Ga naar inhoud

Butterfly : 6 juli 2010 & 5 april 2011 (xtra lift) : Dr De Boer : Mediconsult


Aanbevolen berichten

  • Reacties 517
  • Created
  • Laatste Reactie

Ja dat van die fotos...ik heb dus nu ook zulke ballen vanaf de zijkant gezien kijk maar naar me bikini fotos,die oranje.

Denk dat die op de foto ook meer decolete wilt en daarom groter wilt,je kijkt er zelf altyd heel anders tegenaan dan een ander.

Ik heb dat ook,ze ogen zo groot soms,maar met ee shirt aan ....vind ik ze maar nix...

en de bolling verdwijnt denk ik uiteindelijk toch ook weer,want dat ik nou eenmaal niet natuurlijk,dus ze zakken weg na een jaar...of zijn er dames die die bolling nog steeds hebben na een jaar? Zou ik wel willen weten eigenlijk.

Ik wil dat ook zo graag..maar ja die sterren...pff das maar koffiedik kijken hoor,die gaan zo vaak onder t mes denk ik dan..want die staan zo vaak in de picture die willen dr goed uit blijven zien...en kan ook niet goed voor je lichaam en huid zijn,uiteindelijk krijgen ze daar op latere leeftijd last van..

Link naar reactie
Delen op andere sites

Voel me helemaal niet goed :24:

Eerst al met douchen, het voelde zo raar allemaal tintels en was bang dat de hele boel open zou gaan ofzo.

Er prikte iets heel ergs dus keek ik met de spiegel en zag het voor t eerst zonder pleisters, jeetje dat hakt er wel ff in.

Al die korstjes, rimpeltjes, verkleuringen, als of je tepel er op is geplakt.

Werd er duizelig en misselijk van.

Toen nieuwe fotos maken, het ziet eruit als een borstverkleining maar die niet goed is gelukt.

Ze zijn nog zo groot en ze hangen al zo erg, me tepels zitten bijna aan de onderkant.

Als ik op me rug lig zie je totaal geen prothese het zakt weg als of er nog een lift uitgevoerd moet worden en er niks in zit.

Ik heb eigenlijk dezelfde borsten als eerst maar dan met littekens en 5310,- euro armer.

Ik heb zo een spijt..

mijn zoon van 9 schrok er ook van hij zegt mama ze zijn dik en hangen en eng

Dit was gewoon totaal niet wat ik verwacht had ik heb juist een lift met littekens genomen om gelifte borsten te krijgen, maar ze hangen nog meer dan eerst lijkt wel.

Als ik voorover buk zie ik weer die rare vorm en ze zitten scheef het ene borstlijntje loopt veel verder door dan de ander aan de binnenkant.

Het ziet eruit als borsten van iemand van 40 jaar die 2 kinderen heeft gekregen..

Voel me vreselijk en kan eigenlijk alleen maar huilen.

Waarom mag ik geen mooie borsten?

Had ik het maar niet gedaan, heb spijt, al die pijn.

Ben helemaal gestopt met roken en waarvoor denk ik nu eigenlijk?

Zou graag eerlijke reaties willen, is dit het maximale haalbare voor mij?

Of kan dit beter?

Kan mijn baby niet eens optillen en was het nou allemaal voor iets moois vind ik het niet erg.

Maar nu??

Ik zal er zo even wat fotos opzetten..

Link naar reactie
Delen op andere sites

oktober pas zelfs, ik denk omdat dat dan al het vocht weg is en ivm dual.

Ik moet woensdag mn hechtingen doen denk niet dat ik t dan droog hou.

Dus kan dan vast wat vertellen.

Ik zei net al tegen Moon

Ik heb het hier over veel pijn, mijn baby niet mogen tillen, niet roken, littekens, geen vakantie..en dan dit

Dit is allemaal wat ik niet wou maar dan nog 100 keer erger..

Ik wou zoooo graag omhoog gelifte borsten..snik

Al 9 jaar kijk ik hier naar uit

Als ik de littekens weg denk zou ik denken dat diegene nog een lift moet ondergaan!

Kan alleen maar huilen

Schaam me voor mijn man en dat ik dit iedereen aan doe.

Mijn vader waar ik de 5300 van heb geleend.

Me kindjes die nu alles moeten doen in huis omdat mama zo graag normale borsten wou en dan de teleurstelling bij mijn oudste zie over het resultaat net.

Schaam me voor mezelf ..

Link naar reactie
Delen op andere sites

je moet je niet schamen, denk dat iedereen erg met je in zit. De kindjes, je vader en wij!

En je vader heeft ook dat geld geleend om je gelukkig te maken, en een resultaat dat niet aan de verwachting voldoet kan echt heel teleurstellend en pijnlijk zijn.

Je denkt dat je eindelijk normaal verder kan en dan krijg je zo een klap. Echt niet schamen, want het verdriet dat je voelt is meer dan normaal..

Link naar reactie
Delen op andere sites

nee je eigen niet schamen hoor butter(jij kan er niks aan doen dat het dit resultaat is geworden)je kiest er niet voor he,je hebt het uit handen gegeven in vertrouwen.

vind het zo naar joh,echt!vind het zoiezo oneerlijk ook,en jammer dat je zo teleurgestelt bent.maar begrijp je reaktie wel,geen vakantie,niet roken,je kindjes en alles wat erbij komt kijken,en je ziet zulke dingen niet aankomen,daarom komt het op je leie dakje :139:

ik persoonlijk denk dat je tepels meer naar boven hadden gekunt,dan krijg je al een heel ander beeld,nu lijkt het net of ze nog erg hangen,door dat de tepels zo laag zitten,en ja dat afgeplatte had ik eigenlijk wel gedacht hoor,maar zo plat,nee,ik persoonlijk had gedacht dat een maatje meer beter had uitgekomen bij je,maar snap die angst weer wel voor grotere prothesen,juist omdat je al hang had gekregen erdoor die jaren vooraf,maar een andere soort prothese?maatje meer?of een nieuwe lift ,strakker en iets minder cc,s...zou dat niet al beter in verhouding zijn geweest?

moeilijke kwestie is het zeg...

maar ik blijf erbij,als je tepels hoger hadden gezeten,en je had iets meer bolling van boven,dan hadden het wel hele mooie borsten geweest.

leef met je mee butter,hoop dat het toch nog goedkomt als je bij je arts kan praten erover

Link naar reactie
Delen op andere sites

Pfuh meid, heb je foto's gezien en geef moon gelijk.

Al had ik liever gezegd je stelt je aan, geef het wat tijd.

Ze hangen inderdaad nog redelijk, en de tepel zit laag.

Het is een verbetering tegenover vroeger, maar hey hier betaal je zoveel geld niet voor.

Link naar reactie
Delen op andere sites

of zullen de tepels goed zitten maar de borsten nog erg hangen ;)

Het is net of er geen prothese inzit inderdaad.

Vormloos.

Tja wat is wijsheid? groter betekent nog meer hang.

Strakker liften en 150cc prothese erin betekend straks mischien weer tegenvallend resultaat maar dan ook nog eens kleine hangers en littekens.

Tja en weer die littekens open maken wordt het ook niet mooier van, weer die pijn.

ppff wist dat het niet perfekt zou worden, maar toch wel iets meer dan dit :(

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ben zo teleurgesteld dit is juist wat ik alemaal niet wou en gezegd heb.

Ok het is iets beter dan eerst maar vergeet niet dat ik er 9 jaar over heb moeten doen omdat vorige resultaat te verkrijgen.

We zijn nu 1 week! verder en het ziet er uit en het 5 jaar geleden is gedaan.

En we hebben het hier over 5300 euro! voor nog steeds hangborsten, maar dan MET littekens.

Mij is toegezegd dat ik gelifte borsten zou krijgen.

Ik had een lijstje mee naar consult met wensen:

rondere/strakke/ gelifte borsten

Die dichter bij elkaar staan en meer decolete hebben.

dat als ik op me rug lig ze zoveel mogelijk omhoog moeten staan

dat het niet te natuurlijk moet worden, dat het er nep uit moet zien.

Dat ze gelijk moetenstaan.

Dat er een potlood onder vandaan moet vallen.

Ik heb niet gehoord dat dit niet mogelijk zou zijn, zou allemaal in orde komen.

Het enige wat mij tegen zou spelen was mijn brede vetloze ribbenkast en ze niet heel dicht tegen aan elkaar kunnen komen.

Niks over dat het nog zou hangen..

Link naar reactie
Delen op andere sites

Lieve Butter.

Ik heb nog ens in alle rust je foto"s bekeken en moet je gelijk geven.Kijk,hoe je boobs nu zijn vind ik nog ok ( vooral vergeleken met voor je wissel),omdat het een natuurlijke hang is,maarja,je bent net p.o en ze zullen verder gaan hangen en dat is niet de bedoeling.Zal ik eerlijk gezegd ook niet gelukkig van worden...

Als ik jou was zou ik zsm een afspraak met de chirurg maken om het erover te hebben en zijn reactie te vernemen.Wat je zegt,je had iets meer mogen verwachten,je legt er ongelooflijk veel geld voor neer.

En jij lijkt me ook niet iemand die onrealistische verwachtingen heeft,zegt mij genoeg dat je er zo over inzit.

Veel sterkte,groetjes mij

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja ben ook erg teleurgeteld.

Woensdag moeten de hechtingen eruit ga dit dan ook weer voorleggen.

Jeetje ik dacht dat ik klaar zou zijn!

Ik heb juist dit gekozen voor een langdurige oplossing ik had er net zo goed 800cc in kunnen stoppen.

Nu heb ik littekens en 5300 euro armer..

Heb helemaal geen zin meer in het herstel, alles valt me zwaar.

Geen zin om op me rug te slapen, geen zin om niet te roken, geen zin om mn baby niet te tillen, geen zin meer in pijn, geen zin in dat het huis een zooitje is, geen zin in littekens..

Dat allemaal voor dit resultaat!

Ben eigenlijk best wel depresief aant worden, eigenlijk ben ik de laatste dagen erg stil en voel me leeg.

Ik had verwacht dat ik heel blij zou zijn na de operatie.

Kijk ik wist dat het niet perfect zou worden hoor, maar ik had toch wel gehoopt op IETS meer dan dit.

Hoe zal dit er wel niet uitzien over een paar jaar..

Link naar reactie
Delen op andere sites

he meis,

wat vervelend om te lezen dat je zo ongelukkig bent over het resultaat,ik ga zo even je foto's bekijken(mn schoonmaakster loopt hier in huis rond en die hoeft ze niet te zien...moet ff w8ten tot ze naar de gang is verhuisd met schoonmaak emmer..hihi)

ik heb vande week wel een foto gezien en daar schrok ik heel erg van de littekens,maar dat schijnt geloof ik wel normaal te zijn bij een lift..?!

ik ben idd heel erg benieuwd wat de Boer evt voor je kan doen!

ik hoop dat ze het voor je kunnen herstellen,al geloof ik dat je daar ook tegenop zou zien,omdat t natuurlijk niet niks is!

heel veel sterkte meid,ik denk aan je!!!

veel liefs en een knuffel

Link naar reactie
Delen op andere sites

Lieve Butterfly,

wat vreselijk om te lezen dat je zo ontzettend ongelukkig ermee bent.

Ik heb net je fot's bekeken en zoals ik het zie zijn je borsten echt wel een heel stuk gelift.

Alleen niet Bol aan de bovenkant.

Omdat ik dat zelf zo graag wilde, heb ik uiteindelijk voor protheses met een grote diameter gekozen. Jou borsten staan laag op je borstkas. Dat had ik ook.

Daar wilde ik heel graag vanaf, vandaag een prothese met een grote diameter 14,5 cm zodat de bosrten hoger op mijn borstkas kwamen.

Dat is nu redelijk goed gelukt.

Mijn vraag dus nu;

wat zijn de afemetingen van je protheses?

Je borsten zien er mooi uit maar zouden nog veel voller kunnen zijn dus met een grotere prothese erin...tenmisnte zo lijtk het.

Ik ben geen PC maar de huid ziet er niet strak gespannen uit zoals bij mij.

Dus plek zat lijtk me....

Heel veel sterkte en zeker met de chirurg alles bespreken en vooral aan hem vragen wat hij eraan gaat doen!

veel liefs

J@ne

Link naar reactie
Delen op andere sites

occccccch die arme arme Butterfly :147:

:17: ik vind het zo sneu voor je..Het herstel is extra zwaar als je ook nog es niet blij bent met het resultaat...

Snap heel goed dat je hiervan in een depressie kan schieten. :24:

Ik hoop dat er nog iemand is die iets voor je boobs kan betekenen..

dikke knuffel, is alles wat ik voor je kan doen nu.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey lieve Butterfly!

Jij die altijd zo meegaand is met iedereen, en dan zelf geholpen te zijn en er niet tevreden er mee te zijn.

Hopelijk kan er iemand wat voor je betekenen,en krijg je wat je wil en verwacht!

dikke knuffel!

Link naar reactie
Delen op andere sites

@ jane

Nu is het 345cc moderate cohesief, 12.5 cm breed en 4.2 projectie.

Ik had eerst anatomisch 440cc 13.5 cm breed en 14 cm hoog en 5 cm projectie.

Je ze staan inderdaad laag op de borstkas :(, maar ik en pc was bang met groter nog meer hang omdat mijn huid scheinbaar ontzettend rekbaar is.

Zwaardere prothese erin was mischien nog meer gaan hangen in der loop der tijd???

Ook met de vorige 13.5 waren waren ze te breed voor mij (zie fotos) ze puilden uit de pocket.

Ze begonnen toen echt onder mijn oksel.

Hij zei achteraf om dat omhoogstaande te bereiken moet je nog veel meer liften en dan 150cc prothese erin, maar hou je wel B cupje over..

@goldengirl en liz dank jullie wel ik hoop dat het ook opgelost kan worden.

Jeetje heb zelf niet weer 5300 euro..moet dit nog 4.5 jaar aan mijn vader afbetalen :(

Link naar reactie
Delen op andere sites

ik vind je littekend er verders wel goed uitzien,ziet er zoiezo erg rustig uit allemaal,dus dat geneest gelukkig wel goed.

snap heel goed butter,dat je nu echt tegen depri aanzit,als ik wat kon doen voor je....... :116:

heb vanacht veel lopen piekeren,omdat ik het me toch aantrek,lees veel liever dat mensen dik tevreden uit hun operatie komen natuurlijk,en jij,je verdiend dit niet,ga echt hopen dat er een oplossing word gezocht in de kliniek,en vraag uitleg waar alles is gebeleven,van wat je wou en vroeg.

sterkte...

liefss moontje

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.