Ga naar inhoud

Alle Nio boobs verzamelen :D


Jane_Doe

Aanbevolen berichten

Dankjewel :)

Het is heftig om te horen dat je niet geholpen kan worden, maar ik heb liever dat hij eerlijk is dan dat hij zomaar wat gaat proberen.

Volgens hem was de combinatie van een dunne huid en geen borstvet uniek. Ik ben volledig plat en heb onder de borst een hoop huid hangen. De meeste dames zouden nog kleine borsten hebben en ook het "hanggedeelte" zou bestaan uit huid en vet.

Het aparte is wel dat ik zelf dus helemaal niet zo super slank ben ofzo en tijdens mijn eerste zwangerschap had ik een E-cup en ben na mijn zwangerschappen niet meer verder afgevallen. Je zou dus zeggen dat er toch kleine implantaten in moeten passen...

Ik ben nu heel benieuwd naar wat Nio zegt en hoop niet dat er echt geen borsten voor mij mogelijk zijn.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 721
  • Created
  • Laatste Reactie

Wauw, ik zie je resultaat in jouw andere topic, Flowaatje. Ze zijn werkelijk prachtig! Daar mag je trots op zijn. Zijn deze rond of anatomisch? Hoe voel je jezelf nu? Veel pijn? 

Bij mij zit nu de angst erin dat ik nooit meer borsten zal hebben, maar ik denk dat ik me pas echt zorgen moet maken als ook dr. Nio me geen borsten kan geven. 

Ik heb over een uur mijn afspraak bij de huisarts en ga vanmiddag bellen voor een afspraak. Ga er weer positief proberen tegenaan te kijken :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik kan a.s. maandag om 20.00 al terecht voor het consult. Had dat niet zo snel verwacht. Afspraak was snel gemaakt. Hoef dit keer ook helemaal geen vragenlijst oid in te vullen. Alleen naam en adres doorgeven, naam huisarts en toen kon ik al meteen komen. 

Bijzonder simpel en snel allemaal. Ik ga duimen draaien dat dr. Nio mij maandagavond gaat vertellen dat hij mij borsten kan geven. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

He meiden!

Ik heb eind augustus mijn consult bij Nio. Nou hoorde ik de vrouw aan de telefoon zeggen dat je er ook nog een brief van krijgt? Of is dat niet zo? Even om te checken of het dan wel goed gaat. En wanneer krijg je die dan? Paar dagen na maken van je consult afspraak of net voor je consult datum?

Liefs

Link naar reactie
Delen op andere sites

8 minuten geleden zei Sweetboobs16:

@xShar @Flowaatje

Weten jullie soms het antwoord op mijn vraag hierboven?

Consult is in SLAZ trouwens.

Daar krijg je een bevestigingsbrief van inderdaad! Ik durf niet met zekerheid te zeggen wanneer ik die had gekregen, maar gok een weekje van te voren of zo? 

Link naar reactie
Delen op andere sites

6 minuten geleden zei xShar:

Daar krijg je een bevestigingsbrief van inderdaad! Ik durf niet met zekerheid te zeggen wanneer ik die had gekregen, maar gok een weekje van te voren of zo? 

Thanks!

Dan weet ik dat het nog goed gaat, haha. 

Aangezien ik 27 juni de afspraak al gemaakt heb en als ze hem dan gelijk zouden sturen zou er iets niet goed gaan! 

Link naar reactie
Delen op andere sites

6 minuten geleden zei Flowaatje:

Geen idee of ik ooit een brief heb gehad. Volgens mij niet.

Wel vandaag een smsje dat ik dinderdag mijn 1ste controle heb.

Veel succes alvast :)

Xx

Kan mij herinneren dat ze het tegen mij over een brief had aan de telefoon! Dus dat zal dan wel kloppen. 

Dankje! ^_^

xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

49 minuten geleden zei Sweetboobs16:

Thanks!

Dan weet ik dat het nog goed gaat, haha. 

Aangezien ik 27 juni de afspraak al gemaakt heb en als ze hem dan gelijk zouden sturen zou er iets niet goed gaan! 

Komt vast goed! En anders zou je nog kunnen bellen om het zeker te weten!

Link naar reactie
Delen op andere sites

9 uur geleden zei Sweetboobs16:

He meiden!

Ik heb eind augustus mijn consult bij Nio. Nou hoorde ik de vrouw aan de telefoon zeggen dat je er ook nog een brief van krijgt? Of is dat niet zo? Even om te checken of het dan wel goed gaat. En wanneer krijg je die dan? Paar dagen na maken van je consult afspraak of net voor je consult datum?

Liefs

Ik heb geen brief gehad, maar mij gaf ze dat ook niets over gezegd. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 19 december is het zover, dan heb ik ook Nio boobs. 700cc dual plane, rond. 

Ik wil graag druppelvormige borsten, maar volgens Nio ging de zwaartekracht daarvoor zorgen en is dit het mooist. Foto's van mijn pas sessie heb ik geupload. 

Het aftellen is begonnen. Komende weken wat lezen en hopelijk komen bij andere dames die door dr. Nio onder handen genomen zijn. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

16 uur geleden zei Kheyra:

Op 19 december is het zover, dan heb ik ook Nio boobs. 700cc dual plane, rond. 

Ik wil graag druppelvormige borsten, maar volgens Nio ging de zwaartekracht daarvoor zorgen en is dit het mooist. Foto's van mijn pas sessie heb ik geupload. 

Het aftellen is begonnen. Komende weken wat lezen en hopelijk komen bij andere dames die door dr. Nio onder handen genomen zijn. 

Klinkt alsof je consult goed is gegaan maandag. Spannend, voor je het weet is het december!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ben van de week geopereerd door Nio. Voor degene die benieuwd naar zijn nio boobs, prive berichtje met beetje achtergrond info van je (wie ben je, waarom wil je fotos zien enz) dan krijg je ze in een PB :) 

Momenteel nog mega gezwollen maar ben er al erg blij mee. 400 cc dual plane trouwens

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gister een consult gehad bij Nio en ik ben 9 januari aan de beurt voor een wissel!!! 600 cc achter de spier. Had graag eerder gewild, maar de eerste beschikbare plek is in oktober en dan kan ik niet i.v.m werk en daarna vakantie. Kan nu al niet meer wachten, maar ik moet nog even geduld hebben.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb maandag 8 augustus een afspraak bij dr Nio. Is mijn eerste consult.

Ben benieuwd naar wat voor vorm borsten zijn voorkeur uit gaat? 

Ik zelf had voor mijn zwangerschap een volle 75 c/d cup en nu zijn mijn borsten gaan hangen en vrij leeg. Ik wil graag weer op een volle natuurlijke c/d uitkomen. Is dr Nio van de volle natuurlijke vormen of houdt hij van groot en echt rond? weet iemand dat?

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

17 minuten geleden zei Gabi:

Ik heb maandag 8 augustus een afspraak bij dr Nio. Is mijn eerste consult.

Ben benieuwd naar wat voor vorm borsten zijn voorkeur uit gaat? 

Ik zelf had voor mijn zwangerschap een volle 75 c/d cup en nu zijn mijn borsten gaan hangen en vrij leeg. Ik wil graag weer op een volle natuurlijke c/d uitkomen. Is dr Nio van de volle natuurlijke vormen of houdt hij van groot en echt rond? weet iemand dat?

 

He meis!

Spannend en het is zo 8 augustus! ^_^

Als jij bij Nio aangeeft dat je rond die maat uit wil komen dan houd hij daar echt wel rekening mee.

Het is dan wel een pc die grotere boobies kan maken maar als jij andere wensen hebt kan hij daar ook heel goed iets mee.

Succes de 8e!

xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

11 minuten geleden zei Sweetboobs16:

He meis!

Spannend en het is zo 8 augustus! ^_^

Als jij bij Nio aangeeft dat je rond die maat uit wil komen dan houd hij daar echt wel rekening mee.

Het is dan wel een pc die grotere boobies kan maken maar als jij andere wensen hebt kan hij daar ook heel goed iets mee.

Succes de 8e!

xx

thanks meis! Ben jij ook geopereerd bij dr Nio?  ik zit op het forum te kijken en ik vind dit bijvoorbeeld heel mooi

Foto's alleen zichtbaar voor leden.

Word nu lid.

Link naar reactie
Delen op andere sites

9 minuten geleden zei Gabi:

thanks meis! Ben jij ook geopereerd bij dr Nio?  ik zit op het forum te kijken en ik vind dit bijvoorbeeld heel mooi

Foto's alleen zichtbaar voor leden.

Word nu lid.

Nee nog niet maar is zeker wel het plan! Ik ga 29 augustus pas bij hem op consult want dan kan mijn vriend pas. Kan niet wachten hoor! 

Hmm.. Dat ziet er in mijn ogen uit als een volle c. Volgens mij heb ik deze foto al vaker voorbij zien komen.

Neem deze foto gewoon mee naar Nio! Weet hij gelijk wat je mooi vind. :)

xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

6 minuten geleden zei Sweetboobs16:

Nee nog niet maar is zeker wel het plan! Ik ga 29 augustus pas bij hem op consult want dan kan mijn vriend pas. Kan niet wachten hoor! 

Hmm.. Dat ziet er in mijn ogen uit als een volle c. Volgens mij heb ik deze foto al vaker voorbij zien komen.

Neem deze foto gewoon mee naar Nio! Weet hij gelijk wat je mooi vind. :)

xx

Nice! Fijn dat je vriend mee gaat. Ja ik neem de foto idd mee. Ik zal het eens aan hem showen haha

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.