Ga naar inhoud

Blonde Dollie : 16 april 2010 : Dr. van der Weij : Boerhaave


Gast Blonde Dollie

Aanbevolen berichten

Gast Blonde Dollie

Hoi allemaal!

Ik ben hier nieuw op het forum! Ik ben Dollie (;) ), 22 jaar en ik ga 10 april voor mijn eerste consult bij De Boerhaave Kliniek bij Dr. Van der Weij. Omdat ik al jaren twijfel over mijn borstvergroting (en nu eindelijk de knoop heb doorgehakt), heb ik ook al een operatiedatum, vrijdag 16 april. Heeft iemand hier op het forum ervaringen met Dr. Van der Weij. En misschien een brutale vraag, maar ik ben zo ontzettend benieuwd hoe het er uit gaat zien na de operatie, dus heeft iemand misschien een foto of iets dergelijks?

Ik heb gekozen voor deze kliniek omdat mijn moeder hier binnenkort haar facelift laat doen en zij zo'n ontzettend goed gevoel bij deze kliniek had. Ik heb ook al kleine stukjes gelezen over deze chirurg en die waren ook louter positief. Ik ben dus gewoon ontzettend benieuwd. Ook vreselijk nerveus overigens.. Vorige week gebeld voor consult en de dagen nu écht aan het aftellen!

Ik kan niet wachten tot ik mijn 75B naar een mooie volle C cup ga laten transformeren!!

Als jullie tips hebben voor vragen tijdens het consult.. Kom maar op!

Bedankt alvast!!!

Groetjes!

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 439
  • Created
  • Laatste Reactie

hoi,

wat leuk dat je eindelijk de knoop door hebt gehakt!!!! en al zo lekker snel onder het mes!!! ik ben 4 weken geleden geopereerd door van der weij en ik heb niets dan lof over de man! ik ben heeeeeeel erg blij met mijn borsten. ik zal een een berichtje sturen met het wachtwoord van mijn foto's kun je die bekijken.

ergens op dit forum staat een lijst met vragen ik zou hier even naar zoeken via zoeken.

in mijn verslag kun je lezen hoe alles bij mij is gegaan, als je vragen hebt gewoon stellen hoor. daar is het forum voor!!

groetjes

Hoi allemaal!

Ik ben hier nieuw op het forum! Ik ben Lilian, 22 jaar en ik ga 10 april voor mijn eerste consult bij De Boerhaave Kliniek bij Dr. Van der Weij. Omdat ik al jaren twijfel over mijn borstvergroting (en nu eindelijk de knoop heb doorgehakt), heb ik ook al een operatiedatum, vrijdag 16 april. Heeft iemand hier op het forum ervaringen met Dr. Van der Weij. En misschien een brutale vraag, maar ik ben zo ontzettend benieuwd hoe het er uit gaat zien na de operatie, dus heeft iemand misschien een foto of iets dergelijks?

Ik heb gekozen voor deze kliniek omdat mijn moeder hier binnenkort haar facelift laat doen en zij zo'n ontzettend goed gevoel bij deze kliniek had. Ik heb ook al kleine stukjes gelezen over deze chirurg en die waren ook louter positief. Ik ben dus gewoon ontzettend benieuwd. Ook vreselijk nerveus overigens.. Vorige week gebeld voor consult en de dagen nu écht aan het aftellen!

Ik kan niet wachten tot ik mijn 75B naar een mooie volle C cup ga laten transformeren!!

Als jullie tips hebben voor vragen tijdens het consult.. Kom maar op!

Bedankt alvast!!!

Groetjes!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Die vragenlijst (in andere algemene info over BV vind je hier :

Vul de naam van de chirurg gewoon even in in de zoekrobot van het forum (rechts bovenaan de pagina 'zoeken' > waar het vergrootglas instaat)

Je operatie is al binnen 2 weken , lang moeten wachten ?

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...
Gast Blonde Dollie

Hoi allemaal!!

Ik heb zaterdag mijn consult gehad. Ik vond het een erg prettig gesprek. Er werd door Dr. Van Der Weij ook direct gevraagd wat ik zelf voor ogen had als resultaat. Ik heb duidelijk uitgelegd dat ik nogal vaak met m'n gewicht schommel. Ik ben 1.70 en weeg nu 56 kilo, maar in de zomer weeg ik vaak maar een kilo of 52. Dus ik wil niet hele grote borsten krijgen omdat ik bang ben dat het dan heel erg opvalt dat ze "nep" zijn.

Direct werden de anatomische protheses gepakt. Ik mocht even voelen en de gel voelen die erin zit.

Vervolgens hup kleren uit en meten maar! Ik was erg onder de indruk van het feit dat mijn huidige boobies op 2 mm na compleet symetrisch zijn. Mijn borstweefsel werd gemeten en Dr. Van Der Weij zei dat ik goed een anatomische prothese kon hebben boven de spier omdat ik een mooie stevige huid had. Ik heb wel even goed nagevraagd of dit wel echt de bedoeling is, maar hij verzekerde mij dat dat in mijn geval de beste beslissing was. Ik krijg 310 cc aan beide kanten. Heb nu een 75B, ik vraag me af waar ik op uit zal komen. Heeft iemand een idee? Want de PC zei alleen: 'je moet niet in cupmaten denken'.. Ja, heel leuk hoor.. Maar size does matter! Hihi.

Nou, direct de operatie vastgelegd. Aanstaande vrijdag om half 12 als het goed is. De tijd is onder voorbehoud. Maar vrijdag is het zover. Ik ben al eerder geopereerd, maar tegen die operatie aan mijn stembanden zag ik onwijs op. Ik vind het vreemd om te zeggen dat ik zoveel zin heb in de aankomende operatie!!

Ik houd jullie op de hoogte en wanneer het erg een beetje mooi uitziet, dan maak ik ook absoluut foto's!!

Toevallig nog meer mensen die op deze dag in de Boerhaave geopereerd worden? Lijkt me wel gezellig! ;)

:1boobs: JEEEEJ!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Blonde Dollie

Ik ben dan al geopereerd, een paar km verderop haha... Kom wel even langs *grapje*. Lekker dat je ze voor de spier krijgt! Scheelt toch weer voor het herstel.

Liefs,

Bloem

Dan zitten we inderdaad heel dicht bij elkaar! Het is voor mij ook wel lekker dichtbij, ideaal. En inderdaad, voor de borst.. Het was een opluchting toen ik het hoorde. Maar ik twijfelde ook wel. Ik heb wel 4 keer gevraagd: 'weet u het wel echt zeker?!'. Maar hij verzekerde me allevier de keren dat ik dat prima kon hebben. Ik heb dus toch meer boobies dan ik dacht.. Of gewoon een dikke huid.. Haha.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Toevallig nog meer mensen die op deze dag in de Boerhaave geopereerd worden? Lijkt me wel gezellig! ;)

:1boobs: JEEEEJ!!

Helaas, net 10 dagen later dan jij ;). Misschien komen we elkaar toevallig tegen bij de nacontrole op 3 maanden, maar dat zal wel heel erg veel toeval zijn.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Blonde Dollie

Heeft iemand enig idee welk resultaat 310 cc voor de spier geeft wanneer ik nu een B75 cup heb?

Ik zou zo graag een beetje een idee willen hebben..

Thanksss =)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hi Blonde Dollie,

konden we jou dat maar vertellen he,zou fijn zijn,maar helaas.....

dat kan niemand je vertellen op wat je uitkomt,wel is het zo,dat je vaak uitkomt op een grotere maat dat geschat,dat is natuurlijk een voordeel.

je arts heeft kijk op je bouw,weefsel,huid enzo,dus die kan het inschatten allemaal.

toch even afwachten tot na je herstel,dan weet je de maat,maar eerst maar is aftellen tot je GROTE dag de 16de april....

sucses

greetzzz moontje

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Blonde Dollie

Ik merk het allemaal wel :)

Ik verheug me er in ieder geval erg op! Zal van de week even een fotoalbum starten met voor en na foto's! Ik merk dat ik dat wel prettig vind om te zien bij anderen. Dat stelt je gerust. Het laatste wat ik wil is een Pamela Anderson voorgevel namelijk.. En hier ziet alles er zo natuurlijk uit..

:1bouncingboobs:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Allemaal,

ik word ook geopereerd door Dr. vd Weij, alleen dan in Boxtel bij de ATS-kliniek op 18 mei. Ik krijg ook 310cc voor de borstspier, anatomisch, hoog profiel. Ik heb nu een 75a/kleineB, maar ben wel wat kleiner en dikker dan jij, Blonde Dollie... :139: Ik ben 1.68 en weeg 63kg.

Ik ben beniewd wat het bij je gaat worden... ik volg je topic!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Blonde Dollie

Hoi Allemaal,

ik word ook geopereerd door Dr. vd Weij, alleen dan in Boxtel bij de ATS-kliniek op 18 mei. Ik krijg ook 310cc voor de borstspier, anatomisch, hoog profiel. Ik heb nu een 75a/kleineB, maar ben wel wat kleiner en dikker dan jij, Blonde Dollie... :139: Ik ben 1.68 en weeg 63kg.

Ik ben beniewd wat het bij je gaat worden... ik volg je topic!

Hoi! Wat spannend zeg! Hij opereert inderdaad op verschillende plekken. Hij heeft zijn eigen website met voor en na foto's. Ook af en toe leuk om te zien!

Enne, met 1.68 mtr en 63 kg ben je niet kleiner en dikker, je bent ietsiepietsie kleiner en een paar kilo zwaarder. Dikker klinkt zo negatief!

Hoe oud ben jij al ik vragen mag? Best lange wachttijd overigens. Maar ik heb alvast een optie op een operatie vastgelegd op de dag dat ik het consult inplande, 1 april dus. Maar alsnog wel hartstikke snel.

:116:

Link naar reactie
Delen op andere sites

hihi, aan mijn naam te zien, kun je het al een beetje raden.... ik ben 28.

Ik heb pas deze week mijn voorkeur voor een datum opgegeven, een maand na mijn eerste consult bij hem. En dan na nog een maand is het dan zover! Dus dan word ik binnen 2 maanden geopereerd, vind ik nog vrij snel, eigenlijk.

Ik kon zelf niet vroeger, anders was de operatiedatum wel eerder geweest.

Voor jou schiet het al op, nog maar 3 dagen! Oeeehhh, spannend!

Ik zet binnenkort al foto's op internet, dan kun je even kijken wat de voorsituatie bij mij is. Kunnen we boobs gaan vergelijken, we krijgen hetzelfde aantal cc's. Krijg je een hoog of middel profiel?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Blonde Dollie

Hoog of midden profiel?? Daar hebben we het eerlijk gezegd helemaal niet over gehad. En ik had me daar ook nog niet echt in verdiept.. Haha. Oh jeej. Wat geeft de doorslag in zo'n beslissing? Postuur ofzo?

Ik zal dat vrijdagochtend wel nog even vragen....

Ik ben ook bezig met een album. Ik denk dat ik zaterdag alles online ga zetten. Ga straks even wat voor foto's maken, en zaterdag dan na.. Ligt eraan hoe ik me voel natuurlijk.

Het gaat voor mij inderdaad nu heel erg snel. Ik denk alleen nog maar aan borsten! Ik word er gek van! Haha. Ik droom erover!!

Ik ben gewoon zo ontzettend benieuwd hoe het eruit gaat zien. Net alsof ik vrijdag een geweldig kadootje krijg!!

:rolleyes:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nog 3 nachtjes en dan krijg jij ook nieuwe :1bouncingboobs:

Ben je er klaar voor of moet je nog wat dingen regelen.

Je hoeft er niet tegen op te zien, heb er vertrouwen in en het is heel goed dat je er heel veel zin in hebt. Dat had ik ook.

Bij deze veel suc6 van de week, leef met je mee.

Liefs steffie

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Blonde Dollie

Hoi Steffie!

Ik ben er helemaal klaar voor! Toevallig net gebeld door Boerhaave MC dat ik er vrijdag om 11.15 moet zijn. Ik ga donderdagnacht echt niet slapen dus! Gelukkig ga ik stappen, en lekker goedkoop ook! Want je moet natuurlijk nuchter blijven.

Ik zie er niet tegenop. Het is meer de pijn achteraf waar ik een beetje tegenop zie. Maar ach, dat weet je bij operaties! Maar ik heb er gewoon zin in! Geef mij die narcose maar en als ik dan wakker ben kan ik mijn kadootjes bekijken! Ik krijg geen tape.. Dat vond ik wel heel apart. Ik krijg direct een sportbeha aan en gazen op mijn wondjes.

Maar ik ben echt de uren aan het tellen! Haha! Ik ben zo ontzettend benieuwd!

Jullie nog tips ofzo? Voor vóór de operatie en ook na de operatie?

:43:

Nog 3 nachtjes en dan krijg jij ook nieuwe :1bouncingboobs:

Ben je er klaar voor of moet je nog wat dingen regelen.

Je hoeft er niet tegen op te zien, heb er vertrouwen in en het is heel goed dat je er heel veel zin in hebt. Dat had ik ook.

Bij deze veel suc6 van de week, leef met je mee.

Liefs steffie

Link naar reactie
Delen op andere sites

ja goed je rust nemen!!!! :D en ook preventief pijnstillers slikken de eerste dagen! om de 4 uur 2 paracetamol. pijn of geen pijn gewoon doen. voorkomen is beter dan genezen. zodra je kunt er mee beginnen. ik heb in de auto eerst tabletjes ingenomen,een koek gegeten en wat vruchtensap gedronken.

succes alvast (al zal ik je dat misschien nog wel een keer toewensen ;)

liefs Patries

Link naar reactie
Delen op andere sites

Jaaaa, nog maar 3 nachtjes voor ons... Spannend he? Aan de ene kant heb ik er erg zin in en aan de andere kant zie ik er zoooo tegenop (vooral de dagen erna). Nou aftellen geblazen. Ben nog zoveel aan het regelen en doen, zowel thuis als op m'n werk!

Liefs,

Bloem

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Phantasia

Spannend hoor, je bent al bijna aan de beurt! Ik ben op 10 mei aan de beurt in de Boerhaave kliniek, bij dr. Roddi. Dat duurt nog een paar weekjes. Ik krijg 305 of 350 cc, bij een A-cup. Ben ook heel benieuwd waar ik op uitkom. Ik hoop een volle C. Ik wens je veel succes en sterkte deze week. Zal je topic blijven volgen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Blonde Dollie

Ik kan alleen nog maar aan borsten denken. En hoe meer ik aan het Google'en ben, hoe meer ik ga twijfelen over de grootte.

Even een klein beetje advies vragen hier op het forum dus!

Ik hoop uiteindelijk toch wel op een mooie, flinke C uit te komen.

Zoals jullie misschien hebben gelezen, krijg ik een anathomische prothese (merk? Al sla je me dood.. Wat gebruiken ze bij Boerhaave?) 310 cc vóór de borstspier. Nu ben ik dus druk aan het kijken naar borsten (ik kan al bijna een plakboek maken!) en bij de ene vrouw die ook 75 B heeft en een 310 cc prothese denk ik: 'WAUW MOOI en vol..' en bij de andere denk ik.. 'Nah, dat lijkt wel op wat ik nu heb!'. Wat nu te doen?

Ik wil namelijk ook geen gigantische boobies krijgen, ik sport best veel en ben ook niet bepaald dik (1.70 mtr en nu zo rond de 57 kg), maar ik wil dus wel een mooi en vooral ZICHTBAAR resultaat. Anders stop ik wel weer een kipfilet in mijn beha..

Kennen jullie deze twijfels? Kan ik vrijdag denken jullie gewoon nog even naar de prothese kijken? Zal toch wel..

Ik word nu zenuwachtig hoor. M'n hart klopt in m'n keel als ik eraan denk! Op de LEUKE manier natuurlijk!

JEEJ! :1bouncingboobs:

P.S.. Ik krijg het liedje van Kinderen Voor Kinderen 'HELP IK KRIJG TIETEN' ook al niet meer uit mijn hoofd. :152:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.