Ga naar inhoud

Alle Nio boobs verzamelen :D


Jane_Doe

Aanbevolen berichten

  • Reacties 721
  • Created
  • Laatste Reactie
12 minuten geleden zei Mamalisa:

Zijn inderdaad kunstwerken @Nicky1992, super mooi, hoeveel cc heb je ook alweer?

@Sweetboobs16, ehm, geen idee, volgens mij heb je maar 1 verwijsbrief nodig, voor je consult en dan geen aparte meer voor je operatie. Hoop ik

Nee ik bedoel ook maar 1 brief. Bedoel een half jaar voor je consult of een half jaar voor je operatie dat hij nog geldig is.. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoe lang is een verwijsbrief geldig?
Een verwijsbrief is – voor een zorgvraag- een half jaar geldig na uitgifte. Meldt u zich niet binnen een half haar aan voor zorg, dan moet u terug naar de huisarts

 

En anders effe voor de zekerheid bellen met de administratie van Nio? Weet je het zeker!!

Groetjes 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

8 uur geleden zei BrownieG:

Hoe lang is een verwijsbrief geldig?
Een verwijsbrief is – voor een zorgvraag- een half jaar geldig na uitgifte. Meldt u zich niet binnen een half haar aan voor zorg, dan moet u terug naar de huisarts

 

En anders effe voor de zekerheid bellen met de administratie van Nio? Weet je het zeker!!

Groetjes 

 

Thanks!!

Liefs

Link naar reactie
Delen op andere sites

Vandaag langs de anesthesist geweest. Dat wou ik graag voordat ik een datum ging prikken! Ben namelijk erg bang voor de narcose (ook voor eventuele andere complicaties). Twijfel zooo erg de hele tijd. Het ene moment ben ik ervan overtuigd dat ik het wil en heb ik er helemaal zin in en het andere moment zie ik er zo tegenop.. Moet alleen vandaag of morgen wel beslissen als ik in de vakantie nog geholpen wil worden :145:

Ben trouwens samen met Nio uitgekomen op 600cc, maar heb thuis nog gepast met rijstzakjes en ik denk dat ik 500cc toch mooier bij mij vind passen! Maar dat kan ik nog wel met Nio overleggen ;) 

Heeft iemand die door Nio is geholpen trouwens kalmerende middelen gekregen van te voren?? 

Link naar reactie
Delen op andere sites

12 minuten geleden zei xShar:

Vandaag langs de anesthesist geweest. Dat wou ik graag voordat ik een datum ging prikken! Ben namelijk erg bang voor de narcose (ook voor eventuele andere complicaties). Twijfel zooo erg de hele tijd. Het ene moment ben ik ervan overtuigd dat ik het wil en heb ik er helemaal zin in en het andere moment zie ik er zo tegenop.. Moet alleen vandaag of morgen wel beslissen als ik in de vakantie nog geholpen wil worden :145:

Ben trouwens samen met Nio uitgekomen op 600cc, maar heb thuis nog gepast met rijstzakjes en ik denk dat ik 500cc toch mooier bij mij vind passen! Maar dat kan ik nog wel met Nio overleggen ;) 

Heeft iemand die door Nio is geholpen trouwens kalmerde middelen gekregen van te voren?? 

vervelend he die twijfel...

was alles goed bij de anesthesist?

hou er wel rekening mee dat je met rijst moeilijk de breedte en projectie kunt nabootsen, want die is natuurlijk anders verdeeld dat wanneer je rijst in een zakje doet :)

wat is jouw voorsituatie en lengte/gewicht? ik kwam de eerste keer bij nio ook uit op 600 maar na tweede consult toch terug naar 500 cc gegaan. als je voor 500 cc gaat kunt je ook nog kiezen voor de hp ipv de ehp. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

6 minuten geleden zei Boekjoe:

vervelend he die twijfel...

was alles goed bij de anesthesist?

hou er wel rekening mee dat je met rijst moeilijk de breedte en projectie kunt nabootsen, want die is natuurlijk anders verdeeld dat wanneer je rijst in een zakje doet :)

 

Ja vreselijk haha. Alles was prima bij de anesthesist! Hele vriendelijke en vrolijke vrouw ook die mij heeft geholpen :) 

Ja daar had ik inderdaad al over nagedacht! Zal ze de volgende keer wel meenemen naar Nio haha, dan kan hij kijken of het goed zit en of het te vergelijken is. Vind het zo lastig om door die puntige pasprotheses heen te kijken :P

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 3-6-2016 om 10:48 zei Sweetboobs16:

Ja ik weet zeker dat ik het wil. En ik ga het nu langzaam in werking zetten (denk aan maanden) maar goed ga er binnenkort echt wat mee doen. Heb namelijk vanaf vorig jaar september in de ziektewet gezeten en ga volgende week mijn werk weer oppakken. Kan niet gelijk weer 6 weken weg blijven op mijn werk. (Huishoudelijk werk dus 6 weken vrij is wel belangrijk) Anders had ik waarschijnlijk al nieuwe Boobies gehad. Liever vandaag als morgen! En wat de dokter betreft heb je gelijk. Het moet ook eigenlijk helemaal geen taboe meer zijn! Als ik om een verwijzing ga vragen zeg ik gewoon dat het voor het OLVG is voor plastische chirurgie en als ze doorvraagt zeg ik gewoon waar het om gaat! 

xx

Ja elke huisarts werkt anders dat is inderdaad zo. Maarja ik zal eerlijk zijn al word er verder gevraagd!

Haha ik snap het hoor! We hebben in Maart contact erover gehad. Zal een stukje hieronder bijvoegen misschien dat er dan een belletje gaat rinkelen! 

Ja nu ik genezen bent voelt het weer alsof ik een stapje verder ben terwijl ik nog geen eens op consult ben geweest maar toch!

xx

@best_boobie

Foto's alleen zichtbaar voor leden.

Word nu lid.

OH ja!!!! Dat herinner ik me zeker 

Fijn dat dat nu achter de rug is zeg!!!! :43: 

Sorry voor mn late reactie, zat wifiloos in Berlijn...... :( 

xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

16 minuten geleden zei best_boobie:

OH ja!!!! Dat herinner ik me zeker 

Fijn dat dat nu achter de rug is zeg!!!! :43: 

Sorry voor mn late reactie, zat wifiloos in Berlijn...... :( 

xxx

Geeft niet begrijp het helemaal BB! 

Jazeker zit alleen nu heel erg met mijn rug te klooien na zo'n lange tijd in een verkeerde houding te hebben gezeten maar dat komt ook wel weer een keer goed!

xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

3 uur geleden zei Sweetboobs16:

Geeft niet begrijp het helemaal BB! 

Jazeker zit alleen nu heel erg met mijn rug te klooien na zo'n lange tijd in een verkeerde houding te hebben gezeten maar dat komt ook wel weer een keer goed!

xx

Knudde!!!
Dan maar wat rek en strekoefeningen doen of eens bij een manueel therapeut langs gaan. Ff de wervels weer op hun plek zetten en dan je rugspiertjes weer wat instructies geven hoe het ook alweer moet :P

Maar wat zul jijj blij zijn dat je van die kwaal af bent.. pffff

xxxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

18 minuten geleden zei best_boobie:

Knudde!!!
Dan maar wat rek en strekoefeningen doen of eens bij een manueel therapeut langs gaan. Ff de wervels weer op hun plek zetten en dan je rugspiertjes weer wat instructies geven hoe het ook alweer moet :P

Maar wat zul jijj blij zijn dat je van die kwaal af bent.. pffff

xxxx

En een doof gevoel in mijn onderlichaam tot aan de onderkant van mijn borsten en begint nu in mijn handen ook..:blink:

Morgen moet ik naar een neuroloog want tot nu toe weet niemand hoe of wat.. Wil me niet te druk maken maar vind het wel eng.

Maar JA verder ben ik heel blij dat ik van dat andere af ben. Kon het wel van de daken schreeuwen! :43:

Word vervolgd dus..

xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

8 minuten geleden zei Sweetboobs16:

En een doof gevoel in mijn onderlichaam tot aan de onderkant van mijn borsten en begint nu in mijn handen ook..:blink:

Morgen moet ik naar een neuroloog want tot nu toe weet niemand hoe of wat.. Wil me niet te druk maken maar vind het wel eng.

Maar JA verder ben ik heel blij dat ik van dat andere af ben. Kon het wel van de daken schreeuwen! :43:

Word vervolgd dus..

xx

ik stuur je ff pb, dan kunnen we hier weer on topic... :) 

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Mamalisa ging goed! Ik was best wel zenuwachtig maar dokter Nio kwam over als een kundige arts die er niet om heen draait (waar mijn vriend ook blij mee was) en na een gesprek en laten zien van voorbeeld foto's zijn we uit gekomen op 600cc! Was wel een verrassing die maat haha maar ben blij! 29 juli staat de operatie gepland, in parkkliniek (voor zelfde prijs als OLVG)

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Mamalisa ik ben 1.68 lang en weeg nu 64 kg, hoop nog een par kilo's kwijt te raken voor de operatie want dat raadde Nio aan. Mijn streef is 60. Maar stel dat ik dan nit haal, worden ze echt zo veel lelijker als ik na mijn bv nog wat afval? Niet perse in gewicht maar as ik een strakkere buik wil trainen zal mijn vetpercentage toch ook wat omlaag gaan...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja hij zei dat omdat ik nog vetweefsel in mijn borsten heb. Maar zo drastisch hoef ik ook niet afvallen na de operatie, dus ik denk dat het wel mee zal vallen. En als ze echt lelijker worden dan eet ik maat iets meer, mooie boobies vind ik iets belangrijker dan een afgetraind buikje hahaha :P

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.