Ga naar inhoud

Butterfly : 6 juli 2010 & 5 april 2011 (xtra lift) : Dr De Boer : Mediconsult


Aanbevolen berichten

Dat is lief Moon :116:

ja littekens genezen wel goed dat is dan weer positief..

Mischien als de hechtingen weg zijn het er ook wat minder heftig uit ziet?

Ik heb vanacht ook nog tot 5 uur wakker gelegen..

Het enige waar ik nog op kan hopen is dat het het er straks in bh en bikini wel leuk uit ziet :)

Maar ik heb nu nog te veel pijn om te passen, littekens doen best wel trekkerig enzo.

En mischien als het vocht weg is het nog iets opknapt :106:

Ja en hopen dat de kliniek meewerkt aan een positief resultaat..

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 517
  • Created
  • Laatste Reactie

Hey Butterfly,

Vind het ook heel erg voor je, snap heel goed dat je er depri van wordt, het is helemaal geworden zoals je het niet wou! Hoop ook dat je een goed gesprek zult hebben met je pc en tot een oplossing kunt komen, lijkt me dat dit toch wel beter moest kunnen. Begrijp eigenlijk niet goed dat je een nog kleinere prothese zou moeten in het geval dat er nog meer wordt gelift, lijkt of je nog heel veel huid over hebt, en je gewoon met deze prothesen in nog meer lift zou moeten hebben. Weet het natuurlijk niet, ben maar een leek maar toch??? Veel sterkte meid, hoop zo voor je op goed nieuws van je pc!

Dikke knuff, :54::53:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Eef

Ja eigenlijk pcies geworden hoe ik het niet wou..

Ik heb ook het gevoel dat er nog meer had gelift had kunnen worden, maar goed ik weet ook dat een lift niet helemaal strak kan ivm open springen littekens.

Ik zit net te kijken naar mijn voor fotos maar daar staan mijn tepels nog hoger dan nu, naa hoe kan dat nou??

Ik heb nog wel veel vocht wat als dat weg is dan zal t vast helemaal 1 slappe hap worden? :(

Link naar reactie
Delen op andere sites

:16: ja, ben ook nog eens gaan kijken, lijkt wel of er bovenaan niet veel is verandert enkel onderaan vel weg, visueel lijken je tepels inderdaad niet veel hoger te zitten als eerst. Oooh, vind het zo erg voor je! :24: Hopen dat je een oplossing krijgt aangereikt! :(
Link naar reactie
Delen op andere sites

Niet dezelfde borsten hoor, er is verbetering vind ik. Maar gewoon helemaal niet genoeg verbetering dat je zou verwachten en voor betaald.

En ik zie het dus nu al voor me, dat ze gaan zeggen er is verbetering dus je moet er blij mee zijn

Link naar reactie
Delen op andere sites

ja daa rben ik ook angstig voor,nu begrepen ze je allemaal daar,tot je daadwerkelijk terug komt voor de daad aan te pakken,hmmm dan zijn ze ineens anders en hebben ze hun woordje klaar,heb er al ervaring mee namelijk.

ookal is natuurlijk niet elke arts zo,maar geheel vergoeden,kleine kans

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Butterfly, ik wil je nu al succes wensen voor het gesprek woensdag. Ben zelf op vakantie dan dus zal niet veel komen lezen op het forum. Ik heb met je te doen en vind het ontzettend jammer dat je je droomborsten nog niet hebt na zo'n zware ingreep. Ik hoop echt dat ze een oplossing voorstellen én dat je je snel beter gaat voelen. zo'n mentale dip kan je nu wel missen !

Ik wens je nog veel sterkte en hoop dat alles goed komt!

Dikke knuffel en liefs

Link naar reactie
Delen op andere sites

Vanmorgen deed ik bh uit..stank!! :98: en oranje wondvocht..

Ontsteking dacht ik meteen..gelukkig moest ik toch heen voor hechtingen eruit te halen.

Was die ene kant dat eerst bloede en daar zat nog sterie strip overheen, dat is gaan smetten.

Oud water erachter vant douchen+ warmte= gaan broeien.

Korstje dus eraf gegaan en zo kwam het wondvocht weer eruit..wat een lucht!

Maar hij ging dus het vocht eruit duwen/knijpen etc..AU en eng.

Man ik denk bij wijze van spreke als ik hoest dat ze al verdraaien en hij knijpt ze eventjes fijn in me nieuwe kapseltje hihi.

Hechtingen eruit tepels voelde ik niks naar beneden ook niet echt, maar eronder!! AU!

Wat een zeer schrijnend gevoel, hij moest zo hard trekken en nog zijn er een paar afgebroken..lost wel op zegt hij..

En het litteken zeg, groot! hele onderkant borst zeg maar (helft borst).

Daarna moest ik een uurtje blijven liggen zodat het plekje kon drogen.

Lag voor geen meter en moest plassen hihi.

Baby huilen.

Ben er 2 uur lang geweest..

Ik heb wel 1 week antibiotica gewoon voor de zekerheid..

Ook heb ik gevraagd hoe en wat over t resultaat dat tik ik zometeen even in :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ook heb ik gevraagd hoe en wat over t resultaat dat tik ik zometeen even in :)

je houdt de spanning er wel in he ;). Zag in een ander topic ook al staan dat je verslag later zou komen, haha

Maar wat vervelend wan je wondjes :unsure:. Is het nu wel open? Of moest er weer verband op of iets?

Link naar reactie
Delen op andere sites

bijna klaar hihi, was zo veel in 1 keer ;)

Hij is dicht nu, zit verder niks op anders haal ik t weer open als het eraf moet.

Het moet aan de lucht drogen.

Had wel op de terugreis een gaasje erop met heel veel tape die ik er bijna niet af kreeg thuis :unsure: .

Maar goed dat is er af en zat maar klein beetje een plekje op.

Maar je heb best kans als ik morgen ga douchen het weer open gaat?

Dan moet ik paar uur zonder bh op bed liggen zodat t weer kan drogen etc etc etc

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.