Ga naar inhoud

Blonde Dollie : 16 april 2010 : Dr. van der Weij : Boerhaave


Gast Blonde Dollie

Aanbevolen berichten

ja word spannend! het is echt zo dichtbij ben zo benieuwd hoe ik wakker word :1bouncingboobs:

En inderdaad zo een leuke bh's!

Die touwtjes zijn echt zo mooi! ik kijk echt graag naar jou foto's! Dacht ik echt nooit te zeggen over borstfoto's van een vrouw :152::1bouncingboobs:

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 439
  • Created
  • Laatste Reactie
Gast Blonde Dollie

Hahahaha!!! Dat heb ik met de foto's van Eefje!! Heb voor mijn BV echt vurig gehoopt dat ik ze zó zou krijgen!! Hahahaha. Ben nog nooit zoveel met borsten bezig geweest als de afgelopen weken.

Maar verder ben ik gekkkk op mannen!! Hahahaha!

:1bouncingboobs:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Phantasia

Moooooooooooooooi!!! :116: Echt ongelofelijk dat er bij jou 'maar' 300cc is ingegaan. :D Dat zou je echt niet zeggen! En dat spleetje.... dat wil ik ook. :blush:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja, maar je moet niet vergeten dat Dollie al behoorlijk wat borsten van zichzelf had hoor. Tenminste vergeleken bij mij wel hihi.

ja inderdaad, en dat vergeet ik vaak. Of je met a start of grote b/klein c is al een verschil :126:

Maar goed dromen mag :63:

Maar het staat dollie in iedergeval heel goed! :1bouncingboobs: Merk je eigenlijk veel verschil in mannen aandacht?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Blonde Dollie

Meiden,

Ik had niet gedacht dat ik op deze grootte uit zou komen!! Ik hoopte voor mijn BV gewoon heel erg dat ik mijn eigen borstvorm zou behouden maar dan groter! Ik kon altijd van mijn B-cupje al een mooi decolleté maken. Ze waren al heel rond en in een push-up had ik echt tieten! Haha. Maar nu vind ik ze gewoon veeeeel mooier.

Ik vind het gewoon bizar dat ik eindelijk mijn eigen borsten mooi vind :)

X

Link naar reactie
Delen op andere sites

ha dollie

bizar? haha, kom op meid, tis een kwestie van wennen dat je trots op je lijf mag zijn! grappig hoe jij er nu nog tegenaan kijkt, alsof je elke dag een kadootje krijgt (heb ik ook nog wel een beetje, sta ook nog elke ochtend en elke avond in de spiegel te poseren :) )

wat ik bij jou bizar vind (maar je bent niet de enige) is dat het naakt mee lijkt te vallen, en dat je vervolgens in een bh of shirt gepropt een mooie grote voorgevel hebt

je hebt idd een mooie dikke huid bovenaan je borsten waardoor je helemaal niets ziet van de vergroting

complimentos dollie!

liefs

Kaatje

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hahahaha!!! Dat heb ik met de foto's van Eefje!! Heb voor mijn BV echt vurig gehoopt dat ik ze zó zou krijgen!! Hahahaha. Ben nog nooit zoveel met borsten bezig geweest als de afgelopen weken.

Maar verder ben ik gekkkk op mannen!! Hahahaha!

:1bouncingboobs:

Heee, wat leuk zeg! Voel me vereerd, al kan ik met m'n bescheiden c-cupje niet aan jouw boobies tippen haha :49: heb ook niet zo'n mooi spleetje als jij, maarja, ne mens kan niet alles hebben hé, hahaha. Ze zijn echt prachtig hoor, zal wel dat je er volop van geniet! Mooie nieuwe lingerie trouwens! :44:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Blonde Dollie

ja inderdaad, en dat vergeet ik vaak. Of je met a start of grote b/klein c is al een verschil :126:

Maar goed dromen mag :63:

Maar het staat dollie in iedergeval heel goed! :1bouncingboobs: Merk je eigenlijk veel verschil in mannen aandacht?

Over het verschil in mannelijke aandacht... Hihi. Ik ben van mezelf al een flirt. Maar mannen kijken nu wel meer ja! Meer naar m'n voorgevel... :1boobs: In de winter was dat natuurlijk een heel ander verhaal geweest.. Dan waren ze onzichtbaar!!

:1big_boobs:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Blonde Dollie

Heee, wat leuk zeg! Voel me vereerd, al kan ik met m'n bescheiden c-cupje niet aan jouw boobies tippen haha :49: heb ook niet zo'n mooi spleetje als jij, maarja, ne mens kan niet alles hebben hé, hahaha. Ze zijn echt prachtig hoor, zal wel dat je er volop van geniet! Mooie nieuwe lingerie trouwens! :44:

Hi Eefje:D

Ja, meen ik echt hoor. Ik vond jouw foto's zo mooi natuurlijk :)!

Ik zie nu wel bij de resultaten dat iedereen wel ongeveer haar borstvorm behoudt, maar dan wat groter. Als je dus voor je BV geen spleetje had, is het onwaarschijnlijk dat je het daarna krijgt.

Nou dames, nu ga ik even mijn verjaardag vieren :). Mijn telefoon blijft trillen hier op mijn nachtkastje. Hihi.

:1bouncingboobs:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Men eefje eens, jij bent zo dankbaar voor wat je hebt nu!

is echt fijn

Ja, klopt, ben heel dankbaar, zoveel beter dan ervoor en ja, had wel realistische verwachtingen voordien, dus scheelt ook wel, sommigen hebben soms te hoge verwachtingen, maar niet alles is mogelijk bij iedereen dusja... Maar ben er echt heel blij mee!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hi Eefje:D

Ja, meen ik echt hoor. Ik vond jouw foto's zo mooi natuurlijk :)!

Ik zie nu wel bij de resultaten dat iedereen wel ongeveer haar borstvorm behoudt, maar dan wat groter. Als je dus voor je BV geen spleetje had, is het onwaarschijnlijk dat je het daarna krijgt.

:1bouncingboobs:

Hey Dollie,

Thanks!!!

Ja voordien was het echt te weinig om zelfs maar de illusie te creëren van een spleetje, hahaha, zelfs met een push-up was het geen gezicht! Maar wie weet, kan ik nu met een push-up toch wel een spleetje maken, maar heb er al eens gepast, zit nu echt nog niet lekker dus misschien later, al hoeft het niet persé voor mijn hoor.

Fijne dag voor jou!

Liefs, :54:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Die van victoria secret zorgen zover dat ik weet bij heel veel mensen een spleetje, of het prettig zit is inderdaad een tweede

http://www2.victoriassecret.com/collection/?cgname=OSBRPPUPZZZ&cgnbr=OSBRPPUPZZZ&rfnbr=4852

Binnen acht maanden als ik weer push mag dragen ga ik ze eens proberen, zal het weten zeggen :5:

Hmmm, volgens mij hebben die modellen op de foto gewoon allemaal een maat te klein aan... :P

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Blonde Dollie

Wiehoee :1bouncingboobs: Al bijna 2 maanden PO :).

Mijn linkerborst trekt steeds meer bij. Af en toe nog wat last van piepkleine steekjes. Ook bij mijn littekens, maar dat schijnt hartstikke normaal te zijn. Het helingsproces duurt even :blink:

Ik sport nu ook gewoon weer lekker volop! En dat was ook AB-SO-LUUT wel nodig! Mijn weegschaal en ik negeren elkaar op het moment en hebben besloten medio juli pas weer vriendjes te worden. Nu zijn water en fruit en gezonde dingen mijn grootste vrienden. Hihihi. :rolleyes:

Ik krijg alleen maar positieve reacties uit mijn omgeving. Je ziet echt duidelijk dat mijn borsten een STUK groter zijn als voorheen.. Maar het ziet er gewoon heel erg natuurlijk uit. Mijn linkerborst is dan wel wat groter en nog steeds iets harder, maar in een beha valt het niet zo op.

Nou, dat was weer even een kort verslagje na een druk/drukker-drukst weekend :wacko:

:116:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Phantasia

Lekker hoor! :143:

Pfff, ik moet ook echt gaan sporten, maar ik vind niks leuk. Ik hou het toch niet vol. Lekker gemotiveerd dus . :rolleyes: Ik troost me altijd met de gedachte dat ik naar m'n werk fiets en dat is 40 minuten elke dag...

Heb je al bikini's aangeschaft?

x

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Blonde Dollie

Lekker hoor! :143:

Pfff, ik moet ook echt gaan sporten, maar ik vind niks leuk. Ik hou het toch niet vol. Lekker gemotiveerd dus . :rolleyes: Ik troost me altijd met de gedachte dat ik naar m'n werk fiets en dat is 40 minuten elke dag...

Heb je al bikini's aangeschaft?

x

Hihihihi. Ik ken dat wel hoor. Ik ben zelf nooit een teamsporter geweest. Dus ik begon met paardrijden..jazzballet..turnen.. Het paardrijden doe ik nog steeds, maar dat rondhuppelen niet meer! Op de sportschool vind ik Spinning en Pilates onwijs lekker! Daar word je gewoon lekker strak van :rolleyes:

Bikini's... Tsja.. Ze passen hartstikke mooi in een simper triangel bikini'tje. Ik heb bij de Pieces een paar van die gevallen aangeschaft. Ik zon graag topless.. Haha. Maar dat mag nu nog even niet! Ik heb ook echt heel veel geld uitgegeven aan beha's... Haha. Dus volgende maand zijn de nieuwe bikini's aan de beurt! :P

X

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Blonde Dollie

Ben je weer aan het sporten? :D

Heb jij al en spinngles gevolgd?Lijkt me nog best zwaar hoor,

zelf spin ik 4keer per week en wil er deze week mee beginnen pfff hihi.

Je krijgt er echt mooie benen van vind iken voel me dr na kei super!!! :43:

Geweldig toch want van al die weken stil zitten werd ik er niet vrolijker van

en die kilootjes vliegen er zo weer aan!

Op na gezondere eten en weer bewegen,

Groetjes Angela,

enne sport ze! :116:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Blonde Dollie

Hey Blonde Dollie

Ben je weer aan het sporten? :D

Heb jij al en spinngles gevolgd?Lijkt me nog best zwaar hoor,

zelf spin ik 4keer per week en wil er deze week mee beginnen pfff hihi.

Je krijgt er echt mooie benen van vind iken voel me dr na kei super!!! :43:

Geweldig toch want van al die weken stil zitten werd ik er niet vrolijker van

en die kilootjes vliegen er zo weer aan!

Op na gezondere eten en weer bewegen,

Groetjes Angela,

enne sport ze! :116:

Ik werd ECHT gek van het stilzitten! Echt wel een paar kilo eraan gevreten.. :blink:

Ik ga nu 1 keer per week zo'n XL les volgen en kan alleen niet altijd gaan staan wanneer de rest moet staan. Dat red ik gewoon niet. Kan die 100% kracht nog niet goed zetten op mijn armen en schouders.

Ik ga nu maar voor de lunch een toastje met Slankie eten en een gekookt ei.. Wat een feest.. :wacko:

:116:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wauw, wat mooie lingerie en mensen-nog-an-toe: wat mooie borsten! :123:

Ik kan me voorstellen dat mannen er naar kijken en dat je scharrel moeite had om er af te blijven, hahahaha!

Jij gaat een lekkere zomer tegemoet! :116:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Blonde Dollie

Wauw, wat mooie lingerie en mensen-nog-an-toe: wat mooie borsten! :123:

Ik kan me voorstellen dat mannen er naar kijken en dat je scharrel moeite had om er af te blijven, hahahaha!

Jij gaat een lekkere zomer tegemoet! :116:

Tankewol Famke :)

Do ek ;)!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.