Ga naar inhoud

Alle Nio boobs verzamelen :D


Jane_Doe

Aanbevolen berichten

Ahww ja t lege geef een heel ander effect het moet eerst wat opgevuld worden ben 20 en heb dus n heel strak lijf nooit afgevallen of wat dan ook dus n volle B zonder vel was t en op zoon lijfje oog t schijnbaar groot maar ben al gewend alleen eerste dagen waren groot vond ik haha

heb al paar bikini's laten maken boven stukje xxl en broekje xs haha erg he! 

Nou ze zijn nu al mooi! Mooi hoor zo groot word d'r jaloers van haha

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 721
  • Created
  • Laatste Reactie
17 minuten geleden zei bigbooblover:

Hoi hoi,

ja ze bevallen heel goed en had het ook echt niet kleiner gewild! De eerste paar dagen dacht ik wel van wow wat een joekels maar alles is natuurlijk opgezwollen en je hebt wondvocht etc en nu ben ik er al meer aan gewend! 

Wat is jou omtrek van bh,s? En wanneer wil je onder het mes? 

Gewoon lekker gaan sporten en gezond eten zal je veel gaan helpen! 

Ik zal je even toevoegen aan mijn albums dan kun je mee kijken.

liefs

 

Bedankt voor het toevoegen! Wat zien ze er al goed uit na een paar dagen zeg! 

Ik dacht dat je eerste foto's al na foto's waren maar toen keek ik naar de datum en zag ik dat het je voor foto's waren,

wat waren ze toen ook al mooi groot zeg! Ben jaloers haha...

 

Qua bh omvang heb ik meestal 85 maar eigenlijk zou ik 95 nodig hebben. 

Ik moet eerst in juni nog even terug bij de chirurg waar ik mijn borstvergroting heb gedaan, hij weet dat ik niet tevreden ben en zegt dat er nog vocht zit etc. maar na 7 maanden lijkt me dat sterk (ik ben met 5 maanden bij hem op controle geweest) en dr Nio zei ook dat het vanzelf niet meer dunner gaat worden dat de protheses dan echt anders geplaatst moeten worden, dichter bij elkaar etc.  Ik denk niet dat die kliniek nog iets gaat ondernemen qua vergoeding of prothesewissel.

 

i.v.m. met mijn werk zou de operatie helaas pas eind december begin januari kunnen..;( dat duurt nog zoo lang...

 

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

24 minuten geleden zei Cccgg:

Ahww ja t lege geef een heel ander effect het moet eerst wat opgevuld worden ben 20 en heb dus n heel strak lijf nooit afgevallen of wat dan ook dus n volle B zonder vel was t en op zoon lijfje oog t schijnbaar groot maar ben al gewend alleen eerste dagen waren groot vond ik haha

heb al paar bikini's laten maken boven stukje xxl en broekje xs haha erg he! 

Nou ze zijn nu al mooi! Mooi hoor zo groot word d'r jaloers van haha

Ja en alles moet nog helemaal gaan vormen het is net een week geleden dus kan nog zo veel veranderen! Maar idd als je wat leegte hebt word dan anders dan wanneer je hele strakke borsten hebt.

ja ik ben nu ook best wel strak maar op een andere manier hihi heb al sinds paar jaar mijn hele levensstijl veranderd en doe 5x per week krachttraining en eet en leef daar ook naar en omdat me borsten nu groter zijn word het allemaal wat meer in verhouding want heb ook hele volle billen en op mijn taille ben ik zeg maar het smalst van mijn lichaam en ik vind het mooi als dan allebei in verhouding is.

het ergste is nu dat ik niet kan sporten en mag pas na 3maanden weer bovenlichaam trainen tot die tijd is het een goed moment om nog te zakken in vetpercentage zo dat al me spieren wat meer zichtbaar worden :) 

heb jij triangel bikini,s laten maken? 

Xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

23 minuten geleden zei cvdl:

 

Bedankt voor het toevoegen! Wat zien ze er al goed uit na een paar dagen zeg! 

Ik dacht dat je eerste foto's al na foto's waren maar toen keek ik naar de datum en zag ik dat het je voor foto's waren,

wat waren ze toen ook al mooi groot zeg! Ben jaloers haha...

 

Qua bh omvang heb ik meestal 85 maar eigenlijk zou ik 95 nodig hebben. 

Ik moet eerst in juni nog even terug bij de chirurg waar ik mijn borstvergroting heb gedaan, hij weet dat ik niet tevreden ben en zegt dat er nog vocht zit etc. maar na 7 maanden lijkt me dat sterk (ik ben met 5 maanden bij hem op controle geweest) en dr Nio zei ook dat het vanzelf niet meer dunner gaat worden dat de protheses dan echt anders geplaatst moeten worden, dichter bij elkaar etc.  Ik denk niet dat die kliniek nog iets gaat ondernemen qua vergoeding of prothesewissel.

 

i.v.m. met mijn werk zou de operatie helaas pas eind december begin januari kunnen..;( dat duurt nog zoo lang...

 

 

 

Lief van je! :) 

ik zou niet eens meer terug willen naar zo,n kliniek wat een onzin nog steeds vocht sorry dat ik het zeg :P

ik zou lekker bij nio gaan dat is een top chirurg!

en tot die tijd heb je nog lekker de tijd om je ideale figuur te behalen! :) 

xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...

Ik ben nieuw hier maar ook ik ben een enthousiaste dr nio fan geworden door deze topic.:)

Eerste consult gehad en bv staat gepland voor 28-juli.

Na mijn zwangerschap (nu iets langer dan een jaar geleden ) heb ik een 75A cub overgehouden. Ik ben 176 en weeg 58 kilo, Ik wil nu voor 350cc gaan, dp eurosilocone 85 % 

Ik wil het graag natuurlijk houden, vandaar 85%. Zijn er dames waarvan ik het resultaat mag zien die ongeveer voor dezelfde grote zijn gegaan, ik ben ook erg benieuwd naar het verschil van ronde protheses 100% tov 85 % achter de borst spier.

 

Liefss 

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

 

Op 30 april 2016 om 16:10 zei Cccgg:

Ahww ja t lege geef een heel ander effect het moet eerst wat opgevuld worden ben 20 en heb dus n heel strak lijf nooit afgevallen of wat dan ook dus n volle B zonder vel was t en op zoon lijfje oog t schijnbaar groot maar ben al gewend alleen eerste dagen waren groot vond ik haha

heb al paar bikini's laten maken boven stukje xxl en broekje xs haha erg he! 

Nou ze zijn nu al mooi! Mooi hoor zo groot word d'r jaloers van haha

Heb jij misschien foto's, mooie maat ben je uitgekomen met 600cc.

Over 2 en halve week krijg ik ook mijn Nio. Boobs spannend!

Link naar reactie
Delen op andere sites

8 minuten geleden zei Cccgg:

Heb 70H vind ze in kleding te klein.. spijt dat ik die 700 die ik eerst zou doen niet heb gedaan haha maar komt omdat we graag n kindje willen over 2 jaar bijvoorbeeld

 

zet er helaas geen foto's op

Jammer, ik was wel erg benieuwd :) 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 31mei krijg ik mijn nieuwe boobs bij Nio (SLAZ Rotterdam)

Van 260CC naar 700/750 CC UHP rond achter de spier.

Wie is er ook aanwezig op of rond deze datum of heeft soortgelijke situatie meegemaakt?Ervaringen?

 

Thanks ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

14 minuten geleden zei Nicky1992:

Over 25 min word ik opgehaald van men kamer en dan ben ik bijnaaaaa eigenaar van Nio boobies 

Succes meis. Zal aan je denken.

xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

11 minuten geleden zei Glory:

Op 31mei krijg ik mijn nieuwe boobs bij Nio (SLAZ Rotterdam)

Van 260CC naar 700/750 CC UHP rond achter de spier.

Wie is er ook aanwezig op of rond deze datum of heeft soortgelijke situatie meegemaakt?Ervaringen?

 

Thanks ;)

Ik heb 2 maart (van orignieel a/b cup naar 290 dp en nu) 700 cc gekregen. Geplaatst door Nio.

De man is in mijn ogen GOUD waard. :wub:

Link naar reactie
Delen op andere sites

20 minuten geleden zei what ELSE:

Ik heb 2 maart (van orignieel a/b cup naar 290 dp en nu) 700 cc gekregen. Geplaatst door Nio.

De man is in mijn ogen GOUD waard. :wub:

Wow ik ben zo blij voor je!Ik herken je verhaal,hier idem situatie.Hoe gaat het nu met je?XX

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 uur geleden zei Glory:

Wow ik ben zo blij voor je!Ik herken je verhaal,hier idem situatie.Hoe gaat het nu met je?XX

Nu gaat het top. Ben helemaal blij met mijn nwe boobs. Ik stuur je later vandaag nog een PB terug. 

xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dames ik heb een vraagje, ik heb aan Dr. Nio gevraagd of ik ipv Maandag 15 augustus - Vrijdag 12 augustus geopereerd kan worden. Zo heb ik 4,5 week herstel. Maar nu kreeg ik de reactie dat hij die dag geen O.K. heeft. Maar soms lees ik uit verhalen dat sommige doorverwezen zijn naar andere kliniek maar toch bij hem? Klopt dit of lees ik verkeerd.. bij @Glory bijv in SLAZ Rotterdam.. anders zou ik het nog eens kunnen proberen bij hem. :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

6 uur geleden zei Glory:

Op 31mei krijg ik mijn nieuwe boobs bij Nio (SLAZ Rotterdam)

Van 260CC naar 700/750 CC UHP rond achter de spier.

Wie is er ook aanwezig op of rond deze datum of heeft soortgelijke situatie meegemaakt?Ervaringen?

 

Thanks ;)

Hi,

Ik ga deze zomer voor een wissel na 8 jaar. Ik heb nu 245 anatomisch achter de spier.

Ik heb morgenavond een consult bij nio en ben heel benieuwd hoeveel cc hij aanraadt.

Wat is jouw lengte/gewicht? 

Ik ga je volgen. Bij nio zit je helemaal goed.

X bkj

Link naar reactie
Delen op andere sites

9 minuten geleden zei Manon_h:

Dames ik heb een vraagje, ik heb aan Dr. Nio gevraagd of ik ipv Maandag 15 augustus - Vrijdag 12 augustus geopereerd kan worden. Zo heb ik 4,5 week herstel. Maar nu kreeg ik de reactie dat hij die dag geen O.K. heeft. Maar soms lees ik uit verhalen dat sommige doorverwezen zijn naar andere kliniek maar toch bij hem? Klopt dit of lees ik verkeerd.. bij @Glory bijv in SLAZ Rotterdam.. anders zou ik het nog eens kunnen proberen bij hem. :)

Ik wilde ook graag 12 augustus maar zeiden tegen mij ook dat hij niet op v ijdag opereert, enkel op maandag. Ik heb nu dus ook de afspraak 15 aug. wel leuk, allebei op dezelfd dag :) 

Link naar reactie
Delen op andere sites

10 minuten geleden zei Mamalisa:

Ik wilde ook graag 12 augustus maar zeiden tegen mij ook dat hij niet op v ijdag opereert, enkel op maandag. Ik heb nu dus ook de afspraak 15 aug. wel leuk, allebei op dezelfd dag :) 

Oh echt nou dan weet ik iig dat het echt de 15e blijft! Wel leuk, ben zo benieuwd, kijk er al onwijs naar uit! Heb jij ook al gehoord hoe laat je moet? Nu weet ik alleen de aantal cc en 85% gevuld maar niet of je daar nog verschil in heb qua projectie. Voel me wel echt een sul hierin. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

31 minuten geleden zei Boekjoe:

Hi,

Ik ga deze zomer voor een wissel na 8 jaar. Ik heb nu 245 anatomisch achter de spier.

Ik heb morgenavond een consult bij nio en ben heel benieuwd hoeveel cc hij aanraadt.

Wat is jouw lengte/gewicht? 

Ik ga je volgen. Bij nio zit je helemaal goed.

X bkj

Mijn lengte is 1m80 en weeg 64kg

Ik ben ook heel benieuwd,ik stuur je een verzoekje ;)

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.