Ga naar inhoud

Prinsesje : 27 april '10 : Dr Roddi : Boerhaave


Prinsesje

Aanbevolen berichten

  • Reacties 413
  • Created
  • Laatste Reactie

Top Posters In This Topic

*** WHOW Prinsesje, amaai, het ziet er echt al keimooi uit! Als je dat verband enzo wegdenkt.. echt een zandloperfiguurtje met mooie ronde gevulde borsten! Ik ben zo benieuwd als je je buik mag zien a.s. dinsdag, hoe je dat vind! Moet je vanaf dinsdag dan alleen de buikband en de sportbh gaan dragen, 6 weken lang? Echt super hoor!

Groetjes van Ingrid.

Link naar reactie
Delen op andere sites

*** WHOW Prinsesje, amaai, het ziet er echt al keimooi uit! Als je dat verband enzo wegdenkt.. echt een zandloperfiguurtje met mooie ronde gevulde borsten! Ik ben zo benieuwd als je je buik mag zien a.s. dinsdag, hoe je dat vind! Moet je vanaf dinsdag dan alleen de buikband en de sportbh gaan dragen, 6 weken lang? Echt super hoor!

Groetjes van Ingrid.

:68::67: :67: Dank je!

Ja, na dinsdag gaat het tape er af dus dan krijg ik (als het goed is) een sport BH. BH en korset moeten dan nog 5 weken om.

Ben ook zóóó benieuwd naar dinsdagavond! :63:

Link naar reactie
Delen op andere sites

WOW, ziet er al prachtig uit!!

En je hebt flinke boobies, maar ziet er echt niet verkeerd uit!!

Voor zover je het nu kan zien, het ziet er al prachtig uit!!

Je buik/middel zien er al mooi uit, ben heel benieuwd hoe het er straks uitziet zonder tape.

In de zomer zie je er echt strak uit met je mooie flinke boobies.

Die van mij vallen nu weer in het niets :44: , laat ze maar weer vergroten denk ik :152: whaha.

Op het resultaat mag je nu al trots zijn :126: .

Liefs Nursje

Link naar reactie
Delen op andere sites

WoW!

heb net ff je foto,s bekeken prinsesje.

je boobs zien er echt al mooi en groot vooral uit,ik denk dat jij een super boezem gaat krijgen,ben zo reuze benieuwd als ik ze eens zonder tape zou zien.maar het beloofd veel goeds.

en je buik,jee wat goed,dat je nu al rechtop kan lopen,ik vind dat je het allemaal keigoed volhoud en doet hoor,echt.

ook ben ik benieuwd hoe je buikkie eruit zal zien,je zegt al wel te voelen dat het wat strakker is,dat beloofd echt veel goeds.joepieee!!!!

greetzz moontje

Link naar reactie
Delen op andere sites

Die van mij vallen nu weer in het niets :44: , laat ze maar weer vergroten denk ik :152: whaha.

Neee!!!! :blink:

Haha! :152:

Vergeet niet dat onze verhoudingen anders zijn he... Ik ben 1.72 cm lang e heb ook wat bredere heupen (oftewel; dikkere kont) dan jij :D

Maaruh. Ik hoop wel dat ze nog wat slinken. Ben niet zo'n fan van enorme borsten. Maar ik denk dat dat wel goed komt... Als het tape er af gaat ogen ze waarschijnlijk al iets minder 'pompeus' :D.

Vanmiddag waren mijn zus/zwager en nichtjes hier (je weet wel). Ik heb al m'n BH's weggegeven!!! :4:

Ze is errug blij (paste mijn A en B -'tjes ook goed!)! Kan ik me voorstellen, ik had namelijk een BH-tik ontwikkeld (bijna net zo erg als m'n bikini-tik :o ) dus ze heeft er genoeg voor de komende jaren! hahahah!

Link naar reactie
Delen op andere sites

WoW!

heb net ff je foto,s bekeken prinsesje.

je boobs zien er echt al mooi en groot vooral uit,ik denk dat jij een super boezem gaat krijgen,ben zo reuze benieuwd als ik ze eens zonder tape zou zien.maar het beloofd veel goeds.

en je buik,jee wat goed,dat je nu al rechtop kan lopen,ik vind dat je het allemaal keigoed volhoud en doet hoor,echt.

ook ben ik benieuwd hoe je buikkie eruit zal zien,je zegt al wel te voelen dat het wat strakker is,dat beloofd echt veel goeds.joepieee!!!!

greetzz moontje

Thx!

Maar helaas; zo rechtop als ik vanochtend liep, zo krom loop ik nu tegen het einde van de avond weer. Pijn als twee dagen terug :angry: ! Heb ook een wat drukke dag gehad, de drukste sinds mijn operatie. Ik blijf morgen toch weer lekker een dagje veel in bed.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik denk dat de buik dinsdag toch wel kan tegenvallen! Zolang m'n darmen zo raar blijven doen (heb jullie tips opgevolgd, maar ook zonder resultaat :wacko:) en ik volgensmij flink wat vocht vasthoud, zal mijn buik dinsdag alles behalve plat zijn! <_< <_< :mellow:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey prinsesje

Ik heb hetzelfde gehad, kwa obstipatie dan, en ook veel dingen geprobeerd, maar welke nu dus geholpen heeft weet ik niet, omdat ik ze allemaal gedaan heb hahaha

Via de huisarts kan je ook laxeermiddel krijgen.

EN, wat ik allemaal gedaan heb,

  • Roosvicee ontstoppingsmiddel(heel lekker trouwens)
  • Vet eten, meestal helpt dat wel bij me
  • Crusli en musli eten, vezels vezels vezels
  • Verse jus, gewoon van albert hein uit een flesje kan ook
  • Koffie, maar dat vond ik vies, want lust geen koffie
  • Zwartebessensap
  • Venkelthee helpt ook, maar heb ik niet gedaan, vind k ook zooo vies haha
  • Olijfolie heb k ook nog geprobeert te drinken, maar die ging er harder weer uit dan erin ;)

Welke DE oplossing is, geen flauw idee dus, maar goed, al met al kon ik wel naar de wc :D

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Roosvicee ontstoppingsmiddel(heel lekker trouwens)
  • Vet eten, meestal helpt dat wel bij me
  • Crusli en musli eten, vezels vezels vezels
  • Verse jus, gewoon van albert hein uit een flesje kan ook
  • Koffie, maar dat vond ik vies, want lust geen koffie
  • Zwartebessensap
  • Venkelthee helpt ook, maar heb ik niet gedaan, vind k ook zooo vies haha
  • Olijfolie heb k ook nog geprobeert te drinken, maar die ging er harder weer uit dan erin ;)

THX!

Nou heb er al een paar van je lijstje door kunnen strepen (gister 4 koppen koffie op, vanochtend veel jus, gister ook vet gegeten..)

Volgensmij hebben we die roosvicee in de kast staan; goed idee!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Phantasia

Zo, ik had heel wat bij te lezen na Koninginnedag. :D Zou ik ook je ww mogen? Ik ben zo benieuwd! ;)

Wat vervelend die obstipatie. Heb je daar al met Boerhaave over gebeld? Misschien kunnen zij je vertellen hoe je hier vanaf kunt komen. Ontbijtkoek werkt trouwens ook heel laxerend! Van die 'bammetjes' van Peijnenburg bijvoorbeeld. ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik had ook enorme last van obstipatie. Was maandag voor de operatie voor het laatst gegaan. En kon pas de zaterdag na de operatie naar de wc. Had trouwens die dagen erna enorm last van buikkrampen en dacht elke 5 minuten dat ik naar de wc moest, maar zonder resultaat.

Het komt vooral ook omdat je veel op bed ligt. Daardoor ligt je hele darmstelsel ook stil. Waarschijnlijk als je steeds meer gaat lopen komt het wel op gang. Pruimen eten helpt trouwens ook erg goed!

Geven ik in het ziekenhuis ook altijd aan de patiënten als het ze niet lukt.

Maar super dat J. blij was met je bh's. Jij hebt er nu toch niks meer aan :152: .

Wat vonden hun er nu eigenlijk van??

Liefs Nursje

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nou, het begint op gang te komen hier :blush: :blush: :rolleyes: Ik heb goede moed! Voel me nu al wat opgelucht! :35:

Tja, wat ze ervan vonden? J. vind ze 'nogal aanwezig' :D-_- . Maar ja, logisch; het zit als torentjes ingepakt en het is nog wat gezwollen denk ik.

Of bedoel je dat niet met 'wat ze ervan vonden'?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nou, het begint op gang te komen hier :blush: :blush: :rolleyes: Ik heb goede moed! Voel me nu al wat opgelucht! :35:

Tja, wat ze ervan vonden? J. vind ze 'nogal aanwezig' :D-_- . Maar ja, logisch; het zit als torentjes ingepakt en het is nog wat gezwollen denk ik.

Of bedoel je dat niet met 'wat ze ervan vonden'?

Mooi dat het op gang begint te komen! Dat lucht zeker op he!

Jawel, dat bedoelde ik wel :rolleyes: .

Maar ik snap wel dat J. ze nogal aanwezig vind. Mja, je kan er nu nog niet veel van zeggen. Die tape drukt ze in zo'n vreemde vorm, was bij mij ook.

Denk dat ze beter kan oordelen als je tape-loos bent :126: .

Bijna dinsdag :43: .

Liefs Nursje

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Phantasia

Wauw, flinke :1boobs: inderdaad! :35: Ziet er mooi uit hoor! Mag je dat verband niet eerder van je borsten afhalen? Ik weet niet of ik het een week zo zal volhouden hoor. :o

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wauw, flinke :1boobs: inderdaad! :35: Ziet er mooi uit hoor! Mag je dat verband niet eerder van je borsten afhalen? Ik weet niet of ik het een week zo zal volhouden hoor. :o

Ik moet wel; heb geen sportBH thuis die ik zal passen en shoppen kan ik niet. Bestellen op internet is niet handig; dan komt de BH dinsdag misschien en dinsdag krijg ik er één van de kliniek. Dusss....... doorbijten! :145:

Ennuh; ik was zo bang voor flinke boobs... nou heb ik ze! Maar ik vind het nog wel meevallen als ik naar beneden kijk! Misshien komt het omdat ik broeger altijd een C had, dus als ik nu D heb is dat niet zoveel groter... Alleen vergeleken met de A en Btjes die ik afgelopen jaren droeg is het wel een groot verschil!

Ach, ik blijf wel enorm hopen dat ik uiteindelijk geen Ecup heb. Dan zit je zo moeilijk met shoppen van bikini's en BH's... <_<

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Phantasia

Ik moet wel; heb geen sportBH thuis die ik zal passen en shoppen kan ik niet. Bestellen op internet is niet handig; dan komt de BH dinsdag misschien en dinsdag krijg ik er één van de kliniek. Dusss....... doorbijten! :145:

Ennuh; ik was zo bang voor flinke boobs... nou heb ik ze! Maar ik vind het nog wel meevallen als ik naar beneden kijk! Misshien komt het omdat ik broeger altijd een C had, dus als ik nu D heb is dat niet zoveel groter... Alleen vergeleken met de A en Btjes die ik afgelopen jaren droeg is het wel een groot verschil!

Ach, ik blijf wel enorm hopen dat ik uiteindelijk geen Ecup heb. Dan zit je zo moeilijk met shoppen van bikini's en BH's... <_<

Oh ja, dat is ook zo. Jij hebt het nog ff zwaarder met die bwc erbij natuurlijk. Nou ja, morgen is het al zover! :145: Dan kun je eindelijk alles goed bekijken. :123:

Ik vind het ook wel eng met dat aantal cc's hoor. Ik wil wel een volle C-cup, maar ze moeten echt niet te groot worden! :16:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Oh ja, dat is ook zo. Jij hebt het nog ff zwaarder met die bwc erbij natuurlijk. Nou ja, morgen is het al zover! :145: Dan kun je eindelijk alles goed bekijken. :123:

Ik vind het ook wel eng met dat aantal cc's hoor. Ik wil wel een volle C-cup, maar ze moeten echt niet te groot worden! :16:

Nursje is ook door dr. Roddi geholpen met dezelfde soort plaatsing (anatomisch dual plane). Heb je haar foto's gezien? Het wordt echt wel mooi hoor!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nou, morgenavond om deze tijd zie ik ze!!!

Ik ben enorm content met hoe m'n boobs nu al aanvoelen. Zelfs met het tape op zijn ze al zacht en beweeglijk! Jippie!!!! Moet eerlijk zeggen dat ik ze nog wel wat aan de grote kant vindt... Hoop dat dat als het tape eraf is mee gaat vallen, doordat ze meer hangen dan. Ben ook wel blij dat ik een iets smallere prothese heb gekregen. Ik heb nu geen 'ballen' aan de zijkant!! :152: Kan m'n armen nog gewoon naast m'n lichaam houden zeg maar :152:

Wel denk ik dat ik morgen héél veel blauwe/gele/groene plekken onder m'n borsten en op m'n buik en omstreken zal zien. Ik zag vanmiddag in de spiegel een stukje 'zijkant' van de buik en dat was helemaal paars!!!! :wacko: Bloeduitstortingen en blauwe plekken waarschijnlijk dus! En ik heb nog wel 2 weken lang arnica geslikt (maar ok, na de operatie ben ik het vergeten :mellow: ).

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Prinsesje,

Heb je picjes gezien, ziet er al heel goed uit hé! :35: Ben ook benieuwd als de tape eraf gaat morgen, misschien zullen ze er nog iets groter uitzien dan met de tape, want die drukt alles beetje plat, al zullen ze dan natuurlijk wel wat natuurlijker hangen zeg maar. Word vast heel mooi! :123: Buikje ziet er ook al mooi strak uit onder het corset! Je zult er vast een superfiguurtje aan overhouden! Nog een fijn herstel toegewenst!

Liefs, :54:

Link naar reactie
Delen op andere sites




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.