Ga naar inhoud

Blonde Dollie : 16 april 2010 : Dr. van der Weij : Boerhaave


Gast Blonde Dollie

Aanbevolen berichten

Gast Blonde Dollie

Hoi Prinsesje!

Ik heb na 1 week de zalf meegekregen. Toen waren mijn littekens al helemaal dicht. Wat mijn pc betreft mocht ik gaan smeren. Maar ik had er nog een "eng" gevoel bij! Zo'n gevoel dat ik ga overgeven als ik eraan zit zegmaar.. Hihi. Ik heb dus nog 3 dagen gewacht en heb toen lichtjes mijn wondjes ingesmeerd. Twee dagen daarna gingen bij mij de knoopjes eraf en toen vond ik het smeren veel fijner!

En nu smeer ik ijverig twee keer per dag. Maar bij mij is echt alles dicht. Ik dacht dat ik nog korstjes zou hebben ofzo..

Liefs!

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 439
  • Created
  • Laatste Reactie

Hey Dollie

Ik heb even na je foto's

gekeken en je hebt alle reden

om zo ontzettend trots te zijn want

je boobies :1bouncingboobs: zijn echt fantastisch!!

enne wat gaat het snel he, 4wkn PO

Jij zal de zomer voor vele mannen hihi

hun harten sneller laten kloppen. :123:

Grtjs Angela :116:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Blonde Dollie

Dank jullie wel :)

Ik voel al niet eens meer dat ik een BV heb gehad. Ik vind ze er ook al onwijs natuurlijk uitzien. Er komt nu eindelijk een mooie vorm in. Wat ik nu wel heb zijn onwijs gevoelige tepels. De hele dag keihard. Dat is echt niet fijn. Vreemd gevoel. Maar voor de rest.. Echt alsof er nooit iets is gebeurd. :1bouncingboobs:

@Tamaartje: Ik ben echt blij met Dr. Van Der Weij. Jij krijgt exact dezelfde operatie als ik trouwens. Leuk is dat. Geloof mij. Het zal je zo ontzettend meevallen! Hij maakt ook supermooie littekens! Die van mij zijn nu al onzichtbaar! :rolleyes:

Ik heb mijn Hemelvaartdag met een grote groep mannen doorgebracht. En die waren allemaal zo onder de indruk van mijn voorgevel. En niemand die zei dat die wel eens nep zouden kunnen zijn. Leuk gevoel is dat! :1big_boobs:

@Phantasia: Hoe gaat ie nu met jou??!

:116:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Blonde Dollie

Dankjewel Moontje!!

Zou ik trouwens jouw ww mogen? Ik wil de jouwe ook bewonderen! Volgens mij had ik je ww al.. Maar heb mijn inbox geleegd.. Hihi..

:1bouncingboobs:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Phantasia

Ik heb mijn Hemelvaartdag met een grote groep mannen doorgebracht. En die waren allemaal zo onder de indruk van mijn voorgevel. En niemand die zei dat die wel eens nep zouden kunnen zijn. Leuk gevoel is dat! :1big_boobs:

@Phantasia: Hoe gaat ie nu met jou??!

:116:

Haha, ja mannen zullen hun ogen niet van je :1boobs: af kunnen houden denk ik! :D Je zult wel heel trots zijn op je meisjes! :P

Met mij gaat het een stuk beter nu die tape eraf is, wát een bevrijding! :43: Ik voel me een nieuw mens. Formaat is ook prima, mag wat mij betreft zo blijven! :35: Zie foto's. ;)

:116::1bouncingboobs:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Blonde Dollie

Haha, ja mannen zullen hun ogen niet van je :1boobs: af kunnen houden denk ik! :D Je zult wel heel trots zijn op je meisjes! :P

Met mij gaat het een stuk beter nu die tape eraf is, wát een bevrijding! :43: Ik voel me een nieuw mens. Formaat is ook prima, mag wat mij betreft zo blijven! :35: Zie foto's. ;)

:116::1bouncingboobs:

Het ziet er TOP uit!!

En nu maar genieten van je boobies :125:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Dollie,

Wow heel mooi je laatste picjes, wat zien ze er al heel natuurlijk uit zeg! Geniet er van! Nog 2 weekjes en je mag je mooie bh's uit de kast halen!

Liefs, :54:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Blonde Dollie

Ik kan écht niet wachten tot ik mijn mooie beha's kan gaan dragen!!

EN TOT IK KAN GAAN SPORTEN!!!!

:152:

En ik meen het ook nog.. Ik ga morgen stiekem naar de sportschool om een uurtje te fietsen. Dan zorg ik dat ik rechtop zit en niet te veel hoef te leunen zodat mijn borstspieren niet zoveel belast worden. Maar ik ben echt aan het dichtgroeien.. En ik heb al zoveel problemen met gewicht schommelingen.. Stom.

:134:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Phantasia

Tja, ik ken het! Ben ook al 2 kilo aangekomen door het binnen zitten. :blink: En dat terwijl ik die net kwijt was. :( Maar 540 gram daarvan is gelukkig wel op de goede plek terechtgekomen. :152: Ben jij ook zo aangekomen van boven? :P

Dat fietsen kan vast geen kwaad als je inderdaad je armen niet teveel gebruikt. ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

PRACHTIG PRACHTIG PRACHTIG!!

Wauw wat zijn ze veranderd, heel heel heel erg mooi, ziet er zo natuurlijk uit, echt MOOI!

ps, ik sport al gewoon weer, veel fietsen en beenoefeningen....

xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Blonde Dollie

Jullie zijn lief :)

Ik ben gewoon weer aan het sporten. Word doodongelukkig van dat niks doen!

Maar die complimentjes over m'n boobies vind ik wel heel lief!!

X

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Blonde Dollie

Hallooo allemaal :126:

Morgen alweer 5 weken PO. God, wat vliegt de tijd. Ik heb nog geen enkel moment spijt gehad van mijn beslissing om mijn borstvergroting eindelijk te gaan realiseren. Ik heb ook geen spijt dat ik voor 300 CC gekozen heb trouwens. Nu, 5 weken PO, zit ik op een E cup (foto's in sportbeha en t-shirt staan in mijn album! :1boobs: ) en ik ben er onwijs blij mee. Ze staan mooi pront vooruit maar zien er gewoon alsnog natuurlijk uit. Als ik loop bewegen ze al, hihi :1bouncingboobs:

Ik merk nu (omdat het van dat heerlijke weer is..) dat mensen veel kijken naar mijn borsten! Vind het eigenlijk wel leuk! Mensen die me kennen zien het direct, maar vragen of ik aan een andere pil ben gegaan ofzo (ja, echt een mannenvraag). Soms zeg ik het eerlijk, ik krijg leuke, maar ook minder leuke reactie. Lekker belangrijk denk ik dan, want dan sta ik vaak met een vrouw te praten die geen borsten heeft. Ze moest eens weten hoe vrouwelijk het voelt om ze wel te hebben. :10: Mannen vinden het geweldig. Hihi. De simpele zielen :blink: Hihi.

Het is mij allemaal zo ontzettend meegevallen. Ja, ik draag nog een week een sportbeha (ze zitten gewoon lekker ook!), ja, ik slaap nog niet op mijn zij en ook niet op mijn buik (maar rugslapen vind ik opeens heerlijk) en nee, ik kan nog niet sporten (dat vind ik wel jammer..). Maar voor de meiden die twijfelen over een borstvergroting heb ik één woord: DOEN! Uiteraard wel goed overwegen wat je wil, waar je het laat doen en of je het écht wel wil.. Maar echt, het voelt heerlijk. Hihi!

Volgende week mag ik mijn sportbeha uittrekken. Ik dacht 3 weken terug dat ik een ceremonie zou gaan houden om ze ritueel te verbranden. Maar ze zitten wel lekker! Ik blijf ze sowieso 's nachts wel dragen. Dus ook zij krijgen, naast de tientallen beha's die ik van plan ben volgende week te gaan kopen, een mooi plekje in mijn kast! :152:

Dat was even mijn update. Met dit mooie weer zit ik wat minder achter de computer :). Heb lekker een paar dagen vrij genomen en ga volop van de zon genieten :). Beginnend morgen bij mij in de tuin met sushi en prosecco met 15 man. :32: Het leven is mooi :35:

Het borstenforum vind ik trouwens echt geweldig. Ik ga er niet meer vanaf :59:

Link naar reactie
Delen op andere sites

He wat een heerlijk 'zomers' en 'feel good' berichtje hierzo. Daar wordt een mens toch blij van :DB) !

Mooie foto's ook weer hoor! Lekker kleurtje al, steekt ook zo mooi af tegen een wit shirtje he :6: ! Wat voor sportBH draag jij trouwens?

Ik krijg helemaal zin om morgen ook wat mensen uit te nodigen in de tuin voor een drankje en hapje :51: ! Heb serieus nog geen druppel alcohol genomen (durf niet zo goed na zo'n flinke operatie), maar met dit mooie weer denk ik dat ik morgen wel wat lekkers ga drinken!! Goed idee!! :35:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.