Ga naar inhoud

Prinsesje : 27 april '10 : Dr Roddi : Boerhaave


Prinsesje

Aanbevolen berichten

Even een update'je.

Vandaag ging het onwijs goed. We zijn naar mijn schoonouders geweest (ze hebben niks gezien/gemerkt ;) ). Ik liep vandaag ook echt rechtop. Verder ook de hele dag zonder pijnstilling gedaan en had nergens last van. Jippieee!!!! :4:

Alle blauwe / gele plekken zijn inmiddels verdwenen. Ik heb ook weinig last van vocht! Vooral op m'n rechterheup is het nog dik, waardoor m'n taille aan die kant juist dunner lijkt. Als ik recht voor de spiegel sta lijk ik dus 'scheef' :124: . Maar ik geef het de tijd; komt vast goed als alle zwellingen en laatste vocht weg is. Buik voelt nog wel hard, dus dat betekent vast dat het nog niet genezen is. Maar ik voel me echt goed! En met kleding aan wordt ik ook echt blij van het resultaat (ondanks de sportBH en korset, kan je nagaan, haha!!)!

M'n borsten en ik zijn inmiddels goede maatjes aan 't worden :125: ! Haha! Nee echt, vind ze :123: ! Ze zijn al aardig geslonken ( :126: ) en ze voelen steeds natuurlijker aan. 's-Ochtends nog wel hard, maar 's-avonds echt lekker zacht en beweeglijk. Heb een nieuwe sportBH (dezelfde weer), maar dan maat 80D (ik had 85C van Roddi gekregen). Zit veel beter (misschien zit 75E nog wel beter :blush: )! Al vind ik de stof en naadjes van de Tri-action minder fijn. Dus misschien ook nog eens bij de Hema kijken omdat ik van jullie hoor dat die beter zitten! Maar in deze BH heb ik al wel een mooi decolleté!

Ik maak me nog steeds het meest druk om die stomme hechtingen, vooral in mijn navel. Morgenochtend bel ik naar Boerhaave. Ik wil morgenavond langskomen en dan wil ik dat die hechtingen er uit gaan. Hoe dat moet weet ik ook niet, want ik ben bang dat dan de littekens weer moeten worden opengehaald en dat wil ik natuurlijk ook niet! :angry: . Ik ga morgen op m'n strepen staan en als ik het idee heb dat Roddi het niet serieus neemt (en zonder nadenken de littekens open wil maken) dan vraag ik een second opinion van dr. van der Weij aan! Jammer dan voor Roddi, maar het gaat dan even om mij en niet om zijn (enorme <_< ) ego. Want ik weet dat ie dat heeft, dus als ik om een second opinion ga vragen dat trap ik echt op z'n p*k hoor! :152:

Tja, ik hoop dus dat de knoopjes zonder 'schade' alsnog kunnen worden verwijderd (maar betwijfel het). De vraag is dan wat er het beste gedaan kan worden:

- niks (en dus 'wachten (?) tot de knoopjes er vanzelf afvallen?? Wanneer is dat dan??? In dat geval second opinion....) of

- ze alsnog verwijderen (zonder schade aan het littekenweefsel??)

Uitgangspunt moet zijn dat ik de meeste kans heb op een mooie genezing van m'n navel. Het beste hadden de hechtingen er daarom na een week gewoon uitgehaald moeten worden, dus Roddi mag me ook uitleggen waarom hij dat niet heeft gedaan. I'm not amused!!! :angry:

Zo, voor mezelf ook even helderheid verschaft over wat ik morgen wil / niet wil. Af en toe handig om het even op te schrijven :rolleyes: . Het stomme is alleen dat ik niet zo veel vertrouwen meer heb ik Roddi's zorg. Hij is een prima chirug, maar de nazorg kan hem geen reet interesseren. Dat beangstigd me, want dat is voor mij nu even wel heel belangrijk. Zou het liefst naar een andere pc gaan voor m'n hechtingen, maar dat is niet juist. Gewoon even duidelijk zijn dus morgen!!

Nu maar hopen dat ik morgenavond ook echt langs mag komen!!!! :unsure: :unsure:

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 413
  • Created
  • Laatste Reactie

Top Posters In This Topic

Prinsesje,al jij je zegje zo doet zoals bij ons,gaat hij snappen en doorhebben dat je je niet laat afwimpelen,logisch,gaat hier wel om jou littekentjes enzo,en iedereen zou erop staan dat littekens goed genezen en verzorgd kunnen worden,het is tenslotte wel je aanzicht van je buik,je navel.

ik ga ervanuit dat het morgen opgelost word,zo niet ga ik verbaasd zijn,kan toch haast niet,dat ze je morgen niet gaan helpen,kom op,zou van de gekke zijn,nee ff duidelijk maken morgen hoor,gaat om jou littekens en jou lichaam,

ben benieuwd,zet m op,voor jezelf opkomen is niet altijd slecht!

sucses

liefss moontje :71:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb een korset (buikband); het zit wel lekker strak en dat is fijn. Geeft echt steun. Maar nu ik wat minder steun nodig heb dan in het begin, zou ik liever strak correctie-ondergoed aan willen trekken. Dat zie je veel minder snel onder kleding. Ik ga het dus vanavond even aan dr. Roddi vragen, of dat mag!!

Dus zeker voor de eerste weken zou ik zo'n korset zoals ik heb wel aanraden. Wat extra steun is heel fijn!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Phantasia

Zo, vanavond om kwart over 8 moet ik weer in Amsterdam zijn. Ben benieuwd!!!

Oh, dan ben ik al weg. Moet om 18:00 uur. Jammer! :(

Wel goed dat je op je strepen staat hoor! ;) Roddi lijkt mij wat nazorg betreft ook niet de beste die je kunt treffen. <_< Die hechtingen hadden er allang al uit gemoeten...

Fijn dat je nu wel blij bent met je borsten! :D:145: Ik lees dat ze toch wel geslonken zijn. Als die van mij dat maar niet doen! :140:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ey Prinsesje,

Wat goed dat je weer gebeld hebt en vanavond gewoon al langs mag komen!

Ben benieuwd wat hij gaat zeggen/doen.

Hopelijk kom je er weer happy vandaan :126: .

Liefs Nursje

Yep! Ben weer happy terug :D . Knoopjes zijn netjes verwijderd zonder 'schade' :5: . Ze hadden er nu ongeveer wel afgevallen moeten zijn, dus maar goed dat ik gegaan ben.

Nog meer goed nieuws: m'n afspraak voor over een week hoeft nu niet meer door te gaan (4-weken controle). En ik heb een tweede potje creme weten te bemachtigen! Hihi! Hij vroeg of ik die al gehad heb. Heb me maar van de domme gehouden; heb tenslotte puur technisch gezien (met twee operatie's) ook gewoon recht op twee potjes :P:4: !

En nog meer goeds: ik vroeg of ik eventueel ook strak correctieondergoed mag gaan dragen, en dat was geen probleem!

:14: :14: :14: Ben weer blij dus.

Ps Nursje: heb je nu al littekencreme? Ik ga toch maar vrijdagavond naar J. d'r verjaardag; mocht je nog niks hebben kan ik mijn extra potje wel bij J. achterlaten! M'n eerste potje is toch nog lang niet op!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Phantasia

Haha, goedzo! :D En heel terecht dat je 2 potjes crème hebt. Je betaalt er tenslotte genoeg voor. :145:

Vraag me wel af of die knoopjes er überhaupt ooit wel eens echt vanzelf af vallen... :124:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ps Nursje: heb je nu al littekencreme? Ik ga toch maar vrijdagavond naar J. d'r verjaardag; mocht je nog niks hebben kan ik mijn extra potje wel bij J. achterlaten! M'n eerste potje is toch nog lang niet op!

Super dat de knoopjes eraf zijn nu!

En correctieondergoed zal wel beter zitten dan zo'n corset, of niet :141: .

Over dat potje littekencreme. Ik heb van Boerhaave toen niks gehad, en moest het toen zelf gaan ophalen. Maar ga niet helemaal naar Amsterdam voor die littekencreme. Heb toen zelf een klein tubbetje gehaald bij de etos, maar die is bijna op. Als je dat tweede potje niet gebruikt, dan zal ik hem wel graag willen hebben. Aangezien littekencreme niet echt goedkoop is :blink: .

Hoe zien je borsten en buik er nu eigenlijk uit?? Ben erg benieuwd :rolleyes: .

Liefs Nursje

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik neem het potje vrijdag voor je mee Nursje!

Ik neem deze week weer nieuwe foto's. Wil liever geen foto's aan het einde van de dag maken want dan hou ik vocht vast. In de ochtend is het mooien :P! Dus aangezien ik t/m donderdag werk, denk ik dat ik vrijdag of zaterdagochtend pas nieuwe foto's plaats! ff Geduld dus nog...

Het wordt wel mooier, maar buik is nog steeds gezwollen (en daardoor scheef!).

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nou ik ben erg benieuwd naar de foto's. Ik wacht met spanning af :rolleyes: .

Hoe is het werken gegaan vandaag??

Ging het een beetje, en hebben je collega's nog veel vragen gesteld?

Super van het potje, dan zie ik hem van het weekend wel :141: . Dankjewel!

Liefs Nursje

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hahaha! Nóg eerder opstaan :145::152: !

Maar goed; ik zal het proberen! Dat beloof ik :152: !

Voorlopig ligt de batterij nog even aan de beademing :6::P .

Werken ging super. Ik heb natuurlijk ook wel veel geluk; heb een kantoorbaan en heb niks met collega's te maken. Deel m'n eigen tijd en werkzaamheden in. Ik zit wel op een kamer met nog twee mensen, maar ik zit in een hoek en redelijk afgeschermd vanwege m'n werk, dus ze zien me niet zo veel.

Ben gewoon lekker de hele dag achter m'n buro gebleven. Enkel af en toe naar de wc of de kantine lopen en verder gewoon zitten. Dus dat ging prima!

(Nog?) niemand heeft iets gezien denk ik; uiteraard vroegen ze wel hoe het met me was enzo ivm m'n 'schouderoperatie' maar daar heb ik gewoon korte antwoorden op gegeven. Alleen 1 iemand (voor Nursje: oudere broer van A.) zei gelijk: " Oh, laat je litteken op je schouder 's zien! Da's gaaf man!". Maar heb gewoon " Nee joh!" gezegd en ben op ander onderwerp overgegaan. Werkte prima :4: !

Ik hoop dat ik het verborgen kan blijven houden. Had nu een wat wijdere 'trui' aan, helemaal zwart. Kan je het prima in verbergen. Over een paar weekjes rustig aan 'opbouwen' met m'n kleding. Maar vroeg of laat gaat de eerste het opvallen! Weet nog niet wat ik dan ga zeggen :unsure: . Moet ik nog ff niet aan denken. Als iemand het weet, weet een week later het hele kantoor het en dan direct ook m'n hele familie (oud familiebedrijf). Daar heb ik echt geen trek in :9: .

Link naar reactie
Delen op andere sites




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.