Ga naar inhoud

Prinsesje : 27 april '10 : Dr Roddi : Boerhaave


Prinsesje

Aanbevolen berichten

Ey Prinsesje,

Heel veel succes morgen!!

Je kan het!!

Straks als we aan ons privé zwembad liggen, zal je lachen om de zenuwen die je nu hebt :141: .

Als je er behoefte aan hebt, kom ik morgen ff gauw langs als ik bij Dr. Roddi bent geweest.

Als je het niet wilt moet je het ook zeggen he! Of even smse morgen als je je niet lekker voelt.

Veel succes!

Liefs Nursje

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 413
  • Created
  • Laatste Reactie

Top Posters In This Topic

Dank jullie wel allemaal! Ik kan haast niet geloven dat ik het écht ga doen (en morgen al)! Er gaan alleen maar van die rare gedachtes door m'n hoofd als 'ben ik wel goed bij m'n hoofd!!!' 'Weet ik wel wat ik eigenlijk ga doen!!!' enzo. Wat minder vaak denk ik: "Wow! Morgen heb ik mooie boobs en een mooi strak buikie!". Ik kan gewoon haast niet geloven dat (ondanks dat ik er meer dan € 7000,00 voor neertel :blink: ) het ook echt heel mooi gaat worden. Ik ben echt een doemdenker. Ik zal wel met veel grotere boobs zitten dan ik eigenlijk wilde (maat F ofzo :1boobs: ) en iedereen ziet het dan direct en vind het maar belachelijk, en m'n buik zal wel gaan openscheuren en gaan ontsteken :122::103::ph34r:.... enz enz. Tja, dat soort dingen denk ik allemaal.

Erg he? Ik zou nu moeten genieten van het feit dat het morgen al is, maar ik ben best bang... :huh:

Maar goed; ik weet dat ik een doemdenker ben. Dus het zal vast allemaal minder erg worden dan ik me voorstel :blush:. Dat is dan weer een voordeel van zo'n pessimist als ik :rolleyes:

@ Nursje: ik sms wel als ik liever niet hebt dat je/jullie langskomen, als ik me te beroerd voel. In principe gewoon doen hoor (als het mag en kan)!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey meiss, suc6 morgen.

Vandaag lekker vroeg naar bed. Komt helemaal goed!

(alhoewel ik m nu ook al een beetje begin te knijpen..)

Ik probeer me gewoon niet op de operatie en/of pijn te focussen, die stappen sla ik over haha.. ik probeer alleen aan het moment te denken dat het achter de rug is, en goed verlopen :1big_boobs:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Phantasia

Het is logisch dat je bang bent joh, het is toch ook niet niks? Maar je bent echt in goede handen en de kans dat er iets mis gaat, is nog altijd vele malen kleiner dan dat het goed gaat! ;)

Straks loop je met je superfiguur op het strand en dan ben je blij dat je het gedaan hebt! De operatie en het herstel is even doorbijten, maar daarna... :1big_boobs:

Veel succes morgen, voor je het weet is het voorbij! ;)

X

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nou, het is half 7 in de ochtend. Ik heb m'n makkelijke kleren aan, mag 1 kopje thee drinken en dan gaan we zo rijden! Eerst m'n dochtertje naar de creche brengen en dan OP NAAR AMSTERDAM!

Heb goed geslapen vannacht. Ons nieuwe bed slaapt zóó lekker!!! Haha! Juist op m'n rug slaapt het lekker. Heb al 2 nachten supergoed geslapen :D.

Ben niet zo zenuwachtig. Ik laat alles over me heenkomen. Nou, de volgende keer dat ik schrijf ben ik ge-makeoverd!!! :5:

Daaaaag!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Blonde Dollie

Hoi Prinsesje!!

Heel veel succes vandaag :116:

Ik hoop dat het allemaal goed verloopt! Laat je lekker vertroetelen!

Ik wacht je volgende berichtje af :)!

Liefs,

Dollie

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nou het is bijna zover :126: .

Echt super van je dat de knoop hebt doorgehakt en toch voor die operatie gaat!!

Vind echt super gaaf!

Ben erg benieuwd naar het eindresultaat. :123:

Ik zie je vanmiddag, als ik zelf bij Dr. Roddi ben geweest :lol: .

Liefs Nursje

Link naar reactie
Delen op andere sites

Vanmiddag om half 6 even bij Prinsesje wezen kijken, moest namelijk zelf op controle bij Dr. Roddi.

Met Prinsesje gaat het goed. Ze ligt met een big smile in dr bedje.

Aan haar borsten heeft ze totaal geen pijn, maar haar buik is wel pijnlijk.

Lachen gaat daarom bijna niet :lol: .

Maar wat ik tot nu toe kon zien, het ziet er prachtig uit :123: .

Ben erg benieuwd naar haar eigen verslagje..

Liefs Nursje

Link naar reactie
Delen op andere sites

Proficiat Prinsesje!!! Hoop dat je goed kunt slapen vannacht en dat de pijn meevalt, is best wel heftig geweest maar leuk dat het er al zo goed uitziet, wat goed dat we op de hoogte worden gehouden door Nursje!

Wens je een super herstel toe!

Liefs, :54:

Link naar reactie
Delen op andere sites

*** Ha fijn Prinsesje dat we weten dat je de operatie goed doorstaan hebt! Haha, ik zie je daar al liggen met een big smile in je bedje :116: Ik ben echt heel benieuwd hoe je het allemaal beleefd hebt, en vooral hoe je het resultaat vind, van buik en ook van de borsten met 400 cc (je dacht toch dat het best veel ging zijn). Kan haast niet wachten op foto's ;)

Sterkte met het niks doen, hopelijk kom je er zonder complicaties doorheen!

Groetjes van Ingrid.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nou, daar ben ik dan :):rolleyes:

Ik hou het kort want voel me alsof er een vrachtwagen over me heen is gereden (sorry, maar het is de waarheid) :122::74::88::(

Ik werd goed wakker van de narcose; voelde me prima! De pijn kwam helaas wat later in alle hevigheid. Heb ook een paar keer overgegeven in de kliniek. Aan m'n borsten heb ik weinig pijn. Eigenlijk pas sinds net dat ik het wat ga voelen, maar de rest van de dag en gister had ik daar totaal geen pijn aan. Maar die buik....! Tjonge! Echt niet normaal. Van mijn keizersnee had ik veel minder last! Maar m'n man zei net: "Ja, logisch; de eerste 3 dagen had je nog een ruggenprik en voelde je helemaal niks van onder je navel!". Dat was ik alweer vergeten, hihi!

Ik was helemaal niet zenuwachtig vlak voor de operatie gister, heel relaxt zelfs. Dat was super. Ik heb nadat ik was afgetekend echt m'n bikinibroekje nog even aangedaan bij dr. Roddi. De lijn kwam er precies onder, helemaal goed! Haha! Roddi vond het wel grappig dat ik hem aan zijn woord gehouden had.

Maar goed; even terzake want ik wil weer even slapen hierna :132: .

Er is uiteindelijk 375 cc ingegaan. En dat is zo te zien meer dan genoeg!! :2::18: Maar ik geloof zeker dat het mooi gaat worden.

Verder heeft Roddi ook mijn buikspieren aan elkaar moeten hechten. Hij zei dat ze echt een flink aantal cm's uit elkaar lagen. Tjee, vind je 't gek dat ik niks bereik met buikspieroefeningen!! Dank u dr. Roddi :59: Haha! Misschien heb ik straks wel een 2-pack!!! HIhi :5:

Van die spieren heb ik dan ook het meest last. Het voelt alsof ik gister 300 sit-ups heb gedaan. Als ik iets eet of drink zakt het ook nauwelijks doordat ik zo strak ben ingetaped / corset om heb. Daardoor krijg je ook weer buikpijn, etc. etc...

Tja, minder gezellig verhaal hiero, maar ik verwacht dat het elke dag een stuk beter gaat. Gelukkig is mijn man héééél lief voor me. Hij heeft lekker een TV bij het bed gezet, ik heb GELUKKIG een elektrisch bed (zonder dat is dit echt ondraaglijk, dat meen ik serieus en ik ben zeker niet kleinzerig!)

Ik ben helemaal ingetaped, vanaf borsten tot onderaan de buik en een stukje op mijn benen (ik denk om te voorkomen dat ik rechtop ga lopen, maar dat kan ik helemaal niet! Ik loop echt in een 90% hoek als een oud vrouwtje!). Heb ook nog eens een superstrak corset om. Dat allemaal belemmert me om goed en diep te kunnen inademen. Daar werd ik in de kliniek ook even duizelig van.

Al met al was ik gister zééer te spreken over het verplegend personeel van Boerhaave. Maar vandaag waren er andere mensen en die vond ik minder goed. Eén dame (weet helaas geen naam meer, maar ze had een opvallend gerimpeld gezicht maar was niet oud) luisterde erg slecht naar wat ik zei en kwam erg verstrooid over. Dat vond ik echt irritant. Gister waren Eric (zwarte man, echt superlief!) en Eelko (wat een lekker ding zeg :3: , haha!) er, en zij waren echt helemaal geweldig.

Bedankt voor al jullie lieve reactie's! Leuk dat ik Blonde Dollie en Miss Nina nu in het echt heb gezien! :4: Zo grappig!

@Blonde Dollie: hoe is het met je moeder :9: ? Ze was zenuwachtig he?! Hoop dat alles goed gaat!

Groetjes!!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Phantasia

Aaaaaaah, komt die smiley helaas toch nog van pas. :122: Maar even doorzetten en dan verandert ie in deze: :126:

Klinkt best heftig allemaal! Hoe lang moet je je 'mummypak' aanhouden? Heel veel sterkte! ;)

X

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Blonde Dollie

Hallooo :)!!

Laat jij je maar flink vertroetelen! Je zag er iig goed uit! En die pijn, het is voor een goed doel!!

Met m'n moeder gaat het prima (mooi geworden, wauw!!). Ik dacht dat ze alleen een face-lift kreeg, maar haar complete gezicht is onder handen genomen! Maar het ziet er NU al goed uit!!

Die warrige zuster.. Ik weet welke je bedoelt! Het is misschien een uurtje schattig, maar een dag wordt irritant!!

Nou, lekker slapen! En ben benieuwd naar je herstel!!

:) X

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi prinsesje

Ja wie mooi wil zijn moet pijn lijden maar inderdaad elke dag zalhet beter gaan!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

En we weten waar we het voor doen jij hebt het achter de rug maar wat ben je snel thuis,wellekker natuurlijk want ik denk dat als je in je eigen omgeving bent en je RUSTIG houdt het beter is .

Heel veel opknap groetjes

Marijke

Link naar reactie
Delen op andere sites




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.