Ga naar inhoud

Blonde Dollie : 16 april 2010 : Dr. van der Weij : Boerhaave


Gast Blonde Dollie

Aanbevolen berichten

  • Reacties 439
  • Created
  • Laatste Reactie
Gast Blonde Dollie

Er staan een paar foto's op :)

Ze worden wel nog steeds iets groter.. Mag van mij nu wel ophouden! Hihi.

Vanavond eindcontrole. Zal mij benieuwen :)!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Blonde Dollie

Hoi allemaal!

Nou, gister voor mijn "laatste" controle geweest bij Dr. Van Der Weij. Was om 19.40 ook direct aan de beurt. Hij vroeg direct hoe ik het allemaal heb ervaren, of ik nog ergens last van had en hoe ik het resultaat vond.. Ik was over alles positief! Ben er ook gewoon heeeel erg blij mee.

Toen vroeg hij: 'Lilian, welke cupmaat heb je nu?'. Dus mijn reactie: 'Nou dokter, ik verwachtte naar een 70D te gaan ofzo.. Maar het is uiteindelijk een 70F geworden, en in sommige beha's zelfs een 70G'. Je zag hem echt kijken van, hmm.. Dus hij zei ook direct dat dat ook kwam door mijn smalle omvang. Waarop ik zei dat dat ook wel zo was, maar mijn borsten zijn ook gewoon groot hoor!

Nou, shirt uit, beha uit en hij begon te glunderen. Hij vond ze écht prachtig gelukt.. (ja wat moet hij anders zeggen...?!). Voelde allemaal al prima zacht aan, littekens precies in de plooi. Modelborsten zei hij. En toen zei hij: 'ja, ze zijn inderdaad wel groot geworden voor 300 CC anatomische protheses'. Maar ik zei direct dat ik er wel heel blij mee was en dat het geweldig staat bij me. Foto's gemaakt en nog een potje littekenzalf meegekregen. Ik zei direct dat hij me vast over een aantal jaar wel weer terug zou zien, afhankelijk of ik ooit voor een wissel ga. De protheses gaan levenslang mee, maar je lichaam kan wel veranderen door gewichtsschommelingen en zwangerschap. Vond hij leuk om te horen.

Hij benadrukte nog even dat ik HEEL erg moest oppassen met mijn littekens in de zon. Echt een dikke sunblock erop, zelfs met je bikini aan! Omdat het stof de UV-straling gewoon doorlaat! Dus keep that in mind girls!

Al met al ben ik very happy. Zal mij benieuwen wat ik volgend jaar voor mijn verjaardag krijg van mijn ouders. Een liposuctie misschien ;). Hihihi.

Liefs,

Dollie:)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Phantasia

Ah, bedankt voor die sunblock-tip! Ik zit nu in Spanje en dacht dat dat met bikini aan niet nodig was. Wel dus! Thanks! X

p.s. Wat een mooie foto's zeg. You pretty! ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Blonde Dollie

Ah, bedankt voor die sunblock-tip! Ik zit nu in Spanje en dacht dat dat met bikini aan niet nodig was. Wel dus! Thanks! X

Me so jealous!! Je zit lekker in Spanje! En hier is het niet eens zulk mooi weer meer!

Maar inderdaad, ook onder je bikini gewoon smeren!

X

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 6 months later...
Gast Blonde Dollie

Hallo meiden :1bouncingboobs:

Ik vond het weleens tijd worden voor een update nu het alweer bijna een jaar geleden is dat ik werd geopereerd.

Ik heb na de zomer wat last gekregen van mijn linkerborst. Ik ben me kapot geschrokken, voelde opeens iets bewegen en werd er helemaal naar van elke keer. Alsof er iets tegen mijn borstkas aan schoof. Ik ben toen weer een sportbeha gaan dragen tijdens het slapen, aangezien ik er veel last van had bij het plat op mijn rug liggen!

Inmiddels gaat alles helemaal prima. Mijn borsten zijn nu echt van mij, zo voelt het nu in ieder geval! Ze zijn zacht, bewegen mee en ik vind ze precies groot genoeg! Ik ben wel een kilo of 6 kwijtgeraakt en daardoor lijken ze nog wat groter. Helemaal geweldig vind ik dat! Ziet er mooi uit :1big_boobs:. Ik zal weer eens wat foto's gaan plaatsen op mijnalbum.nl. Want het ziet er allemaal toch weer anders uit dan van de zomer, toen ze toch nog wat harder waren dan nu.

Ik weet niet of jullie hier ook allemaal een nog ergere lingerie-tic hebben overgehouden aan jullie boobjobs, maar ik wel. Ik hoor mijn pasje al zuchten als ik langs een lingeriezaak loop. Ik geloof dat ik sinds april vorig jaar iets van 30 beha's rijker ben..

Ik ben niet tevreden over mijn littekens. Ik vind ze nog erg zichtbaar en ook erg groot. Ik stoor me er ook absoluut aan. Weten jullie toevallig een middeltje wat ik kan gebruiken om dit te verminderen? Of het nou duur is of niet, ik wil gewoon van die plekken af. Had gehoopt dat ze veel minder zichtbaar zouden zijn..

Nou, dat was mijn update weer :)

Liefs,

Dollie :rolleyes:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wauw al bijna een jaar PO wat gaat het snel he!

Oef wat vervelend dat je dat voelde, kan het mischien de prothese zijn? Je hoort het toch wel vaker bij anatomische voor de spier. maar als het nu goed zit is het goed hoor meid :136:

Ik ben heel benieuwd naar je nieuwe fototjes zou ik mischien je linke en ww opnieuw mogen :blush:

Oe zijn ze lekker zacht geworden? Heb jij misschien enig idee of ze na een half jaar nog veel veranderen? :blush:

De littekens hebben heel erg veel tijd nodig heb ik hier ondertussen wel gehoord en welke zalf je er op smeert veel verschil maakt het niet uit ^_^ Mischien eens aan je arts vragen?

Hihi oe jij ook al zon bh tik hier nog een :136: Maar probeer me nu in te houden zit nu aan de 17, waarvan er 2 te koop zijn :P

Veel plezier met je boobies :D

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey!

Heb je toentertijd geen littekencreme meegekregen dan? Ik heb van van der Weij een potje creme meegekregen..

Ik zou ook graag het resultaat eens bekijken na een jaar, als je dat goed vindt. Zelf ben ik 2 en halve week PO :rolleyes: en kan juist niet wachten om bh's te gaan kopen! hihi, maar ik moet nog even wachten...

Leuk dat je weer een update geplaatst hebt!

Liefs,

Lotus :116:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Blonde Dollie

Zo! De nieuwe foto's staan online!

@Lotus24: ik heb me helemaal gek gesmeerd joh. Maar het mocht niet helemaal baten. Ik ga van de week even naar de dermatoloog om te kijken of hij nog tips heeft :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zo! De nieuwe foto's staan online!

@Lotus24: ik heb me helemaal gek gesmeerd joh. Maar het mocht niet helemaal baten. Ik ga van de week even naar de dermatoloog om te kijken of hij nog tips heeft :)

Wow!! Je kunt inderdaad goed zien dat ze zachter zijn joh! Ik kan niet wachten tot ik zover ben hihi :1bouncingboobs:

Ze lijken inderdaad nog groter, maar ik vind ze wel heel mooi!

Lijkt me een goed idee om dan eens te gaan kijken wat de dermatoloog ervan zegt... Ik kan het op je laatste foto's niet echt duidelijk zien, maar het lijkt me normaal dat je altijd wel iets blijft zien?! En het lijkt mee te vallen, maar nogmaals, op de foto is het niet echt duidelijk..

Ik vind ze super mooi! :136:

Liefs

Lotus X :116:

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 4 weeks later...
Gast Phantasia

Mooie foto's hoor, ik ben echt jaloers op jouw boobies! Ik ben ook wel blij met die van mij hoor, maar ze hadden achteraf gezien nog wel iets groter gemogen. :rolleyes: Ik was zo bang dat ze te groot zouden worden, maar dr. Roddi heeft me precies gegeven waar ik om vroeg: een C-cup. Jij hebt zo'n mooi spleetje!!! :101: Dat krijg ik dus niet voor elkaar. :( Ze staan daarvoor te ver uit elkaar en zitten te stevig op hun plek. ;) Maar goed, wie weet, over een jaar of 10 weer onder het mes.... In de tussentijd misschien de botox maar eens uitproberen. Ben inmiddels 30 geworden en zwaar in denial!!! :15:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Blonde Dollie

Heyyyyy!!

Dat is wel onwijs lang geleden! 30 Jaar... Ach, dat is toch helemaal niks joh!

Ik ben wel blij met de mijne ja! Maar vind het toch af en toe nog een gek idee dat er iets vreemds in mijn borsten zit. Zal wel nooit weggaan denk ik.

Botox.. Hahaha! Als het maar geen Marijke van Helwege effect heeft :rolleyes:

Maar jij dus ook blij met de jouwe? Ik had eerlijk gezegd zelf op zich ook nog wel wat groter gewild hoor, maar als ze in een beha en shirtje zitten vinden mensen ze vaak al snel nogal fors..dus ik mag niet klagen :1big_boobs:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Phantasia

30 Jaar... Ach, dat is toch helemaal niks joh!

Ja, jij hebt makkelijk praten! :46:

Ach, de eerste stap is gezet, ik sta overal voor open. Nee hoor, ik wil zeker geen Marijke van Helwegen worden! Maar die lachrimpels die ook te zien zijn als ik NIET lach, die mogen wat mij betreft wel plat gespoten worden. :44: Maar goed, ik wacht nog wel even. Is misschien nog een beetje te vroeg. Jouw boobs zijn groot! Doe mij die maar... :35:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Blonde Dollie

Haha! Geloof mij, ik ben voor Botox. Ik heb de rimpeltjes rond mijn mond al eens laten inspuiten, gewoon om te proberen. TOP man. Zag er erg mooi uit. Maar ik had ook zoiets van, als ik hier nu mee begin en mee doorga.. Sta ik op mijn 35ste compleet strak! Haha. Maar ik rook (ben druk bezig met stoppen..haha) dus die rimpeltjes komen sneller!

Je went zo snel aan die borsten he.. Aan het begin vond ik ze HUGE. Nu vind ik ze gewoon normaal. Maar ben flink afgevallen, dus ik merk wel dat het er nu iets nepper uitziet. Das wel jammer..

:1bouncingboobs:

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...

Hee! Das lang geleden! Ze zien er goed uit, zeg! Ik kan de littekens niet heel goed zien op de foto's, maar volgens mij zijn ze wel nog rood? Bij mij zijn ze helemaal plat en al redelijk bijgekleurd. Ik smeer met emu olie, google het maar eens...

Ik zit nu op maat 75D, maar begin te merken dat die bh's een beetje te klein aan het worden zijn...Dus ik zal denk ik naar de 75E moeten. Maar dat komt omdat ik juist weer een paar kilo's erbij heb gekregen. Nou Ja, goede reden om nieuwe bh's te kopen, toch? :141:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Phantasia

Ik heb ook 75D, soms 80C. Dat verschilt per merk. Het liefst heb ik 75D natuurlijk. :125: Ik vind ze steeds mooier worden, ze worden steeds natuurlijker. :)

Denk toch dat ik serieus binnenkort botox ga proberen. Het werkt ook preventief. Hoe langer je wacht, hoe dieper de rimpels worden en hoe moeilijker ze te bestrijden zijn. ;) Wil gewoon een jong koppie houden! :D

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.