Ga naar inhoud

Blonde Dollie : 16 april 2010 : Dr. van der Weij : Boerhaave


Gast Blonde Dollie

Aanbevolen berichten

  • Reacties 439
  • Created
  • Laatste Reactie
Gast Phantasia

Hihihihi. Ik ken dat wel hoor. Ik ben zelf nooit een teamsporter geweest. Dus ik begon met paardrijden..jazzballet..turnen.. Het paardrijden doe ik nog steeds, maar dat rondhuppelen niet meer! Op de sportschool vind ik Spinning en Pilates onwijs lekker! Daar word je gewoon lekker strak van :rolleyes:

Bikini's... Tsja.. Ze passen hartstikke mooi in een simper triangel bikini'tje. Ik heb bij de Pieces een paar van die gevallen aangeschaft. Ik zon graag topless.. Haha. Maar dat mag nu nog even niet! Ik heb ook echt heel veel geld uitgegeven aan beha's... Haha. Dus volgende maand zijn de nieuwe bikini's aan de beurt! :P

X

Tja, ik ga toch nog even nadenken over de sportschool.... :P Wil wel heel graag strakke benen en billen eigenlijk. Ik eet altijd supergezond en heel mager, maar ook omdat ik dus niet sport. ;)

Je kunt wel topless zonnen, maar dan moet je je littekens met een sunblock insmeren. ;) Al is de zon nu ver te zoeken... :blink:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Blonde Dollie

Ja.. Prachtig onweer.. Lekker dat ik niet meer naar buiten hoef :rolleyes:

Over dat magere eten.. Tsja.. Ik moet aan het begin even heel hard werken voor die paar kilo'tjes! <_< Maar ik ga er nu gewoon even tegenaan! Ik eet vooral veel groenten (groene), geen aardappels, bruine rijst, geen saus, geen suiker, kipfilet en tonijn.. En fruit.. En water.. En in het weekend 8 zakken chips :P. Hihihi. Grappie :blink:

:1bouncingboobs:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Blonde Dollie

HOERA :143:

Ik ben vandaag 8 weken PO :1bouncingboobs:

Ik heb eigelijk niet zo superveel meer te melden. Alles gaat nu echt prima. Mijn rechterborst ziet eruit alsof er nooit een operatie is geweest, mijn linkerborst trouwens ook. Daar had ik wel nog vanaf mijn tepel naar beneden een doof gevoel, maar dat is nu ook helemaal weg. Mijn borsten zakken nog wel een piepklein beetje elke week. Maar ik had hiervoor ook al van die pronte tietjes, dus dat zal nu ook wel zo blijven :rolleyes: Hihi.

Ik zit nog steeds op een mooie 70F. Ik stond me van de week om te kleden waarbij een vriendin van me mijn beha pakte en zei: 'jeetje, wat een tent'. Mijn vriendinnen zeggen dat het zo op het eerste gezicht niet een F lijkt, meer een DD of E cup. Is dus alsnog wel groot :1boobs: Ik vind het af en toe wel jammer dat ik niet meer zomaar even naar een lingeriezaak kan om een mooi spannend setje te kopen. Ik heb gewoon echt een F cup nodig.. En bij Marlies Dekkers krijg je dan direct zo'n balconette beha met een breed middenstuk in plaats van zo'n mooie diepe uitsnee in het midden. Iemand tips voor dat soort setjes in grote maten?

Mijn littekens zijn echt ongelooflijk mini! Praktisch onzichtbaar. Dat had ik echt niet durven hopen hoor! Ik heb het idee dat ze met een jaar niet meer te zien zijn. Nu zie je zo op het eerste gezicht ook niet. Alleen als ik ga liggen zie je een fijn haarlijntje.

Kortom: ik ben tevreden! Wat een geweldige beslissing is dit geweest! Mijn borsten zijn weer echt helemaal van mij en voelen ook weer helemaal van mij :1big_boobs:

Eind juli moet ik weer op controle. Ik denk niet dat ik daar voor verrassingen kom te staan :126:

Liefs,

Dollie:116:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Blonde Dollie

Super! Ben echt blij voor je!

Je blijft toch nog komen nu je aan het einde van je verhaal staat!

Wil nog blijven foto's zien! ahahah

Tuuuuuuurlijk blijf ik komen:)

Veels te gezellig hier :126:

Daarbij komt dat in onwijs benieuwd ben naar jou resultaat strakjes! Gaat supermooi worden! Wat ben jij slank zeg! Zucht!

:116:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Phantasia

Happy Boob-Day! :143:

Leuk altijd om jouw positieve verhalen te lezen. :D;) Vind jouw foto's ook altijd leuk om naar te kijken. Fijn weekend! :126:

X

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Blonde Dollie

Happy Boob-Day! :143:

Leuk altijd om jouw positieve verhalen te lezen. :D;) Vind jouw foto's ook altijd leuk om naar te kijken. Fijn weekend! :126:

X

Jij ook een fijn weekend!! Bij jou vormt het allemaal ook al hartstikke mooi! Dat harde gaat wel weg hoor!! Bij mij worden ze nu steeds zachter!! Ze bewegen zegmaar een beetje mee! Hihi! Mijn linkerborst gaat nog ietsjesss langzamer maar trekt prima bij. Geen steken ook meer! Wat ik wel merk is dat het zwaarder is. Als ik thuis ben kan ik niet wachten om lekker mijn beha uit te doen, hihi!! Free Willy(s)!! :1big_boobs:

:126:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Tuuuuuuurlijk blijf ik komen:)

Veels te gezellig hier :126:

Daarbij komt dat in onwijs benieuwd ben naar jou resultaat strakjes! Gaat supermooi worden! Wat ben jij slank zeg! Zucht!

:116:

jeej :1bouncingboobs:

Dank je, soms ben ik beetje bang dat ik te slank ben dat hij dan niet echt gaat aantrekken omdat alles uitsteekt :145:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Blonde Dollie

jeej :1bouncingboobs:

Dank je, soms ben ik beetje bang dat ik te slank ben dat hij dan niet echt gaat aantrekken omdat alles uitsteekt :145:

Hihihi. Ja dat kan ik me voorstellen. Uitstekende botten duid vaker op anorexia dan op slank. Maar als dat jouw bottenstructuur is, dan is daar niks aan te doen. Zeg gewoon precies wat je wilt vlak voor de operatie. Dan moet het goedkomen. Mijn moeder is ook heel mager, 1.73 mtr, 49 kilo.. Echt een gratenpakhuisje. Maarja, ze eet elke dag een halve zak chips weg en een stuk kaas en een zak snoep.. Ongelooflijk. Ik moet verdorie 3 keer in de week trainen om op de 52 kilo te komen. Grr.

Maar het gaat bij jou echt mooi worden!!! Ik voel het aan mijn water :P Hihi.

Liefs,

Dollie :116:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heei Dollie,

Fijn dat het zo goed gaat! En uhhh... je weegt onder de 60kg met een lengte van 1.70, dat noem ik dus ook superslank hoor, hihi.

Maar goed, ik haaaaaattt sport en hou zo van lekker eten.. Vanavond weer uit eten, alweer de 3e keer deze week :blush: .

Bij mij is het stekende gevoel gelukkig ook weer weg, even een paar dagen weer wat rustiger aan gedaan. Mijn linkerborst begint ook steeds zachter aan te voelen en bewegen. Bij mijn rechter is dat nog wat minder. Ik denk dat ik volgende week wel weer aan het werk kan... Maar eerst nog even mijn scriptie afmaken nu ik toch 'vrije' tijd heb...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Blonde Dollie

Heei Dollie,

Fijn dat het zo goed gaat! En uhhh... je weegt onder de 60kg met een lengte van 1.70, dat noem ik dus ook superslank hoor, hihi.

Maar goed, ik haaaaaattt sport en hou zo van lekker eten.. Vanavond weer uit eten, alweer de 3e keer deze week :blush: .

Bij mij is het stekende gevoel gelukkig ook weer weg, even een paar dagen weer wat rustiger aan gedaan. Mijn linkerborst begint ook steeds zachter aan te voelen en bewegen. Bij mijn rechter is dat nog wat minder. Ik denk dat ik volgende week wel weer aan het werk kan... Maar eerst nog even mijn scriptie afmaken nu ik toch 'vrije' tijd heb...

Hihihihihi!! Wat toevallig!! Ik ben ook mijn scriptie aan het schrijven. Al is mijn motivatie gedaald tot 100 graden onder nul.. Maargoed. Even bikkelen!!

Superslank ben ik echt niet hoor. Ik ben niet dik, maar heb echt een vrouwenfiguur. Boven slank, slanke taille, dan heupen en daar gaan bij mij alle kilo's opzitten! Echt heel fijn, maar niet heus.

En dat uit eten ken ik hoor.. Ik ben marketingmanager in het dagelijks leven en doe ook veel accountmanagement.. Wat inhoudt dat ik heel vaak uit eten ga met klanten en potientele klanten. Nu zijn dat vaak mannen.. En die laten mij dan altijd het restaurant uitkiezen. En ik neem altijd nog een mannelijke collega mee.. Maar ik heb ook een tijd gehad dat ik gewoon met de lunch en met het diner in een restaurant zat.. En TOEN ben ik me toch aangekomen, wijnarrangementje hier, amuze daar..toetje.. Mijn hemel.. Hihi.

Bij mij helen de borsten ook afzonderlijk van elkaar. Echt een tweeling.. De rechter is al helemaal zacht, de linker nu ook bijna net zo zacht.. Maar aan het begin dacht ik echt dat het nooit meer goed zou komen joh..

Ah well, geduld he.. Dat blijft het vervelende sleutelwoord. Ik slaap inmiddels ook zonder sportbeha en dat vond ik even helemaal niks maar het is wel fijner wakker worden. Niet meer ingesnoerd! HOERA!

:1bouncingboobs:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Blonde Dollie

Heb jij ook last van werkontwijkend forum gedrag?? FOEIII!

Ja, ik ben stout! :153: Hihi.

Ik ben blij dat ik geen afspraken heb vandaag maar lekker een dagje op kantoor zit.. Als ik naar buiten kijk zie ik nu alleenmaar regen.. Drama!

Ik zit meer op het forum dan dat ik werk verzet.. Ik had al 4 scripties KUNNEN schrijven :152:

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...
Gast Blonde Dollie

Hallo allemaal :126:

Toch even op een rustig momentje een klein verloop verslagje schrijven. Vandaag 2 maanden en 5 dagen PO. :1bouncingboobs:

Ik heb werkelijk nergens meer last van. Ik sport weer, slaap weer op alle mogelijke manieren.. Naja, ok... BIJNA alle mogelijke manieren, want op mijn buik slapen met die 2 bergen onder me, dat gaat gewoon niet! Haha!

Ik ben er blij mee. Ze zijn ietwat groot uitgevallen... MAAR ze passen bij me. Zaterdag flink gefeest tijdens het Nederlands Elftal en een mini festival in Edam of all places :51: . Honderd complimenten gekregen. Had gewoon een oranje t-shirt aan met een ronde hals, maar zag er VET sexy uit. Ik had mijn eigen voetballen bij me zoals de meeste mannen zeiden. Ik vond het geweldig al die aandacht naar mijn voorheen kleine heuveltjes! :154:

Mijn littekens zijn nog een beetje rood, maar ze helen ook hartstikke mooi. Ze jeuken nu, en dat is een goed teken. Dan trekken de moleculen van je huid echt goed samen en helen je littekens dus. :43:

Ik heb nog GEEN moment spijt gehad. Wat een geweldige beslissing die borstvergroting. Het forum heeft mij ook zo onwijs geholpen bij mijn verwachtingen en keuzes.

Nou.. Dat was weer een klein verslagje :63:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Phantasia

Haha, 'voetballen'. :154: Dus toch wel leuk gehad zaterdag lees ik. ;) Ik heb ook een goed feestje gehad hoor. Helaas wel een beetje koud en nat af en toe, maar dat mocht de pret niet drukken. :D

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Blonde Dollie

Haha, 'voetballen'. :154: Dus toch wel leuk gehad zaterdag lees ik. ;) Ik heb ook een goed feestje gehad hoor. Helaas wel een beetje koud en nat af en toe, maar dat mocht de pret niet drukken. :D

Ja! Wat een ROTweer... Maargoed.. Ik had zo diep in het glaasje gekeken dat ik geen idee had van de temperatuur! Hihihi!!

Maar jij hebt het ook leuk gehad dus daaro in Andijk/Broek op Langedijk? Jammer man van het weer.. Maar ach. Als het maar gezellig was!!

X

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Phantasia

Ja! Wat een ROTweer... Maargoed.. Ik had zo diep in het glaasje gekeken dat ik geen idee had van de temperatuur! Hihihi!!

Maar jij hebt het ook leuk gehad dus daaro in Andijk/Broek op Langedijk? Jammer man van het weer.. Maar ach. Als het maar gezellig was!!

X

Hihi, same here. :P Als het begon te regenen, vluchtten we gauw een tent in en dan was het daar weer heel gezellig. Broek op Langedijk was het idd. :D Toch was het wel veel leuker geweest als het echt zomers was geweest, maar ja. Komend weekend maar ff strandje pakken. Moet een nieuwe bikini!!! :145:

X

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Blonde Dollie

Strand... Mmmmm.... Jaaaaaa!!!! :1bouncingboobs:

Ik hoop toch eigenlijk wel dat mijn borstenobsessie een beetje kalmeert in de komende tijd. Ik ben constant met tieten bezig joh! :1big_boobs:

Trouwens, de mijne dijen nog steeds uit kwam ik gisteravond achter. Mijn eerste Sapph die ik kocht in maat 70F zit superstrak, mijn boobies puilen er gewoon uit.. En ik ben niet aangekomen, haha. Oh.. Misschien komt het wel omdat het mijn tijd van de maand is..

Laat maar..... Hihihi.

:1bouncingboobs:

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 weeks later...
Gast Blonde Dollie

Hoera :rolleyes:

Bijna 3 maanden PO! Ik heb het gevoel alsof er nooit wat is gebeurd met mijn boobies. Alles beweegt en is mooi gevormd! Ze zijn zacht! Ze zien er natuurlijk uit! Ik had me niks leukers durven wensen.

Gister lekker de hele dag op het strand van Bloemendaal gelegen. Littekens met sunblock ingesmeerd en topless liggen zonnen. God, wat zijn mannen dan toch simpel! Haha! Blonde vrouw, grote borsten.. Haha. Geweldig! :1big_boobs:

Ik merk dat ik nu graag in mijn blote borsten loop. Ik ben er gewoon trots op. Mijn littekens zie je amper. Alleen als ik helemaal plat lig dan zie je een iets donkerder lijntje. Maar niet echt opvallend ofzo.

Ik zal gauw even wat nieuwe foto's plaatsen.

Liefs,

Dollie :116:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Phantasia

Goedzo! Zou ook wel topless willen zonnen, maar daarvoor zien die van mij er nu nog te 'nep' uit. Kan nog wel een paar maanden duren met dual plane helaas. Lekker hè, zonder bh? Ik loop thuis ook het liefst topless hoor. :D Vrijheid, blijheid! :1bouncingboobs:

Ben ook benieuwd naar je nieuwe foto's! ;)

X

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 weeks later...
Gast Blonde Dollie

Hoi allemaal :)

Nu 3,5 maand PO :)

Donderdagavond moet ik bij de Boerhaave zijn voor mijn laatste controle :1big_boobs:

Mijn litteken aan de linkerkant is al voor de helft helemaal weg, gewoon mijn eigen huidskleur geworden, de rest trekt ook steeds meer bij. Ik zon gewoon topless. Maakt me niks uit dat mensen eventueel wat zien. Ik koop van Zwitsal de factor 50+ zonnebrandcreme. Die is supergoed. Was van de week van top tot teen zwart en de plekken onder mijn borsten nog spierwit. Werkt prima dus!

Wel veel minder op het forum! SUPERdruk op mijn werk! Lees nog wel mee hoor! En vind het ook wel heel leuk om iedereens ervaringen te lezen. Zodra de zomervakantie voorbij is word ik vast weer wat actiever :)

Liefs!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.