Ga naar inhoud

Alle Nio boobs verzamelen :D


Jane_Doe

Aanbevolen berichten

27 minuten geleden zei Angelsboobs:

Meiden wie van jullie is er onlangs geopereerd bij parkkliniek? Ik wil graag weten hoe het zit met de medicijnen/ pijnstillers. Ik lees van alles over naproxen en andere dingen maar dat is niet wat er op lijst staat van park! 

Hoi Angelboobs,

3,5 jaar geleden (op mijn 44e) heb ik mijn 1e BV ondergaan en binnenkort mijn 2e eveneens bij de parkkliniek. Ik kreeg destijds bij de Bergman kliniek alleen paracetamol voorgeschreven en vanaf 2 weken voorafgaand aan de OK Arnica D6 druppels of tabletten tegen pijn bij kneuzing, verrekking of blauwe plekken. Die arnica heeft echt waanzinnig geholpen en slik ik nu weer. Ik had een dual plane plaatsing en heb relatief weinig pijn tot minimale pijn gehad. Blauw al helemaal niet. Ik wacht af wat ik nu aan medicatie krijg voorgeschreven. Compressen en drains heb ik overigens ook niet gehad. 

xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 721
  • Created
  • Laatste Reactie
25 minuten geleden zei Angelsboobs:

Meiden wie van jullie is er onlangs geopereerd bij parkkliniek? Ik wil graag weten hoe het zit met de medicijnen/ pijnstillers. Ik lees van alles over naproxen en andere dingen maar dat is niet wat er op lijst staat van park! 

In elk ziekenhuis of kliniek adviseren ze iets anders. Ik zou me aan het advies van de kliniek/arts houden.

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 minuten geleden zei DreamLou:

In elk ziekenhuis of kliniek adviseren ze iets anders. Ik zou me aan het advies van de kliniek/arts houden.

Je hebt helemaal gelijk DreamLou. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

43 minuten geleden zei Else en AnaarCcup:

Hoi Angelboobs,

3,5 jaar geleden (op mijn 44e) heb ik mijn 1e BV ondergaan en binnenkort mijn 2e eveneens bij de parkkliniek. Ik kreeg destijds bij de Bergman kliniek alleen paracetamol voorgeschreven en vanaf 2 weken voorafgaand aan de OK Arnica D6 druppels of tabletten tegen pijn bij kneuzing, verrekking of blauwe plekken. Die arnica heeft echt waanzinnig geholpen en slik ik nu weer. Ik had een dual plane plaatsing en heb relatief weinig pijn tot minimale pijn gehad. Blauw al helemaal niet. Ik wacht af wat ik nu aan medicatie krijg voorgeschreven. Compressen en drains heb ik overigens ook niet gehad. 

xxx

Ja hier ook al trouw aan extra vitamine aan het slikken en de arnica druppels aan het nemen. Ben heel erg benieuwd.. Krijg ook dual plane .. Nu voor de spier

Link naar reactie
Delen op andere sites

44 minuten geleden zei DreamLou:

In elk ziekenhuis of kliniek adviseren ze iets anders. Ik zou me aan het advies van de kliniek/arts houden.

 

41 minuten geleden zei Else en AnaarCcup:

Je hebt helemaal gelijk DreamLou. 

Ja dat snap ik.. daarom vroeg ik ook om diegene die ook in park zijn geweest. Metname omdat ik zoveel slechte dingen hoor over die diclofenac..  :140:En dat je dan ook weer maagbeschermers krijgt.. :blink: Jullie of tenminste @ dreamlou is in slaz.. En jullie hebben het over hele andere dingen dan dat ik hier heb staan. Wil gewoon even weten wat diegene in park nou echt hebben gekregen.. Hou al niet van medicijnen:(:unsure:... Jammer dat ze op Aliexpress geen morfine hebben :45:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ze zullen je daar ook advies geven hoor en als ze dat niet doen, kun je het altijd vragen uiteraard. Of als je het echt van te voren wil weten, kun je altijd even mailen of bellen lijkt me.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ben geopereerd in het OLVG-west (SLAZ) en kreeg naproxen + maagbeschermers en PCM voorgeschreven gekregen. Had fijn geweest als ik daar nog 4 slaappillen bij kon krijgen ;) oxycodon heb ik ook voorgeschreven gekregen, maar niet ingenomen. Van de huisarts heb ik nog codeine gekregen als extra versterking voor de PCM. Dat was heel fijn! Daar werd ik lekker suffig van (alleen 's avonds ingenomen). 

Link naar reactie
Delen op andere sites

21 uur geleden zei DreamLou:

Ja, 's ochtends na het slapen overeindkomen is e ht een hel, dan doet eht zon pijn en meot ik mn boobs echt 10 minuten vasthouden en afwachten tot de kramp/stijfheid weg is.... Links heb ik best nog wel last aan alle kanten, rechts gaat t goed. Verd rnog snel moe als ik op pad ga, naar de winkel ofzo, dus moet nog even wat rustiger aan doen :)

Tijdens mijn 1e BV in 2012 heeft mijn man een week vrij genomen en heb ik echt vrijwel de gehele tijd in bed doorgebracht om bij te komen. We gaan dit nu weer doen. Ik doe dan echt helemaal niets behalve slapen, eten, slapen, etc :D

Voor een week heb ik dan een prive verpleger in huis. :connie_39:

Link naar reactie
Delen op andere sites

11 minuten geleden zei DreamLou:

Ze zullen je daar ook advies geven hoor en als ze dat niet doen, kun je het altijd vragen uiteraard. Of als je het echt van te voren wil weten, kun je altijd even mailen of bellen lijkt me.

Ja dat zal ook best..heb je trouwens al een "normale" bh geprobeerd? Ben wel erg benieuwd op wat voor maat je uitkomt.. Ze worden echt steeds mooier hoor!

Link naar reactie
Delen op andere sites

3 minuten geleden zei Angelsboobs:

Ja dat zal ook best..heb je trouwens al een "normale" bh geprobeerd? Ben wel erg benieuwd op wat voor maat je uitkomt.. Ze worden echt steeds mooier hoor!

Nee heb nog geen bh in een geschikte maat, moet er ook nog niet aan denken om een beugelbh te passen met mn pijnlijke linker borst. Maar mn 75E bh die ik ff voorhield na het douchen van de week, die gaat echt never nooit passen, die was drie maten te klein leek het wel. Daar schrok ik dus wel van.

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 minuten geleden zei DreamLou:

Nee heb nog geen bh in een geschikte maat, moet er ook nog niet aan denken om een beugelbh te passen met mn pijnlijke linker borst. Maar mn 75E bh die ik ff voorhield na het douchen van de week, die gaat echt never nooit passen, die was drie maten te klein leek het wel. Daar schrok ik dus wel van.

O wauw... Dat is echt wel even schrikken idd.. Heb je wel al meer tevredenheid nu, of vind je het nog steeds groot.? Ik hoop zo dat ie van mij op die van jou gaan lijken .. Jij ben echt een voorbeeld :wub:

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 minuut geleden zei Angelsboobs:

O wauw... Dat is echt wel even schrikken idd.. Heb je wel al meer tevredenheid nu, of vind je het nog steeds groot.? Ik hoop zo dat ie van mij op die van jou gaan lijken .. Jij ben echt een voorbeeld :wub:

Ah dankje, dat vind ik een compliment! Ze zien er in kleding niet echt heel groot uit, ben benieuwd hoe ze er uit zien in een gewone bh straks en als ze soepel/zacht zijn. Hoop dat ik nog een beetje makkelijk leuke bh's kan vinden. Ik kon met mn eigen borsten heel slecht bh's vinden ondanks dat t maar een 75b/80c was, niks sloot goed aan, niks zat lekker. Dus ik had maar 2 bh's die redelijk zaten. Ik hoop dat ik er straks toch wat meer kan vinden die lekker zitten!

Link naar reactie
Delen op andere sites

3 minuten geleden zei Valeria:

Kan het kwaad halve minuut in bh te stoppen. Heb 70d en zou zo graaf willen weten of ik het pas

Vast niet, misschien nog ff een zacht iets op je litteken/hechtingen doen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

16 minuten geleden zei best_boobie:

haha, dames, ik vind het heel leuk, jullie discussie, maar houden jullie het hier ff 'on topic' ;)

Oh wat ben je toch weer streng ;):45:  Maar you're right

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heeft iemand misschien tips qua medicatie ?

ik ben vrijdag geopereerd maar ben nu zo'n beetje de hele dag al misselijk !

ik gebruik oxcycodon paracetamol en naproxen !

heb zelf het idee dat het door de oxycodon komt... 

Wou het olvg bellen maar kan alleen op spoed nr en morgen weer tussen 08.00-16.00

misschien hebben jullie wat tips ? Zijn graag welkom ! 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Spannend allemaal! Ben benieuwd naar alle resultaten. ^_^

Ik wil me ook graag melden hier, 25 maart in het OLVG (Slaz) door Nio 750 en 700cc rond dualplane. Ik weet verder niet wat er in gaat. Daar ga ik nog voor mailen.

Heel veel succes morgen en geniet vooral van het moment waar je zo lang naar uitkijkt! @Cccgg

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.