Ga naar inhoud

Butterfly : 6 juli 2010 & 5 april 2011 (xtra lift) : Dr De Boer : Mediconsult


Aanbevolen berichten

Nou zal je net zien he!

Geen deuken, wel iets maar niet zo erg als pas!

Ik heb gisteravond veel, heel veel.. mcdonalds gegeten en lijk wel 4 maanden zwanger, zit helemaal vol nog en ben opgeblazen.

Maar mijn borsten dus ook! En nu lijkt het niet zo erg als normaal gesproken.

Heb ik weer zeg, hoe kan ik nou zo stom zijn.

Heb nu niks gegeten en bh losser gedaan in de hoop dat ze weer net zo hangerig enzo worden als voorheen.

Heb wel fotos mee die ook op t forum staan, maar of hij me nu geloofd??

ppff..

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 517
  • Created
  • Laatste Reactie

is het zo erg,dat als je een maal je vol gepropt hebt met mac dat je deuken weg zijn :mellow:

dat word dan echt elke dag maccen en friettent :wacko:

nee hoor,het is toch ook de vorm en de hang (nog) waar je ook voor komt,en als hij beetje ruimdenkend is,ziet hij dat dit niet overeenkomt met je wens die je aangaf voor de lift/wissel.

ik zal aan je denken vandaag,ben reuze benieuwd.....

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nou ben er weer :)

Ik had gister een hele lijst met punten gemaakt en fotos, maar eigenlijk ging alles zo snel dat dat er niet eens van gekomen is.

Het komt er op neer: GEDULD

Alles moet nog vormen de aankomende maanden.

Daarom wordt normaal pas bij 3/4 maanden na een lift gekeken hoe het is geworden.

Hij begon wel meteen van ik ben pas tevreden als jij tevreden bent en zal daar alles aan doen omdat te laten gebeuren.

Dat hoort dan gewoon bij de 1e ingreep zodat jij je daar verder geen zorgen om hoeft te maken :35: .

Hij kon wel uitleggen waarom het nu er zo uit ziet.

Hij heeft een hele reep (banaan) aan de onderkant weg gehaald (vandaar grote litteken ook).

Dat naar beneden getrokken en vandaar dat de tepel nu wat laag staat.

Dit gaat straks (iets over 3e cement had hij het :unsure: ) weer omhoog en dan staat de tepel goed.

Als je nu de tepel al hoger gedaan en de borst gaat daarna omhoog dan zouden ze bovenop zitten ;)

Hij heeft dit dus expres zo gedaan met het oog op later.

Dus dat snap ik nu wel dat dat nog goed komt.

Ook het platte (wat trouwens al iets boller wordt) wordt straks boller als de spier het gaat opgeven om de prothese weg te duwen.

Als je een boterhamzakje zou vullen met water en je duwd 1 kant plant dan krijg je aan de andere kant een dikke bol water.

Nou die bol zit nu onder mijn oksel ;)

Als straks de spier soepeler word en gewend is aan de prothese onder zich dan kan ook daar de prothese zich weer lekker vullen.

Dus ook daar vertrouw ik in.

Het plat zijn bij het liggen zal ook nog meer omhoog gaan staan volgens hem.

Hij duwde de prothese ook naar binnen toe en zei kijk maar :)

Ja ok denk ik dan ze kunnen daar staan, maar doen het (nog) niet.

Maar goed dat zal een kwestie van vetrouwen in de pc zijn, want ik kan me dat haast niet voorstellen.

Maar goed wie ben ik?

Dus hopelijk komt dat (erg belangrijke punt voor mij) ook goed.

En is dat een kwestie van geduld hebben met de spier..

Maar goed toen gaatje kijken..

Ik moest naar de operatie kamer :18:

Hij wou hem graag dicht hechten (vond hem aardig groot) om een infectie aan de prothese te vermijden want dan ben je veel verder van huis.

Nou daar stond ik dan ineens met een blauw hoedje, blauwe schoentjes en alleen badjes aan.

Ik was zenuwachtig want hier had ik helemaal niet op gerekend en ik ben echt iemand die het liefst alles van te voren weet ;)

Nee ik had hier helemaal geen zin in, ik wou praten en niet iets met naaldjes ineens :31: .

Op tavel liggen, heel veel desinfecterend spul en jodium (gaat niet zachthandig ben meteen van alle korstjes af haha) en doeken.

Arm in rare positie, mag dit wel zo vraag ik nog? :4:

Van binnen wond spoelen, voelt raar.

Tja en toen verdoven en hechten,

was blij dat ik klaar was :)

Hij heeft aardig veel weefsel gepakt zodat het gaatje dicht is ziet er even niet mooi uit maar komt uiteindelijk weer goed.

Moet maandag weer terug komen dan zal ik meteen even vragen over die indeukingen en dat ze ongelijk zijn.

Doordat alles zo snel ging ben ik dat eigenlijk vergeten :blush:

Maar ik denk dat dat ook geduld verhaal is.

Want volgens mij zei hij al dat ze ongelijk zijn en die indeukingen zal hij ook wel hebben gezien en verder niks over gehoord.

Dus ik hoop dat alles toch nog goed komt en het over 2 maanden beter is als nu :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nou meid klinkt toch aardig goed?

Toch even nog 2 maandjes wachten en op je pc vertrouwen ^_^

Snap dat het voor jou nu niet snel genoeg kan gaan en je denkt gaat dit lukken?

Gelukkig merk je nu zelf ook al iets meer bolling :D

Pff dat is vast even schrikken ineens geen gesprek meer maar hechtingen :o

Gelukkig is het nu wel opgelost en hopelijk ben je er nu eens vanaf meid ^_^

Veel succes meisje :116:

Link naar reactie
Delen op andere sites

@ maris

Ja precies of het komt goed en zo niet doet hij er wat aan :)

Al heb ik hem verder niet over iets gehoord wat echt niet goed was, eigenlijk dat het bij alles wel goed zou komen.

Ja hopelijk blijft het gaatje nu dicht, al voel ik de hechting nu al aardig trekken :blink:

@ moon

Ja als ik meer weeg heb ik geen deuken, als ik weinig weeg krijg ik ook lelijke borsten.

Het zegt al genoeg dat ik nu met 62 kilo niet genoeg bedekking heb om voor de spier te plaatsen terwijl de vorige keer toen ik 68 woog had ik 3.3 cm en kon het dus wel voor de spier.

Tja het is dat ik me niet goed voel bij 68 kilo maar mijn borsten zijn dan wel stuk beter ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Fijn meid!

Je staat er nu in ieder geval niet alleen voor ;)

En als je arts zegt dat het goed komt, dan zal het vast ook goed komen :116:

Wel vervelend zeg dat je zo snel een dunne huid hebt...

Tja en aankomen zodat het er mooier uitziet is ook niet altijd de oplossing ^_^

Even doorbijten meid!

Link naar reactie
Delen op andere sites

ow wat een zalig gevoel moet dit voor je zijn! Nou ja, behalve het hecht gedeelte dan. Petje af hoor, dat ze het gaat gelijk rigoreus aanpakken door te spoelen en te hechten, echt een goede zaak :35:

En doordat je serieus genomen word en tevreden word gesteld is je gemoedrust ook een stuk beter en zal je sneller herstellen, incl je wond. Even lekker wat eiwitrijk eten is goed voor de wondgenezing (kost heel veel energie namelijk)

kort om, helemaal top meid

en uhhh mijn borst deed ook volkomen normaal vanmiddag bij de p.c he! Niet te filmen

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Butterfly,

Zo, gelukkig heb je dat ook achter de rug! Toch nog goed nieuws dus, geduld oefenen en als het toch nog niet helemaal vanzelf goedkomt zorgt ie dat je naar tevredenheid wordt geholpen, toch een hele geruststelling hé?! En nog onverwachts ook op de operatietafel beland, maar goed dat het gaatje nu tenminste dicht is, gevaar voor een infectie op je prothese is daarmee ook geweken!

Zal toch wel een pak van je hart zijn nu, eerst maar eens verder herstellen nu en hopen dat het vanzelf bijtrekt!

Liefs, :53:

Link naar reactie
Delen op andere sites

fijn dat je gaatje nu eens dicht is gemaakt(hadden ze eerder kunnen doen,vind ik) en idd wat Eef zegt,infectie gevaar is nu weg als het goed is.

over je indeukingen,jee hoe kan je dat vergeten,dat was juist je struikelblok toch?maar snap je ook wel,er komt ineens zoveel op je af bij zo een bezoek en onverwachtds hechten erbij.

hopen dat het vanzelf goed komt nu,en anders weet je nu in elk geval wel dat je geholpen kan worden. :6:

toch maar een vaste dag prikken naar de Mac,friettent en een extra pizza per week eten dan,als je indeukingen er minder van worden. :P:3:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Moest op de operatie kamer gebeuren en de pc is net terug van vakantie :)

Vandaar dat hij nu dicht ging en eigenlijk had de gewone arts wel gedacht dat het dicht zou gaan, maar het duurd te lang zo.

Vandaar dat de pc het nu meteen heb gedaan :)

Ja ik had paar punten: hangen, tepels, op mijn rug plat, geen bolling en deuken.

Deuken kwam er niet van omdat ze er niet waren en alles ging zo snel dat ik wel kon zeggen ik heb deuken alleen waren ze er toen niet :rolleyes:

Maar maandag zal ik weer vragen of dat ook weg trekt.

Als ik nu kijk zit hij er namelijk weer wel :mellow:

In 3 kwartier tijd heb ik gesprek gehad, klaar gemaakt voor de ok, 20 minuten ''geopereerd'', aangekleed en weer nieuwe afspraak gemaakt, zo snel ging alles ;)

En met al dat alles zat de wachtkamer ook nog vol (liep uit door mij) dus ik dacht vraag de rest maandag wel

Maandag ga ik het niet vergeten :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ben blij dat je in elk geval een soortje van Ja woord hebt gehad van je arts,als dit niet vanzelf goed komt,dat je dan in elk geval geholpen word(lees wel eens anders helaas)

en ja die indeukingen,best gek dat ze soms weg zijn als je meer en of vet gegeten hebt,ben je dan niet gewoon te mager/licht?

en ik ga voor je meeduimen dat dit alles vanzelf goed komt,zo een herlift zit je vast niet op te wachten :unsure:

Link naar reactie
Delen op andere sites

hoi hoi,

heb weer even snel meegelezen en aan je gedacht hoor.

als ik je berichten zo lees, dan vind ik wel dat het 'positief' is benaderd, toch?

Maar wederom het toverwoord GEDULD :)

dat moet je hier toch wel hebben he, haha

maandag ga ik hem ontmoeten en passen. ben benieuwd..

zo'n pasbeha.. welke maat moet dat zijn en met of zonder beugel?

moet er namelijk nog even 1 halen zonder vulling :blink:

tot spreeks

Link naar reactie
Delen op andere sites

@ moon

Ja ik heb rimpels in de prothese zelf als ik rond de 55 kilo ben, rond de 60 kilo alleen indeukingen in de huid, en rond de 65 nergens last van.

Ja wel een dikke buik en benen haha.

Nou komt er van lijnen nu helemaal niks terecht mijn man is nog 2 weken thuis is.

Daarna wil ik toch echt wel weer wat kilo's kwijt, jou broek krijg ik nu namelijk niet eens aan haha.

Ben dan ook benieuwd wat er met de borsten gebeurd dan.

@baranne

Ja hij is is een grote lieve man, niet hoog in de bol.

Lijkt niet op een standaard pc.

Zo een pas prothese heb ik nooit gehad bij mij zat er natuurlijk al een prothese in ;)

Ik denk dat ze in elke bh wel passen, dat rekt wel.

Zo groot zijn die dingen nu ook weer niet.

Als het moet krijg ik mijn 440cc die hier ligt ook nog wel in bh gepropt nu hihi.

Link naar reactie
Delen op andere sites

ja een psychisch verschil bedoe je vast :7:

als ik straks weer groen licht heb, ga ik weer lekker verder waar ik gebleven was. Liep 3x in de 5 km. 4x 25 lm fietsen

Link naar reactie
Delen op andere sites

ja hier is spuit elf ook weer even,heb je verhaal even doorgenomen,sjonge zeg,snap dat je helemaal van de kaart was,en goed dat je ff gegaan was,want nu ben je tenminste opgelucht en weet je meer,weet je wat ik altyd zo vaag vind?

Da e die dingen nooit es uitgebreid van te voren vertellen9als je nog helder bent enzo haha)

maar ja,dat zal wel weer angst creeren dan..was je man er ook bij?? want van na mn bv weet ik een hoop dingen niet ,was zoveel verteld,heb ik allemaal niet meegekregen,daarom is een oplettende man zo handig dan!

Afijn alles komt wel goed,kwestie van geduld...t wordt echt wel mooier als ik t zo hoor!rolleyes.gif

Hij had je een hoop verdriet kunnen voorkomen,als je arts t was eerder verteld had allemaal.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja dat ze meteen hadden gezegd ze gaan nog omhoog staan dan had ik nu niet zo in de stress hoeven zitten ;)

Ja ok er is wel verteld dat het een paar maanden duurt voor je t resultaat ziet.

Maar weet ik veel dat ze ook nog eens omhoog gaan ik dacht die gaan juist nog meer zakken ;)

Man was mee ja :)

Maar goed afwachten maar ik blijf sceptisch.

Kan me niet voorstellen dat dit bergjes gaan worden als ik lig hihi.

Lets hope so :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nee dat zou idd een wonder zijn,maar zoals hij t bedoeld,gaat dr nog veel veranderen,en zal t eindresultaat iig anders zijn dan hoe ze nu zijn..zoalng t maar binnen de garantie terwmijn is dan he..maar goed,je hebt nog zee-en van tiet,uh tijd hihirolleyes.gif

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.