Ga naar inhoud

Prinsesje : 27 april '10 : Dr Roddi : Boerhaave


Prinsesje

Aanbevolen berichten

Oké; dus buikband gaat weer even om en geen alcohol voor mij... Ben ook weer meer water aan t drinken.

Tjee Lesilla! Dat is flink wat vocht ja! bij mij zie je het niet echt zitten; ik voel het alleen... Het voelt dan ineens weer zo strak allemaal. Ik denk dat dat dan vocht is.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 413
  • Created
  • Laatste Reactie

Top Posters In This Topic

Bloempje,alcohol houd juist geen vocht vast,weet niet waarom je dat denkt,maar de werkelijkheid is anders:

De werking van alcohol

Alcohol wordt opgenomen in het bloed. Twintig procent via de maagwand, de rest via de dunne darm. Via het bloed wordt het verspreid door je hele lichaam. Alcohol droogt je lichaam enorm uit. Het duurt ongeveer tien minuten voordat de alcohol je hersenen bereikt. Vanaf dat moment worden je emoties versterkt en gaan de remmen steeds losser per toegenomen drankje

prinsesje ik denk niet dat het door de drank komt,enige wat ik me wel kan bedenken wat het mogelijk zou zijn,is opgezette darmen?maar goed,dat voel je zelf het beste.

sucses ermee

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Phantasia

Nou, dat dacht ik dus ook Moontje. Door alcohol verlies je toch juist vocht? :unsure: Daarom droog je er ook zo van uit en krijg je er zo'n dorst van. Kan me dus ook niet voorstellen dat het daardoor komt. Misschien heeft het toch vooral met de hitte te maken?

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 5 weeks later...

Even een update'je...

Nu inmiddels bijna 4 maand PO. Ik heb nog steeds af en toe dat ik me afvraag of ik vocht vasthoud. M'n buik is soms gewoon echt dik! Het kan ook zijn dat ik wat ben aangekomen, dus ik ben nu ook bezig met een paar kilootjes te verliezen. Heb me in de vakantie niet ingehouden qua eten en lekkernijen! :blush:

Maandagavond heb ik een controle afspraak bij dr. Roddi. Ik ga ook zeker vragen waarom m'n buik af en toe nog opzwelt. Kan het vocht zijn?

Verder is m'n buik nog niet symetrisch (als ik bijv. m'n buikspieren aanspan dan zit m'n navel helemaal scheef! :blink: ) en is de linkerhelft al bijna een maand enigszins zacht en de rechterhelft nog keihard. Wat is dit??? Spieren (denk ik haast niet) of nog steeds zwelling ofzo? Of komt dit echt allemaal nog goed komende maanden /jaar... :unsure:

Ik ben dus benieuwd naar maandag wat hij gaat zeggen.

O ja, m'n navel is ook niet mooi rond, maar meer ovaal in de breedte. Ik las op een amerikaanse site over buikwandcorrectie's dat je dan een knikker in je navel kan doen voor bepaalde periodes en die dan moet vast-tapen (onder bepaalde voorwaarden natuurlijk). Dat is misschien in mijn geval ook wel een idee. Klinkt raar denk ik. Maar toch denk ik dat het voor mijn navel wel zou kunnen werken.

Over m'n borsten ben ik dik tevreden. Ze hadden net een maatje minder gemogen, maar dit is ook mooi :33:. Ze zijn nu denk ik volledig ingedaald; ik hoop het in ieder geval! Genoeg hang zo...

O ja, heb nieuwe foto's in m'n album (en in de galerij) gezet, van vlak na m'n vakantie. Ik heb de hele vakantie m'n navel ingesmeerd met factor 50 (precies het litteken ingesmeerd met een wattenstaafje). Ik hoop dat het genoeg bescherming heeft gehad en dat het litteken mooi wordt!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ey Prinsesje,

Leuk om weer een stukje te lezen:).

Ben benieuwd wat dr. Roddi zegt maandagavond.

Ik moest maandagavond eigenlijk ook terugkomen voor controle, maar heb avonddienst dus heb afgezegd.

Nu moet ik aanstaande woensdag voor de eindcontrole terug komen :rolleyes: .

Heb net je foto's bekeken, en ziet er mooi uit. In het echt ziet het er zelfs nog mooier uit :126: !

En je bent behoorlijk bruin op die foto's! Bij mij is mijn kleurtje bijna zo goed als weg :102: .

Liefs Nursje

Link naar reactie
Delen op andere sites

hey hey

wel beetje balen zeg..

hopelijk is het wat tijdelijks en heeft het gewoon tijd nodig!

heb de 2 nieuwe foto's in je fotoalbum gezien.. zou ik ook nog je ww mogen :D

je ziet er iniedergeval goed uit.!

mooie gladde buik zonder stiemen wou dat ik dat had..!!!!!

en ik vind je navel nog wel meevallen.. die van mij is ook niet meer mooi rond maar ik zit er niet mee.. ik vind de stiemen erger..!

ik zal binnenkort weer ff mijn topic updaten zit nooit lang achter de pc eigelijk..

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Blonde Dollie

Hi!

Ziet er wel supermooi uit zeg! Onwijs mooi geworden.

Ik begrijp je zorgen wel hoor. Maar vergeet niet dat het wel ál 4 maanden geleden is maar ook pás 4 maanden geleden. Je huid moet nog helemaal wennen joh.

Ik heb bijvoorbeeld nog steeds af en toe een doof gevoel in mijn borsten. Komt en gaat. Bij mijn eindcontrole zei Dr. Van der Weij ook dat dat in de loop der tijd ongemerkt wegtrekt.

Je boobies zijn echt mooi geworden! Mooie grootte in ieder geval! Staat je supergoed!

Liefs,

Dollie

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dank jullie!

Bij dr. Roddi ging alles goed; ik was (uiteraard) binnen 5 minuten klaar (kleed je maar uit, even kijken en voelen :ph34r: en huppekee, aankleden weer). Hij was erg tevreden over hoe m'n borsten eruit zagen. Hij vond wel dat de littekens in het algemeen nog ietswat (te) rood waren. Ik kreeg een recept mee voor siliconen littekengel ("Zeraderm") dat ik bij de apotheek moest ophalen (8 tubes schreef hij voor! Vandaag opgehaald; in totaal € 230,00, gelukkig wordt dit vergoed!! :126: ). Ook weer een nieuw potje littekencreme meegekregen van de kliniek zelf, omdat ik daar naar vroeg. Was geen probleem, kreeg het zo mee. Ideaal, want da's zo lekker spul!

In december moet ik weer terugkomen. Alle vragen die ik stelde over hoe mijn buik aanvoelt enzo wilde hij nog niet beantwoorden: eerst maar eens afwachten hoe alles verder geneest dus... Nou ja, ik wacht het wel af. Met 1 jaar PO worden er trouwens pas na-foto's gemaakt.

Verder was ik vandaag bij de Hünkemoller om nieuwe BH's te passen, want ik blijf maar kwakkelen met goede BH's vinden. Wat blijkt: ik schijn omtrek 70 te moeten hebben, en niet 75! Maar in die maat (70 E/F!) hadden ze maar 1 BH en die zat niet goed. Uiteindelijk toch geslaagd met twee BH's maat 75E. Ik moet mezelf dan aanleren om de BH niet op het laatste haakje vast te maken! En waarempel; ik ben eindelijk blij met mijn BH's! Moet wel wennen, want zo valt het wel op dat mijn boebies erg groot zijn! :unsure::1boobs: . Maar goed; jammer dan :141: .

Verder geen nieuws :rolleyes: .

Link naar reactie
Delen op andere sites

staat je goed..!! :D

ik dacht ook altijd dat ik maat 75 had whahaha heb ook duidelijk maat 70 ik maakte ze ook altijd op het laatste gaatje vast..

heb gister weer 3 nieuwe bh's erbij gehaald maat 70D kom ik dan uit.. ik stond er wel van te kijken..... had ik niet verwacht..

maar je ziet er goed uit..!!

Link naar reactie
Delen op andere sites




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.