik ben namelijk donderdag a.s. 3 weken PO en zou heel graag weer wat willen fitnessen. Heb 15 augustus pas een bel afspraak met Nio zelf, dus zou het graag van jullie horen!

Link naar reactie
Delen op andere sites

6 uur geleden zei xShar:

Hoi meiden!

Na hoeveel weken mochten jullie van Nio weer benen en billen trainen (alleen lichaamsgewicht)? Tegen mij zei hij 3 weken, maar ik hoorde van iemand anders hier 6 weken. 

Ik ben namelijk donderdag a.s. 3 weken PO en zou heel graag weer wat willen fitnessen. Heb 15 augustus pas een bel afspraak met Nio zelf, dus zou het graag van jullie horen!

Iemand? ^_^

Link naar reactie
Delen op andere sites

Tja het ligt er een beetje aan hoe snel je lichaam herstelt...

Ik kon pas na 6 weken weer normaal functioneren, ik herstelde vrij langzaam. Weer echt fitnessen was toch wel 2-3maanden.

Na 6 weken zijn je protheses ingekapseld en kan je gewoon rustig beginnen, je borstspier waaraan geopereerd is zou ik niet trainen en dan kijken hoe je lichaam reageert.  Let op je herstelcurve, pijn in je boobs, opzwellen, vermoeidheid etc

Je benen kan je bijv wel gewoon blijven trainen zolang je je borstspier maar niet gebruik door ergens stevig aan vast te grijpen ;)

xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

9 uur geleden zei Tijgertje:

Tja het ligt er een beetje aan hoe snel je lichaam herstelt...

Ik kon pas na 6 weken weer normaal functioneren, ik herstelde vrij langzaam. Weer echt fitnessen was toch wel 2-3maanden.

Na 6 weken zijn je protheses ingekapseld en kan je gewoon rustig beginnen, je borstspier waaraan geopereerd is zou ik niet trainen en dan kijken hoe je lichaam reageert.  Let op je herstelcurve, pijn in je boobs, opzwellen, vermoeidheid etc

Je benen kan je bijv wel gewoon blijven trainen zolang je je borstspier maar niet gebruik door ergens stevig aan vast te grijpen ;)

xxx

Ah oké, dus benen zou ik al wel voorzichtig kunnen doen zeg je? Squats en lunges etc?

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 month later...

Hallo, zijn er nog meiden die van een A cup komen die zeer tenger zijn die door Nio zijn geholpen?
Was erg benieuwd naar jullie foto's en verhaal. Heb geprobeerd te zoeken, maar vind het lastig wat te vinden.

Mijn BV staat gepland op 9 januari in het SLAZ. Maar ben nog niet helemaal uit welke grote en implantaat ik zal kiezen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Sweetboobs16, Klopt hij gaf aan dat 400cc de max zou zijn. Vind het gewoon erg moeilijk, mede omdat andere PC's niet verder wilden gaan als 255cc / 280cc, wat ik zelf dus echt te klein vind. Maar moet ook wel een mooi resultaat zijn, wat er nog enig sinds natuurlijk uit ziet. Nio laat je er echt vrij in om zelf te kiezen, wat het ook lastiger maakt. Vind ik.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.