Ga naar inhoud

Butterfly : 6 juli 2010 & 5 april 2011 (xtra lift) : Dr De Boer : Mediconsult


Aanbevolen berichten

Ja ik hoop het ook dat hij tegemoed komt..

Heb net nieuwe fotos gemaakt, zal er vanaaf wat opzetten, word er eigenlijk alleen maar verdrietig van.

Ook heb ik vandaag voor het eerst huispak aan met rits, dat ik meestal aan heb.

En mijn droom was toch wel dat ik de rits een flink stuk open zou kunnen doen en dat je dan 2 normale ronde borsten zou zien.

Ik heb de rits nu nog hoger dan voorheen..

Het ziet er werkelijk waar niet uit.. :24:

1 gapend gat met indeukingen aan de zijkant.

Al 8 jaar wil ik zo graag normale borsten en dan doe je dit en dan lukt het niet.

Dat is zo een teleurstelling, dat gevoel ik moeilijk omschrijven.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 517
  • Created
  • Laatste Reactie

hoi hoi

ik had ook last van smetplek aan 1 borst ik moet het 2 keer perdag spoelen met de douche kop paar minuten en wat ik ook gedaan heb op advies van mijn vriendin zij werkt bij de thuis zorg

engelspluksel kun je alleen krijgen bij de huisarts maar werkte primmma het is heel zacht en neemt het vocht op ik was er toen zo van af en wat ik ook dee is als ik had gedoucht op bed gaan liggen zonder bh en dan laten luchten werkte ook perfect

hoop dat je er wat mee kunt

gr leeg

Link naar reactie
Delen op andere sites

dank je voor tip.

Mijn moeder was er net en ze zag ze na 2 weken.

Ze schrok behoorlijk, vind het een heel verschil met 2 weken terug.

Toen dacht ze nog wordt best mooi nu vind ze het lelijk.

Het hangt, volgens haar staan ze ongelijk, 1tje is heel anders dan de ander vind ze.

Totaal geen decolete en ze denkt dat dit ook niet te redden valt met een gewone bh.

Die van me moeder van 55 zien er nog beter uit dan die van mij (vind ze zelf haha).

Niet leuk allemaal, maar wel eerlijk.

Ik deed mijn bh weer aan en dan zie je heel duidelijk los slap gerimpeld vel hangen.

Ik heb fotos gemaakt ik zal er weer eens wat opzetten vanavond.

Link naar reactie
Delen op andere sites

hoi meid, als goed is staat er een exp date op, maar vlg mij is anderhalf jaar geen probleem. Ik kijk even op de mijne. Ja, het staat er op (ik heb een grote pot)

verder; :147::147:

Link naar reactie
Delen op andere sites

HI Butterfly,

Wat een verselijk verhaal om dat zo te lezen. En wat naar dat we er hier niets aan kunnen doen!

Inerdaad wel eerlijk van je mama. je hebt er ook iks aan als mensen maar roepen dat het wel mooi is, maar ze menen het niet.

Goed dat je morgen langs kan komen.

Ik hoop dat alles toch in orde blijft.

Sterkte met alle besonjes.

Liefs J@ne

Link naar reactie
Delen op andere sites

Vervelend hoor voor je.

Je schrijft zo lief naar iedereen en dan zit je zelf met borsten waar je niet blij mee bent.

Je hebt nu oktober terug kliniek afgesproken, kan je zolang wachten??

Lijkt me moeilijk hoor. Maar misschien geeft het je de tijd om goed te overwegen wat je wil, herstellen??

Je hebt er immers ook een hoop geld voor betaald.

Sterkte, niet alleen maar hoge vestjes aan hoor.

Je bent meer dan alleen borsten.

Al begrijp ik dat het moeilijk is hoor, echt. Lijkt me heel rot.

Sterkte!! :rolleyes:

Link naar reactie
Delen op andere sites

@ Jane

Vooals nog is het nu 24 uur droog gebleven..

Maar goed dat is wel vaker gebeurd ;)

Het doet wel beetje zeer onderop hoop dat het toch niet aan het ontsteken is.

Morgen half 10 er zijn, dan hoor ik het wel en xal ik weer mijn beklag doen.

@ brigit

Ja zo zie je maar je kan je er zo in verdiepen al die jaren en 10.000 euro uitgeven en dan wordt het uiteindelijk toch een teleurstelling.

Je heb meiden die stappen er blind in weten na 5 jaar nog steeds niet wat voor soort prothese ze in zich hebben hebben een aanbieding van 2000 euro te pakken en dat wordt wel prachtig.

Fijn voor hun natuurlijk, maar ik word dan wel eens jaloers.

Het zou wel fijn zijn om eerder te kunnen komen maar ze willen persee wachten tot die 3 mnd grens.

Hij had t zelfs over 4 mnd, maar daar heb ik stokje voor gestoken..

Het punt is of er wel een oplossing voor is en vooral of hun die gaan gratis gaan aanbieden?

Ik heb van te voren duidelijk aangegeven wat ik wou en niet wou en heb niks gehoord dat dat niet zou lukken.

Ik ging voor een langdurige oplossing (dacht ik) en nu ziet het er nog niet uit :(

En jeetje weer een operatie..ppff daar heb ik nooit bij stil gestaan toen ik hier met alle vertrouwen in stapte.

Al was ik toen al bang en zei als het maar mooi wordt..

Link naar reactie
Delen op andere sites

5 fotos met indeukingen staan erop ;)

Dan weten jullie wat ik bedoel en mischien zien jullie ook wel niks :rolleyes:

Het hangt er maar bij op mijn rug en staand heeft mijn moeder inderdaad gelijk ze zitten scheef zie ik.

Dat dacht ik ook wel omdat je bij de 1 er wel onder kan kijken en bij de ander niet <_<

Link naar reactie
Delen op andere sites

heb je foto,s gezien

ga steeds beter begrijpen waarom je verdrietig bent,al ik ze wel erg mooi vind tegenover eerst.

maar je had zeker anderere look kunnen hebben,en zeker voor dat geld.

ik ga hopen voor je op een oplossing,en een heroperatie is zekers niet niks,en daar stond je vast niet bij stil toen je OK in ging.

ook zie ik op de staande foto dat ze iets ongelijk zijn,maar dat zie ik ook toch iets op je foto,s van je eerste bv.

je tepel verschil kan ik niet goed zien dus ook niet oordelen erover.

hoop dat je tot de tijd van oktober beetje gelukkig met ze kan zijn in leuke kleding.

sterkte met de situatie

Link naar reactie
Delen op andere sites

Toen waren ze inderdaad ook ongelijk alleen toen was de rechter groter en nu de linker :rolleyes:

Maar goed dat vind ik niet eens het erge.

Voor de grap moet je eens die voorkant foto erbij pakken en dan je hand voor de linker borst doen en dan voor de rechter borst en weer teug, dan zie je duidelijk verschil qua vorm enzo.

De 1 loopt als je je vinger mee beweegt aan de onderkant veel ronder en de ander is langwerpiger.

Terwijl dat juist mijn kleine borstje was vroeger hihi.

Maar goed kan ik mee leven, tepel ook nog wel, maar die platte indeukingen..nee :(

Maar ja geduld en morgen weer maar eens aangeven dat ik niet blij ben,maar goed dat zal hij zelf ook wel zien als ik daar lig neem ik aan..

Link naar reactie
Delen op andere sites

ja die indeukingen zie ik wel ja ook,en zit er steeds ana te denken of het nog weg kan trekken en wat ik me kan voorstellen dat wat het is.

echt erg goed zien op de foto doe ik het niet,live zie jij het natuurlijk stukken beter,voelt het ook echt als een deukje?en als je erin drukt,komt het dan meteen terug naar buiten of duurt dat wat langer?

ja klopt wel,van de borsten die ongelijk zijn,eerst was het de andere ja,maar goed,dat kan zekers nog vocht zijn hoor,ik liep ook tot 5weken met ongelijke borsten,en echt serieus ongelijke.

had wel 4x al opgebelt,omdat ik overtuigt was dat vocht na 3weken eruit moest zijn,maar nee,me arts zei al,je houd gewoon wat langer en meer vocht vast,als het na 8weken niet gelijk is,terug komne,na 5weken trok het ineens erg goed bij

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hai Butterfly,

Heb zojuist je foto's gezien. Dat is inderdaad niet wat je verwacht van een borstvergroting.

Moeilijk hoor.

Het lijkt erop dat er teveel vel is, klopt dat ook met jou bevindingen.

Of had de prothese gewoon groter moeten zijn.

Nee, een her operatie, kan me voorstellen dat je daar niet direct op zit te wachten. Maar ja, anders moet je je erin schikken en accepteren dat het is wat het is. Uiteraard zal het nog wel verbeteren met de weken. Het is immers nog maar recent.

Probeer je hoofd rustig te houden hoor. Anders nemen de gedachtes aan borsten je volledig over. Zoek even wat afleiding ook in andere dingen die je goed doen.

Dan straks in oktober kan je samen met je PC kijken wat te doen.

En eerlijk is eerlijk, in dat leuke topje ziet het er wel heel errrrrg leuk uit hoor! :rolleyes:

Link naar reactie
Delen op andere sites

@ Moon

Ja leg dat maar eens uit..Het is geen deuk in de prothese.

Eerst komt er eigen vetweefsel in los vel en ik denk doordat er een zware protheses in hangt je daardoor die deuk in het vel/eigen borst krijgt krijgt.

Het is dus niet de prothese die deukt die komt later pas, als je goed kijkt naar de foto zie je ook dat de rand vd prothese na de deuk begint.

Het is dus puur mijn eigen vetweefsel daarin zit de deuk die voel je ook als een inkeping.

Denk dus dat er huid te veel is aangezien hij niet mooi opgesloten zit maar ik dus nu een reep eigen vet/vel kan pakken en daarna pas de prothese komt.

Als ik lig kan ik het ook niet indrukken het is namelijk al ingedrukt en er gebeurd dan ook verder niks als ik los laat het blijft gewoon zo.

Net of daaronder niks zit zeg maar.

Ik ben bang hoe meer hang hoe erger dit gaat trekken eraan en dus langere deuk krijg..

Ja en inderdaad mischien is de ongelijkheid wel vocht, had ik niet eens meer aangedacht.

Maar denk je ook dat aangezien ik aan de ene kant er wel onder kan kijken en aan de andere kant niet die hangende kant ook omhoog kan komen???

Als ik nu bijvoorbeeld op bed lig en je kijkt met spiegel zie ik rechts wel het litteken en links hangt hij erover heen (staand ook).

@brigit

Ja er is volgens mij ook teveel vel.

Dat viel mischien de 1e week niet zo op ivm vocht en zwelling maar nu wel.

De prothese had groter kunnen zijn maar dan had hij nooit zo strak kunnen liften dus had ik meteen meer hang gehad en met mijn huid zouden die binnen 2 mnd op mijn navel hangen.

Dus dat is ook niet echt de oplossing.

Mijn huid heeft een soort van reserve rek en die kan dus zelfs na een lift weer rekken, en wie weet ook wel na een 2e lift..

Maar goed dat moet ik inderdaad allemaal met pc bespreken.

En tot die tijd het beste ervan maken, in dat jurkje zag het er leuk uit alleen vandaag wordt het zelfs in kleding al een stuk minder :(

Maar goed mischien trekt het ineens wel weer bij later..maar de vorige keer als ik op mijn zij lag had ik ook al die deuken, dus denk niet dat het weg gaat helaas.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Butterfly,

Heb ook je laatste foto's gezien, ja, die indeukingen, is wel duidelijk te zien ja, zelfs als je staat, :23: is er niet op verbeterd vergeleken met de vorige foto's, maarja, dat had ik ook al verwacht na je dipjes gisteren.

Als je morgen langs gaat kan ie er toch ook niet onderuit dat het wel echt erger nog is geworden, als zelfs je moeder schrok nadat ze je na 2 weken terugzag. Hoop echt voor je dat ze je ook financieel zullen tegemoetkomen! Niemand zou toch blij zijn met dit resultaat, ook al ligt het aan je huid en naar ik aanneem niet aan het werk van je pc.

Nogmaals een dikke knuff en veel sterkte gewenst met de hele situatie. :147:

Liefs, :53:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Eef,

Ja heeft mijn moeder toch nog ergens gelijk in haha ;)

Ik heb het ook gevraagd hoor toen of die indeukingen en rare vorm weg zouden gaan, antwoord was ja.

Ik heb nog wel inet afgespeurd omdat er soms staat dat een 2e keer nodig is, en ik dit moest laten zien aan de kliniek, want die had er nog nooit van gehoord.

Dr Stevens (mcs)zegt:

Recidief ptosis (terugkeer van een hangende, uitgezakte borstvorm). De reden waarom een steviger vollere borst gewenst was geeft al aan dat de eigen stevigheid van de borstklier en vetweefsel te wensen overliet. De kwaliteit van het weefsel blijft voor en na operatie natuurlijk dezelfde .. om deze reden zal ook na een borstlift de definitieve vorm van de borst in de loop van de tijd wel degelijk weer een iets uitgezakte vorm krijgen. Mocht de borst zeer fors uitzakken dan ligt dat over het algemeen meer aan de kwaliteit en stevigheid van het eigen weefsel dan een de gebruikte techniek. Toch wordt in dergelijke gevallen een gratis nacorrectie aangeboden omdat bij een tweede lift na 6 tot 9 maanden meestal een langdurig stevigere borstvorm bereikt kan worden. In het algmeen geldt:

•hoe meer hang van de borst voor operatie .. hoe meer risico op recifief (terugkeer van de klachten)

•hoe zwaarder de borst na de operatie blijft (bij minimale verkleining en een grote borst voor de ingreep) ... hoe meer risico op recidief

•hoe zwaarder de borst na operatie wordt (door eventueel gebruik van een extra ondersteuning in de vorm van een borstprothese) .. hoe meer kans op recidief.

kliniek esthatiek zegt: Incidenteel is een tweede operatie nodig om een optimaal resultaat te bereiken.

En op kliniekbon staat: Het gewenste resultaat van een borstlift zal meestal met één behandeling bereikt worden, maar in een enkel geval kan een tweede ingreep nodig zijn om het resultaat te optimaliseren.

Bijvoorbeeld omdat de ongelijkheid tussen de rechter en de linker borst (asymmetrie) toch als te opvallend wordt ervaren of omdat er zichtbaar (nog) overtollige huid aanwezig is.

Lijkt me dus dat sommige klinieken wel een 2e lift doen?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja, wou dat je moeder hierin ongelijk had hihi ^_^

Laat ons hopen dat ze je ook een gratis herop willen aanbieden, zou wel zo fair zijn, per slot hebben ze je helemaal niet 'geleverd' wat je had gevraagd en wat hun ook zeiden dat mogelijk was! Interessante info over die andere klinieken trouwens, het komt dus wel meer voor, ben je misschien toch niet zo'n uitzondering, al ben je daar nu weinig mee natuurlijk. :6:

Link naar reactie
Delen op andere sites

ja ik begrijp je verhaal wel als je ligt met het zien en niet van litteken en die ongelijkheid,ik had precies hetzelfde,en zekers goed te zien vanaf onderen ja met spiegel,en dat is nu echt helemaal weg,het was bij mij dan echt enorm veel vocht,wat ik erg lang vast hield.

ik heb die pech,maar goed,het is uiteindelijk wel goedgekomen,en mischien hou je nu ook wat langer en meer vocht vast,laten we het afwachten tot over paar weken.

ben erg benieuwd wat er gezegd word morgen,en hopen dat ze je tegemoed komen,ookal kan het pas over een jaar,beter dat dan niks doen

Link naar reactie
Delen op andere sites

@ Eef

Ja ik denk dat hij bij elke kliniek een enkele keer voorkomt.

Maar goed ik ben de 2e bij deze kliniek.

Moon ja morgen maar weer vragen hoe en wat en zal meteen vragen wat die indeukingen zijn.

En hopelijk dat als het voch weg trekt het wat beter wordt qua gelijkheid.

Nu beginnen ze onder mn oksel als een dikke harde bal.

Die had ik liever boven opgehad haha

Link naar reactie
Delen op andere sites

ooh maar dat dikke harde bal in je oksels komt me ook bekend voor,dacht meteen na dag 2 al,jee wat heb ik ondernomen,ik wou groot,krijg ik okseltieten hahaha

nee dat ging echt pas indalen na alle vocht wat er eerst uit moest,en toen kreeg ik de echte indaling pas 2weken later,op week 7 a 8 dus pas

ik was een laatbloeier :4:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.