Ga naar inhoud

Blonde Dollie : 16 april 2010 : Dr. van der Weij : Boerhaave


Gast Blonde Dollie

Aanbevolen berichten

Ik ben ook naar bevrijdingspop haarlem geweest. Lekker op de fiets want ik woon in Haarlem.

@Angela: Bio oil heb ik alleen gebruikt voor de operatie om striemen te voorkomen op mijn borsten. Na de operatie had ik hele droge huid, mijn borsten gingen vervellen dus heb ik het ook af en toe beetje gebruikt. Maar niet hard gemasseerd, dat mag niet.Ik wilde ook dermatix van de dokter maar die hadden dat niet. Nu heb ik vit. E creme van jacob Hooy gehad. Vandaag mee begonnen. Daarvoor smeerde ik calendulan op de korsten van VSM.

Ik heb ook een avondje even mijn nieuwste bh aan gehad, was op een feestje. Daarna weer braaf de sportbh.

Doeidoei

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 439
  • Created
  • Laatste Reactie

hey Dollie

vrgje,Ik las dat jij wel littekencreme mee had gekregen die Bio-oil,hoe smeert die?

Ik mag pas volgende week beginnen met smeren(vandaag de hechtingen eruit)en geen creme meegekregen!

Weet jij ook wat van die Dermatix af??

grtjs Angela :)

Hey Angela262. ik gebruik Dermatix nu. Mocht ermee na 6 weken pas beginnen. 2 maal dagelijks insmeren en het bevalt me heel goed! Mijn littekens zijn zachter geworden en beginnen ietsjes te bleken,zitten ook heel goed presiec onder de borstplooi dus niet meteen zo opvallend ;) Doe ze ook met zilverfolie plakken,als ik onder de zonnenbank ga. :) Liefs.Romashka

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wat zei je Dollie: dat weet ik pas sinds 20 dagen???? DAs pas een leuk antwoord hihi. Maar wel een leuke opsteker zo'n opmerking. Ik wacht ook de antwoorden af, want mijn linker wil ook nog niet erg zakken. Mijn rechterborst blijft wat gevoelig/pijnlijk aan de binnenkant. Hebben jullie ook zo'n plek op je borsten? Als ik eraan zit voelt het erg gevoelig/beursig.

Liefs,

Bloem

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Phantasia

Gister op Bevrijdingspop Haarlem geweest en het eerste grote compliment ontvangen.. Kwam een gozer naar me toe en zei: 'Jij hebt echt supergrote borsten, wist je dat al!?'!

Hihi. Joehoe! Die steek ik dus mooi in mijn zak!

:1bouncingboobs:

Whaha, normaal zou je zo'n gast het liefst een mep verkopen :83: , maar in dit geval! :43::P

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Blonde Dollie

Goedemorgen allemaal :):1bouncingboobs:

Pff... Vroeg zeg.. Vannacht wezen stappen en ik merk dat mijn "meiden" veel bekijks hebben! Een sportbeha kan dus ook best sexy zijn :152:

@Angela262: Ik heb littekencreme van de Boerhaave zelf gekregen. Echt een wondermiddel (vind ik althans) want ik zie mijn eigen littekens amper! Echt heel relaxed! Daarnaast smeer ik op mijn borsten inderdaad Bio-Oil en dat bevalt me heel erg goed. Mijn linkerborst zakt wat sneller dan de rechter en daar kreeg ik dus ook barstjes op mijn huid. Na 1 dag Bio-Oil was het Bye Bye Barstjes! :126:

@Bloempje: Ja, mannen.. Of, tsja..DRONKEN mannen. Hihi. Maar wel leuk hoor. Ik moet zeggen dat ik hiervoor ook wel al een mooi decolleté had, maar nu springt het er wat meer uit als het ware!

En die plek op je borst.. Ik heb eigenlijk helemaal geen last meer, ook geen gekke plekken meer ofzo. Alleen onder mijn oksels voelt het af en toe nog licht beurs.

Nu even een flinke bak koffie.. :62:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Blonde Dollie

Ja, ze zijn absoluut te zien. Ik was gister met een vriendin die ze nog niet had gezien en haar reactie was: 'ik dacht dat jij voor een subtiel resultaat zou gaan, ze zijn best wel enorm..'!! Hihi. Maar ik ben er blij mee. Ik vind het zo leuk dat ze er elke week weer anders uitzien! Elke week weer een verrassing :1bouncingboobs:

Link naar reactie
Delen op andere sites

ja,ik had het er net met mams over... die is 4 mnd po nu... en die heeft ook een aantal M|D's gekocht. en sommige zijn aan de kleine kant.. eigenlijk zou je pas na 3 mnd po duurdere bh's moeten kopen. je borsten blijven tot de 3 mnd nog steeds veranderen,ook qua grootte,dus je kunt nog lang genieten ervan,dat ze veranderen :152:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Blonde Dollie

Hoi allemaaaaal!! :P

Ik heb net de foto's van 3 weken PO in mijn album geplaatst! Ik ben OH ZO TROTS!

Nu is het bedtijd -_-

:59:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Alle reden om trots te zijn, ze zijn al wat gezakt en beginnen er al een stuk natuurlijker uit te zien hé! Geniet ervan hoor, maar dat doe je vast al!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Blonde Dollie

Leuk die complimentjes! Ik ben ook erg trots :D

Ik had voor de operatie zo ongeveer gehoopt dat het er wel zoals nu uit zou komen te zien. Dus ik ben echt supertevreden.

:3:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Phantasia

Wauw, ze hangen er al echt mooi bij hè?! Supermooi! :123: Hoop dat die van mij ook zo worden, maar dan is 350cc misschien toch teveel... :unsure:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Blonde Dollie

Me= very happy :1bouncingboobs:

Ik moet eerlijk zeggen dat ze groter zijn geworden dan ik had verwacht hoor. Ik ben achteraf blij dat ik niet groter ben gegaan. Want ook ik zat gewoon nog te twijfelen. Ik dacht een 350 of zelfs 400 te gaan nemen.

Ben achteraf blij dat ik dat niet heb gedaan. Vind ze nu al groot genoeg. Een C cup heb ik ABSOLUUT niet. Die cup komt gewoon op mijn borst, hahaha. Mijn ouders zeiden laatst dat ze dat eigenlijk wel raar vonden. Bij het consult vroeg ik namelijk om een C cup! Nu heb ik duidelijk een E cup. Ik vind het superrrrmooi hoor, maar toch raar dat de PC dat dan verkeerd heeft ingeschat!

Je kan van tevoren toch gewoon vragen of je de protheses nog even mag zien? Ik zou het gewoon vragen hoor. Die twijfels zijn echt zo normaal! En daar kan ook niemand je mee helpen. Uiteindelijk is het jouw lijf, jouw beslissing. Gewoon je hart volgen, meer kan ik ook niet zeggen.

:116:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Phantasia

Tja, daarom! Ze lijken wel altijd groter uit te vallen dan je verwacht. :D Ik heb duidelijk om een volle C gevraagd, maar ben bang dat ze veel groter worden. :unsure: Ik ga het maandag nog wel even vragen inderdaad. Misschien moet ik gewoon voor 305cc gaan... Ik wil ook weer niet dat het té veel opvalt... :blink: Ben zo bang voor de reacties in mijn omgeving. Hoe reageert jouw omgeving dan? Je familie/vrienden/collega's?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Blonde Dollie

Mijn moeder en zus vinden ze allebei te groot geworden. Wel mooi hoor. Maar ze vinden ze "enorm" om ze even te citeren.

Vriendinnen vinden ze prachtig mooi! Mijn "scharrel" vindt het zonde. Maar eerlijk gezegd vind ik hun meningen niet een heel belangrijk. Ik ben er zelf heel tevreden mee. Vind het eigenlijk alleen erg als mijn zus (twee handen op 1 buik) zegt dat ze nu wel erg groot vindt worden..

Maaaar IK ben er blij mee!! Ik heb trouwens vandaag op mijn prothese-pasje gekeken en ik heb 300 cc, niet 310..!

X

Link naar reactie
Delen op andere sites

tja meis.. de meeste vinden ze na een tijdje toch aan de kleine kant,te groot hoor je eigenlijk nooit haha..

en jammer dat ze ze te groot vinden. ik vind ze juist mooi maar goed ik hou wel van (erg) grote borsten.

het belangrijkste is dat JIJ er gelukkig mee bent. wat vind je scharrel zonde? de grote? of dat je een bv hebt laten doen?

en qua inschatting van de pc... tja,dat is nooit precies te voorspellen. kijk maar naar Itsme en Moontje... die vallen weer heel klein uit,zo heb je er ook die groter uitvallen met "weinig"/normale cc's.

liefs patries

Link naar reactie
Delen op andere sites

hey Blonde Dolllie

Heb net nog na je foto's gekeken en jij zal zeker SUPER trots zijn

want ze zijn wel erg mooi geworden hoor!!

Lekker pronken ermee :1bouncingboobs: en leuke truitjes aan dat kan nu.

Jou littekens zien er goed uit,ben jij al gelijk mogen smeren van jou pc?

Want als ik kijk nu na die van mij en ik ben dan 10 po, voelen ze heel dik aan

en jeuken ze en ik mag nog niet smeren van me pc pas over 4dgn,vreemd eigenlijk he,

Behoorlijk irritant....en dan die bh er overheen zo strak grrr

Liefs Angela :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Blonde Dollie

hey Blonde Dolllie

Heb net nog na je foto's gekeken en jij zal zeker SUPER trots zijn

want ze zijn wel erg mooi geworden hoor!!

Lekker pronken ermee :1bouncingboobs: en leuke truitjes aan dat kan nu.

Jou littekens zien er goed uit,ben jij al gelijk mogen smeren van jou pc?

Want als ik kijk nu na die van mij en ik ben dan 10 po, voelen ze heel dik aan

en jeuken ze en ik mag nog niet smeren van me pc pas over 4dgn,vreemd eigenlijk he,

Behoorlijk irritant....en dan die bh er overheen zo strak grrr

Liefs Angela :)

Hoi Angela! :)

ik mocht na anderhalve week beginnen met smeren. Mijn pc heeft mij de zalf toen zelf gegeven. Twee maal per dag moet ik smeren.

Mijn littekens zijn vanaf het begin al niet dik. Het is echt een haarfijn sneetje. Als ik met mijn vingers eroverheen ga voel ik ze niet eens! Maar Dr. Van Der Weij staat hier bekend om. Hij schijnt een soort scalpel te hebben die de wond dichtbrandt ofzo.

Ik vind het trouwens echt raar dat jij niet mag smeren! Als je info op het internet doorzoekt zie je ook dat je dat moet doen om de bloedso

sloop te stimuleren. Dan wordt het litteken gaver.

Zou het toch nog even navragen..

Liefs!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Blonde Dollie

tja meis.. de meeste vinden ze na een tijdje toch aan de kleine kant,te groot hoor je eigenlijk nooit haha..

en jammer dat ze ze te groot vinden. ik vind ze juist mooi maar goed ik hou wel van (erg) grote borsten.

het belangrijkste is dat JIJ er gelukkig mee bent. wat vind je scharrel zonde? de grote? of dat je een bv hebt laten doen?

en qua inschatting van de pc... tja,dat is nooit precies te voorspellen. kijk maar naar Itsme en Moontje... die vallen weer heel klein uit,zo heb je er ook die groter uitvallen met "weinig"/normale cc's.

liefs patries

Hoi Patries!

Ik ben er gewoon hartstikke blij mee hoor. Ik vind ze echt prachtig!

Mijn scharrel kon niet begrijpen dat ik het liet doen. Hij vond ze perfect. Maar ik laat me niet door een ander beinvloeden over mijn beslissing. Het is mijn lichaam, mijn onzekerheid. En die is nu heel fijn opgelost :1bouncingboobs: Hij heeft ze nog niet gezien.. Zal mij benieuwen! Hihi.

:116:

Link naar reactie
Delen op andere sites

het Dol....

you go girl! :101:

daarvoor heb ik het ook gedaan hoor! niet voor mijfn ventje. al was hij het er wel mee eens of was er wel blij mee. maar als dat niet geweest was ik ik het ook gedaan.

ik ben ook erg benieuwd wat hij er van vindt!!!!! :D

liefs Patries

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Angela! :)

ik mocht na anderhalve week beginnen met smeren. Mijn pc heeft mij de zalf toen zelf gegeven. Twee maal per dag moet ik smeren.

Mijn littekens zijn vanaf het begin al niet dik. Het is echt een haarfijn sneetje. Als ik met mijn vingers eroverheen ga voel ik ze niet eens! Maar Dr. Van Der Weij staat hier bekend om. Hij schijnt een soort scalpel te hebben die de wond dichtbrandt ofzo.

Ik vind het trouwens echt raar dat jij niet mag smeren! Als je info op het internet doorzoekt zie je ook dat je dat moet doen om de bloedso

sloop te stimuleren. Dan wordt het litteken gaver.

Zou het toch nog even navragen..

Liefs!

Zijn bij jou de knoopjes van de hechtingen eraf geknipt, voordat je mocht smeren?

Mijn knoopjes zijn namelijk niet verwijderd en ik ben wel begonnen met smeren. Nou las ik dat dat echt een afrader is omdat je dan nog 'vuil' in je wond kan smeren, via de opening bij de knoopjes!!! :blink:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.