Ga naar inhoud

Blonde Dollie : 16 april 2010 : Dr. van der Weij : Boerhaave


Gast Blonde Dollie

Aanbevolen berichten

Gast Blonde Dollie

He wat een heerlijk 'zomers' en 'feel good' berichtje hierzo. Daar wordt een mens toch blij van :DB) !

Mooie foto's ook weer hoor! Lekker kleurtje al, steekt ook zo mooi af tegen een wit shirtje he :6: ! Wat voor sportBH draag jij trouwens?

Ik krijg helemaal zin om morgen ook wat mensen uit te nodigen in de tuin voor een drankje en hapje :51: ! Heb serieus nog geen druppel alcohol genomen (durf niet zo goed na zo'n flinke operatie), maar met dit mooie weer denk ik dat ik morgen wel wat lekkers ga drinken!! Goed idee!! :35:

Helleu :)

Ik draag 's nachts een Triumph Tri Action (diezelde als van de Boerhaave maar dan wat groter) en overdag heb ik er af en toe ook zo eentje aan. Maar op deze foto heb ik er eentje van de Hema aan waar ik het al eerder in mijn topic over had. Waren toen in de aanbiedig. Zit heel relaxed. Wel strak (strakker dan die van Triumph) maar ik heb dat ook wel nodig want dat strakke zit fijn! :rolleyes:

Het is tijd voor die zomerse avonden! En daarbij komt, zaterdag heb ik een hele leuke date met een vent (die ook leuk is..):D Life IS goodddd :126:

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 439
  • Created
  • Laatste Reactie
Gast Blonde Dollie

Ik heb van deze van de Hema http://www.hema.nl/nl-nl/winkel/dames/lingerie/behas/padded_sportbeha-(21747299).aspx in 80D. maar met jouw grootte van je borsten ben ik er bijna zeker van dat je die niet past. 85D is de grootste, maar 80D zit bij mij al heel strak (ik heb zo'n extra tiet over de rand van die beha..). Maar de jouwe zijn toch echt wel groter dan de mijne :1bouncingboobs:

Net je foto's bekeken. Wauw. Wat geneest dat mooi he! Ongelooflijk. Ziet er echt geweldig uit! Je borsten zijn ook veryyyy nice :1big_boobs:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Mooie foto's!! Het ziet er echt prachtig uit.

Vind het ook niet zo raar dat mensen naar je :1boobs: kijken.

Je mag daar zeker trots op zijn :3: .

Veel plezier en suc6 een zaterdag met je date :rolleyes: .

Liefs Nursje

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maar de jouwe zijn toch echt wel groter dan de mijne :1bouncingboobs:

Dank je!

Tja, ik geloof dat ik (eigenlijk ongewild!) bij de 'big boobies club :1boobs: ' hoor! :1big_boobs:

Ik moet me er geloof ik maar bij neerleggen. Vind ze namelijk zelf ook wel heel mooi! Alleen uhhh.... zo groot :blush: !

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Blonde Dollie

Dank je!

Tja, ik geloof dat ik (eigenlijk ongewild!) bij de 'big boobies club :1boobs: ' hoor! :1big_boobs:

Ik moet me er geloof ik maar bij neerleggen. Vind ze namelijk zelf ook wel heel mooi! Alleen uhhh.... zo groot :blush: !

Big is beautiful

Niet bij elk deel van het lichaam natuurlijk.. Hihihi :1big_boobs:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Phantasia

Mooi die nieuwe foto's! :123: Wat zien ze er al natuurlijk uit. Die moedervlek maakt het heel Marilyn Monroe-achtig. Prachtig hoor. :3:

Lekker dat zonnetje hè?! Krijg er ook zomerkriebels van. :43:

Link naar reactie
Delen op andere sites

wow Dol... en dat met sportbh! gaaf,mooi!!!!! met een normale bh zijn ze nog mooier straks! maar pas op met te veel dure bh's kopen zo meteen hoor. je heb nog steeds de kans dat ze strakies te klein zijn! ( na week of 10 verder) en das dan zonde he?!!

maar ze zijn echt mooi! :123:

liefs Patries

Link naar reactie
Delen op andere sites

Jeempie ik wou dat ik mijn borsten zo dicht bij elkaar kreeg haha. Hoopte ook op een spleet maar mijn borstplooien aan de binnenkanten staan gewoon anders. Hadden ze voor de operatie al gezegt. Staat je prachtig met dat witte shirt meis.

Liefs Barb

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Phantasia

krijg je dat niet makkelijker voor de spier dan met dual?

Tja, dat klinkt op zich wel logisch, maar ik hoop het niet! :rolleyes:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ga er maar van uit dat je geen 'spleet' gaat krijgen Phantasia, als je die nu al niet hebt. Je eigen borsten worden vergroot, dus ook de stand zoals ze al zijn. Met bredere protheses kan het denk ik wel iets schelen, maar de vorm wordt alleen vergroot. Ik denk wel dat je met een push up bh een soortgelijk effect kan krijgen hoor, dat dan weer wel...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Phantasia

Ga er maar van uit dat je geen 'spleet' gaat krijgen Phantasia, als je die nu al niet hebt. Je eigen borsten worden vergroot, dus ook de stand zoals ze al zijn. Met bredere protheses kan het denk ik wel iets schelen, maar de vorm wordt alleen vergroot. Ik denk wel dat je met een push up bh een soortgelijk effect kan krijgen hoor, dat dan weer wel...

Prima hoor, push-up it is. :D Maar dan met 1 kussentje i.p.v. 4. :P

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja, daar had ik ook al iets over gelezen. Denk ook dat dat nog belangrijker is als je ze dual plane geplaatst krijgt! Ik moet natuurlijk niet voor niets die band 6 weken dag en nacht dragen. Zou geen zin hebben als ik dat doe en dan in week 7 meteen met een push-up bh alles weer omhoog ga douwen haha.

Liefs,

Bloem

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Phantasia

Ah joh, dan heb ik een mooi spleetje met de feestdagen. :P

Die band heb ik nooit gekregen. Zou op zich wel handig zijn, want ze zitten nog steeds tot m'n kin... :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Je zou kunnen overwegen om er toch nog wat weken eentje te gaan dragen Phantasia. Dr. van Selms werkt nu een jaar op deze manier en is er erg tevreden over, dus vandaar dat ik hem maar ook echt 6 weken dag en nacht omhoud. 's Nachts mocht ik na een week mijn bh al uit en dat slaapt prima.

Liefs,

Bloem

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.