Ga naar inhoud

Butterfly : 6 juli 2010 & 5 april 2011 (xtra lift) : Dr De Boer : Mediconsult


Aanbevolen berichten

  • Reacties 517
  • Created
  • Laatste Reactie

Nou ben geweest en ben er gelukkiger vandaan gekomen dan ik erin ging :)

Hij begon eigenlijk uit zichzelf een foto te maken zodat dr de Boer het proces ook kan volgen qua hang.

Ook zei hij dat ik maandag al heen mag, omdat ik me toch erg rot voel en Dr de Boer het dan ook zelf kan zien.

En kan vertellen wat er nou is gebeurd en vooral belangrijk kijken wat hij er aan gaat doen :D

Ze willen me dus verder helpen :5: en willen me tevreden weg laten gaan en niet zo als nu.

Daar staan hun immers om bekend en hij vond het zelf ook heel vervelend en was ook vaak aan het denken hoe dit opgelost kan worden.

Hij zei ook ik laat je niet steeds terug komen enkel voor dat gaatje maar ook om te zien hoe het gaat met jou en het verloop van de hang.

Maar goed de chirurg moet dan kijken wat hij er nog van kan maken natuurlijk.

En dat dit niet direct kan maar eerst deze genezing voltooien.

Wat overigens goed gaat nu, niet meer gelekt sinds maandagmiddag en hij zag dat het al beter ging met het gaatje (van binnen sluit het al), alcohol schoongemaakt en gaasje nu erop.

Hij vind het ook heel vervelend en snapt me goed dat ik niet blij ben.

Maar goed het is een moeilijke situatie mijn ribbenkast is heel breed er tussen.

Ook speelt het nadeel dat ze heel laag op de borstkas zitten, om bolling te krijgen met mijn huid ook nog eens zouden er zulke gigantische protheses in moeten, dat zou 1 maand prachtig zijn en daarna ballen zijn die op half 11 staan ;)

Dat is dus geen oplossing, kleiner waarschijnlijk ook niet want dan wordt de diameter zou klein dat ik nog lagere borsten zou hebben en vooral nog meer ruimte ertussen in hebben.

Ik denk dan ook dat het geen prothese wissel wordt dat heeft geen zin en ik zei mijn man kan niet snel weer 6 weken vrij nemen.

Hij zei maar de ingreep zal dan toch minder heftig worden dus ik denk dat hij enkel een lift bedoelde.

Om zo de overtollige huid die weer is ontstaan weg te halen, en zal dan vragen of de tepels dan ook wat hoger gaan dan zou het aanzicht (denk ik) ook verbeteren.

Maar goed bolling zal ik daardoor niet echt krijgen, maar goed dat moet ik maar naast me neer leggen.

Met bh zal het er best leuk uit zien als dat losse huid maar weer weg is.

Maar goed dit moet de chirurg allemaal bekijken die weet wat er tijdens de operatie is gebeurd en wat nu te doen, dat weet hij verder ook niet.

Vocht zit er bijna niet meer in, daar moet ik dan ook geen wonderen meer van verwachten.

Ook nog even voorfotos gekeken en daar had ik ook die ruimte ertussen, Dr vd Weij zat toen waarschijnlijk met het zelfde probleem al was die prothese zelfs breder.

Ben dan ook heel blij dat ze me verder willen hebben en zo betrokken zijn, hij belt bijna dagelijks.

Ik vind dat mediconsult dan ook een dikke pluim verdiend :127:

Er zijn zat klinieken en chirurgen die je voor minder weer de deur wijzen ;)

Voel me nu ook een stuk geruster moet ik zeggen :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Onzettend fijn dat ze je zo serieus hebben genomen!! Super gewoon.

Kan me voorstellen dat het een hele geruststelling voor je is.

Ben blij voor je joh.

Wat zul jij je inderdaad nu anders voelen dan vanochtend toen je er naar toe ging.

:rolleyes::rolleyes::rolleyes::rolleyes::rolleyes::rolleyes:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Butterfly,

Goh, ben echt blij voor je dat het gesprek zo positief is verlopen en je niet in de kou blijft staan met je problemen. Fijn dat hij gelijk een foto heeft gemaakt voor dr. de Boer, toont aan dat ze daar van aanpakken weten! En maandag kan je ook al langs bij je pc zelf, dus dan kan ie meteen alles goed bekijken en zien wat je mogelijkheden zullen zijn in de toekomst, dat geeft toch meteen ook weer hoop dat je alsnog met treffelijke boobies zult kunnen rondlopen al is het dan niet 100 % zoals je in gedachten had. Zou al een hele verbetering zijn met nog een extra lift zodat je overtollige vel weg is.

Uit je verslag blijkt inderdaad heel veel betrokkenheid dus kan me voorstellen dat dat toch wel een goed gevoel heeft gegeven. Heel fijne kliniek! :136: Ben ook blij dat het gaatje nu toch eindelijk aan het dichtgaan is, zal wel een hele opluchting zijn voor je!

Veel liefs, :54::53:

Link naar reactie
Delen op andere sites

op naar maandag dan,met een smile op je gezicht,nu!

heerlijk toch,dat je zo goed word geholpen,en laat het allemaal maar even bezinken,je stap naar een wissel en lift is al groot en dan dit erbij,heb je gewoon even tijd nodig alles te laten bezinken,logisch.

fijn dat je nu kan toeleven naar een moment dat alles toch nog een beetje goed komt...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Werd vandaag gebeld door kliniek.

Of ik langs wou komen om het gaatje te laten bekijken.

Erg attent want eigenlijk zijn hun dicht.

Alles weer schoongemaakt en nieuwe antibiotica voor de zekerheid gehad.

Het gaatje bij het 3 landen punt is zo groot als het uiteinde van een sigaret, vind het zelf wel eng en hoop niet dat het gaat ontsteken.

Maar hij denkt het niet, but better be save then sorry ;)

Vandaag 75D bh gepast maar hij past niet, borst te breed bij oksel.

Alleen is de pech aan de bovenkant flubbert hij wel.

Ze zijn dus te breed maar hebben boven geen vulling, hoop dat ik ooit een goed bh kan vinden.?

In triangel bikini zijn ze vd zijkant super maar van voren plat, maar wel wat beter dan eerst ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

*** Oh Butterfly, ik vind het zo erg voor je dat je die wissel hebt gedaan, en dat je er zelf toch zo ontevreden over bent. Dan heb je expres gekozen voor de littekens met in je achterhoofd dat je weer mooie fiere borsten hebt, en dan krijg je dit... rothuid ook dat die zo rekbaar is. Hopelijk heb je een goed gesprek met de pc waarbij je misschien een andere mogelijkheid aangereikt krijgt? Ik leef met je mee in ieder geval..

Dikke knuffel van Ingrid.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Butterfly,

Ja, heel gek van de bh dat die er niet rond past! :wacko: Wens je veel succes voor morgen, denk niet dat ie zegt dat ie het wel mooi vind zo, er is vast nog hoop, met een eventuele 2de lift, maar morgen weet je het in ieder geval zeker. Denk aan je en duim voor goed nieuws!

Liefs, :54:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heel raar ja.

De beugel past niet want zijkant borst onder oksel past er net niet in.

Maar de cup flubberd wel wat aan de bovenkant omdat het vrij plat nu daar is.

Wou juist kleinere borsten zodat ik makkelijk bhs kon kopen, ik denk dat het nu een nog grotere opgave gaat worden.

Omdat ik qua breedte een hele grote maat nodig heb alleen de cup zelf weer niet :unsure:

Morgen zal ik of vrolijk zijn of totaal chagerijnig erna..

Link naar reactie
Delen op andere sites

Butter,veel sterkte en sucse smorgen bij je arts.

komt vast goed,gaan we vanuit,laten we het positief inzien.

laat je in elk geval niet afschepen,met ;komt wel goed;!

jij hebt enorm veel geld neergelegt en besproken wat je wou,helaas is het anders uitgepakt,kan je arts mischien niks aan doen,maar hij kan wel wat eraan doen,jou gelukkig te proberen maken door stappen te ondernemen.

tot snel... :71:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.