Ga naar inhoud

Butterfly : 6 juli 2010 & 5 april 2011 (xtra lift) : Dr De Boer : Mediconsult


Aanbevolen berichten

  • Reacties 517
  • Created
  • Laatste Reactie

Nee ik zou ze gister maken maar toen ik op mij rug lag met bh aan en ik deed hem omhoog zag ik allemaal rimpeltjes!

Echt een heleboel in mijn vel, losse huid zeg maar.

Beetje als een oma van 95.

Werd weer erg sip en had dan ook geen zin meer om fotos te maken :(

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja stom!

Mijn man zegt heb vertrouwen trekt wel weg..

Ik vind t maar moeilijk te geloven dat zoveel huid straks ineens verdwijnd..

Ja mischien als de protheses naar binnen gaan staan dan zou t weg gaan.

En dat is een kwestie van geduld alleen geloof ik er niet zo erg in dat ze dat gaan doen.

Het lijkt enkel erger te worden dan beter namelijk.

Net even oude bikini gehad hoef ze er niet meer in te proppen als vroeger alleen is de voorkant plat.

En staan ze aan de zijkant en doordat het borstlijntje aan 1 kant veel verder doorloopt ziet t er maar lelijk uit.

Heb er weer helemaal de balen in.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ook, vind zo sneu voor je, zag je maar iets van betering, zou je hoop geven, maar helaas. :147:

Moet eerlijk bekennen dat ik er ook niet zo in geloof, dat het vanzelf zal bijtrekken, lijkt me wel heel straf, is een wonder voor nodig. Zou er maar van uitgaan dat je toch niet onder een extra lift zult uit kunnen, hoe jammer ook. Maar gelukkig begrijpen ze je daar en zullen ze er alles aan doen om je tevreden te stellen! Mocht het toch alsnog beteren, wat ik wel vurig voor je hoop, dan zul je nog zo blij zijn. Nogmaals veel sterkte Butterfly!

Dikke knuff!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Die chirurg zal t wel weten denk ik? Mja t lijkt een wonder..want t zou eerder zachter worden ,dus slapper dan dat ze omhoog komen te staan,ze gaan natuurlijk wat beter vormen straks ,maar dan zou je juist denken aan zwelling weg.zachter/kneedbaarder etc..mja hard maar je moet toch afwachten eer je weer kan gaan klagen denk ik.

Lief dat je man dat zo zegt,rolleyes.gif die probeerd je tenminste rustig te houden,en hoop te geven.

Maar ja beetje gek zou ik er ook wel van worden van dat wachten..je zou ze bijna zien gaan groeien hey hahawacko.gif

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja wordt er ook erg chagerijnig van.

Ik heb wel vertrouwen in de arts, alleen niet meer in mijn eigen lichaam :(

Mijn man was net een ps3 spel aant doen iets met veel demonen enzo en daarzat ook een vrouwelijk personage in met onmogelijke proporties.

Super grote ronde borsten die helemaal tegen elkaar zaten en uit de bikini puilden ach fijn je kent t wel.

Kijkt zegt hij tegen mijn zoontje: mama haha <_< .

Nou ik voelde me zo rot (nog)

Ik zei nog heeft zei ook een gapend gat er tussen dan?!

Het mag van mij wel winter worden, kan ik lekker dikke trui aan :79:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.