Ga naar inhoud

Prinsesje : 27 april '10 : Dr Roddi : Boerhaave


Prinsesje

Aanbevolen berichten

nee weet zeker dat het prachtig gaat zijn, wat hebben ze tegen jou gezegd. Moet je ook gewoon correctieondergoed of speciaal drukpak?

En hoe sta je nu tegenover cc?

Vind het in ieder geval super spannend voor je! nursje jij ook veel succes

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 413
  • Created
  • Laatste Reactie

Top Posters In This Topic

nee weet zeker dat het prachtig gaat zijn, wat hebben ze tegen jou gezegd. Moet je ook gewoon correctieondergoed of speciaal drukpak?

En hoe sta je nu tegenover cc?

Vind het in ieder geval super spannend voor je! nursje jij ook veel succes

CC twijfel ik nog steeds over. Denk toch dat ik voor 375 moet gaan. Ik zou echt balen als ik op een E uitkom denk ik (vooral ivm kleding kopen).

Ik moet een buikband/corset aan en de eerste week krijg ik geloof ik tape om m'n borsten. Daarna sportBH van de kliniek.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb je voor foto's gezien :rolleyes: .

Ben echt heel benieuwd naar het eind resultaat!

Hoop dat je er heel blij mee zult zijn.

Nog ruim een week en dan is het zover :3: .

Heb je mijn voor foto's al gezien :69: .

Liefs Nursje

Ik heb net jouw voorfoto's gezien. PB gestuurd ;) !

Ben zooooooo benieuwd naar je resultaat!!! Hopelijk ben je straks ssssssuuuuuuperblij! :P:5::59::58::55::57::33::46::45::38::101::153::lol::wub::136::125::127::123::1bouncingboobs:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Boehoe hoehoe :139::103: Boerhaave belde net. Mijn op-dag is een dag verplaatst! Het is nu: 27 april! Ik moet wel eerder er zijn: 9:15 uur. Om half 10 / 10 uur begint mijn operatie dan echt.

Ze hadden een planningprobleem; twee zware operaties op één dag voor dr. Roddi (mijn mommy make-over en nog iets blijkbaar). Dat hebben ze liever niet, want dan is er voor mij minder tijd en aandacht dan ze het liefst zien (ik was tweede). Uiteraard ben ik het daar wel mee eens! Maar wel jammer dat het een dag later is. :139:

Mijn man is er wel blij mee; qua werk komt het wel beter uit. Is er toch nog iemand blij mee ;) Haha!

Nu ff kijken of er nog andere meiden zijn die de 27e aan de beurt zijn! En m'n ticker aanpassen, en m'n topic titel moet worden aangepast....

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ach meid, die ene dag maakt toch ook niet meer uit? Beter dat je de volle 100% aandacht krijgt toch?

Succes met aftellen...

Liefs,

BLoem

Klopt; ben er nu eigenlijk alleen maar blij mee. Zeker nadat Nursje vandaag te horen heeft gekregen dat haar hele operatie niet doorgaat!!!! :excl: Heb ik echt enorm geluk juist.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gister werd ik zomaar ineens ongesteld! Haha! Ben nog nooit zo blij geweest geloof ik dat ik iets te vroeg ongesteld werd :D! Maar dit keer komt het wel heel goed uit zeg! Had de pilletjes al liggen die het eenmalig een weekje moest uitstellen. Maar ik was erg bang dat ik last zou gaan krijgen van de flinke dosis hormonen die daar in zitten!

Maar goed, nu is lekker al voorbij als ik geopereerd wordt. Met die buikoperatie is het anders echt geen pretje hoor!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Phantasia

Jammer dat het een dag is opgeschoven zeg! Hoop niet dat dat bij mij ook gebeurt. Wel raar dat ze het dan zo gepland hadden... Maar goed, aan de andere kant: het is maar 1 dagje!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ey prinsesje,

Hoe gaat het nu met je?

Hoelaat word je dinsdag eigenlijk geopereerd?

Ik moet dinsdag terugkomen voor controle om 17:10 bij Dr. Roddi.

Dan word de tape verwijderd, en worden de knoopjes van de hechtingen eruit gehaald.

Ben echt heel benieuwd naar het resultaat dan.

Spreek je snel weer.

Liefs Nursje

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ey prinsesje,

Hoe gaat het nu met je?

Hoelaat word je dinsdag eigenlijk geopereerd?

Ik moet dinsdag terugkomen voor controle om 17:10 bij Dr. Roddi.

Dan word de tape verwijderd, en worden de knoopjes van de hechtingen eruit gehaald.

Ben echt heel benieuwd naar het resultaat dan.

Spreek je snel weer.

Liefs Nursje

Oh, ik ben ook benieuwd!

Ik ben dinsdag vroeg aan de beurt. Om kwart over 9 moet ik er zijn. Om 17:10 ben ik dus al klaar en lig ik in een bedje! Kom je dan even gedag zeggen? En je boobs stiekum even laten zien? Haha! Ik zal er wel beroerd bij liggen dan :s

Link naar reactie
Delen op andere sites

Oh, ik ben ook benieuwd!

Ik ben dinsdag vroeg aan de beurt. Om kwart over 9 moet ik er zijn. Om 17:10 ben ik dus al klaar en lig ik in een bedje! Kom je dan even gedag zeggen? En je boobs stiekum even laten zien? Haha! Ik zal er wel beroerd bij liggen dan :s

Oh dan ben je om 17:00 dus al wel klaar.

Ik kom je dan wel even gedag zeggen. Ben heel benieuwd hoe je je dan voelt.

En dan zal ik mn nieuwe boobs gelijk even showen:).

Liefs Nursje

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi prinsesje,

Zitten je werkdagen erop? Of moet je maandag nog werken?

Anders kan je je al een beetje 'voorbereiden' op dinsdag.

Jullie hebben toch een elektrisch bed? Daar heb je echt geluk mee, dat scheelt zoveel inspanning met in en uit bed komen straks :rolleyes: .

Maar zoals je al had gelezen heb ik erge last van mijn rug. Maar ik heb vannacht al geprobeerd om een kussen onder mijn rug te leggen, maar dat werkt niet.

Ook heb ik een beetje op mijn zij gelegen met een kussen in mijn rug, en dat ging wel redelijk, alleen vanwege de pijn in mijn borsten hou ik dat niet lang vol.

Maar overdag gewoon veel lopen om die rugspieren weer een beetje los te krijgen :75: .

Liefs Nursje

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi prinsesje,

Zitten je werkdagen erop? Of moet je maandag nog werken?

Anders kan je je al een beetje 'voorbereiden' op dinsdag.

Jullie hebben toch een elektrisch bed? Daar heb je echt geluk mee, dat scheelt zoveel inspanning met in en uit bed komen straks :rolleyes: .

Maar zoals je al had gelezen heb ik erge last van mijn rug. Maar ik heb vannacht al geprobeerd om een kussen onder mijn rug te leggen, maar dat werkt niet.

Ook heb ik een beetje op mijn zij gelegen met een kussen in mijn rug, en dat ging wel redelijk, alleen vanwege de pijn in mijn borsten hou ik dat niet lang vol.

Maar overdag gewoon veel lopen om die rugspieren weer een beetje los te krijgen :75: .

Liefs Nursje

Ja, ben vanaf nu vrij :D! Echt gek was het weggaan op kantoor gisteren. Email ingesteld op afwezig, buro opgeruimd, uitloggen en weg was ik. Raar!!!

Maar idd, we hebben een elektrisch bed. Alleen is de slaapkamer nog niet af! Gisteravond weer hele avond staan klussen. Vanavond ga ik zelf nog even verder en morgen gaan we samen behangen. Dan is het 'klaar genoeg' om in te leven. Er zijn nog wat kleine dingen te doen dan (vooral kopen :(), maar dat kan ook later. Het verfwerk/vloerbedekking enzo is allemaal gedaan.

Ben wel enorm blij idd met het elektrische bed! Ik kan waarschijnlijk na mijn operatie niet eens zonder dat!

Ik hoop dat je je weer snel veel beter gaat voelen!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast babbelaar

suc6 meid...voor je operatie!

denk niet aan mijn horor verhaal....nu ben gevallen onder die complicatie %....en dan val jij daar lekker niet onder...haha

denk aan je eindresultaat!

suc6 he...

groetjes babbelaar!

Link naar reactie
Delen op andere sites

suc6 meid...voor je operatie!

denk niet aan mijn horor verhaal....nu ben gevallen onder die complicatie %....en dan val jij daar lekker niet onder...haha

denk aan je eindresultaat!

suc6 he...

groetjes babbelaar!

Dank je wel, dat is echt heel lief van je!

Link naar reactie
Delen op andere sites

*** Prinsesje, heeeeeeeel veel succes morgen!! Ik ben zo benieuwd hoe het allemaal gaat, het gaat vast supermooi worden!! Plaats je straksjes ook foto's! Nou meissie, laat het allemaal over je heen komen zou ik zo zeggen, en we horen je wel weer als je uit het ziekenhuis bent,

Groetjes van Ingrid.

Link naar reactie
Delen op andere sites

*** Prinsesje, heeeeeeeel veel succes morgen!! Ik ben zo benieuwd hoe het allemaal gaat, het gaat vast supermooi worden!! Plaats je straksjes ook foto's! Nou meissie, laat het allemaal over je heen komen zou ik zo zeggen, en we horen je wel weer als je uit het ziekenhuis bent,

Groetjes van Ingrid.

Dank je!!! Ik zal zeker zodra het kan foto's plaatsen! En inderdaad; ik moet het maar allemaal over me heen laten komen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hé prinsesje,

Veel succes hoor morgen!

Wat een operatie zeg!

De boobs heb ik al achter de rug. Ik heb zo'n bang voor die bwc. Ik durf niet!

Misschien doe ik de bwc alsnog. ik merk dat ik na de bv al minder bang ben. haha

Na de zomer misschien.

Veel sterkte!

Mag ik aub je ww?

gr Poes

Link naar reactie
Delen op andere sites




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.