Ga naar inhoud

Butterfly : 6 juli 2010 & 5 april 2011 (xtra lift) : Dr De Boer : Mediconsult


Aanbevolen berichten

  • Reacties 517
  • Created
  • Laatste Reactie

nee dat niet maar ze zijn zo plat!

Afgeplat/afgeflakt noem ik het maar even.

Ik had graag wat meer bolling/ronding gehad en nu loopt het strak schuin naar beneden.

En vooral als ik lig baal ik, wou zo graag dat ze deze keer omhoog bleven staan!

En nu liggen ze nog aan de zijkant, loopt schuin af zeg maar en ben ik van boeven plat.

Het is net of er helemaal geen prothese in zit, je ziet hem totaal niet zeg maar.

Had jij dit ook? is het gewoon dat de spier losser moet worden?

Link naar reactie
Delen op andere sites

oke,ik snap wat je bedoeld!

ik vin bij mezelf ook dat het toch wat (te) plat is aan de bovenkant,ondanks dat ik voor de spier heb,maar dat kan er ook aan liggen dat ik er al wat langer aan gewend ben!

als ik lig vallen ze ook weer naar de zijkant,al moet ik zeggen dat het wel veel minder is dan voor de bv!

verder ben ik r wel erg blij mee!

morgen ben ik 6 weken po,dus ga ik lekker shoppen voor bh's!

heb een paar dagen gesjoemeld met bikini dragen dus denk dat ik die sportbh snachts toch oo nog maar even aan hou!

denk dat bij jou idd je spier nog op moet rekken....toch weer die vitamine g waar famke het steeds over had! :blush:

Link naar reactie
Delen op andere sites

ja 6 weken!

ik zal s nwe foto's maken vandaag...ben nu 6 weken po!!!!!!!! :1bouncingboobs::1bouncingboobs:

heb mn sportbh net aan de wilgen gehangen en heb ff helemaal niks aan...ja een zomerjurkje dan..hihi...heerlijk!!!

wordt een lift + bv altijd via het tepelhof gedaan trouwens...ik vin t er zo eng uitzien!?

Link naar reactie
Delen op andere sites

@ Kim

Fijn zeg 6 weken voorbij, ik kan ook niet wachten :D

Ik zal zo even stukje hierna tikken over vanmorgen ben op controlle geweest hier antwoord op je vraag:

Moet zeggen bij mij valt het nog mee, ik heb veel erger gezien op fotos van anderen.

Zag er ook erg tegen op, gelukkig is het bij mij maar een dun streepje, wat straks gewoon een wit lijntje wordt.

Die om je tepel zie je straks helemaal niet meer en die onder je borst tja die zat er toch al..

Het is dus enkel dat streepje dat naar beneden loopt, maar goed dat zie je bijna niet meer na 1 jaar.

Maar goed ik ben denk ik ook wat ouder dan jou dan heb je er meer vrede mee denk ik..

Je heb 3 manieren om te liften:

1 peri-areolaire techniek:

een litteken alleen rond de tepelhof

•alleen mogelijk bij een kleine lift van maximaal 2 cm

•de gehele borst wordt hier wel strakker van, maar vaak ook iets platter

•zonder gebruik te maken van een borstprothese wordt met deze techniek de borst vaak iets platter

•met ondersteunende borstprothese wordt de vorm vaak fraaier, meer staand en wat steviger

2 verticale techniek:

litteken alleen rond tepelhof en recht naar beneden tot in de borstplooi

•mogelijk als de borst middelmatig ernstig is uitgezakt en/of slap is

(de tepelhof kan tussen 2 en 6 cm te laag staan)

•eventueel wordt in de ingreep tegelijkertijd ook liposuctie gedaan om de basis van de borst te versmallen. Soms is dit nodig om te voorkomen dat de gelifte borst te breed en dus te plat blijft

•het verticale litteken trekt over het algemeen zeer fraai weg (na 1 tot 2 jaar) omdat het precies in de huidlijnen ligt

3 anker-techniek:

litteken ronde de tepelhof, verticaal naar beneden tot in de borstplooi, in de borstplooi zelf

•noodzakelijk als de borst fors is uitgezakt en/of slap is over de gehele onderzijde van de borst (de tepelhof zal over het algemeen meer dan 5cm te laag staan)

•littekens rond de tepelhof,verticaal naar beneden en het centrale gedeelte in de borstplooi worden over het algemeen nagenoeg onzichtbaar, aan de buitenzijde kan het litteken wel langer wat steviger en dikker blijven

•met ondersteunende borstprothese wordt de vorm vaak fraaier, meer staand en wat steviger

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ben op controlle geweest bij de directeur dus niet bij de pc.

Stripjes zijn er af..au.

Die ene ging aan de onderkant ging weer wat bloeden dus daar zit weer een stripje op.

Heelt heel mooi allemaal, dus dat gaat goed.

Op een geven moment lig ik daar en zeg ineens ben alleen niet zo tevreden.

Ojee zegt hij wat is er dan?

Naja ik alles gezegd en inderdaad hij snapte wat ik bedoelde.

Dat viel me alles mee :)

Ik moet het over 3 maanden met Dr de Boer erover hebben.

Hij vond het wel erg dat ik niet tevreden was en snapt ook niet helemaal hoe het kan.

Wel het omhoogstaande dat dat er niet is komt omdat er 345cc inzit daar is de huid naar gemaakt.

Als je veel meer vel zou weg halen zou je er een prothese in kunnen doen van 180cc, maar ja dan heb je wel een B cup.

Dat is een afweging die ik nu niet meer kan maken maar ik vind eigenlijk wel dat Dr de Boer dat toen had moeten zeggen.

Zodat ik zelf die afweging had kunnen maken.

Nu heb ik ook niks gehoord dat ze geen bolling zouden krijgen enkel dat ze wat wijder uit elkaar zouden staan.

Hij hoopt ook dat als de spier wat losser wordt na paar maanden ze wat voller van boven worden.

Geduld dus..

Wel hoef ik de band niet meer om!!

Dan zouden ze alleen maar meer zakken en plat worden en dat is juist wat ik niet nodig heb.

Ze zitten al aardig ingezakt dus die mocht ik daar laten :)

Ik voel me nu wel iets beter aangezien mijn probleem erkend is en ik dus niet gek ben :blush:

Ook heb ik het gevoel dat ze heel schappelijk zijn, maar goed zoals hij ook al zei is er denk geen echte oplossing.

Ik heb nu eenmaal een aparte huid die scheinbaar toch weer uitrekt steeds :(.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wel goed, al denk ik dat je beeld vooraf niet zo haalbaar is. Dat is 800 cc op een heel strakke huid. Dat is voor ons niet meer mogelijk al zou ik alles geven voor wel rechtstaande borsten.

Maar inderdaad heel verkeerd dat het je beloofd is, wel jammer dat je zo lang moet wachten.

Ken trouwens wel je gevoel, ik droom van een megan fox buik maar ja heb hem zelf verknoeid

Link naar reactie
Delen op andere sites

ow echt wat een blinde mol ben ik, hahah nee maar snap je wel.

Was net aan het denken wat praat ik hier makkelijk, maar zelf over mijn lichaam.

Ben benieuwd wat hij gaat zeggen hopelijk krijg je een goede oplossing of worden ze wat boller

Link naar reactie
Delen op andere sites

1279026901-580.jpg

Kijk dit is de 700 cc ;)

En ze is nog niet blij he..ongeloofelijk.

Ze gaat nu naar Europa omdat in California ze maar tot 800cc mogen.

Voor de liefhebbers ze heeft Mentor High Profile ;)

Ja over 3 maanden is de laatste controlle en dat is met de pc.

Dual heeft ook tijdje nodig dus hopelijk trekt het nog wat bij..

Geen idee of het een heroperatie word er is immers 123 geen oplossing..

Maar goed ik kan ook weer voorbeelden opnoemen van sterren die ook kinderen hebben gekregen maar wel ronde bolle borsten hebben hihi.

Hoe kan dat dan denk ik????

Link naar reactie
Delen op andere sites

tja je eigen met sterren vergelijken is dagdromen denk ik dan.

maar wel fijn dat je het kenbaar hebt gemaakt,maar zolang het nog niet tot de daad moet komen,zijn ze meegaand en schappelijk,tot je echt over 3mnd terug komt,dan krijg je ineens niks vergoed en hebben ze hun woordje wel weer klaar(helaas)

maar ga positief blijven,want dat doet hopen en leven,en toch blijf ik ze mooi vinden, :136:

Link naar reactie
Delen op andere sites

ja ok maar sterren zijn ook maar mensen denk ik dan ;)

Vond het al heel wat dat hij eerlijk zei dat hij begreep wat ik bedoelde.

Mijn vorige pc snapte mijn draai en hang probleem helemaal niet namelijk..

Zou ook geen her willen denk hoor, er is ook geen goede oplossing tja mischien nog meer liften en dan geen of kleine prothese erin dan zal ik een B cupje hebben.

Tja weet nie of dat nou de moeite is voor weer pijn en 6 weken niks doen etc.

Ik denk dat ik hier vrede mee moet krijgen, en geen sterrenborsten meer ga kijken ;)

Mischien vanavond eens fotos maken mischien zie je al verschil? :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

ja maak eens nieuwe foto,s ja

een week po kan al veel verschil geven hoor,dat heb ik bij mezelf wel gezien,kon dat ook niet geloven,omdat eerste keer niet zo was,maar 2de keer wel,zag steeds elke week meer verandering,echt leuk te zien is dat.

en ja,we dagdromen allemaal hoor,hoort erbij,vrouweigen denk ik :1bouncingboobs:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.