Ga naar inhoud

Butterfly : 6 juli 2010 & 5 april 2011 (xtra lift) : Dr De Boer : Mediconsult


Aanbevolen berichten

  • Reacties 517
  • Created
  • Laatste Reactie

Hey ! Je bent alweer bij positieven :rolleyes:

Waarom die angst ?

Dat bloed zal wel van je insnede zijn (je hebt ook een lift gehad) en dat vocht is normaal , duurt een tweetal weken .

Hou er rekening mee dat het er lelijk zal uitzien , dual plane is de eerste 6 weken meestal niet mooi ... 'k vond de mijn spuuglelijk en mijn man , moeder en vriendin waren in shock :wacko: (bekenden ze achteraf) .

Zal heel confronterend voor je zijn , zeker omdat het je tweede bv is en je kan vergelijken .

Gaat ongetwijfeld een heel stuk beter zijn dan 'ervoor' eens alles wat genezen is .

Bedenk dat je't tijd moet geven , komt wel in orde :35:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Joehoe wat fijn dat je het allemaal achter de rug hebt. En wat ben je weer lekker snel thuis.

Hopelijk trekt de pijn snel weg.

die opgezwolle buik hoort ook bij de narcose.

ik wens je een voorspoedig herstel toe!

Liefs J@ne

Link naar reactie
Delen op andere sites

hey

van harte gefeliciteerd met je nieuwe borsten

weet niet of je ook een band om heb maar mij gaven ze de tip een streepje te zetten op de band dan heb je hem altijd het zelfde zitten

en gewoon kijken wat jou het lekkerste zit ook al zal dat niet het geval zijn maar toch als alles goed strak zit is het goed

wens je een heel goed herstel toe

en hoop niet dat je al te erg schikt als je ze straks ziet

zal denk ik wel ff wennen zijn van groot naar klein maar denk wel het zelfde als van klein naar groot

lekker veel rusten en hoop dat je goed kan slapen

Groetjes Rebecca

Link naar reactie
Delen op andere sites

hoi meid

wat fijn dat je je weer goe dgenoeg voelt om idd iets te vertellen

die gezwollen buik zal idd van de narcose komen ik had dat ook heel erg mijn zus zei zo zag je eruit toen je 5 maanden zwanger was en na een paar dagen was het ook weer weg dus maak nje niet druk

en wat mocht je snel naar huis zeg na je operatie

ik hoop dat je niet te veel last gaat krijgen en snel hersteld

laat je lekker verwennen

en ben benieuwd naar je nieuwe foto's

ik zou me niet te druk maken trouwens over het uit doen van je bh als je het echt niet durft zou ik hem nog ff aanhouden

denk niet dat het echt kwaad kan hoor

liefs melissa

Link naar reactie
Delen op andere sites

Moet zeggen dat door de bh heen ze er gek van vorm uitzien :rolleyes:

Weet dus niet of ik ze bloot wil zien, dat ik dan erg schrik.

Ik weet dat ze nog moeten vormen, maar toch ;)

Ik bloed nog heel klein beetjte af en toe een stipje erbij door mn pyjama.

Dat van die band is een goede tip maar blijft het streepje ook zitten na t douchen?

Ik hoop inderdaad dat ik kan slapen, ik weet wel dat ik er nooit uit ga komen morgenochtend, als ik nu een uur op de bank blijf liggen kan ik al amper opstaan..

Me moeder heeft ze in bh gezien, en vond ze veel kleiner dan eerst :mellow:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heeeey butterfly!

gefeliciteerd met je nieuwe boobs! :1bouncingboobs:

mooi dat alles goed is gegaan!

ik heb vandaag ook gedoucht en ik was ook bang om die bh uit te doen

ik moet zeggen dat dat een echte opluchting was!dat ding zit zooo strak.

lekker rustig aan doen en wens je veel sterkte met je herstel!

dikke kus

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ben bang dat we hem niet meer goed omkrijgen.

Maar voel me nu ook vies en plakkerig.

Heb jij je haar ook gewassen?

En prikt het schuim niet en holang mag je douchen?

Ik ben maar uit bed gegaan..zo een pijn.

Manlief heeft me geholpen eruit te gaan heb nog tijdje op het rand vant bed gezeten en maar besloten even achter de pc te gaan tot ik echt moe wordt.

Heb nu al pijn van op mijn rug liggen, kreeg branden maagzuur en werd zweterig omdat me kont steeds op 1 plek ligt.

Wist niet dat het allemaal zo een pijn zo doen :133:

Wanneer is de ergste spierpijn bij dual plane voorbij???

Link naar reactie
Delen op andere sites

oh meid wat vervelend dat je zoveel pijn hebt.

En dat slecht slapen kan ik me ook nog goed herrinneren.

Maar dat wordt steeds beter. :)

Veel sterkte

Liefs J@ne

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gefeliciteerd!met je nieuwe :1bouncingboobs:

Fijn om te lezen dat alles goed is gegaan,

en dat slapen gaat wel beter worden :)

En dual plane geplaatst is toch niet niks he,geeft meer pijntjes, gelukkig kun

je je pijnstillers goed innemen he.

Ben ook zo benieuwd wanneer je je nieuwe boobs mag zien :116:

Laat je lekker goed verwennen en ik wens je een goed herstel toe.

Groetjes Angela

Link naar reactie
Delen op andere sites

@ angela.

Ik mag vanavond douchen en kan ik ze dus zien.

Als het niet TE heftig is maak ik er wel een foto van.

Ene kant wel fijn dat de bh en band even uit mag en ik mag douchen, want voel me viesig na de operatie enzo :blush: .

Andere kant ben ik ook bang om te kijken :unsure:

En of ik de bh wel weer goed aan krijg..

Link naar reactie
Delen op andere sites

hoi hoi

gefeliciteerd met je nieuwe aanwinsten

ik ben ook door dr de boer geholpen ben echt heel erg tevreden

ik was ook heel erg bang om te douchen ik durfde niet ik was op maandag geholpen en ging pas op vrijdag douchen VIES HE HAHAHA maar ik was zo bang maar achter af had ik het eerder moeten doen het was even slikken maar het viel nader hand erg mee en het was heerlijk

wat ik als tip wil geven over na het douchen en dat de bh weer aan moet is dat je hem van achteren dicht moet doen wand als je hem dicht doet met de voor sluiting staat er veel meer spanning op en is hij moeilijker dicht tekrijgen wat dus meer pijn doet

ik heb ook een bh van de hema en zit heerlijk kan je afwisselen

wat ook een tip is maar wat je bij je dokter moet vragen is ENGELS PLUKSEL dat kan je dan na het douchen en als alles goed droog is tussen je bh en je huid doen is heel zacht en zweet niet

wat ik ook altijd dee na het douchen was een half uurtje even liggen op bed zo dat alles goed kon opdrogen zonder bh dus

nou een heel verhaal maar hoop dat je er wat aan kan hebben

maar echt alles komt goed

gr leeg nu vol hihi

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik kreeg me bh ook niet meer aan,durfde m pas na een week uit te doen ,dus heb veel gemist(vooral mn man haha).

Dat ding zat zo strak dat t met 2 man moest en dan nog was t een drama..moest heel hard aan getrokken worden,snap nog steeds niet dat die zoooo strak moest,vind het achteraf belachelijk,want ik had overal striemen en hun zeiden dat ik m toch aan moest..ik kreeg geen andere..

de volgende keer zou ik er zelf eentje kopen,want ik vond het niet kunnen...helemaal blauw van de striemen ..

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb ZE gezien zonder bh.

Ik wou schone nachtjapon aan, en mijn man zegt doe hem eens uit, anders zit hij straks helemaal vast, en is het douchen vanavond ook niet zo een drama.

Ik voorzichtig bh uit doen, nou mooi niet he.

Vast geplakt door bloed..

Moest stukje voor stukje heel voorzichtig los halen.

Nou ik werd dus helemaal niet goed! :99:

Het scheelde superweinig of ik viel flauw.

Ging maar op stoel zitten, werd misselijk, spierwit, koud zweet, en vooral duizelig..drama.

Toen heeft mijn man na een half uur ofzo het laatste stukje gedaan en was hij eindelijk uit.

Wat een opluchting even ademen.

Ik heb fotos gemaakt, zal ze er straks even opzetten.

Ene kant denk ik ja :) andere kant denk ik mwah :o

Litekens vallen me mee gelukkig, leuke kleine tepels ook :)

Maar ja ze zijn toch stukje kleiner als eerst (grote c denk ik? mischien kleine d?), al past het wel bij mijn lichaam.

En tja echt dual plane verhaal van die strakke platte bovenkant zeg maar, niks ronds aan

Ik wou toch eigenlijk het idee dat er een potlood onder uit zou kunnen vallen, nu hangen ze niet als eerst, maar wel nog iets vind ik en de tepels hadden van mij wel wat hoger gemogen.

Als je van natuurlijk houd zijn ze super denk ik maar ik mis toch wel een beetje het pamela effect :4:

Mischien trekt het nog bij?

Bh aan doen was wel even gedoe, zo strak, straks een andere kopen deze is vies van bloed en de band eigenlijk ook, mag je die ook wassen? :unsure:

@ Leeg welke maat heb jij in je bh, ik M, waar zal dat gelijk aan staan?

Link naar reactie
Delen op andere sites

hoi hoi

had een l ik heb 82 omvang vandaar die l

alshet vanavond nou weer vast zit kan je met bh en al onder de douche weekt het los

maar moet je wel een andere hebben

kan je man er niet 1 halen voor je is wel lekker

ben erg benieuwt naar je fotos

nou sterkte verder

Link naar reactie
Delen op andere sites

Denk dat 80 c te klein gaat zijn, zou 80 D proberen, of allebei nemen en de gene die niet past terugdoen

Wauw vind ze er trouwens groot uitzien, en wetend dat het dual is komt de prothese nog meer naar voren!

Mooie littekens trouwens!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zeh butterfly...ik vind je maar een taaie hoor,ikzelf zou meteen trug gegaan zijn naar de kliniek,moet toch niet de bedoeling zijn dat alles vast plakt,ik mocht niet eens me bh uit doen,en kon ik ook niet waren mega gezwollen.maar ik had ook geen lift erbij natuurlijk!

maar goed dat je er nu achter kwam dan,anders ging t straks weer bloeden,zou toch even bellen anders hoor.

Snap dat je er eng van werd,nog met net daar vandaan enzo...brrr

Ik vind t knap van je dat je je zo sterk houdt!

Ik ga je fotos bekijken!! :1bouncingboobs:

En nee geen pamala effect,maar straks met beetje goeie bh lukt dat best wel hoor!

Kijk maar naar mijn fotos,ik heb nu ook super bh gevonden die je boobs gewoon omhoog duwt.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast SunnyButterfly

Hey Butterfly!

Ik heb aandachtig je verhaal gelezen. Wat rot dat je vanmorgen haast van je stokkie ging... :wacko:

Hopelijk voel je je nu wat beter. Ik kan me voorstellen dat het er nu nog niet zo uitziet als je hoopt... maare, geduld.... *zucht* Haha, zo moeilijk! :rolleyes: Ze weten bij Mediconsult wel wat ze doen;)

Ik ben heel benieuwd naar je foto's!!

Veel beterschap!

Liefs! :53:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.