Ga naar inhoud

Butterfly : 6 juli 2010 & 5 april 2011 (xtra lift) : Dr De Boer : Mediconsult


Aanbevolen berichten

hihi :14: kinderen zijn doodeerlijk hé, :147: doet je vast ook goed er effe tussenuit, kun je je gedachten een beetje verzetten (wat is Artis?) en je zit al op de helft ja, nog effe volhouden dan kun je tenminste weer je gewone leventje gaan hervatten.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 517
  • Created
  • Laatste Reactie

Goh, nooit van gehoord, ben dan ook een belgje, hihi :blush: gat in m'n cultuur dus :152:

PS: bij ons was Artis vroeger een uitgeverij van mooie boeken waar je zelf de plaatjes moest inplakken hihi

Link naar reactie
Delen op andere sites

lieve butterfly,

tegen je smetplekjes kun je sudocreme gebruiken. Heel dunnetjes deppend opbrengen. Kan verder geen kwaad voor wondjes die open zijn. Wij gebruiken het voor veel patienten in het zkh.

succes meid

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hee Butterfly,

Sterkte hoor, heb een beetje bijgelezen in je verhaal.

Erg vervelend, kan me goed voorstellen dat het je frustreerd. :147:

Hoop dat het vandaag een beejte beter is met je littekens en het smetplekje. Sluit me aan bij Jen over die Sudocream. (ook gewoon bij de Kruidvat)

Moeilijk dat wanneer je dit allemaal doorstaat het zo tegenvalt.

Ik hoop dan ook echt dat het inderdaad nog beter wordt zoals de PC heeft aangegeven, dat er meer tijd nodig is voor een goed herstel en shape.

Ga inderdaad maar wat afleiding zoeken, lekker er op uit, als je daar de energie voor hebt.

Dat gevoel dat alles om de tieten van mama draait herken ik wel. Is ook goed om de focus te verleggen en met je gezin bezig te zijn.

Hoop op een goede dag voor je vandaag!!!! :rolleyes::rolleyes::rolleyes:

Link naar reactie
Delen op andere sites

:blink: Frietjes uit kranten??? Nooit gezien hoor hier! :wacko: Lijkt me ook verschrikkelijk onhygiënisch met die drukinkt! Uit witte kartonnen bakjes of witte papieren puntzakjes ja, dat wel hahaha
Link naar reactie
Delen op andere sites

@ jen

Sudocreme heb ik hier wel vd baby, het staat er alleen al 1.5 jaar kan dat nog?

@brigit

Ja weet eignelijk niet eens of ik de energie heb en zo veel kan lopen, maar heb zoiets van we moeten er echt even uit.

Toch nog een leuke dag hebben :)

@Eefje

O ik dacht dat haha :blush:

Ook niet heel voreger, 25 jaar terug ofzo?

@golden

Jeetje wat erg :20:

Was t zo ernstig?

Nou ik leef nog hoor :):71:

Ik ben trouwens gebeld vanmorgen dor kliniek, morgenochtend even voor de zekerheid terugkomen..

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hihi, niet dat ik me kan herinneren. Als jij dat ooit gezien hebt in België zal dat wel zo zijn, maar zal dan wel geen goede frituur geweest zijn hihi, die is vast al lang failliet! :4:

Goed dat je morgen effe langskunt, hoop dat ze je kunnen verderhelpen met het gaatje. :unsure:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Volgens mij toen ik nog heel klein was heb ik eens in belgie frites uit een krant gegeten..

Maar heb het net opgezocht en inderdaad niet belgie doet dit, maar in Engeland!

Daar is het vrij normaal ;)

Hij wil kijken of het niet ontstoken is ( is het niet)

Maar ze gaan paar dagen dicht en hij wil t toch ff zien :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Fijn dat je er even langs kan, lijkt me erg prettig.

Beetje duidelijkheid is nu wel fijn.

Lopen is inderdaad vermoeiend, maar misschien lukt een terrasje ergens, lekker ijsje erbij.

Alhoewel het weer vandaag nou niet helemaal mee zit.

Succes hoor, we leven met je mee. :rolleyes::rolleyes:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Butter,

Je weet al hoe ik over je boobs denk,maar kan me zo inleven in je gevoel,al is het bij ons om verschillende reden,maar vreselijk als je niet happy bent en het je zoveel bezig houd....al ben ik er wel van overtuigd dat ze tzt met een oplossing moeten komen voor heel wat minder centen,denk haast dat je pc je wel gelijk geeft...vermoed dat hij ook wel wat anders in gedachten had.Zelfs de beste chirurgen komen nog voor verrassingen te staan,net zoals van Selms mij toegaf verbaasd te staan hoeveel cc ik nodig heb voor een beetje vulling,kon hij van tevoren ook niet inschatten.

Ik hoop het maar voor je.

Dikke knuff

Link naar reactie
Delen op andere sites

Moet zeggen dat door de bh heen ze er gek van vorm uitzien :rolleyes:

Weet dus niet of ik ze bloot wil zien, dat ik dan erg schrik.

Ik weet dat ze nog moeten vormen, maar toch ;)

Ik bloed nog heel klein beetjte af en toe een stipje erbij door mn pyjama.

Dat van die band is een goede tip maar blijft het streepje ook zitten na t douchen?

Ik hoop inderdaad dat ik kan slapen, ik weet wel dat ik er nooit uit ga komen morgenochtend, als ik nu een uur op de bank blijf liggen kan ik al amper opstaan..

Me moeder heeft ze in bh gezien, en vond ze veel kleiner dan eerst :mellow:

watervaste stift doet wonderen

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.