Ga naar inhoud

Butterfly : 6 juli 2010 & 5 april 2011 (xtra lift) : Dr De Boer : Mediconsult


Aanbevolen berichten

Komt wel goed joh,weet je ik vind ze wel beter bij je lichaam passen hoor! ze hangen nog wel vind ik persoonlijk,best al snel na zon lift.

Zal je bouw gewoon zijn,ik heb dat ook een beetje alleen na de operatie had ik totaal rechtopstaande borsten,haha.

Maar idd zeer natuurlijk,en oei wat zitten er kleine plakkertjes op zeg,wel beter dan helemaal ingepakt,maar best wel griezelig zo..

Hoop dat t snel geneest,ziet er al heel erg goed uit!!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 517
  • Created
  • Laatste Reactie

ja had al bebeld door de lift bloede het hier en daar een klein beetje en ja dat gaat plakken na 1 nachtje ;)

Man ik mag zelfs al mn pleisters aan de onderkant weghalen eerdaags.

Maar moet dinsdag toch heen mag hij het doen ;)

Moet alleen de volgende keer even op bed liggen en bloed laten drogen zodat hij de volgende keer niet meer plakt.

Dus hoop dat ie straks wel weer redelijk af gaat..

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik denk dat het nooit kan als voorheen omdat het dan zo strak moet staan dat de druk op de littekens te veel is.

Maar nu vind ik je normale hang hebben, het is niet zo rechtstaand als normale borsten in het begin. Maar dat is omdat je die huidspanning niet hebt.

Bij ons is het al uitgerokken :ph34r:

Vind dit echt normale borsten hang, heb nog maar weinig borsten gezien die grootte die niet zo zijn. Ja heel kleintjes maar die hebben niks om te hangen haha

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Butterfly,

Heb net je foto's gezien, en vind ze er al heeel mooi uitzien zo kort na de operatie! Inderdaad heel natuurlijk, als je natuurlijk F gewoon was zal dit wel klein uitvallen voor je, maar vind ze wel heel goed bij je lichaam passen! Had niet verwacht dat ze er al zo mooi zouden uitzien! Hoop dat je spoedig ook minder pijn zult hebben!

Liefs, :54:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi,

Ik heb je topic eens doorgelezen.

Ik vind dat ze er prachtig uitzien hoor en dat nu al!

Ik denk ook wel dat het wennen is, omdat ze toch van een F cup naar een D cup? zijn gegaan.

Succes nog met je herstel!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja dat is waar lesilla, aoms verget ik weleens dat di een moeilijke her operatie is.

En kijk je toch teveel naar fotos van iemand die een eerste bv kreeg.

Satestokje gaat niet lukken denk hihi, maar een colablikje ook niet meer.

Dat is al een hele vooritgang ;)

Ik vind ze ook wel mooi moet alleen wennen aan de dualplane dat de bovenkant plat naar beneden loopt zeg maar.

Pc zei dat het wel 5 maanden kan duren voordat de spier daar een beetje soepeler worde, geduld dus maar.

Ik heb geen idee welke maat ik kom zal een d zijn denk ik?

Mischien is het nog opgezet maar mischien komt de spier wat losser zodat ze wat voller worden, we zullen zien ;)

Ik heb wel wat minder pijn dan vanacht.

Door het platte liggen en dan omhoog gaan doet het erg zeer, hopen vanavond iets beter :rolleyes:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi,

ik ben verbaasd over hoe goed het er al uitziet! Hele natuurlijke hang idd,enja ietsje kleiner dan voorheen,maar vind het verschil nogal meevallen,zijn gewoon nog grote boobs!

Wat heerlijk dat je van je oude borsten af bent lijkt me,deze zijn 10x mooier...!

En nu hopen dat je herstel vlot gaat en de pijn snel afneemt.

Liefs

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja eigenlijk zijn ze ook best mooi, soms staar je je ook blind op het onmogelijke ;)

En het is net wat lesilla natuurlijk zeg je kan ze nooit helemaal strak trekken dan zouden de littekens open kunnen scheuren.

Denk ook dat je dan gleuven naar binnen krjgt door het trekken.

En ik ben nog maar 1 dag verder, waarschijnlijk worden ze iedere week beetje mooier :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wauw...nu al op de foto en BH's kopen.

je bent wel een bikkel.

mooie foto's zo na 1 dag en inderdaad kleine tepelhoven!! Mooi is dat> ben jaloers.

En bij Dual Plane wordt het effect elke dag mooier. Moet je nagan hoe gaaf het zal worden!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

bh heb ik niet zelf gekocht hoor, zo een bikkel ben ik nou ook weer niet haha.

Zoals hiervoor geschreven was op de foto gaan ook geen bikkel verhaal haha.

Man ik viel bijna flauw van angst :98:

Ja hopelijk wordt het nog mooier.

Zit momenteel in 2strijd ene kant denk ik moet tevreden zijn andere kant hadden ze nog wel iets minder mogen hangen van mij en meer bolling.

Maar goed we zijn er nog niet en zoals jij zegt worden ze iedere dag mooier ;)

Zometeen douchen..spannend

Link naar reactie
Delen op andere sites

Net gedouched, weer bloed een beetje onderaan.

Morgen waarschijnlijk weer vastgeplakt en zal ik het weer openhalen neem ik aan?

Zo blijf je aan de gang toch?

Heb 2 nieuwe fotos gemaakt.

Andere positie, vind er maar weinig aan momenteel

Maar goed moet nog vormen ik weet het, maar ik lag op bed met handoek net boven mn tepels.

Beetje strapples idee, en ik ben dan helemaal plat!

Niks te zien :blink:

Lees altijd ze staan omhoog als je ligt?

ppff lichtelijk dipje heb ik denk ik.

Maar ja ik moet maar denken het is dag 1 er kan nog van alles gebeuren, toch?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Was het lekker om te douchen lekker?

Ik heb net maar eens even uitgebreid gedouched en mijn haren gewassen. Voor het geval het een tijdje niet meer mag.

Lieve Butterfly, ik weet dat het moeilijk is maar gun je borsten even wat tijd. Ze zitten echt veel hoger dan hiervoor en doordat het onder de spier is moeten ze nog omhoog komen. Posisitiviteit zal je herstel alleen maar bespoedigen....

(ik ben zelf zwaar ongeduldig, dus weet hoe moeilijk je het hebt!)

Sterkte!

Liefs J@ne

Link naar reactie
Delen op andere sites

i hope so!

Ik val bijna om van de slaap, dus kruip mijn bedje in.

Komende dagen zal slapen lastig zijn dus hoop vanavond goede nacht te maken...

Porbeer me zo snel mogelijk weer te melden hier!

Liefs J@ne

Link naar reactie
Delen op andere sites

@itsme78

Ja dat weet ik hoor met dat stickertje, zo een held ben ik nu haha.

Hij zit mij mij nog veels te vast ;)

Man de vorige keer heb ik 2 weken met die dingen rondgelopen ik vind het al heel wat dat er al 2 af zijn ;)

@goldengirl

Ben er maar weer even uit gegaan, niet zo een pijn als gisternacht moet ik zeggen :)

Sliep nou met 2 kussens en dus niet plat.

Wel werd ik nu wakker na 4 uurtjes omdat ik niet meer lekker lag en beetje rugpijn heb en ook nog steeds verkouden en dat hoesten met slijm maakt het het ook niet beter op..

Kon er wel zelf uitkomen, dus gaat al beter ;)

Zo maar weer proberen te slapen want ben wel moe, ik weet als ik nu op mijn zij zou kunnen/mogen slaap ik 24 uur door haha.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.