Ga naar inhoud

Blonde Dollie : 16 april 2010 : Dr. van der Weij : Boerhaave


Gast Blonde Dollie

Aanbevolen berichten

  • Reacties 439
  • Created
  • Laatste Reactie
Gast Blonde Dollie

De foto's staan erin hoor!!! :1bouncingboobs:

Ik ben euforisch, hahaha! Ik ben sowieso blij, want mijn borsten zijn al lekker zacht aan het worden! Ze bewegen zelfs al een beetje mee tijdens het lopen. Niet meer dat strakke gevoel! Ben druk aan het smeren met Bio-Oil en de littekencreme van de Boerhaave zelf. Voelt prima aan. Beugelbeha voelt ook niet vervelend aan! Maar bewaar het toch voor een avondje stappen, wil hem nog niet de hele dag aan. Nog even trouw aan de sportbeha!

:1boobs: Jeeejjjj :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Blonde Dollie

Thankss!! :rolleyes:

Gelukkig lijken ze niet huge. Daar zit ik ook echt niet op te wachten.. Dat ik ergens binnenkom en er eerst uitgebreid naar mijn voorgevel wordt gestaard en vervolgens zien ze dat er ook nog een vrouw aan vastzit..

Hi hi :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Blonde Dollie

Ja, 70F.. Belachelijk gewoon! Valt volgensmij gewoon klein. Want als ik het meet zit ik op een flinke DD.. Maar de mijne worden nog steeds groter. Ik merk het ook aan mijn huid. Moet nu flink smeren met Bio-Oil enzo.. Want mijn huid barstte de afgelopen dagen echt.

Maar een C cup kom ik echt niet in. Een D zit al strak.

Maar ben er nog steeds blij mee :)

:1bouncingboobs:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Blonde Dollie

Ik heb 70 E van sapph en voelt echt aan als gewone d maar absoluut niet als c want pas ik die bh's zijn de hartstikke te klein

Ja, een C komt qua cup gewoon OP mijn borst. Ga ik écht niet in komen dus! Een D zat gewoon te krap. Die verkoopster kwam direct aan met een 70F.. Ik stond in dat pashokje echt met grote ogen en vroeg echt: 'WAT? 70F?? NEE MAN, dat kan nooooit'. Maar zit dus heerlijk :)

Heerlijk zo beha's passen zonder toegevoegde vulling.. Ik heb nu lekker zelf de vulling :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hee Dolie, ziet er goed uit hoor je foto's. Jee, F, das best 'huge' zeg! Zal wel even schrikken zijn haha. Ik slaap al weer wat dagen op mijn zij. Wel zo prettig. Ik word dan wel steeds een klein beetje wakker als ik op mijn zij draai. Het gaat nog niet automatisch in mijn slaap zeg maar, dus toch wel nog een beetje eng. Verder gaat het met mijn boobs wel goed geloof ik. Mijn linkerlitteken zit nog steeds wat onder mijn borst. Kan nou niet goed beoordelen of het litteken lager zit, of dat mijn borst hoger zit dan rechts.

Liefs,

Bloem

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Blonde Dollie

Hee Dolie, ziet er goed uit hoor je foto's. Jee, F, das best 'huge' zeg! Zal wel even schrikken zijn haha. Ik slaap al weer wat dagen op mijn zij. Wel zo prettig. Ik word dan wel steeds een klein beetje wakker als ik op mijn zij draai. Het gaat nog niet automatisch in mijn slaap zeg maar, dus toch wel nog een beetje eng. Verder gaat het met mijn boobs wel goed geloof ik. Mijn linkerlitteken zit nog steeds wat onder mijn borst. Kan nou niet goed beoordelen of het litteken lager zit, of dat mijn borst hoger zit dan rechts.

Liefs,

Bloem

Ik ben jaloers op je! Ik kan écht nog niet op mijn zij slapen. Dat doet bij nog best wel zeer! Over je litteken, het gaat allemaal nog wat zakken natuurlijk. Dus maak je daar niet druk om hoor! De mijne vallen nu al in mijn borstplooi, ik krijg ook al echt een plooitje! Het valt me allemaal zo onwijs mee. Mijn linkerborst is nog steeds wat groter, die prothese daalt wat sneller. De dokter zei ook dat dat te maken heeft met het feit dat ik rechtshandig ben en die spier dus meer gebruik.. Maar al met al heb ik niks te klagen.

Hoe verloopt jouw herstel verder?

Liefs,

Dollie :116:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Blonde Dollie

Hey blonde dollie, mooie foto's zeg, wauw! Iedere keer als ik je foto's zie denk ik "jammer dat bij mij die 310cc niet pastte"

Maarja. Is het een 75F geworden?

liefs

Hoi Barb,

Van Sapph is het een 70F nu. Maar als ik met een centimeter meet zit ik op DD. Maar ze zakken wel nog steeds goed, en ik krijg steeds meer volume. Ben er wel superblij mee joh! Maar die F cup is meer een confectiemaat. Maar een C pas ik absoluut niet! Een D zit even te krap en de verkoopster gaf me de 70F en die zat echt geweldig.

Jeej, ik heb boobies!

:1bouncingboobs:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wat is jouw maat dan met de meetlint over je borsten heen? Die van mij 89/90 cm. Dus ik heb volgens mij dan DD.

Maar dat verkopen ze toch niet meer? Of wel?

Welke site gebruik jij om je maat te checken?

Liefs barb

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Blonde Dollie

Hi Barb!

Ik heb een link gevonden ergens op het forum! Maar weet niet precies waar!

DD verkopen ze niet meer nee!

Ik zit op 95 cm borstomvang nu ongeveer. Vorige week gemeten.

X

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hé Dollie,

net eens naar je foto's gekeken.

Ik vindt het al een mooi resultaat hoor!

Proficiat!

Die Saphh bh's vind ik héél mooi. Heb er zelf ook al enkele gekocht!

gr Poes

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Blonde Dollie

Wat een lieve reacties toch allemaal!

Toch nog even een vraag die mij eigenlijk sinds een paar dagen dwarszit.. Ik heb nog steeds een grotere linkerborst, maar echt wel een stukkie groter! Iets meer gezwollen ofzo. Ik heb zelf het idee dat die prothese SNELLER daalt dan de rechter.. Dus ik ben op het moment aan het wachten tot die rechterborst ook even opschiet.. Hoe lang duurt zoiets?

Nog een vraagje. Hoe lang duurde het voor jullie weer even een normale beha aandeden? Ik word een klein beetje gek van die grote sportbeha's die het geheel samenpersen en platdrukken en ik wil eigenlijk eventjes een normale (stevige) beha aan gaan doen. Ik ben nu 3 weken PO en ik heb geen last van mijn littekens enzo. Zou het kwaad kunnen om een avondje gewoon een leuke beha aan te trekken of is jullie ervaring dat juist absoluut niet te doen....

:125:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast jennifer_whatever

Mijn linker is ook veel groter en zit ook al lager dan mn rechter! ik wacht dus met spanning het antwoord hier af ;) Ben ook zeer benieuwd wanneer ze weer meer gelijk zijn.

En bij mij in mn papieren staat met grote en vette letters dat er geen andere beha aangetrokken mag worden de eerste 6 weken. Ik durf dat eigenlijk ook niet echt...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nee je kan best zes weken wachten, de beugels kunnen schade veroorzaken aan het genezingsproces van de borst.

En anders koop je een sport bh die minder samendrukt ;)

en dit zegt patries: je mag geen beugelbh omdat die beugels dan misschien "deuken" maken in de prothese/borst omdat die dan nog niet goed ingekapseld is.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Blonde Dollie

Nou, dan ga ik vanavond gewoon weer lekker mijn sportbeha aantrekken :)!

Gister op Bevrijdingspop Haarlem geweest en het eerste grote compliment ontvangen.. Kwam een gozer naar me toe en zei: 'Jij hebt echt supergrote borsten, wist je dat al!?'!

Hihi. Joehoe! Die steek ik dus mooi in mijn zak!

:1bouncingboobs:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wat een lieve reacties toch allemaal!

Toch nog even een vraag die mij eigenlijk sinds een paar dagen dwarszit.. Ik heb nog steeds een grotere linkerborst, maar echt wel een stukkie groter! Iets meer gezwollen ofzo. Ik heb zelf het idee dat die prothese SNELLER daalt dan de rechter.. Dus ik ben op het moment aan het wachten tot die rechterborst ook even opschiet.. Hoe lang duurt zoiets?

Nog een vraagje. Hoe lang duurde het voor jullie weer even een normale beha aandeden? Ik word een klein beetje gek van die grote sportbeha's die het geheel samenpersen en platdrukken en ik wil eigenlijk eventjes een normale (stevige) beha aan gaan doen. Ik ben nu 3 weken PO en ik heb geen last van mijn littekens enzo. Zou het kwaad kunnen om een avondje gewoon een leuke beha aan te trekken of is jullie ervaring dat juist absoluut niet te doen....

:125:

hey Dol,

dat indalen duurt ongeveer 6 weken. dan dalen ze het meest in. na die 6 weken ook nog wel hoor maar stukken minder.. dat zie je pas na weer 2 of 3 maanden snap je?

en je mag pas na 6 weken een normale (beugel)bh aan. en ik heb wel 15 weken gewacht maar ik was mijn sportbh nog helemaal niet beu.

zolang je maar geen beugel aan doet... maar wat heeft het voor nut? 1 avondje? dat begrijp ik dan weer niet. heb je een stevige bh dan? die zijn vaak ook wat groter dan normale bh's. en die stevigheid en platdrukken is niet voor nix he?!!!

nog ff 3 weken bikkelen meid en dan kun je zoveel andere normale bh's aandoen als je wilt... maar das mijn idee dan.

liefs Patries

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nou, dan ga ik vanavond gewoon weer lekker mijn sportbeha aantrekken :)!

Gister op Bevrijdingspop Haarlem geweest en het eerste grote compliment ontvangen.. Kwam een gozer naar me toe en zei: 'Jij hebt echt supergrote borsten, wist je dat al!?'!

Hihi. Joehoe! Die steek ik dus mooi in mijn zak!

:1bouncingboobs:

woehoe!!! leuk zeg!!!! :101:

Link naar reactie
Delen op andere sites

hey Dollie

vrgje,Ik las dat jij wel littekencreme mee had gekregen die Bio-oil,hoe smeert die?

Ik mag pas volgende week beginnen met smeren(vandaag de hechtingen eruit)en geen creme meegekregen!

Weet jij ook wat van die Dermatix af??

grtjs Angela :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.