Ga naar inhoud

Alle Nio boobs verzamelen :D


Jane_Doe

Aanbevolen berichten

  • Reacties 721
  • Created
  • Laatste Reactie

He meiden!

ik ben vandaag op controle geweest bij nio !

maar ben helaas nog wat dingen vergeten te vragen aan hem !

heeft iemand zijn email ? Of kunnen jullie mij het vertellen ?

hoelang sport bh nog dragen ( op het formulier staat 3 weken dag en nacht daarna 3 weken overdag ) klopt dit ook nog?

na hoeveel weken mag je een gewone bh aan ?

en wanneer mag je een beetje huishoudelijke taken oppakken ?

Xxx 

Link naar reactie
Delen op andere sites

41 minuten geleden zei Meid89:

He meiden!

ik ben vandaag op controle geweest bij nio !

maar ben helaas nog wat dingen vergeten te vragen aan hem !

heeft iemand zijn email ? Of kunnen jullie mij het vertellen ?

hoelang sport bh nog dragen ( op het formulier staat 3 weken dag en nacht daarna 3 weken overdag ) klopt dit ook nog?

na hoeveel weken mag je een gewone bh aan ?

en wanneer mag je een beetje huishoudelijke taken oppakken ?

Xxx 

Er staan meerdere onjuistheden op dat ziekenhuis info blaadje zag ik. Ben dus erg benieuwd wat hij zegt over die sportbh! En de andere vragen. :) 

Link naar reactie
Delen op andere sites

6 minuten geleden zei Meid89:

@DreamLou hmszz ja je leest hier inderdaad andere dingen op het forum dan dat er op het papiertje staat ! 

Ik ga hem mailen ben benieuwd ! 

 

Zo staat er ook op dat blaadje dat je de volgende dag weer mag douchen, terwijl nio zegt dat dat pas na 3 of 4 dagen mag.

Link naar reactie
Delen op andere sites

@DreamLou ja klopt ! Maar ik vraag me ook af of het klopt met die sport bh !

en er stond ook op mensen die axhter de spier hebben moeten een sportband dragen maar dat hoef ik niet ! 

Ik heb hem gemaild met een aantal vragen ! 

Mis toch wel een beetje info over wat je allemaal weer een beetje mag gaan oppakken ze hebben niet echt een richtlijn ofzo ! 

Link naar reactie
Delen op andere sites

22 minuten geleden zei Meid89:

@DreamLou ja klopt ! Maar ik vraag me ook af of het klopt met die sport bh !

en er stond ook op mensen die axhter de spier hebben moeten een sportband dragen maar dat hoef ik niet ! 

Ik heb hem gemaild met een aantal vragen ! 

Mis toch wel een beetje info over wat je allemaal weer een beetje mag gaan oppakken ze hebben niet echt een richtlijn ofzo ! 

Ja die borstband adviseert Nio alleen als j biji de controle ziet dat je prothesen nog erg hoog zitten. Sommigen krijgen dus een band, wij niet (gelukkig denk ik dan maar :p) 

Link naar reactie
Delen op andere sites

4 uur geleden zei Meid89:

He meiden!

ik ben vandaag op controle geweest bij nio !

maar ben helaas nog wat dingen vergeten te vragen aan hem !

heeft iemand zijn email ? Of kunnen jullie mij het vertellen ?

hoelang sport bh nog dragen ( op het formulier staat 3 weken dag en nacht daarna 3 weken overdag ) klopt dit ook nog?

na hoeveel weken mag je een gewone bh aan ?

en wanneer mag je een beetje huishoudelijke taken oppakken ?

Xxx 

Hoi. Ik was vandaag toevallig ook bij Nio. voor een tweede passessie. Hoe laat was jij er?

De vragen die je hebt, ik denk dat je daar ook na de operatie wel antwoorden op krijgt.

Ik had ook veel vragen, maar vond Nio best gehaast vandaag. Helaas. Soms gewoon maar even lezen hier op het forum of even wachten om antwoorden te scoren..of idd, hem mailen;-)

Groetjes

Nicole

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Nicole83 he meid ik had om 12.40 een afspraak en was om 13.00 aan de beurt ! 

Hij was inderdaad een beetje gehaast en ik kon helaas niet al mijn vragen stellen ! 

Ik heb hem gemaild en kreeg meteen al antwoord terug jeej !!! 

Ik ben 12-2 geopereerd door nio ! Ik had vandaag een controle afspraak ! 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

@DreamLou  @best_boobie ik heb al antwoord terug op de vragen !

ik moet inderdaad 6 weken dag en nacht een sport bh aan ! En niet wat op het formulier staat ! 

En naar 6 weken mag je eventueel een beugel bh gaan dragen !

huishoudelijke taken : deze week en volgende week het liefst nog niet ! Ook vanaf 7 maart weer rustig aan opbouwen

 

werk : in overleg met nio mag ik in de week van 7 maart weer aan het werk.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik was vandaag ook bij Nio, had mijn laatste controle na 3 maanden! En indd 6 weken dag en nacht sportbh aan. 

Hij liep alleen wel aardig uit vandaag, dus vandaar dat die zo gehaast was denk ik.

Ik was er rond 15:30 en werd uiteindelijk rond 16:00 geholpen

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 minuten geleden zei Meid89:

ik heb al antwoord terug op de vragen !

ik moet inderdaad 6 weken dag en nacht een sport bh aan ! En niet wat op het formulier staat ! 

En naar 6 weken mag je eventueel een beugel bh gaan dragen !

huishoudelijke taken : deze week en volgende week het liefst nog niet ! Ook vanaf 7 maart weer rustig aan opbouwen

 

werk : in overleg met nio mag ik in de week van 7 maart weer aan het werk.

 

He wat goed, dat is snel! Ik was ook al van plan m aan te houden dag en nacht 6 weken :)

wat voor werk doe jij?

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 minuut geleden zei feather:

Ik was vandaag ook bij Nio, had mijn laatste controle na 3 maanden! En indd 6 weken dag en nacht sportbh aan. 

Hij liep alleen wel aardig uit vandaag, dus vandaar dat die zo gehaast was denk ik.

Ik was er rond 15:30 en werd uiteindelijk rond 16:00 geholpen

Hoeveel controles heb jij gehad na je operatie? Na 19 dagen en na 3 maanden?

Link naar reactie
Delen op andere sites

5 minutes ago, DreamLou said:

Hoeveel controles heb jij gehad na je operatie? Na 19 dagen en na 3 maanden?

Ik heb er uiteindelijk 3 na de operatie gehad. Eentje indd na +/- 2 weken en daarna na 6 weken nog een omdat ze bij mij niet snel genoeg zakte. Heb toen nog een borstband gekregen die de boel naar beneden heeft gedrukt. 

En vandaag dan dus na 3 maanden, maar dat was echt even super snel want alles was gewoon helemaal goed. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

@feather ja ik werd vanochtend om 09.00 al gebeld of ik een uur later wou komen voor de controle afspraak hij had opeens een vergadering ofzo zeiden ze !

gelukkig was ik nog net niet onderweg ! 

Het formulier van het olvg klopt dan niet beetje verwarrend ! 

Maar echt een toparts ! Kreeg net meteen mail terug op mijn vragen 

Link naar reactie
Delen op andere sites

5 minutes ago, Meid89 said:

@feather ja ik werd vanochtend om 09.00 al gebeld of ik een uur later wou komen voor de controle afspraak hij had opeens een vergadering ofzo zeiden ze !

gelukkig was ik nog net niet onderweg ! 

Het formulier van het olvg klopt dan niet beetje verwarrend ! 

Maar echt een toparts ! Kreeg net meteen mail terug op mijn vragen 

Ja fijn dat je dan gelijk reactie krijgt en goed geholpen wordt hè, gaat helemaal goed komen. 

Heel fijn herstel nog!

Link naar reactie
Delen op andere sites

3 minuten geleden zei feather:

Ik heb er uiteindelijk 3 na de operatie gehad. Eentje indd na +/- 2 weken en daarna na 6 weken nog een omdat ze bij mij niet snel genoeg zakte. Heb toen nog een borstband gekregen die de boel naar beneden heeft gedrukt. 

En vandaag dan dus na 3 maanden, maar dat was echt even super snel want alles was gewoon helemaal goed. 

Ahhh ok! Ik 10 dagen po(vorige week maandag dus) en toen zei hij dat ik met 6 weken terug moest komen. Geen idee of dat dan miijn laatste controle is of dat er nog een komt...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.