Ga naar inhoud

Butterfly : 6 juli 2010 & 5 april 2011 (xtra lift) : Dr De Boer : Mediconsult


Aanbevolen berichten

  • Reacties 517
  • Created
  • Laatste Reactie

ja ik zou het zoiezo even aankijken,maar aankijken en niks in oktober zeggen,kan je opleveren dat als het wel gaat zakken dat je erna na oktober geen vergoeding meer krijgt,snap je

zou zonde zijn..

maar dit aankijken is zeker je beste keus nu ja

en ik ga zeker hopen voor je dat het uiteindelijk mee valt allemaal en je toch blij kan zijn alsnog

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Butter,

Heb je m'n ww doorgestuurd hoor, zat zo te denken, zou het niet mogelijk zijn na enkele maanden nog eens een lift te doen met de prothesen die er nu inzitten, zoals ze ook bij Lesilla gaan doen? :unsure: Begrijp dat je daar natuurlijk ook niet op zit te wachten maar denk zelf dat kleiner gaan, 170cc wel heel anders zal uitpakken bij jou dan bij mij, ben denk ik toch een stuk smaller dan jou. Goh is echt heel moeilijk dit allemaal :22: , wens je alvast veel wijsheid toe om tot een goede beslissing te komen.

Liefs, :54:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heb je hele story hier even gelezen ,wat een verhaal hey,ja dat je huid zo rekt dat had ik al eerder gezien,en je had het ook al verteld,dus te grote protheses was al een groot risico,maar van een f naar een KLEINE B..na dat lijkt me wat erg overdreven zeg,dan hou je idd niets over en ben je een andere vrouw,ik zou dat ook niet willen een B is echt heel krab,en niet ons ding denk ik,mja is t niet anders dan moet je misschien wel ,of je moet de hang voor lief nemen en er wat van maken,met een mooie bh.

Ik zou ook gek worden hoor,als ik nu een beslissing moest nemen van een f cup ff naar een b cup,en als jij al zo een complex heb(waarom eigenlijk)..dan is da helemaal een probleem.Daar ga jij niet gelukkig van worden.

Pff..nou even aankijken idd lijkt me goed plan,want ze zijn nu best mooi,en wie weet ben je straks wel tevreden,tis nog te kort om er iets van te zeggen ook.

Het is iig 100 keer beter dan wat je had,en je littenkens trekken ook weg,word allemaal best wel mooi hey!

Probeer te genieten wat je nieuwe boobs,en misschien is t verstandig je wondje met jodium in te smeren zodat r niets kan gebeuren meer?

Ik von t al vreemd dat je zo snel mocht douchen,ik mocht dat de eerste week niet..

Maar goed,alles komt goed.rolleyes.gif

Link naar reactie
Delen op andere sites

Vanacht weer veel vocht eruit :(

@eefje

Die optie vroeg ik ook alleen zei hij de kans is groot dat je huid dan weer gaat rekken erna.

Dus 6 weken herstellen en pijn voor niks.

En weer de littekens open maken en genezen.

Dus weet niet of dat een goede optie is?

En inderdaad jij bent superslank dan staat dat mooier dan op dat moederlijke figuur van mij hihi.

Ik zal dan echt zo een peer figuur krijgen, vrees ik.

170cc en dan nog een dual blijft heel weinig van over op die brede borstkas van mij vrees ik..

@ vlinder

Inderdaad mischien geduld hebben en kijken hoe het zich vorm de aankomende maanden..:)

Link naar reactie
Delen op andere sites

11 oktober moet ik (pas) weer heen.

Net ook weer paar dipjes te voorduren gehad.

1e dip was dat ik zag dat mijn ene tepelhof een stuk groter is dan de ander <_<

De 1 is prima de ander bijna net zo groot als voorheen :unsure:

Dan denk ik hoe moeilijk kan dat zijn?

Ten tweede lek ik nog steeds, vrijdagnacht weer begonnen tot zondagochtend.

En nu net weer begonnen..

Ik ging daarom maar op bed liggen om te laten drogen en ik schrok me dood!

Uit dat 3 landenpunt gaatje onderin kwam geluid uit!

Nou ben ik geborrel IN de borst wel gewend, maar dit kwam er dus echt UIT!

Heel hard als een scheet zeg maar :67:

En niet 1 keer maar wel 5 keer..

Lijkt me lucht??

Ten derde Heb ik ook aan 1 kant smetplek, wat behoorlijk stinkt.. :103:

De ene borst valt wel op de onderkant vd huid en de ander heeft daar geen last van want die staat wat hoger.

Als ik zeg maar met spiegel aan de onderkant kijk zie ik bij de ene wel het litteken en bij de ander niet want die hangt meer.

Daaronder gaat de huid dus smetten, iemand tips?

Ook heb ik net wat hechtingkjes zelf we gehaald die er uit staken bij de tepel maar 1 zit vast met een knoopje, laten zitten??

Tja en verder in kleren ok, maar als ik dan net weer op bed ga liggen met spiegel kijk en al die littekens zie, en dan hele inddeukingen in mn decolete die ook nog eens wegzakt. :102:

En als ik dan weer omhoog ga rimpeld de huid weer aan de onderkant en zie je de protheses naast het vel hangen.

Nee daar wordt ik niet vrolijk van!

Momenteel heb ik ook spijt dat ik hieraan ben begonnen.

Al dat geld en herstellen is me dit achteraf zeker niet waard geweest!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Herkenbaar!

Jij had het in een ander topic over ontkenning en dat is waar, zolang het weggestoken is kunnen we ons veel wijsmaken.

Maar als ik ze zie, ja dan voel ik hetzelfde verdriet.

Echt balen dat het niet naar je verwachtingen is, je had dit verdient

Vind trouwens wel niet normaal dat het nog altijd zo hard lekt!

Smetplek:

We kunnen natuurlijk niet oordelen maar normaal protocol is reinigen, goed laten drogen en indrogende zalf gebruiken (gewoon bij apo vragen. Je kan ook eventueel een gaasje tussen steken, weet niet hoeveel last je hebt?

Als je denk dat het een beetje ontstoken is, dan zal het huisarts worden voor een cortico middel.

Wanneer mochten ze eruit, als je met knoopje eruit haalt één draadje net aan de huid doorsnijden met stichcutter (bij apo) of schaar en dan zo dicht mogelijk tegen huid en dan het stuk dat in de huid zit er aan de andere kant doortrekken moest het niet oplosbaar zijn, anders alleen knoopje doorknippen. Sommige laten ook het knoopje vanzelf uitvallen.

Weet niet welke van de drie van toepassing zijn op jou?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het lekt niet heel hard maar vaak een paar druppels die dan over je lijf lopen.

Maar zaterdagnacht wel bh cup helemaal nat.

Het is geen bloed maar puur wondvocht.

Morgen belt de kliniek weer en zal ik het weer melden.

(heb wel nog steeds antibiotica).

Ik hb verder geen last van het smetplekje enkel dat het niet lekker ruikt.

Het is rood en vettig en met witte blaasjes achtig iets erop.

Heb er net inderdaad een gaasje tussen gelgd na het douchen en droog fohnen.

Maar met dat zalfje zal dat dan niet IN het litteken gaan??

Het zijn oplosbare hechtingen die er vorige week uitgehaald zijn.

Maar dus niet allemaal zie ik net ;)

Sommig waren al heel week en lieten zo los, maar deze is nog sterk plastic met een knoopje dat uitsteekt dus.

Heb ardig getrokken maar hij gaat er niet uit :rolleyes:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Goh Butterfly, heb echt met je te doen! :147: Niemand verdient dit en zeker jij niet! Echt heel erg balen voor je, je zou van minder verdrietig worden. :139: Wat je smetvlekje betreft, zou je er geen babypoeder kunnen opdoen, om het vocht een beetje te absorberen?

Dikke knuff, Eefje.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Is het niet afhankelijk hoe groter de hang, hoe groter het litteken?

Weet er niks van maar bij bwc zie je echt van hoe anders de buik is hoe anders het litteken?

Soms zou je zo hard de tijd willen omdraaien en voor een andere chirurg kiezen

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nee een anker litteken loop altijd een stuk door van links en naar je decolete toe.

Wel is het zo als je minder hang heb je voor een ander litteken kan kiezen (zonder die borstplooi of enkel tepel) maar goed dan moet je maar minimale hang hebben.

Voor flinke hang is het altijd het anker litteken..behalve bij Dr Stevens zag ik gister..

Maar goed zag ook dat hij het zonder litteken om de navel buikwandcorrecties doet.

Hij trekt hem van binnen uit strak dus ben je van dat litteken om je navel af.

Ppff ja baal wel, ben eigenlijk niet te genieten de hele dag en denk de hele tijd maar hieraan.

En wie weet wordt er helemaal niks aan gedaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

vind het rottig te lezen ,en zou niet weten hoe je te kunnen helpen,ik zou het even aan je arts overlaten wat hij zegt.

het is in elk geval wel een situatie waar je niet echt vrolijk van word nee.

ik geloof je dan ook meteen dat je het nooit ondernomen had als je dit wist,niemand wil dit en staat er niet meteen bij stil dat zulke dingen ook kunnen gebeuren.

laten rusten deed ik niet,een gerustelling dat kliniek belt morgen,en erop staan dat je geholpen word met je plekje en lekken van wondvocht steeds,dit gaat je litteken geen goed doen als het zo lang open is steeds.

sterkte met de situatie

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja, als je er blijft bij stilstaan is het inderdaad om moedeloos van te worden :147: logisch dat je erg baalt ervan en niet te genieten bent, ieder ander in jouw situatie zou hetzelfde ervaren :139: . Kan alleen maar zeggen probeer het een beetje van je af te zetten, is natuurlijk niet makkelijk, je word er ook telkens weer mee geconfronteerd, maar het helpt je ook niet verder. :84: Zou je niet vroeger bij je pc langs kunnen dan 11 okt.? Anders moet je nog zo lang in onzekerheid verkeren, is om gek van te worden!

Knuff en kss.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nee ik ging er vanuit dat het niet perfekt zou worden maar wel een heeeeele verbetering.

Dat ik gewoon leuke topjes aan kon zonder bh eens een keer.

En normale borsten zou hebben op mijn zij en liggend.

Nu is het weer 1 ingedeukte zooi als eerst.

Ok als je staat is het mischien iets verbeterd, maar dat is me lang geen 5310 euro waard, flinke littekens en herstellen.

Dat effect kon ik met bh ook bereiken en toen had ik zelfs meer decolete dan nu..

Ja wondvocht er ook nog eens bij zo is het een dag weg en zo begint het weer, geen liters hoor maar goed vervelend blijft het wel.

Laat staan dat geluid eruit!

En inderdaad 3 landen punt moet toch eens een keer sluiten na 3 weken lijkt mij.

De andere kant gaat immers prima..

Maar goed die heb weer een grote tephof dan de ander, man zo hou je altijd wat ;)

Ben het gewoon strontzat, had ik maar dit, had ik maar dat denk ik steeds.

Had ik het maar gewoon niet gedaan..dan had mijn gezin nu ook een leuke vakantie ipv mij te moeten verzorgen..

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bij een lift is altijd de eindcontrolle bij 3 maanden.

Omdat dan het eindresultaat beter te beoordelen is.

En mischien ook wel ivm dual plane erbij, dat ze dan beter kunnen zien hoe en wat het geworden is.

Al geloof ik zelf niet dat de indeukingen en hang minder gaan worden, enkel erger.

Maar goed het heeft eigenlijk ook geen zin, al zeggen hun we doen het opnieuw (lets hope so).

Mijn man kan niet zomaar ineens weer 6 weken vrij nemen, dat zou op zn vroegst volgend jaar deze tijd zijn..(bouwvak).

En mischien zegt hij wel dit is het maximale haalbare, leer er maar mee leven.. :huh:

Dan moet ik eerst mijn vader nog 4.5 jaar af betalen en dan nog eens 4 jaar sparen voor nieuwe operatie..

Jeetje man dan ben ik 41!

Nou dan maakt oktober ook niet meer uit :102:

Morgen belt de directeur en zal dan weer mijn ongenoegen uiten..hij zal er immiddels wel gek van worden?

Maar ja ik zie in ineens dat de ene tepel stuk groter nog is dan de ander :blink: .

Terwijl ik om schattige hele kleintjes heb gevraagd :blush:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Kan me wel inleven in je hele frustratie, een beetje verbetering had je toch wel mogen verwachten maar ipl ervan krijg je ene hele teleurstelling te verwerken en ben je niet echt opgeschoten, konden we je maar op een of andere manier helpen :145::147::139: of iets zeggen wat je beter gevoel zou geven, echt, wou dat ik het kon, maar hoe??? :11::(

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maar je heb gelijk hoor Eef kan moeilijk zo depri zijn tot oktober!

Maar het speelt nu nog zo mee omdat je wel de ongemakken ervan heb.

Pijn, kleine niet tillen, wondjes, rotbh's, mijn man die nu al chagerijnig is na 1 week huishouden, rug slapen, niet roken etc.

Je bent er dus constant mee bezig nog, mischien dat dat over 3 weken wat minder wordt hoop ik.

Omdat je niet meer zo gehandicapt bent dan.

Dat ben ik echt helemaal zat omdat normaal gesproken doe je het voor een goed doel.

Nu weet ik al dat dit weer een wissel/lift wordt ooit, dus heb hier allemaal helemaal geen zin meer in.

Maar goed we blijven positief en mischien gebeurd er een wonder en trekt het een beetje bij.. :rolleyes:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja, 't heeft je echt nog niet meegezeten de eerste 3 weken, zou vast al een verschil maken als dat wondje nu eindelijk eens dicht ging <_< en je hebt nu wel zo alles samen hé, misschien inderdaad dat het na 3 weken op dat vlak betert en je alles een beetje kunt laten bedaren! En moest het resultaat nu ook nog meegevallen zijn, ja dan heb je dat er allemaal voor over natuurlijk, maar nu, begrijp het best hoor! Schrijf alles hier maar van je af en we proberen je zo goed mogelijk te steunen, je komt die weekjes ook nog door :58:

Link naar reactie
Delen op andere sites

De helft nog te gaan ;)

Volgende week maar naar Artis hebben ze tenminste nog iets leuks aan de vakantie.

Nu draaid het enkel om mij.

Al ik (weer) in de spiegel kijk zegt mijn zoontje van 5: mama kijkt weer naar der bloed tieten.

Hij vraagt iedere dag of het bloed al weg is hihi.

Met bloed bedoeld hij de littekens ;)

De oudste van 9 noemt ze monsters..

Ach hij heeft nog gelijk ook denk ik dan.

Begin het ook steeds meer monsters te vinden hihi.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.