Ga naar inhoud

Blonde Dollie : 16 april 2010 : Dr. van der Weij : Boerhaave


Gast Blonde Dollie

Aanbevolen berichten

Hihi oo wat erg nu al aan de botox meid!!

Hihi nee daar ben ik niet echt voor maar wie weet als ik rond de 40 ben hoe ik er dan over denk :blush:

Ik heb dat ook die littekens, beetje rood, roze maar ik geef het nog even de tijd!

Liefs

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 439
  • Created
  • Laatste Reactie
Gast Blonde Dollie

Ik ben niet erg tevreden over mijn littekens moet ik zeggen. Heb me helemaal rot gesmeerd, maar je ziet ze echt wel. Vind ik echt zonde. Ik ga maar eens naar de huisarts om te vragen of er misschien een of ander wondermiddeltje is.

Ik ben gewoon al bijna een jaar PO.. Vorig jaar had ik nu nog niet eens mijn consult gepland!

Jeej :1bouncingboobs:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Phantasia

Raar idee hè? Vorig jaar zaten ze er nog niet en nu voelt het alsof het nooit anders geweest is. :1bouncingboobs: Mijn littekens vallen heel erg mee vind ik. Bovendien zitten ze echt precies in de plooi, dus je ziet er helemaal niks van. Kan niet wachten tot het weer bikini-tijd is! :126:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Blonde Dollie

Dat heb ik nou ook! Nu nog een goed passende bikini! Want die zijn nog best lastig te vinden!!

Mijn littekens vallen ook precies in de plooi, alleen als ik lig zijn ze te zien. Maar ik vind ze gewoon erg duidelijk. Beetje jammer.

Het is inderdaad een heel raar idee! Vorig jaar rond deze tijd was ik er amper mee bezig. Begin april begon het balletje te rollen en ik geloof dat ik een week na mijn consult al op de operatietafel lag. Ik weet die spanning van toen nog wel!! Echt leuk!

:rolleyes:

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 5 weeks later...

Hey Dollie!

Had je foto's al eens gevonden in de gallerij!

Dus nu even je topic doorlezen!

Ik heb nu volgens mij dezelfde maat als jij had en zou ook wel zelfde als jou willen uitkomen :blush:

Ik had mijn vriend verschillende voorbeelden getoond die ik mooi vind.

En van de vijf die ik getoond heb, vindt hij de jouwe mooist :1bouncingboobs:

Ik vind je litteken ook heel goed meevallen, maar zelf erger je je daar altijd meer op :rolleyes:

(Ken dat) hihi

Nu wou ik iets vragen.

Ik ga 24 mei op eerste consult hier in België bij Plovier en zou je foto's graag meenemen als vb.

Mag dat van jou?

Boerhaave is best ver voor mij :23: 2 uur rijden.

Maar vind die van jou echt mooi gedaan.

Raad jij hem echt aan dr Weij?

En ik zag dat hij ook een eigen kliniek heeft nl esthegi.

Waarom gaat iedereen toch bij boerhaave? (misschien weet jij dat) :56:

Xxx Blue :43:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Dollie!

Had je foto's al eens gevonden in de gallerij!

Dus nu even je topic doorlezen!

Ik heb nu volgens mij dezelfde maat als jij had en zou ook wel zelfde als jou willen uitkomen :blush:

Ik had mijn vriend verschillende voorbeelden getoond die ik mooi vind.

En van de vijf die ik getoond heb, vindt hij de jouwe mooist :1bouncingboobs:

Ik vind je litteken ook heel goed meevallen, maar zelf erger je je daar altijd meer op :rolleyes:

(Ken dat) hihi

Nu wou ik iets vragen.

Ik ga 24 mei op eerste consult hier in België bij Plovier en zou je foto's graag meenemen als vb.

Mag dat van jou?

Boerhaave is best ver voor mij :23: 2 uur rijden.

Maar vind die van jou echt mooi gedaan.

Raad jij hem echt aan dr Weij?

En ik zag dat hij ook een eigen kliniek heeft nl esthegi.

Waarom gaat iedereen toch bij boerhaave? (misschien weet jij dat) :56:

Xxx Blue :43:

Boerhave is net wat goedkoper dan zijn eigen kliniek, geloof ik... Ik ben wel bij zijn eigen kliniek geopereerd, gewoon omdat dit voor mij minder ver rijden was....

Link naar reactie
Delen op andere sites

Volgens mij was de Boerhaave of zijn eigen kliniek qua prijs hetzelfde, maar ik was bij de Boerhaave op consult geweest en ben toen gewoon door gegaan..

Had de Boerhaave gebeld en kreeg toen toevallig een consult bij hem.. Kende hem verder toen nog niet..

Maar dacht ja nu ben ik al hier geweest en het voelt goed, dus vond het niet nodig om toen weer naar zijn kliniek over te schakelen..

Maar voor de rest is er volgens mij geen verschil..

Liefs, Suus

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Blonde Dollie

Hola! Sorry voor de late reactie..

Uiteraard mogen mijn foto's worden gebruikt bij een consult!

Ik raad Dr. Van der Weij zeker aan. Vond het een fijne gesprekspartner en een kundig chirurg. Hij staat dan wel een beetje bekend om vergrotingen met anatomische protheses van rond de 300 cc, maar ik ben hier hartstikke blij mee! Ik had ze namelijk niet groter moeten hebben. Want ze zijn nu al aardig big :1big_boobs:

Ik vond ook de gesprekken na mijn BV met hem erg prettig, was duidelijk geïnteresseerd en ook erg trots op zijn werk. Hij stond er wel van te kijken dat de 300 cc bij mij zo groot uitpakte. Maar ik ben er hartstikke blij mee.

Mijn littekens worden overigens steeds minder zichtbaar. Ik draag de afgelopen dagen veel strapless shirtjes zonder beha, en ik merk gewoon dat dat die littekens goed doet. Even geen drukkende beha erop.

En morgen weer flink Koninginnedag vieren met de nieuwe boobs. Vorig jaar had ik ze net dus zat ik nog ingepakt op een boot in Amsterdam, maar nu gaan we eens even helemaal los met z'n "drietjes" :126:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Haha nou ben nog net even toetloos met koninginnen dag maar volgende jaar kan ik ook showen.

Meid je hebt hele mooie tieties daar mag je blij mee wezen.

Ik ben maandag aan de beurt bij roddi!!

Veel plezier morgen in Amsterdam!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hej Dollie!

Ik ben gisteren terug geweest naar v/d Weij voor 3 maanden PO controle en het is inderdaad leuk te zien dat hij ook trots is op zijn werk!

Mijn littekens hebben een beetje hetzelfde, als ik hele dag een drukkende bh erop heb zijn ze ook wat roder omrandt dan zonder bh... Dus ik denk dat dat inderdaad af en toe wat 'rust' nodig heeft. Hij adviseerde me wel nog steeds een sunblock te gebruiken bij zon (heb afgelopen weekend een factor 30 erop gesmeerd en gewoon in de zon gelegen), omdat ze anders ook 'roder/bruiner' kleuren volgens hem. Dus ga maar een sunblockje halen en misschien een andere olie om te smeren ipv die crème van de kliniek.

Hoe dan ook, ik hoef niet meer terug te komen (aangezien ik best ver moet rijden) maar het was me elke kilometer waard! Een zeer kundige en vriendelijke man en ik ben nog steeds blij met het resultaat!

Zijn ze bij jou na een jaar nog beweeglijker geworden? En heb je je gevoel van je tepel tot onderkant borst alweer terug?

Heel veel liefs en veel plezier op Queensday, ik ga ook kijken of dat we in Eindhoven een feestje kunnen maken :136: !

X

Lotus

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Blonde Dollie

Hi Lotus,

Ja, mijn gevoel is sinds een tijdje weer helemaal terug. Alleen als ik ongesteld moet worden en ze wat voller zijn heb ik wat last van mijn linkerborst qua gevoelloosheid. Maar mijn borsten zijn super beweeglijk! Heel soepel. Als ik de trap op ren zonder beha gaan ze gewoon flink heen en weer :). Geen vaste massa meer dus! :1bouncingboobs:

Jij ook heel veel plezier! Jullie zullen vast net zo'n leuk feestje hebben als wij in Amsterdam :126:

Liefs x Dollie

Link naar reactie
Delen op andere sites

hey meiden,

ik ben 23 april j.l. ook door V/d Weij geopereerd!

het gaat hartstikke goed en heb weinig tot geen last (ook niet gehad, trouwens)

ik heb net als jullie ook geen gevoel vanaf mijn tepel tot aan mijn litteken.. ik begrijp dat dit nog wel terug gaat komen dus??

ik vond het best wel raar in het begin; dan heb je al nepborsten en dan voel je ze ook nog eens niet! wordt het 2x zo nep! hahaha..

zijn jullie borsten nog gegroeid na de operatie? ik heb zo'n idee dat die van mij niet veel veranderd zijn de afgelopen dagen, maar ik ben pas 9 dagen po, dus dat kan allemaal nog komen natuurlijk..

vonden jullie dat die littekencreme hielp? of adviseer je iets anders?

liefs, Suus :116:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Blonde Dollie

Hi Suus,

Die gevoelloosheid gaat over, het sleutelwoord blijft GEDULD. Ik werd er gek van, maar uiteindelijk weet je dat het het beste is.

Mijn borsten zijn gegroeid na de operatie! Ik had sowieso gehoopt op een D cupje, ik heb nu een F "cupje". Van het weekend merkte ik weer dat de mannen er erg van gecharmeerd zijn want ik heb toch wel erg vaak 'wow, die blonde heeft grote tieten' gehoord. Maar ik ben er erg blij mee hoor!

Die litteken crème vond ik wel ok! Maar het schijnt dat Dermatix en Scarban ook goed helpen. Ik ga dit binnenkort even aanschaffen want ik ben niet helemaal tevreden over de plekjes. Ook adviseer ik je zeker een jaar factor 50 of een echte sunblock op je littekens te smeren. Ik moest dit zelfs doen als ik mijn bikini aan had!

Liefs,

Dollie

Link naar reactie
Delen op andere sites

thanks voor de tip!!

sunblock op de littekens dus.. ja anders krijg je van die gekke rode lijntjes!

zooo een F- cup!!! dat is mooi!!

ik meet nu een C- cup, maar ze zien eruit als een B-cup.. dus wie weet wat er bij mij uit gaat komen..

al moet ik eerlijk zeggen dat ik mijn moeders BH's nu gewoon goed pas (70D, en dat is dan nog maar net aan, dus ben benieuwd op wat voor maat ik straks uit ga komen)

F hoef ik niet op te hopen;-) heb toch wel wat minder cc's dan jij gekregen, maar een volle C zou ik toch wel heel erg blij mee zijn!!

ik heb alleen maar gehoord; 'nou ik zie er niks van hoor meid'.. :85:

ach, ik ben er blij mee!! en het is mijn eigen schuld want ik deed altijd al van die gigantisch push- up Bh;s aan.. niet omdat er iets te push- uppen viel, maar om nog een beetje tiet te creëren :131: dus ze zijn voor de buitenwereld nog steeds net zo groot, alleen nu zijn ze niet gelijk weg als ik mijn bh uittrek!

nou ja, misschien als ik straks over 5 weken een mooi bh aan kan en die sportbh niet meer aan hoef, dat het dan wat meer opvalt, heb wel het idee dat die sportbh alles ook nog eens een beetje platdrukt!

ach we zien het allemaal wel!

bedankt voor de tip over de littekencreme en de sunblock!!

liefs, Suus :116:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.