Ga naar inhoud

Prinsesje : 27 april '10 : Dr Roddi : Boerhaave


Prinsesje

Aanbevolen berichten

  • Reacties 413
  • Created
  • Laatste Reactie

Top Posters In This Topic

Ben heel benieuwd op welke cup jij uitkomt!

OEF!!! Ik ook... Volgensmij heb ik precies wat ik niet wilde, namelijk groter dan een Dcup :wacko: . En toch blijf ik ze niet zo mega groot vinden als ik naar beneden kijk... Hoop maar dat dat ook zo is in een BH!! En ik hoop dat ik leuke bikini's kan vinden in mijn maat!!

Heb het artikel gelezen. ik stop acuut met die nep-pillen! Ach, eigenlijk wist ik ook best dat het onzin is, zonde van het geld :mellow::angry::145:

Link naar reactie
Delen op andere sites

hey Prinsesje

Heb net na je na-foto's gekeken en ik moet zeggen dat je borsten

enigszins op die van mij lijken hihih.

Ook ik heb het idee dat het niet blijft bij deze d-cup!!maar daar heb ik geen moeite mee. :125:

Hoe gaat het met je buik,blijft die nog ingetaped?

Liefs Angela :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Om ongeveer haf 5 gaan we hier weg; dan de kleine bij een vriendin onderbrengen, en vervolgens achteraan aansluiten in de file naar A'dam <_< .

Om half 8 ongeveer ben ik aan de beurt. Bij thuiskomst zal ik zéker proberen foto's te maken en ze direct erop te zetten. Maar mocht ik helemaal doodop zijn van alles :122::132::100: ; vergeef het me dan als ik het pas morgen doe :blush:

Ik kan niet wáchten tot ik weer normaal rechtop kan lopen. Ben bang dat dat nog wel minstens 1-2 weken duurt, en hopelijk niet langer!!! Voel me zo voor aap lopen zo... :118::152:

Nog ff wachten en dan is het zover. Ben benieuwd naar m'n navel ook!!! :1:

:44: :44: :44: :44: :44: :44:

Link naar reactie
Delen op andere sites

hey Prinsesje

Waarom ik gekozen heb voor de anatomische proteses is omdat ik vind dat het beter

bij mijn lichaam past dan de ronde en zo het meest natuurlijk voor mij overkomt.

Een ander vriendin van me heeft ronde en zo wilde ik ze niet hoor zo naar voren gestoken,maar als ik nu op dit forum kijk heb ik wel zo van wauw toch wel heel mooi!Het valt ook zo anders bij iedereen he.

Daar heeft ook de rol van de pc meegespeeld en zoals ik na die ronde keek en gevoeld had

ik eerlijk gezegd daar niet zoveel mee,vandaar.

Hoe is het nu met je buik?Heb je last van die wond en hebben ze dat goed gedaan?

Ik ben zo bang dat als ik straks aan de beurt ben dat ze het niet in me bikinilijn laten,

heb zoveel foto's gezien en soms word ik daar droevig van.

Maar ik wel de volste vertrouwen in me pc die me bv heeft gedaan,dus we zien wel he.

Liefs Angela :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Phantasia

Nou, ben heel benieuwd! Als je te moe bent, dan komt het morgen wel joh! ;)

Lijkt me ook wel balen om niet rechtop te kunnen lopen zeg. :blink: Je zult je wel een omaatje voelen. :141: Maar het is voor een goed doel! :145:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Yahoe Prinsesje,wat spannend dat vandaag de tape eraf mag,ben reuze benieuwd zeg....

en ja,ik ga echt hopen dat je gauw weer rechtop kan lopen,want je zou er nek en rug klachten aan overhouden zeg,kan echt zeer doen.

ik wacht met smart je berichtje en foto,s af

liefs moontje

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hi Prinsesje!

Ik durf het bijna niet te vragen maar.. heb je nou een sportBH en littekencreme gehad?

Link naar reactie
Delen op andere sites

:1bouncingboobs: :1bouncingboobs: :1bouncingboobs:

HALLOO!!!! Ben d'r weer!

Gister is het er helaas toch niet van gekomen; was echt totaal kapot. We waren zelfs nog heel even blijven hangen bij m'n vriendin (oppas) dus het was ook te laat om thuis weer in de weer te gaan met fototoestel.

Ik heb nieuwe foto's gemaakt, van vanochtend zijn ze. IK BEN ZOOOOOOOOOOOOOO blij :57: :57: :5::D

Gister was het een heftige dag. Op de controle werd het tape verwijderd door dr. Roddi. Ik moest op het behandelbed (hoe heet dat eigenlijk??) gaan liggen. Voor ik het wist trok hij zo de eerste stukken van het tape eraf. Niet superlomp, maar ook niet rustig aan ofzo :21: . Dat is natuurlijk ook het beste, want langzaam of snel; pijn doet het toch wel! :wacko: Maar echt waar; wat een HELSE pijn deed dat!!! Ik vloek nooit, maar ik had zo'n enorme zin om echt flink te vloeken!! :74::104: :104: :107: :107: :107::145::146: Ik moest me echt bedwingen om dr. Roddi niet de huid vol te schelden!! :69::70: :70: :70::85: :85: :93::89: :89: :92: :92: :77: :77:

Maar goed, binnen een paar minuten was ik bevrijd uit mijn mummiepak. Nog wat nagloeiend en al (voelt alsof je zojuist in de fik stond :24:) mocht ik opstaan en in de spiegel kijken. Dr. Roddi zei gelijk: "mooi plat je buik he?!". Maar wat niemand je verteld is dat je, als je jezelf dan weer voor het eerst 'ge-make-overd' ziet, je echt een psychische dreun krijgt :92: . 'Ben ik dat???' 'Jemig! Wat ben ik toegetakeld!' en dat soort dingen schoten door m'n hoofd. Natuurlijk zit je na zo'n ingreep onder de blauwe/gele/groene/paarse/rode (enz enz) plekken :31: , en natuurlijk zit je 'aan elkaar gehecht'. :22: Maar de eerste aanblik daarvan is best even schrikken vertel ik je eerlijk. Ook vond ik m'n borsten behóórlijk aan de grote kant! M'n man daarentegen (ik ben de pessimist, hij de optimist) vond het er allemaal al geweldig uitzien. Ook Roddi zelf was erg over zijn werk te spreken (maar dat is ie altijd :152: ).

Ik heb een sportBH aangekregen (85C, maar Roddi zegt ook dat dit een flínke D in 'normale BH's is, dus ik denk dat ik wel op een 75E / 80D uitkom).

Bij de consulente heb ik om de littekencreme gevraagd en die heb ik gekregen. Ik heb over een maand weer een controle. Ik ga dan trouwens nog een potje littekencreme vragen! Ik bedoel maar, ik heb véél littekens nu hoor! En je krijgt er bij beide ingrepen één, dus dat zijn er in totaal twee :131: . O, ben echt zo'n enorme hollander! Hihi ;)

Maar goed; gisteravond lag ik in bed en heb ik echt even e.e.a. moeten 'verwerken'. Na wat gepraat te hebben met m'n man kon ik uiteindelijk de slaap vatten :132::54: .

Vanochtend keek ik in de spiegel en de eerste aanblik van mijn nieuwe 'ik' was zóveel beter!!! :123:

See for yourself!

Link naar reactie
Delen op andere sites

ps: ben trouwens erg trots op het 'lijntje' op mijn buik waar je mijn buikspieren nu gewoon ziet! :55::126:

Daar heb ik de afgelopen jaren zo mijn best voor gedaan, maar lukte nooit! :4:

hey prinsesje

Zo dat was niet niks he dat tape eraf halen zeg,ze hadden je wel beter kunnen voor bereiden toch,

maar het mocht wel met wat minder getrek,is toch al zo gevoelig die huid!

Heb net je foto's bekeken en ik vind het fantastisch eruit zien zeg,je hebt nu een hele mooie buik ervoor teruggekregen en als de weken strijken zal het alleen nog mooier worden,ik hoop dat dat voor mij ook zo mag uitpakken.

Lijkt me toch alles bijelkaar toch zwaar beide om te laten doen hoor,maar je bent er wel nu vanaf,petje af voor je! :59:

vrgj jou navel is nu toch ook verplaatst toch?

Liefs Angela :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

:123::123:

Wat zie je er prachtig uit, ondanks de blauw/gele plekken!

Prachtig lijntje heb je nu!

Hoe ziet het litteken eruit? Is die beetje mooi?

Hij zit wel onder je broekje, want ik heb hem niet niet gezien.

Je borsten zien er ook al prachtig uit, ben benieuwd hoe ze er over een aantal weken uitzien als ze een beetje zijn ingedaald enzo :152: .

Maar je mag er echt trots op zijn!

Super dat je wel een sportbeha en littekencreme mee hebt gekregen :126: .

Zal nu wel stuk beter zitten, nu die tape en alles er vanaf is, ofniet?

Hoe gaat het verder met de pijn enzo nu?

Liefs Nursje

Link naar reactie
Delen op andere sites

hey prinsesje

Zo dat was niet niks he dat tape eraf halen zeg,ze hadden je wel beter kunnen voor bereiden toch,

maar het mocht wel met wat minder getrek,is toch al zo gevoelig die huid!

Heb net je foto's bekeken en ik vind het fantastisch eruit zien zeg,je hebt nu een hele mooie buik ervoor teruggekregen en als de weken strijken zal het alleen nog mooier worden,ik hoop dat dat voor mij ook zo mag uitpakken.

Lijkt me toch alles bijelkaar toch zwaar beide om te laten doen hoor,maar je bent er wel nu vanaf,petje af voor je! :59:

vrgj jou navel is nu toch ook verplaatst toch?

Liefs Angela :)

Dank je!

Ja, navel is ook verplaatst. Ik heb 'm nog niet goed op de foto gezet, het ziet er namelijk nog niet zo fraai uit. Er zit wat opgedroogd bloed wat ik eerst netjes wil schoonmaken vanmiddag. Misschien ziet het er daarna wat mooier uit. Vindt de wonden van m'n buik /navel gewoon nog een beetje eng om op de foto te zetten :blush: .

Link naar reactie
Delen op andere sites

:123::123:

Wat zie je er prachtig uit, ondanks de blauw/gele plekken!

Prachtig lijntje heb je nu!

Hoe ziet het litteken eruit? Is die beetje mooi?

Hij zit wel onder je broekje, want ik heb hem niet niet gezien.

Je borsten zien er ook al prachtig uit, ben benieuwd hoe ze er over een aantal weken uitzien als ze een beetje zijn ingedaald enzo :152: .

Maar je mag er echt trots op zijn!

Super dat je wel een sportbeha en littekencreme mee hebt gekregen :126: .

Zal nu wel stuk beter zitten, nu die tape en alles er vanaf is, ofniet?

Hoe gaat het verder met de pijn enzo nu?

Liefs Nursje

Thx! :D Mooi he, m'n lijntje :P;):3:

Litteken wordt wel mooi! Is het nog niet, maar wordt het wel, dat zie ik nu al! Durfde het toch nog niet echt op de foto te zetten omdat ik dat beetje scary eruit vind zien. Kijk zelf liever naar m'n lichaam zonder dat grote litteken erop te zetten! Maar volgende week maak ik nieuwe foto's en dan zal ik de navel en het litteken van m'n buik er ook opzetten. Dan is het ook wat rustiger allemaal. Het is nu nog dik en blauw en niet schoongemaakt. Het zit nét onder het randje van m'n onderbroek. Ik denk/hoop dat als m'n buikhuid weer wat minder strak staat dat het litteken ook nog wat 'zakt'. Dan kan ik daar héél goed mee leven :3: .

O, de pijn dat gaat de goede kant op! Loop zelfs al bijna rechtop! Maar het gaat allemaal nog erg langzaam en rustig aan. Slik nog wel pijnstillers, maar als ze zijn uitgewerkt dan is het ook prima vol te houden. Maar toch liever geen/minder pijn nog even voor ik ga afbouwen. :mellow:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Prinsesje,

Nou, heb je fotootjes gezien, wow meid, wat ziet dat er fantastisch uit zeg!!! :49: Mooi zandloperfiguurtje heb je al nu, dus straks als alles is geheeld zal het prachtig zijn! Wens je nog een goed herstel!

Liefs, :54:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Prinsesje

Jeempie wat ziet dat er na een week al mooi uit ik teken er echt voor dat het er bij mij ook zo uit gaat zien.

Je bent pas een goeie week aan het opknappen gaat toch wel snel moet je nu die band blijven dragen en hoe lang moet dat eigenlijk.

Het is een mooi geheel zo laat de zomer maar komen heb je trouwens nog veel vocht in je buik wat ik bij anderen lees dat die daar zoveel last van hebben.

Nu geniet van het mooie resultaat je kunt er trots op zijn.

Blokkendoos

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Prinsesje

Jeempie wat ziet dat er na een week al mooi uit ik teken er echt voor dat het er bij mij ook zo uit gaat zien.

Je bent pas een goeie week aan het opknappen gaat toch wel snel moet je nu die band blijven dragen en hoe lang moet dat eigenlijk.

Het is een mooi geheel zo laat de zomer maar komen heb je trouwens nog veel vocht in je buik wat ik bij anderen lees dat die daar zoveel last van hebben.

Nu geniet van het mooie resultaat je kunt er trots op zijn.

Blokkendoos

Dank je!! Ja, korset (buikband) moet ik nu iets lager dragen, het gaat er vooral om dat die strak zit rond het litteken. Nog 5 weken en dan mag die af. Maar het zit wel prettig juist hoor, heb er echt steun aan. Er zitten ook baleinen in.

Ik heb dus volgensmij géén vocht in m'n buik! :105: Maar dat kan nog komen heb ik gehoord. Ik drink wel echt veel water trouwens, ook om vocht te voorkomen!

Link naar reactie
Delen op andere sites




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.