Ga naar inhoud

Butterfly : 6 juli 2010 & 5 april 2011 (xtra lift) : Dr De Boer : Mediconsult


Aanbevolen berichten

  • Reacties 517
  • Created
  • Laatste Reactie

Ja, is een magere troost, maar gekleed en in bikini kun je er toch mee door, en inderdaad die ene foto is echt prachtig, een beeld om voor ogen te houden als het effe niet meer gaat! :147:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Lieve Butter,

Heb je nieuwe foto"s bekeken.Meid,ik vind het zo sneu voor je,ze zijn echt niet lelijk,maar kan me voorstellen dat je heel wat anders had verwacht.Ook ik zou niet happy zijn in jouw geval,sorry dat ik het zeg.

En dan vnl omdat je de protheses opnieuw ziet zitten als je ligt,dat mag in mijn ogen niet de bedoeling zijn na een lift en wissel.Ik kan me ook haast niet voorstellen dat dit nog veranderd.

En dat je nu geen spleet meer hebt zie ik ook,wel moet ik zeggen dat ze nu kwa vorm op je eigen "oude"borsten lijken en dat is wel weer positief vind ik,want dat is toch wat eigenlijk met elke bv gebeurd,een vergroting van je eigen vorm.

Om het samen te vatten,ik vrees dat je binnen mum van tijd opnieuw een vel overschot krijgt wat de vorm niet ten goede gaat komen,de vraag is of dit je lot zal zijn en je er vrede mee zal moeten krijgen of dat er nog wat aan te doen is dmv een heroperatie.

Veel succes en liefs mij

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey meis,

Heb me net door je topic heen gelezen. Wat een toestand! En wat begrijp ik je goed...

Ik hoop zó voor je dat het allemaal in goede banen wordt geleid. Want ik kan me heel goed voorstellen dat wanneer je een ander beeld voorgeschoteld krijgt en dan deze borsten/problemen krijgt, dan je je teleurgesteld voelt.

Ik duim voor je!

:53: van mij.

Link naar reactie
Delen op andere sites

hi meid,

Ik lees nog steeds met je mee en wil je alleen laten weten dat ik echt zo rot voor je vind. Gelukkig krijg je steeds goed advies en steun van alle dames hier, dat een berichtje van mij overbodig lijkt. Maar alsnog eentje bij deze.

Liefs J@ne

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dank jullie wel :)

Donderdag zie ik de pc nog 1 keer voordat ik mijn eindgesprek heb 11 oktober.

Zal ik dan vragen wat hij er eventueel aan zou doen of gewoon geduld hebben en er niet weeeeeer over beginnen tegen hem.

Wat wel apart is is dat ik persoonlijk bij hem in het ziekenhuis waar hij ook werkt moet komen.

Ik moet dus niet mn hechting laten verwijderen in de privekliniek waar hij werkt en wat normaal gesproken hij ook niet doet.

Waarom zal dat zijn?

Het ziekenhuis vond het ook een rare gang van zaken dat ik belde voor een afspraak want zei hadden verder niet meegemaakt dat iemand van ergens anders vandaan naar hun toe komt.

Maar goed wel een fijn idee dat hij dan mij wilt zien en tijd voor mij maakt voor een simpele hechting.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nou, vind het ook wel heel fijn van je pc, dat hij zoveel persoonlijke aandacht heeft voor jou! Je bent echt zijn zorgenkindje! Je word echt serieus genomen en ik heb goede hoop dat hij echt alles zal doen wat in zijn vermogen ligt om je problemen te verhelpen! Heel fijn! :35:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Misschien zou je dan ook kunnen vragen of hij de pocket kleiner heeft gemaakt of gewoon zo heeft gelaten. Want als het laatste het geval is, dat zou het één en ander kunnen verklaren, toch?

Inderdaad heel fijn dat hij je helemaal onder zijn hoede heeft genomen. Dat moet wel een goed gevoel geven!

:53:

Famke

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Butterfly,

Hé, wat vervelend dat het wondje weer begint te lekken, <_< 't zit je toch echt niet mee! Gelukkig kun je morgen langs gaan en daar nog eens al je zorgen neerleggen. Sterkte maar weer meis! :147:

Dikke knuff!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.