Ga naar inhoud

Butterfly : 6 juli 2010 & 5 april 2011 (xtra lift) : Dr De Boer : Mediconsult


Aanbevolen berichten

Ik zal mezelf even voorstellen.

Ik had na mijn 1e zwangerschap een erg hangende C cup over.

Ik had toen nog geen internet, en knipte uit tijdschriften advertenties uit van priveklinieken.

En vroeg zo alle brochures aan van denk wel elke kliniek die er was.

Ook kwam ik een advertentie tegen van een 'onafhankelijke' instelling.

Medinova..die rade mij Kliniek klein Rossendaal aan.

Ok het was aan de andere kant van het land en ook vrijwel de duurste, maar als dit de beste was zoals die onafhankelijke mevrouw zei vd plastische chirurgie nou dan ga je daarvoor!

Zo kwam ik bij LP van der Weij terecht.

Later kwam ik erachter dat haar telefoon een bureau verder stond dan van Dr vd Weij maar dit maar even terzijde ;)

Dr vd Weij rade mij de (hoe kan het ook anders ;)) Mcghan 410 (druppel) FM op de spier aan.

Dit was volgens hem de beste prothese, en tja als hij het zegt..

Er moest wel flink was cc's in om al die ruimte op te vullen, dat werd 440 cc.

Nu wil ik niet hier komen klagen over Dr van der Weij omdat het uiteraard heus wel een vakkundige arts is en de prothese ook ontzettend goed is alleen achteraf gezien in mijn geval niet.

Nu weet ik dat in een hangende borst je geen druppel moet doen aangezien je dan nog meer het 'glijbaan' effect krijgt.

Ik kreeg dus een grote hangende borst, die een paar maanden later ook tot mijn grote schrik nog eens begon te draaien!

Ik ben daarvoor een paar keer naar de kliniek 3 uur wezen rijden om vervolgens binnen 1 minuut weer buiten te staan en weer 3 uur moeten terug rijden..

Een herstel zat er financieel niet in, dus had ik de hoop een beetje opgegeven.

Als hij gedraaid is en ik ga slapen met bh aan dan draaid hij snachts gelukkig weer terug.

En zolang je er niet in knijpt of op je buik ligt blijft hij zitten waar hij moet..

Nu jaren later en nog eens 2 zwangerschappen verder een een jojo gewicht tussen de 54 kilo en 102 kilo..en nu weer 59 kilo kun je wel voorstellen dat dat mijn borsten niet echt goed heb gedaan ;)

Ik heb ontzettend veel los gerimpeld vel en ze hangen erg (kan wel een cola blikje onder ;)).

Als ik op me rug lig ben ik van boven plat en hangen ze aan de zijkant.

Als ik op me zij lig hebben ze een hele rare ingedeukte vorm en als ik buk lijkt het net een sleutelgat.

Je ziet erg de randen en nu ik weer zo ben afgevallen voel ik de randen erg en dat doet vooral snachts ontzettend pijn!

Zo erg dat ik smorgens blauwe plekken heb.

Je voelt op die plek een soort bult/indeuking die je ook kan indrukken.

Lijkt wel of er lucht onder zit.

Behoorlijk tijd dus voor een heroperatie!

Maar ja durf ik wel?

Ik heb een baby van 1 jaar..

Hoe moet dat met tillen etc.

Wordt het wel mooi?

Al die littekens straks en zo erg zijn ze nu toch ook weer niet met bh aan? :S

Maar ja als ik weer pijn heb denk ik het wordt echt tijd!

Ik wil graag: rondere borsten, die dichter bij elkaar staan, geen los vel meer, en meer omhoog staan.

Maar ja gaat dat lukken?

Daarom ga ik me nu weer orrienteren.

Op een nieuw borstenforum, ik heb jaren op de andere gezeten, maar door steeds een radere sfeer en bepaalde mensen werd er steeds minder aan.

Ik ben blij dat ik ineens deze zag, jullie site ziet er in ieder geval pico bello uit :D

Er zullen inmiddels wel andere technieken/protheses zijn dus wil me nu goed voorbereiden.

Een paar jaar geleden ben ik eens naar een chirurg geweest in Haarlem, en die was erg aardig en ze waren toen al 20 cm gezakt, alleen financieel had ik het geld toen niet.

Ik denk dat ik volgende week weer eens heen ga.

Ik denk nu momenteel aan een kleinere cohesieve (-300cc?) onder! de spier

Met lift uiteraard.

Het liefst wil ik helemaal geen protheses meer maar die dokter zei toen ook al, je heb van je eigen nu nog maar een A cup.

Dan zou ik dus van een F cup naar een platte borst gaan met littekens.

En of ik daar nou gelukkig van wordt?..

Ik moet alleen kijken hoe we dat oplossen met de (te grote) pockets, ik weet niet of daar een smallere prothese in kan namelijk.

Dit soort vragen hoop ik snel te kunnen beantwoorden.

Sorry voor de lange inleiding maar nu weten jullie een beetje mijn verhaal.

Als iemand vragen heeft beantwoord ik die graag,

Groetjes Butterfly

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 517
  • Created
  • Laatste Reactie

Wel spijtig dat het bij jou niet goed is gegaan, krijg je normaal geen heroperatie van de chirurg of is dat geen chirurgische fout. Hij had sowieso altijd een lift of correctie moeten aanraden toch.

Verder denk ik wel dat ze mooi kunnen worden, mits goede arts natuurlijk

Veel succes meid, en hopen dat het nu wel een succes word, dat draaien lijkt me niks?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey butterfly,

Vooreerst welkom hier, is een heel gezellig forum :54: zul je zelf wel merken!

Jeetje, wat een ellende wat je hebt meegemaakt de afgelopen jaren! :147: Hoop echt voor je dat het spoedig allemaal weer in orde komt. Wens je veel succes met het heroriënteren voor je wissel. Wat had die arts in Haarlem je indertijd aangeraden? Lijkt me wel een goed idee ronde te nemen nu, maar als je ze dicht bij elkaar wil, denk ik dat voor de spier wel beter is, maarja, dat moet een chirurg natuurlijk bij je bekijken, die heeft daar meer verstand van natuurlijk.

Veel liefs,

Eefje, :53:

Link naar reactie
Delen op andere sites

hoi butterfly

heb je verhaal met min of meer kromme tenen gelezen. heb dit soort verhalen toch al eerder gelezen, niet over borstvergrotingen, wel andere ingrepen. bijna funest hoor dat je geen gelijk krijgt en zelf een hersteloperatie moet betalen. misschien hadden we allemaal vantevoren de kleine lettertjes beter moeten lezen.

ook jammer dat je na een vergroting pas echt kennis van zaken krijgt, zeker in jouw geval, je weet immers nu precies wat je wilt, en inderdaad is de een gebaat bij rond en de ander bij anatomisch.

valt een pocket niet te verkleinen? als je een lift krijgt gebeurt dit toch automatisch?

ben benieuwd naar je zoektocht. heb je evt. al bepaalde pc's op het oog?

groetjes

Kaatje

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wel spijtig dat het bij jou niet goed is gegaan, krijg je normaal geen heroperatie van de chirurg of is dat geen chirurgische fout. Hij had sowieso altijd een lift of correctie moeten aanraden toch.

Verder denk ik wel dat ze mooi kunnen worden, mits goede arts natuurlijk

Veel succes meid, en hopen dat het nu wel een succes word, dat draaien lijkt me niks?

Bij de meeste chirurgen is het helaas garantie tot aan de deur.

Ze verzinnen wel wat om eronder uit te komen, vast niet allemaal, maar de meeste wel ;)

Dat draaien is niks nee, daarom voor mij geen druppel meer :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey butterfly,

Vooreerst welkom hier, is een heel gezellig forum :54: zul je zelf wel merken!

Jeetje, wat een ellende wat je hebt meegemaakt de afgelopen jaren! :147: Hoop echt voor je dat het spoedig allemaal weer in orde komt. Wens je veel succes met het heroriënteren voor je wissel. Wat had die arts in Haarlem je indertijd aangeraden? Lijkt me wel een goed idee ronde te nemen nu, maar als je ze dicht bij elkaar wil, denk ik dat voor de spier wel beter is, maarja, dat moet een chirurg natuurlijk bij je bekijken, die heeft daar meer verstand van natuurlijk.

Veel liefs,

Eefje, :53:

Hij raade mij ong. 280 cc achter de spier aan met lift

Cui mlp, maar ik heb liever een cml ivm rimpeling.

Link naar reactie
Delen op andere sites

hoi butterfly

heb je verhaal met min of meer kromme tenen gelezen. heb dit soort verhalen toch al eerder gelezen, niet over borstvergrotingen, wel andere ingrepen. bijna funest hoor dat je geen gelijk krijgt en zelf een hersteloperatie moet betalen. misschien hadden we allemaal vantevoren de kleine lettertjes beter moeten lezen.

ook jammer dat je na een vergroting pas echt kennis van zaken krijgt, zeker in jouw geval, je weet immers nu precies wat je wilt, en inderdaad is de een gebaat bij rond en de ander bij anatomisch.

valt een pocket niet te verkleinen? als je een lift krijgt gebeurt dit toch automatisch?

ben benieuwd naar je zoektocht. heb je evt. al bepaalde pc's op het oog?

groetjes

Kaatje

Volgens mij halen ze alleen het overtollige vel weg, maar of de pocket verkleind wordt weet ik ook niet?

Ik heb het even gevraagd bij chirurgen vraagbaak.

Om aan die 14 cm te komen die ik nu heb zou ik 470 cc moeten nemen..

Ik ben toen bij Dr de Boer geweest van mediconsult.

Ik wil deze keer niet te ver van huis en het was een aardige man.

Verder weet ik het nog niet.

Kun jij me vertellen of ik zo goed antwoord?

Nu qoute ik iedere tekst en staat onderin per persoon mijn antwoord, klopt dit?

Of ben ik dom bezig, zo voelt het namelijk ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

hey Butterfly,

tjee,ook ik zat echt met mijn tenen krom hoor. zo dan! vind het echt niet normaal maar tis misschien wel zoals Kaat zegt; kleine lettertjes lezen en we zijn ondertussen ook een aantal jaren verder en wijzer en mondiger misschien?!

ik heb daar dus wel naar gevraagd; naar een eventuele hersteloperatie bij kapselvorming. kijk,zo na jaren als bij jou is daar geen sprake van natuurlijk maar wel toen je terug ging in het begin! (dat er iets niet goed was bedoel ik he?!!)

hoop dat ik een beetje duidelijk voor je ben haha.

ik zou meerdere pc's bezoeken. iig 2 maar das mijn gevoel he. en als jij je goed voelt bij Mediconsult dan is het goed. ik heb al meer positieve ervaringen van hem gelezen hier (oa Beertje,dat weet ik zo)

en je kunt antwoorden zoals jij wilt. met quote zoals je nu doet of je zegt; @ en dan de naam van diegene.. zo doe ik het ook wel eens als ik meerdere gelijk antwoord wil geven. snap je?

je doet nix verkeerd hoor,gewoon doen zoals je wilt.

succes met je zoektocht voor nu!

liefs Patries

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bij de meeste chirurgen is het helaas garantie tot aan de deur.

Ze verzinnen wel wat om eronder uit te komen, vast niet allemaal, maar de meeste wel ;)

Dat draaien is niks nee, daarom voor mij geen druppel meer :)

butterfly

ik ben hier wel verhalen tegengekomen van artsen die wel hun verantwoordelijkheid nemen, gelukkig is dit dus niet overal het geval. maar in geval van jouw (en mijn) pc is het eigenlijk een schietgebedje doen dat alles goed gaat en afloopt. je zou eigenlijk pas achteraf de vergroting moeten betalen, als je tevreden bent

ik vind ook hoor, je betaalt zoveel geld, daar hoort dus een inspanningsverplichting bij.

Link naar reactie
Delen op andere sites

butterfly

ik ben hier wel verhalen tegengekomen van artsen die wel hun verantwoordelijkheid nemen, gelukkig is dit dus niet overal het geval. maar in geval van jouw (en mijn) pc is het eigenlijk een schietgebedje doen dat alles goed gaat en afloopt. je zou eigenlijk pas achteraf de vergroting moeten betalen, als je tevreden bent

ik vind ook hoor, je betaalt zoveel geld, daar hoort dus een inspanningsverplichting bij.

Ja inderdaad het was toen meer dan 10.000 gulden, dan ga je ervan uit dat komt helemaal goed :)

Helaas bij mij niet en met veel heen en weer gedoe had ik de hoop maar opgegeven.

Hij heeft natuurlijk de pocket gewoon te groot gemaakt.

Hij zei van niet en dat het uiteindelijk wel vast zou groeien.

Maar ik heb totaal geen gevoel meer in de onderkant (doof) en dat is toch wel een teken dat hij behoorljk heb lopen trekken en doen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

hey Butterfly,

tjee,ook ik zat echt met mijn tenen krom hoor. zo dan! vind het echt niet normaal maar tis misschien wel zoals Kaat zegt; kleine lettertjes lezen en we zijn ondertussen ook een aantal jaren verder en wijzer en mondiger misschien?!

ik heb daar dus wel naar gevraagd; naar een eventuele hersteloperatie bij kapselvorming. kijk,zo na jaren als bij jou is daar geen sprake van natuurlijk maar wel toen je terug ging in het begin! (dat er iets niet goed was bedoel ik he?!!)

hoop dat ik een beetje duidelijk voor je ben haha.

ik zou meerdere pc's bezoeken. iig 2 maar das mijn gevoel he. en als jij je goed voelt bij Mediconsult dan is het goed. ik heb al meer positieve ervaringen van hem gelezen hier (oa Beertje,dat weet ik zo)

en je kunt antwoorden zoals jij wilt. met quote zoals je nu doet of je zegt; @ en dan de naam van diegene.. zo doe ik het ook wel eens als ik meerdere gelijk antwoord wil geven. snap je?

je doet nix verkeerd hoor,gewoon doen zoals je wilt.

succes met je zoektocht voor nu!

liefs Patries

Ja in het contract stond ook kapsel wordt vergoed, maar ja dit was geen kapsel maar een draaiende prothese..

Daar had ik toen der tijd nooit van gehoord.

Mij werd verteld dit is de beste prothese (en de duurste ;))dus ja toen geloofde ik dat.stom?

Ik weet het niet maar vind het toch wel eigenlijk van de zotte dat je eerst van alles zelf moet gaan afspeuren, terwijl als je een gewone operatie krijgt je natuurlijk ook niet bv alle kno artsen of gynacologen gaat na trekken.

En zelf bijna alle operatie technieken uit je hoofd kent ;)

Nu weet ik natuurlijk veel meer na jaren op het bf te hebben gezeten.

En weet ik dus dat je zelf veel voorwerk moet doen om achteraf niet teleurgesteld te worden ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hij raade mij ong. 280 cc achter de spier aan met lift

Cui mlp, maar ik heb liever een cml ivm rimpeling.

Hey butterfly,

Sorry voor m'n misschien domme vraag, maar wat is het verschil tussen CUI en CML, is 't ene cohesief en 't andere niet?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey butterfly,

Sorry voor m'n misschien domme vraag, maar wat is het verschil tussen CUI en CML, is 't ene cohesief en 't andere niet?

CUI is de merknaam hoort ook bij Inamed (voorheen Mcghan)

De Cml (low profile) en Cmh (high profile) zijn cohesieve vandaar de C in de naam ;)

De Mlp (low profile) en mhp (high profile) dus niet.

Groetjes Butterfly

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wow, toch wel ingewikkeld zeg, dus als ik het goed begrijp, raadde hij low profile niet cohesief aan en wil jij liever low profile cohesief, ivm rimpeling? Lijkt mij ook wel het beste!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wow, toch wel ingewikkeld zeg, dus als ik het goed begrijp, raadde hij low profile niet cohesief aan en wil jij liever low profile cohesief, ivm rimpeling? Lijkt mij ook wel het beste!

Ja ingewikkeld allemaal.

Ja hun werken alleen met gewone siliconen, maar hij kon er eventueel wel aankomen, dat was verder geen probleem.

Ik heb namelijk als ik rond de 58 kilo ben last van rimpels omdat mijn huid zo dun is.

Ik heb liever denk ik high profile, maar die zijn helemaal zo smal ivm dat de pocket nu 14 cm is..

Ben bang dat ze gaan 'zwemmen'.

Zei gebruiken ook mcghan 110 (low) en 120 (high) en dan ook nog eens soft touch varianten en dan de CUI nog, dat moet ik nog even uitzoeken welke ik neem.:107:

Link naar reactie
Delen op andere sites

toch vind ik dat een gedraaide prothese ook bij een vergoeding hoort want het is zijn fout! te groot pocket gemaakt (vaak dan).

en dat dove gevoel onder je borst is niet zijn schuld hoor. dat komt omdat je zenuwen doorgesneden zijn en ws niet goed genezen zijn bij jou. das pech hebben maar das een risico dat er bij hoort. vaak genezen ze wel goed. bij mijn oogleden is het ook niet helemaal terug..

liefs Patries

Link naar reactie
Delen op andere sites

toch vind ik dat een gedraaide prothese ook bij een vergoeding hoort want het is zijn fout! te groot pocket gemaakt (vaak dan).

en dat dove gevoel onder je borst is niet zijn schuld hoor. dat komt omdat je zenuwen doorgesneden zijn en ws niet goed genezen zijn bij jou. das pech hebben maar das een risico dat er bij hoort. vaak genezen ze wel goed. bij mijn oogleden is het ook niet helemaal terug..

liefs Patries

Hij had een andere verklaring een laagje vocht erom heen..

Kon hij niks aan doen :144:

Link naar reactie
Delen op andere sites

ja duhhhh. ik vind je arts een enge man,ik ken hem helemaal niet maar heb er GEEN fijn gevoel bij! snap heel goed dat je nu naar een anders gaat.

maar ondertussen zit jij er maar mooi mee. <_<

Dr vd Weij is een goede arts, maar is erg koppig.

Hij gebruikt bij eigenlijk iedereen een anatomische prothese (op de spier) en dus heeft hij aardig wat draaiers nu.

Is logisch aangezien het meeste van alle pc's enkel deze prothese gebruikt.

Hij zei tegen mij dat hij deze protheses samen met Mcghan heeft ontwikkeld, vandaar zijn keuse.

Ook heeft hij bij bv's aardig wat bottoming out gevallen.

Vind ik op zich niet erg lelijk, maar hun zitten er maar mee.

Voor mij dus niet meer naar hem, ik heb toen een dischusie gehad met hem.

Ik wou perse ronde erna en hou wou er gewoon niet aan!

Het zou lelijk worden en ze zouden nog meer gaan hangen dan nu..

Hij was er van overtuigd dat de druppel meer volume aan de bovenkant zou geven dan ronde, vreemde man.

Nu wil ik vd Weij niet afvallen, het is een goede arts en maakt ook hele mooie bv's hoor :36:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja en toch vind ik hem dan geen bekwaam arts.

hij moet naar de persoon kijken en die d'r voorkeur. hij kan z'n voorkeur uiten en daarbij onderbouwen waarom maar IK beslis. niet ieder lijf is hetzelfde en de wensen van de een en de ander zijn ook verschillend.

ik zou dus never nooit anatomische protheses willen. dan was ik toch naar een ander gegaan. heb ik nu ook gedaan want kreeg bij die andere arts een lift met prothese aangeraden. en dat wilde ik nu nog niet... komt er heus wel van dat weet ik ook wel.. maar daar gaat het ff niet om.

het is toch jouw lijf en jouw centjes? of ben ik daar nu een aparte in???

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja en toch vind ik hem dan geen bekwaam arts.

hij moet naar de persoon kijken en die d'r voorkeur. hij kan z'n voorkeur uiten en daarbij onderbouwen waarom maar IK beslis. niet ieder lijf is hetzelfde en de wensen van de een en de ander zijn ook verschillend.

ik zou dus never nooit anatomische protheses willen. dan was ik toch naar een ander gegaan. heb ik nu ook gedaan want kreeg bij die andere arts een lift met prothese aangeraden. en dat wilde ik nu nog niet... komt er heus wel van dat weet ik ook wel.. maar daar gaat het ff niet om.

het is toch jouw lijf en jouw centjes? of ben ik daar nu een aparte in???

Heb je helemaal gelijk in.

Nu weet ik veel meer dan toen, had ik dat toen geweten had ik het ook niet gedaan.

Maar als een chirurg zegt dit is het beste en nieuwste en dat andere is niks.

En je bent 20 dan geloof je hem :)

En dan wil je ook nog geen lift ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hij heeft je nooit een lift aangeraden of wel?

Jawel hij heeft dat gezegd.

Maar als ik nog kinderwens had het resultaat dan niet blijvend zou zijn.

Daarom heb ik gekozen om litteken vrij eerst nog een paar jaar te genieten van nieuwe borsten.

En dan na de kinderen wel een lift te doen mocht het niet mooi blijven.

Nu 3 kinderen later en geen kinderwens meer is het dus tijd voor een lift.

Ik was toen 20 en wou geen littekens overal en dat het dan toch weer opnieuw moest.

Dat zou ik zonde van het geld en resultaat van toen vinden.

Nu ben ik bijna 31 en vind ik de littekens minder erg, helemaal naar het resultaat nu.

Ik moet wel zeggen dat als ik foto's van liften zie ik vaak erg schrik.

Maar goed droom borsten zal ik nooit meer krijgen als de pijn maar weg is en rare vorm ben ik al blij :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

hi butterfly,

we hebben zo'n beetje hetzelfde verhaal, alleen omgekeerd

ik ben met een verkleining, lijkt op een lift, begonnen. chirurg ben ik vergeten.

na 3 kids geeindigd met een vergroting bij v.d. weij

jij bent met een vergroting begonnen bij v.d. weij, en eindigt met een soort verkleining bij ?

Link naar reactie
Delen op andere sites

hi butterfly,

we hebben zo'n beetje hetzelfde verhaal, alleen omgekeerd

ik ben met een verkleining, lijkt op een lift, begonnen. chirurg ben ik vergeten.

na 3 kids geeindigd met een vergroting bij v.d. weij

jij bent met een vergroting begonnen bij v.d. weij, en eindigt met een soort verkleining bij ?

Ik denk bij Dr de Boer van Mediconsult.

Ik moet nog steeds heen, maar ik blijf het maar uitstellen.

Lijkt wel of ik nier durf haha.

Bang dat het niet mooi wordt ofzo, of dat ik achteraf spijt krijg.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.