Ga naar inhoud

Wanneer weer sex?


Aanbevolen berichten

ZO!

Dat vroeg ik me zo maar eens af.

Mijn pc heeft namelijk wel van alles gezegd over sporten, douchen, werken en autorijden maar niks over sex.

Moeten we deze hobby zien als een sport en mag dat dan weer voorzichting na 6 weken met je sportbh aan :152: ???

Hoe lang hebben jullie gewacht?

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 67
  • Created
  • Laatste Reactie

Ben ik inderdaad ook wel benieuwd naar. Zou uit mezelf denken gewoon goed naar je lichaam luisteren maar ben wel benieuwd naar meiden die het al evaren hebben.

Link naar reactie
Delen op andere sites

nou dan zal ik een brutaal antwoord geven ik heb het al gehad op dag 5

hebben het wel voorzichtig gedaan hihihihi

en had er geen last van

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi meiden,

Ik heb sex gehad in dag 6. Missionary, hij on top. Geen last van mijn nieuwe boobs en geweldige orgasm!

Gr

Akasha

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ook al na paar dagen,erg he,hahaha.

Mijn arts zei...je voelt vanzelf wel wanneer er weer aangezeten mag worden,zegt mijn vriend"dat is al gebeurd hoor",mijn o zo stugge arts begon te lachen,lol.

was ook zo trots op ze,hahaha,voelde me zo vrouwelijk,hihi.

liefs van Linda

Link naar reactie
Delen op andere sites

wat snel allemaal.....

wij hebben het na 21 dagen, 2 uur en 8 minuten weer gedaan.......ik bovenop......hahaha.....

nee, ik durfde echt niet eerder.......was veel te bang dat mijn boobs zeer zouden gaan doen......

we waren trouwens wel erg snel klaar, maar goed, ik kan niet van mijn mannetje verwachten dat hij het lang volhoudt na 21 dagen gehele onthouding....... :rolleyes:

groetjes,

amidi

Link naar reactie
Delen op andere sites

hahahahaha.......ja, dat hebben we goed bijgehouden, dat klopt...... :131:

ik kan het nu pas hebben, dat mijn man aan mijn borsten zit, sinds een halve week.

dus 4,5 week na de operatie......maar dan moet het wel met liefde hoor, dus heel teder en zachtjes......anders krijgt hij een knietje.....hahahahaha........ :101:

liefs,

amidi

Link naar reactie
Delen op andere sites

hoi hoi ladys

haha egt grappig ik wou de vraag al nie stelle gelukig was iemand me voor..

ik zou nie 21 dagen zonder sex kunne hoor~??

dat ken ik me kerreltje ook egt nie aan doen haha!!

nou ben erg blij te horen dat je al snel weer actief ken zijn haha zal hij ook heel blij mee zijn..

ik laat het jullie weten hahha..

liefs roxy

Link naar reactie
Delen op andere sites

Telt sex met jezelf ook... :56: ....haha.Ben al 3 jaar weduwe en heb geen nieuwe vriend.Heb mijn handen vol aan mijn zoontje en moet er eerlijk gezegd niet aandenken.Maar heb wel mijn behoeftes...en doe het dus al 3 jaar zelf.

En ik had weer zin na een paar dagen.

gr Emma

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heb ook geen relatie op het moment en kan wel zeggen dat ik mijn eigen lichaam ineens een stuk opwindender vind ..... hihi

Link naar reactie
Delen op andere sites

moet zeggen dat ik het ook leuker vind nu ik boobs heb

moet wel zeggen dat me tepels heel erg gevoelig :126: zijn tewijl dat nooit zo was bij mij

je hoort dat ze na de boobjob gevoelloos worden nou!!!!!!!! bij mij niet hihihih

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Mols1234

pfff, ik heb er 5 weken over gedaan.

Toen pas voelde ik me eindelijk top.

Maar eindelijk na 9 jaar mag hij weer aan mijn borsten zitten. Zuigen, masseren, alles voel ik weer en het is verdomd lekker.

Erg dat ik dat 9 jaar heb moeten missen. Dit heeft onze sex in ieder geval stukken verbetert!!!

(na mijn eerste BV is mijn gevoel nooit meer geweest wat het was, aankomen was pijnlijk en vervelend)

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...

ik heb wel het idee dat de sex beter word na de BV, in mijn geval wel in elk geval.

ik vond sex nooit zo bijzonder, maar dat kwam denk ik omdat ik erg ontvreden was over mijn eigen lichaam.

inmiddels ben ik 22 kilo afgevallen en heb nu dus mooie volle borsten......dus ja, daar word je wel wat mooier van......:-)

dus ja, mijn sexleven is wel veel beter geworden, we doen het nu veeeeeeel vaker als voor de BV.

liefs amidi

Link naar reactie
Delen op andere sites

hey

schaam me om het te vragen maar vanaf wanneer kan je ongeveer weer sex hebben na je operatie?

liefs

Link naar reactie
Delen op andere sites

schaam je niet, die vraag is al een keer geplaats op dit forum.

dat is voor iedereen anders, de ene doet het al na een paar dagen en sommigen doen het een hele tijd niet.

dat kun alleen jij bepalen voor jezelf, wanneer je weer sex kunt en wilt hebben.

ik heb het pas weer na 21 dagen gedaan, voor die tijd kon ik het echt niet hebben, maar ik geloof dat ik diegene ben die het langst geen sex heeft gehad na de BV......hahahahaha.......maar die schade hebben mijn man en ik al lang weer ingehaald hoor........ :D

dus gewoon proberen, als jij denkt dat het nog niet kan.......niet doen......

dan moet hij maar even aan zelfbediening doen hoor......... :45:

groetjes,

amidi

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.