Ga naar inhoud

Blonde Dollie : 16 april 2010 : Dr. van der Weij : Boerhaave


Gast Blonde Dollie

Aanbevolen berichten

Gast Phantasia

Gefeliciteeeeeeerd!!! Je meiden zijn 6 weken oud vandaag! :143::43::3:

Wauw, die bh is echt mooi zeg!!! :5: Wát een prachtig decolleté! :123:

Met die linkerborst zou ik het gewoon nog even aankijken, misschien is het inderdaad je menstruatie. Als het niet weggaat toch even naar de dokter of met Boerhaave bellen. ;) 3 dagen overtijd? Heb je dat wel vaker? :16:

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 439
  • Created
  • Laatste Reactie
Gast Blonde Dollie

Gefeliciteeeeeeerd!!! Je meiden zijn 6 weken oud vandaag! :143::43::3:

Wauw, die bh is echt mooi zeg!!! :5: Wát een prachtig decolleté! :123:

Met die linkerborst zou ik het gewoon nog even aankijken, misschien is het inderdaad je menstruatie. Als het niet weggaat toch even naar de dokter of met Boerhaave bellen. ;) 3 dagen overtijd? Heb je dat wel vaker? :16:

En die beha zit zo lekker! Nu zijn mijn borsten echt "vrij" en niet meer zo strak ingepakt! :rolleyes:

Ik ben dus nog nooit overtijd geweest.. En laat ik nou dus net onveilige seks hebben gehad.. Maar ben wel aan de pil! Meestal voel ik het wel aankomen als ik ongesteld word.. Maar nu dus niet.. Geen buikpijn, niks :wacko: Zal wel goed komen!

Die linkerborst is al minder opgezet. Ik heb vannacht ook expres op mijn linkerzij geslapen, zodat mijn linkerborst wat meer hang naar beneden zou krijgen en dat heeft wel geholpen zo te zien :D

Wacht maar tot jij op die 6 weken zit! Dan ziet het er allemaal zo mooi uit :1big_boobs:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Blonde Dollie

wow! Mooi hé!! Ik hoop dat die van mij daar ook op gaan lijken!

Hoi Tamaartje,

Ik heb jouw ww nog niet! Zou ik die mogen? Wel grappig om te zien aangezien wij exact dezelfde operatie hebben gehad :D

:116:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Phantasia

Ik ben dus nog nooit overtijd geweest.. En laat ik nou dus net onveilige seks hebben gehad.. Maar ben wel aan de pil! Meestal voel ik het wel aankomen als ik ongesteld word.. Maar nu dus niet.. Geen buikpijn, niks :wacko: Zal wel goed komen!

Als je aan de pil bent en die niet bent vergeten ofzo, dan zal het vast wel goed komen. ;)

Tja, nog 3,5 week! Gaat best snel eigenlijk. :D

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Blonde Dollie

Ja Bloem! Heerlijk he! Die magische grens gepasseerd! :116:

Ik heb net trouwens even de huisarts gebeld.. En die vond het wel zeeeer onwaarschijnlijk dat ik zwanger zou zijn.. Maar hij vond het ook raar dat ik nog niet ongesteld was.. Ik moet het even aankijken en als ik het maandag nog niet ben even langskomen.

Haha. Heb ik weer. Is nu ook te laat voor de morning after.. En ik heb dit overigens nog NOOOOOIT gehad! Voel me nu écht een blondje :121:

X

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Phantasia

Ja Bloem! Heerlijk he! Die magische grens gepasseerd! :116:

Ik heb net trouwens even de huisarts gebeld.. En die vond het wel zeeeer onwaarschijnlijk dat ik zwanger zou zijn.. Maar hij vond het ook raar dat ik nog niet ongesteld was.. Ik moet het even aankijken en als ik het maandag nog niet ben even langskomen.

Haha. Heb ik weer. Is nu ook te laat voor de morning after.. En ik heb dit overigens nog NOOOOOIT gehad! Voel me nu écht een blondje :121:

X

Als jij de pil gewoon slikt, dan kan er haast niks aan de hand zijn. Tenzij je hem een keer vergeten bent of last hebt gehad van je darmen. :rolleyes: Maar eigenlijk moet je het altijd wel veilig doen in het begin hè? Je weet nooit wat iemand onder de leden heeft. Heb zelf ook wel eens een soa gehad. :wacko:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Blonde Dollie

Hihi. We hadden ons allebei laten testen gelukkig:) Ik had me alsnog voorgenomen om het veilig te doen, maar in the heat of the moment he... Stom..

Maar ik ben het écht net geworden :D

SOA is inderdaad niet fijn. Ik heb er gelukkig nog nooit eentje gehad (even afkloppen) maar vriendinnen van mij wel, chlamydia.. Vreselijk.. :wacko:

Eigenlijk is sex dus maar een stomme bezigheid! Haha!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Phantasia

Hihi. We hadden ons allebei laten testen gelukkig:) Ik had me alsnog voorgenomen om het veilig te doen, maar in the heat of the moment he... Stom..

Maar ik ben het écht net geworden :D

SOA is inderdaad niet fijn. Ik heb er gelukkig nog nooit eentje gehad (even afkloppen) maar vriendinnen van mij wel, chlamydia.. Vreselijk.. :wacko:

Eigenlijk is sex dus maar een stomme bezigheid! Haha!

Ah, nou, nóg een reden voor een feestje. Je bent ongesteld! :D

Tja, seks..... we kunnen ook niet zonder. :4:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Blonde Dollie

Jaaaa!! Jammer dat ik ze niet allemaal in één keer aankan :P

Mijn voorraad tot nu toe:

Marlies Dekkers "Triangle" zwart 70F

Marlies Dekkers wit "Made and Adored" 70F

Sapph push up (mag ik nog niet aan..)70F

Sapph zwart met touwtjes langs de borsten 70F

Sapph Black San Francisco Purple 70G (oh my God..)

Masquerade Georgana Balconette 70FF

En woensdag ben ik jarig.. Dus dan denk ik zomaar dat er een hoop lingeriebonnen binnen gaan komen :126:

:1big_boobs:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Blonde Dollie

Hoi allemaal,

@Tamaartje: ja, die beha's.. Dat is inderdaad een flinke aanslag.. Maar ik ben sowieso verslaafd aan kleren kopen.. Dus dit kon er ook nog wel even bij. Moet eerlijk zeggen dat ik niet elke beha mooi vind staan omdat het soms van die tenten lijken in 70F.. :1big_boobs:

Voor de rest.. Mijn linkerborst is nog steeds erg gezwollen en ook hard. Vooral aan de binnenkant. Voelt niet lekker aan. Hij is ook echt nu een stuk groter. Maarja, ik ben ook begonnen met sporten, dus wie weet is het even een gevolg van veel inspanning ofzo.. Ik wacht het nog even af in ieder geval. <_< Ik heb verder geen pijn, geen rare vormen en/of bobbels in die borst gekregen.. Dus tsja.. Geduld..

Mooie dag iedereen :D

X

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Blonde Dollie

Hoi Tamaar,

Ik ben rustig aan begonnen met fitnessen.. Heb nu weer een paar keer een Spinning XL les genomen van anderhalf uur, en verder heb ik een beetje buikspieren enzo gedaan.. Maar die linkerborst is al vanaf het begin "lastig". Hij is nu gewoon aan de binnenkant heel erg hard. Doet geen pijn, ziet er alleen iets anders uit (is groter..) en voelt dus echt harder.. Ik kijk het nog eventjes aan, en anders bel ik Dr. Van Der Weij toch even op.. :unsure:

Bedankt voor de felicitatie! 23 Alweer.. Wauw! :143:

Hoest met jouw boobies? :)

Liefs:116:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Phantasia

Wat vervelend zeg. Ik zou toch even met Boerhaave bellen of je niet even langs kan komen. Kan vast geen kwaad toch? En volgens mij kun je zo terecht. ;) Beter het zekere voor het onzekere nemen. :116:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hmm, dat klinkt niet echt alsof je je armspieren flink hebt gebruikt. Maar misschien is het toch te veel geweest i.c.m. de normale dagelijkse bezigheden. Ik zou, zoals Phantasia al schrijft, even met Boerhave bellen als je het niet vertrouwd? Maar ws. zullen zij zeggen dat je rustig moet afwachten....

Met de mijne is alles prima, ik zie ze met de dag veranderen, lijkt wel. Ze beginnen steeds meer te 'hangen' en er begint wat beweging in te komen. Ze voelen nog wel steeds erg stevig. Is dat bij jouw 'goede' borst ook, of wordt deze langzaam aan wat soepeler?

Ik kan niet wachten tot ik normale bh's aan mag! Ik denk dat mijn maat ongeveer 75D is (en blijft).

:1bouncingboobs:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Blonde Dollie

Hmm, dat klinkt niet echt alsof je je armspieren flink hebt gebruikt. Maar misschien is het toch te veel geweest i.c.m. de normale dagelijkse bezigheden. Ik zou, zoals Phantasia al schrijft, even met Boerhave bellen als je het niet vertrouwd? Maar ws. zullen zij zeggen dat je rustig moet afwachten....

Met de mijne is alles prima, ik zie ze met de dag veranderen, lijkt wel. Ze beginnen steeds meer te 'hangen' en er begint wat beweging in te komen. Ze voelen nog wel steeds erg stevig. Is dat bij jouw 'goede' borst ook, of wordt deze langzaam aan wat soepeler?

Ik kan niet wachten tot ik normale bh's aan mag! Ik denk dat mijn maat ongeveer 75D is (en blijft).

:1bouncingboobs:

Allebei mijn borsten bewegen al! Mijn rechterborst vind ik echt al geweldig. Mijn linker is ook heel mooi, maar die voelt aan de binnenkant van de borst zo hard aan. Dat is het enige. Maar geloof me, in de komende 2 weken wordt het heel soepel en krijg je een steeds mooiere vorm :).

Wacht maar tot je beha's mag gaan dragen/passen. ZO leuk :D

X

Link naar reactie
Delen op andere sites

geef stiekem is toe dat je die driehonderd cc zelf verder hebt opgepompt!

prachtig, eigenlijk mag ik niet kijken want nu verwacht ik/hoop ik op hetzelfde resultaat :1bouncingboobs: :1bouncingboobs: :1bouncingboobs:

Maar goed een 75B is veel meer dan ik start :angry:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Blonde Dollie

geef stiekem is toe dat je die driehonderd cc zelf verder hebt opgepompt!

prachtig, eigenlijk mag ik niet kijken want nu verwacht ik/hoop ik op hetzelfde resultaat :1bouncingboobs: :1bouncingboobs: :1bouncingboobs:

Maar goed een 75B is veel meer dan ik start :angry:

Ja, ik loop ze elke dag op te blazen :P. Met zo'n blaaspijpje als die zwemvesten in het vliegtuig ;).

Ik hoopte hier ook op hoor! Haha. Dus hoop flink door Lesilla, dan krijg je ze ook zo :rolleyes:

Maar ik dacht niet dat ze zo groot zouden worden hoor! :1big_boobs:

En voor jou komt het dichtbij!! Je ticker staat al op dagen in plaats van maanden :D

X

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.