Ga naar inhoud

Butterfly : 6 juli 2010 & 5 april 2011 (xtra lift) : Dr De Boer : Mediconsult


Aanbevolen berichten

  • Reacties 517
  • Created
  • Laatste Reactie

Hey Butterfly,

Jee, naar dat je wondje weer open was gegaan, goed dat je nog antibiotica hebt meegekregen! Fijn dat je ook van de hechtingen af bent, kun je niet na het douchen je wondjes droog föhnen (ja is nu wel heel warm daarvoor, maarja, dan hoef je geen uren te gaan liggen drogen, hihi) dacht dat moon dat ook ooit gedaan heeft?!

Ook heb ik gevraagd hoe en wat over t resultaat, heb je daar nog iets meer over te vertellen? Ben wel benieuwd namelijk.

Liefs, :54:

Link naar reactie
Delen op andere sites

De chirurg stond tijdens de operatie voor een dilemma en heeft voor de gulde middenweg gekozen.

Mijn huid rekte gigantisch mee, hij kon 2 dingen doen.

Heel veel huid weg halen en dan zouden ze omhoogstaan en bol maar kon er maar een hele kleine prothese in wat gelijk zou staan op een B cupje.

Ik heb natuurlijk expliciet gevraagd om een D cup en nog liever 345 dan 310.

Dus hij vond dat die kleine bolle borst optie afviel.

Hij kon ook een veel grotere prothese erin doen, dan was de ruimte opgevuld alleen dan kon hij veel minder huid weg halen.

Wat zou resulteren op mooie grote ronde borsten die na 2 maandjes op mijn navel zouden hangen.

Hij kon ze met een grotere prothese simpelweg niet zo strak liften als nu, ik zou dan nog veel meer hangborsten gehad hebben.

Aangezien mijn wens was dat ik omhoogstaande borsten wou en er een potlood onder kon doen en dat hij dan zou vallen zeg maar.

Viel deze optie dan ook weg voor hem.

Hij heeft dus de gulde middenweg gekozen en een 345 geplaatst zo strak mogelijk gelift daarom heen.

Zodat ik toch nog gelifte borsten kreeg en een D cup over hield (wat ik graag wou).

En in eerste instantie zoals te zien was op mijn eerste reeks fotos was dat best mooi.

Ok niet zo bol als ik wou maar wel mooi van vorm verder en heel stuk beter dan eerst.

Nou heb ik de grote pech dat mijn huid oneindig rekbaar is.

De arts vandaag die dit werk al heel lang doet zegt dat ik de 2e ben wie dit nu heeft bij hem.

Alleen de ander had het na 1 jaar en ik heb het al na 1 week.

Mijn huid heeft een soort van reserve.

Zo is hij strak en dan toch heeft hij een soort van geheim trucje om toch nog te rekken, dit is zeldzaam en ja hoor ik ben de gelukkige

Ook zijn mijn borsten de zachtste die hij voelde na 2 weken post up ooit, en dat was volgens mij niet persee een compliment

Ook een ontzettend dun weefsel/huid van 5mm.

Hij snapt gelukkig volledig mijn probleem, ziet het ook, snapt wat ik bedoel, vind het ook erg balen, en zegt ook dat ik dit over 2.5 maand met de pc moet bespreken.

Kijken hoe en wat, of dit het best haalbare is of dat er toch nog een oplossing gevonden kan worden.

Al weet hij ook niet 123 wat de oplossing kan zijn.

-Weer liften zou weer betekenen herstellen, littekens opnieuw genezen en weer grote kans dat de huid weer gaat uitrekken daarna en alles voor niets is geweest.

-Klein b cupje weet ik voor mezelf niet of ik dat een optie vind..

-En tja dan blijft grote over high profile (naar mijn mening) voor de bolling, maar ja net wat hij zegt met mijn huid worden dat ballen op mn navel

Moeilijk dus allemaal en denk dat de pc het beste bedoeld heeft en hij dit afwijkende gedrag van mijn huid ook niet kon voorspellen vooraf..helaas.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Butter,

Gut,join the Moontje en Itsme-club! Je bent ook een uitzondering dus,hetzij in een heel andere vorm.

Een te rekbare huid..eerlijk gezegd nooit bij stilgestaan dat dat ook nog kan.Vervelend voor je zeg.Wel fijn dat je een heldere uitleg hebt gekregen,nu maar hopen dat je er ook wat mee kan en het daarna naast je neer kan leggen.

Zeg ik omdat mij dus ook wel uitgelegd is hoe mijn verhaal kan zijn zoals het is,maar heeft m.b.t mijn gevoel helaas niks gedaan.De feiten blijven er de feiten om.

Hoop dat dat bij jou wel gaat gebeuren,al ben ik benieuwd of er echt geen andere optie meer is voor je?

Als ik je fotos bekijk heb je hele grote borsten die natuurlijk ogen,maar idd al een behoorlijke hang vergeleken met net p.o.En de vraag is of ze niet nog verder gaan hangen?

Maargoed,je hebt genoeg om over na te denken,vind het oprecht vervelend voor je!

Wel vind ik het bewondrenswaardig dat je ondanks dat je je teleurstelling laat blijken ( wat juist goed is!) door de regels heen laat merken dat je een nuchtere vrouw bent die ook naar de positieve kanten kijkt.( zo kom je op mij over iig)

Ik blijf je volgen,liefs mij

Link naar reactie
Delen op andere sites

mmmm :(, dus de pc heeft wel de beste keuze gemaakt.... maar wat een gedoe dat je dan zo'n rekbare huid hebt.Kan me zo voorstellen dat je niet direct staat te springen om zo'n operatie nog een keer te ondergaan met misschien wel het zelfde resultaat.

Maar nu is je huid kennelijk ook al erg opgerekt. Wordt dit dan nog erger? Of zal dat ook over een x aantal jaar zijn?

Suc6 met wat je verder beslist. In ieder geval kun je nog een hele mooie boezem laten zien met kleren aan. :147:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja, dat is een moeilijk probleem zeg! Goh, hoop dat het na 2,5 maand kan bekeken worden of er een oplossing is voor je probleem, of het nog beter kan gemaakt worden of je je zult moeten neerleggen bij de situatie. Wat vervelend zeg voor je! :unsure:

Liefs, :54:

Link naar reactie
Delen op andere sites

@ lesilla

''Nou heb ik de grote pech dat mijn huid oneindig rekbaar is.

De arts vandaag die dit werk al heel lang doet zegt dat ik de 2e ben wie dit nu heeft bij hem.

Alleen de ander had het na 1 jaar en ik heb het al na 1 week.

Mijn huid heeft een soort van reserve.

Zo is hij strak en dan toch heeft hij een soort van geheim trucje om toch nog te rekken, dit is zeldzaam en ja hoor ik ben de gelukkige''.

Ik ben dus een uitzondering dat hij zo snel weer rekt terwijl je denkt de rek moet er al lang uit zijn ;)

De zware protheses versnellen dit effect drastisch natuurlijk.

@iitsme

Je kan er vanuit gaan met mijn huid dat dit inderdaad erger wordt.

Hij vergeleek mijn situatie 2 weken postup alsof ik iemand was die na 5 jaar terug kwam!

Maar goed ik weet zelf ook geen (landurige!) oplossing 123, hopelijk de pc wel.

Ik blijf positief omdat het er in kleding wel verder ok uit ziet en het een hele verbetering is vergeleken met eerst.

Ook wist ik dat het niet perfect zou worden dat scheelt ook al.

Maar goed neemt niet weg dat ik littekens kies voor gelifte borsten en als dat dan niet lukt je toch wel verdrietig daarom wordt.

Ik wou een langdurige oplossing namelijk, anders had ik er wel 800cc ingedaan ;)

@Arna

Ja heb ik weer..wist het wel hoor na de 1e bv zakte het ook binnen 1 jaar als een pudding in elkaar, maar hoopte met liften dat op te lossen, maar daar trapt mijn velletje niet in scheinbaar ;)

Je kan er vanuit gaan dat dit nog niet het einde is nee en hij vast nog wel een reserve rek heeft om nog meer te hangen.

Deed hij toen ook en nu weer.

@ Eefje

Tja afwachten, ene kant denk je hoop dat het op te lossen is andere kant jeetje moet ik weer geopereerd worden!

Terwijl ik dacht ben er nu jaren vanaf door te liften!

En wie weet doet hij daarna weer het zelfde trucje..

Link naar reactie
Delen op andere sites

jeetje butter,vind dit erg sneu te lezen,ik pb ook al met je erover,en hoop dat je tot een wijze beslissing kunt komen na een tijdje met je arts :139:

ik denk wat je aan keus ook nog hebt eventueel,een kleinere prothesen en iets meer liften erbij,je beter uit zult komne,in de zin van,dan ga je langer plezier hebben van je stap naar een wissel en een lift,lichter qua prothesen,en omhoogstaande die je wou,ja goed,maat kleiner,maar wel langer plezier vermoed ik,hoe kleiner hoe minder snel de rek in je huid,en dan komen ze omhoogstaand zei je,dus ja dat lijkt me zeker een goede optie voor jou.

denk er eens goed overna ,en geef het even de tijd,eerder je beslist,en ik hoop dat je er samen met je arts uit kan komen.

dit is pure onmacht,en dat doet meeste zeer :24:

Link naar reactie
Delen op andere sites

@ moon

Ik had 170cc in mn hand dat zijn echt kleine babydingetjes hihi.

Een B cupje..jeetje dat had ik toen ik 14 was..

Mocht dit binnen 1 jaar verergeren dan is dat mischien wel de beste oplossing.

Maar goed de 3 maanden zijn nog niet om denk ik dan mischien trekt het nog wat bij? :rolleyes:

En stopt de hang hier en niet verder.

Met kleren is het nu prima, zal dat ook zo zijn met een klein B cupjes?

Terwijl ik mijn F cup al klein/normaal vond..

Ik die nu al zo onzeker ben zal ik me goed voelen bij kleine borstjes vol littekens?

Die strak mischien toch nog gaan hangen??

MOEILIJK :74:

Link naar reactie
Delen op andere sites

ja maar wle meer kans op langer plezier voor die 10.000

nu kan je weer van voor af aan beginnne over tijd,ook klap met geld weer en nog bezig blijven,en de littekens heb je nu ookal,ookal zijn ze straks kleiner,maar wel rechtopstaande borsten en wel een potlood die eronderuit glijd en langer plezier voor je 10.000

maar het blijft lastig,mede ook omdat je grotere gewend bent ja,lijkt me ook zo mega lastige keus

ik zou het even aankijken ja,maar wle al laten blijken dat je verbetering wilt,na een jaar ja

als je nu over 3mnd alles afwimepelt,en je hebt ellende na die tijd,helpen ze je niet meer(in de zin van tegemoetkomen)

en een B cup lijkt me erg sterk ook in jou positie,je hebt eigen weefsel zit er nog hoor,die hebben ze niet weggelift,en kijk wat eefje al heeft met 200cc,ook geen B cup

Link naar reactie
Delen op andere sites

Toen hij de prothese eruit haalde was het nog maar een A cupje..

Hij zou met een 170cc dual op een B cup uitkomen dacht hij.

Tja inderdaad van een F naar een B is niet niks, helemaal niet voor mij met minderwaardigheidscomplex ;)

Maar goed ik hou alle opties daarom open en afwachten hoe het zich verder ontwikkeld.

Zal even bij eefje kijken ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

ja elke arts geeft ongeveer globaal een schatting op wat je uitkomt,en altijd is het groter dan verwacht,ja net als wat ik al riep,behalve bij mij en itsme.

een B cup lijkt me erg sterkt hoor in jou positie,en ja dat zal zeker tegenvallen,begrijp je meteen

als je van een F afkomt, :unsure:

maar goed,je bent er nu al wel 10.000 kwijt,met littekens,en kans dat de hang nog erger word(logisch)

terwijl je met kleinere prothesen wel langer stand houd van je omhoogstaande bosten.

denk dat dit je over tijd weer ene lift kost en zeker weer geld ook voor een wissel enzo.en dan kan je weer volle pond betalen,nu minder als je er iets mee doet en besluit met je arts.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Das waar maar zal het nadeel met heel omhoogstaande borsten niet het litteken worden?

Dat is niet te vergelijken met die 4cm na een bv..

Deze loopt echt vanuit het borstbeen (midden van je decolete) tot halverwege je oksel.

Precies een halve cirkel om je borst heen zeg maar..

Zal die niet erg gaan opvallen dan?

Link naar reactie
Delen op andere sites

ik denk dat je die vraag eens bij je arts serieus moet neerleggen,en eens goed na moet vragen wat de voor en nadelen ervan zijn,van die optie,om kleiner te gaan en wat erbij komt kijken.

maar ik vermoed dat je ze niet echt mega meer gaat zien hoor,het is na het indaalproces toch niet meer zo rechtop dat je dat erg goed gaat zien(lijkt me dan toch)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.