Ga naar inhoud

Blonde Dollie : 16 april 2010 : Dr. van der Weij : Boerhaave


Gast Blonde Dollie

Aanbevolen berichten

  • Reacties 439
  • Created
  • Laatste Reactie
Gast Phantasia

Hm... zonder band zullen ze toch ook wel zakken? Heb eerlijk gezegd ook weinig zin in dat ding. :blush: Als het echt nodig was, dan had ik hem vast wel gehad. Snap alleen nog steeds niet waarom de 1 die wel krijgt en de ander niet...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Tja, dat is een kwestie van welke pc je treft. Dr. van Selms vind het resultaat bewezen en zal hem daarom 6 weken dag en nacht voorschrijven, dus draag ik hem ook die tijd. Een ander vind het niet nodig... Je zou het hem kunnen vragen op het andere borstenforum. Daar geeft hij ook antwoord.

Liefs,

Bloem

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Blonde Dollie

Oh wat ben ik dan blij dat ik een voor de spier plaatsing heb.. Sorry hoor.. Hihi. :rolleyes:

Ik hoef gelukkig geen band te dragen... Sportbeha vind ik al genoeg.. :121:

MAAAARRR...

VRIJDAG GA IK MIJN NIEUWE BEHA'S DRAGEN

Dan ben ik lekker 6 weken PO :126: HOERA!

:1bouncingboobs:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Phantasia

Wat heerlijk Dollie! Eindelijk die stomme sport-bh uit. ;) Lijkt me geweldig. Heb die band nooit gekregen en vind het eigenlijk wel best zo. Blijkbaar doet Boerhaave dat niet. Zal vast wel goedkomen. Zit nu bij de dokter, hoop dat de hechtingen er zo uitgaan! X

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Blonde Dollie

Ik kan ook niet in woorden uitdrukken hoe blij ik hier mee ben! :126:

Ik had niet durven hopen dat ik zo'n killer decolleté ging krijgen! Ik heb geen gigantische borsten, maar wel een heel mooi spleetje en ze zijn onwijs mooi van vorm geworden! Ik heb afgelopen weekend echt heel veel opmerkingen gehad en dat voelt oh zo leuk!!

:131:

Jij bent ook al bijna aan de beurt! Spannend! Het komt zo snel dichtbij! Ik hoop dat het bij jou ook zo gaat worden! Ik moet eerlijk zeggen dat mijn herstel me 100000% is meegevallen. Ik heb 2 weken last gehad. Nu doe ik gewoon alles weer. Nergens last van. Geen bobbeltjes, geen ongelijkheid, geen pijn. Kan alleen nog niet op mijn buik liggen, inmiddels wel op mijn zij! :lol:

Ik heb gister zelfs een klein beetje gerend, meer in een spelletje met mijn kleine nichtje. Dat voelt nog niet zo lekker aan hoor. Mijn linkerborst voel ik dan kriebelen van binnen. Weet niet hoe ik het gevoel anders moet uitleggen. Alsof er iets kriebelt van binnen. Ik ga zaterdag eindelijk lekker naar de sportschool. Maar hardlopen lijkt me nog niks.. Yoga ook nog niet.. Kan/durf nog niet op mijn buik.

X

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Blonde Dollie

PS.. Ik had zaterdag mijn date..(mijn scharrel heb ik vriendelijk aan de kant gezet) En op een gegeven moment zaten we te knuffelen op de bank (lees hartstochtelijk zoenen..) en moest ik wel even melden dat mijn borsten nog niet echt touchable waren... :unsure: Het lijkt me doodeng als er iemand in knijpt ofzo..

Maar wat de moraal van dit verhaal is... Hoe doen jullie dit met sex in die eerste cruciale PO weken? Misschien stomme vraag hoor.. Maar in die eerste weken moest ik er echt niet aan denken..

:rolleyes:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Hoi,

Ik zag je foto,s in de gallerij staan en wil even zeggen dat je hele mooie borsten hebt!!

Lees zo af en toe je topic mee dus dacht zal nu ook is even een berichtje achterlaten

Liefs Dees

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maar wat de moraal van dit verhaal is... Hoe doen jullie dit met sex in die eerste cruciale PO weken? Misschien stomme vraag hoor.. Maar in die eerste weken moest ik er echt niet aan denken..

:rolleyes:

Hey Dollie,

Heb hier een topic die een beetje aansluit op je vraag, misschien kun je daar je licht eens opsteken! En hier nog eentje, veel leesplezier! :125:

Liefs, :101:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Phantasia

Seks staat even op een laag pitje bij mij. Staat m'n hoofd ook even niet naar. <_< Eerst moeten m'n boobies maar goed herstellen. Maar ach, straks heeft vriendjelief DUBBEL zoveel plezier. :1bouncingboobs::D

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Blonde Dollie

Nou, DAT ging best goed :D! Hij vond ze errug mooi! ;)

Meiden! Ik heb vandaag beha's geshopt in Breda (waarom Breda? Geen idee..)!! Bij Naron, die heeft beha's vanaf 60D tot 100K.. Maaruh, ik heb dus 70FF! Wiehoe! Een beha 70FF en eentje 70G.. Ik vind ze er echt niet zo groot uitzien hoor! Ik ga niet doen alsof ik huge boobies heb! Maar beha maat dus 70FF! Wat een TOPwinkel!! Service! Merken! Geweldig! Wel even 210 eurie kwijt, maar dan heb ik wel mooi ingepakte bombonella's én leuke stringetjes!!

Ik ben als een kind zo blij! En ik vond mezelf eindelijk weer slank in een spiegel van een pashokje! Die twee weken na m'n BV was ik echt opgeblazen joh!

Wiehoe! Feest!

X

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Blonde Dollie

O! Dat klikt goed! Zo'n winkel met die maten! Super!

Ik ben ook zo blij met m'n boobs! :3::5:

Voelt ook al helemaal van mezelf! Het hoort bij mij!

Het ziet er bij jou ook onwijs mooi uit! Zo natuurlijk!

Dat van dat gevoel dat het bij me hoort heb ik ook nu. Aan het begin voelde het nog een beetje eng. Maar nu heb ik nergens meer last van en horen ze gewoon bij mij!

:1bouncingboobs:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Phantasia

Looking good ladies!!! :101::35::59:

Ja, dat enge gevoel dat heb ik nog wel. Ze voelen nog niet echt van mij, twee van die harde ballen. :1boobs: Maar dat zal nog wel komen als ze zachter worden... :D

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Blonde Dollie

Ik heb zojuist de foto's van mijn 70FF aanwinst in mijnalbum gezet :1big_boobs: Wauw, daarin lijken ze echt HUGE :1boobs:

Hij zit lekker! Merk Masquerade! Nu zijn ze onder een shirtje ook echt onwijs groot! Ik ga hem morgen dragen! Wiehoe! :rolleyes:

Mijn linkerborst doet trouwens wel raar :(.... Aan de binnenkant helemaal gezwollen en hard. Je ziet het niet echt heel erg. Maar misschien komt het wel omdat ik ongesteld moet worden.. Voelt in ieder geval niet echt heel erg fijn.. Naja, gaat wel weer over.. Gedulddddd.... :wacko:

:116:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Prachtig! maar ze lijken eigenlijk vanaf zoveel weken altijd huge hoor

Ben zo jalours, maar jij had al wat borst ervoor dus jou borsten gaan het niet worden. Maar het zou welkom zijn :1bouncingboobs:

En gezwollen en hard lijkt me inderdaad typisch hormonen :ph34r:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Blonde Dollie

Die beha zit écht top!

En Lesilla. Wacht maar tot jij ook 6 weken PO bent straks! Dan ben je ook zo trots :1big_boobs:

Die linkerborst.. Hormonen.. Ik hoop het. Geen fijn gevoel in ieder geval :(

:116:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Blonde Dollie

Hallo allemaal :):143:

IK BEN 6 WEKEN PO :1bouncingboobs:

Wat betekent dat ik vandaag gewoon een leuke beha aan kan en dat dus ook doe :rolleyes:

Ik heb vannacht voor de eerste keer mijn sportbeha uitgedaan.. Wat erin resulteerde dat ik om 5 uur wakker werd met een beetje pijn. Voelde heel apart aan. Zwaar gewoon. Dus om 5 uur heb ik mijn sportbeha weer uitgedaan..

Mijn linkerborst is nog steeds iets meer gezwollen. Maar dat komt omdat ik ongesteld moet worden (ik ben al 3 dagen overtijd..help) hoop ik. Maargoed, dat zal allemaal wel loslopen.

Ik heb in elk geval de magische grens bereikt :126:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.