Ga naar inhoud

Prinsesje : 27 april '10 : Dr Roddi : Boerhaave


Prinsesje

Aanbevolen berichten

Nou...

Heb zojuist wat foto's gemaakt; ga ze er direct op zetten. Binnenkort eens foto's maken als ik wat minder vocht vast houdt :blink: . Heb natuurlijk de hele dag gewerkt dus is niet zo gek dat m'n buik er nu zo uitziet. Maar toch confronterend op de foto hoor! En dan heb ik de lelijkste foto's er natuurlijk niet opgezet :44: ! Hihi!

Ben door het vocht en zwellingen wat scheef, maar dat komt vast goed in de loop der tijd. Ben wel al erg blij met m'n :1boobs: !

Ben benieuwd wat jullie er van vinden.

Ga ze er nu op zetten!

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 413
  • Created
  • Laatste Reactie

Top Posters In This Topic

wauw ik vind het toch erg goed uitzien hoor! boobies vind ik persoonlijk niet echt geslonken uitzien :4: , ze zien er nog mega uit!

Maar ze zijn wel heel mooi!

En je buik voor en na is zelfs met vocht een hemels verschil, misschien dat je met voor ook wat meer uitstak maar toch!

Erg mooi :1bouncingboobs:

Heeft hij nog iets gezegd van het litteken?

Link naar reactie
Delen op andere sites

wauw ik vind het toch erg goed uitzien hoor! boobies vind ik persoonlijk niet echt geslonken uitzien :4: , ze zien er nog mega uit!

Maar ze zijn wel heel mooi!

En je buik voor en na is zelfs met vocht een hemels verschil, misschien dat je met voor ook wat meer uitstak maar toch!

Erg mooi :1bouncingboobs:

Heeft hij nog iets gezegd van het litteken?

O, misschien zijn m'n boobs dus helemaal niet geslonken. Ben ik er gewoon meer aan gewend :blush: . Haha! Wel goed om te weten, dan moet ik ze dus nog echt even goed 'verstoppen'!

Op de voor foto hield ik m'n buik niet in, maar stak ik 'm ook niet uit. Gewoon losjes.

Tja, hij zei dat het litteken er mooi uitzag, maar dat zegt ie volgensmij altijd als hij het heeft gemaakt :152: .

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ziet er echt geweldig uit dat litteken heel mooi!

Maar voor en na is echt wauw, en dan moet daar vocht inzitten! wat een babe zul je smorgens zijn! :excl: :excl: :excl:

En nog gesproken over de hoogte van het litteken of is het gezakt!

Link naar reactie
Delen op andere sites

En nog gesproken over de hoogte van het litteken of is het gezakt!

Nog wel en passant naar gevraagd gister. Hij zei dat het nog ging zakken :1bouncingboobs: ! I hope so! Heb het idee dat het al wel wat zakt, maar weet het niet zeker.

Dank je trouwens :blush: !

Link naar reactie
Delen op andere sites

ziet er weer super uit prinsesje,en wat betreft het litteken,ik denk toch echt dat het nog zakt hoor.en anders word het echt wat hogere broekjes dragen mischien,ja goed,ik zou me nog niet al te druk maken hoor,en over je navel....wat vind je daar lelijk aan dan?zie niets anders dan een genezend puntje :rolleyes: komt vast goed,zulke littekens hebben echt tijd nodig hoor,als ik naar me kiezersnede litteken kijk,die vervaagde echt pas na een jaar of 2 hoor,eerder was hij echt duidelijk zichtbaar,zoiezo huid wat continu beweegt,geneest anders en iets langzamer.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Was ik ook vergeten! vind je navel er inderdaad heel goed uitzien!

Mijn gb litteken is nog altijd super lelijk terwijl mijn bvk litteken na een paar maanden zo goed als verdwenen was. Soms snap je het echt niet :ph34r:

Ben heel benieuwd of ik ook hoger ga starten! jij maakt me echt zin hebben naar mijn operatie! :109:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wauw, ik vind je borsten echt prachtig :123: .

Ik vond ze aan het begin behoorlijk groot. Maar nu ik de foto's van vandaag zie, vind ik ze echt steeds mooier worden!

Je ziet dat ze ook al langzaam aan het dalen zijn, waardoor ze steeds natuurlijker worden :1bouncingboobs: .

En ik vind je buik/middel er ook al erg netjes uitzien.

Ik denk wanneer de littekens helemaal mooi genezen zijn dat het dan helemaal een plaatje is!

En je navel vind ik er ook mooi uitzien! En snap wel wat je bedoelt van hij zit 'scheef'. Maar als ik het zo zie lijkt dat zo door de littekens. Als die eenmaal mooi genezen zijn zie je daar niks meer van, en dan heb je weer net zo'n naveltje als voorheen :126: .

Nou gelukkig hebben ze niks gezien op je werk, maar waarschijnlijk durven ze het anders ook niet te vragen als ze bijv. iets zouden vermoeden. Maar zwart tekent goed af, dus moet je voortaan maar zwart dragen :131: .

Liefs Nursje

Link naar reactie
Delen op andere sites

He Prinsesje,

Heb je foto's nog even bewonderd en wat een verschil al met vlak na de operatie! Gaat vast helemaal goedkomen hoor en wat je navel betreft: ik denk niet dat je daar nu al wat van kan zeggen. Denk echt dat het nog een tijdje duurt voordat je daar het uiteindelijke resultaat ziet. En je borsten zijn ook steeds mooier aan het worden :123: . Super dat je nog even foto's wilde maken en met ons delen!

Liefs,

Bloem

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Phantasia

Ziet er goed uit hoor! Wespentaille! :101: Nog even en je kunt pronken op het strand. ;)

Lijkt me wel lastig als mensen er naar gaan vragen op je werk. Ik weet zelf ook niet hoe ik ga reageren, mocht dat gebeuren. Slik je de pil? Anders zeg je gewoon dat je van pil veranderd bent... Kunnen wonderen gebeuren! :3:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Haha! Ja, dat had ik zelf ook al als mogelijk smoesje bedacht. Slik dan wel geen pil, maar who knows!? :4: Haha!

Ben natuurlijk ook gestopt met roken; dus ik ben ook wat aangekomen ;):P

Hoe ik dan die platte buik moet gaan verklaren weet ik nog ff niet... :9: . Corrigerende onderkleding gecombineerd met een wonderbra??? :4: Ach, ik hoop er op dat mensen gewoon niks vragen en alleen maar 'denken'. :3:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Phantasia

Haha! Ja, dat had ik zelf ook al als mogelijk smoesje bedacht. Slik dan wel geen pil, maar who knows!? :4: Haha!

Ben natuurlijk ook gestopt met roken; dus ik ben ook wat aangekomen ;):P

Hoe ik dan die platte buik moet gaan verklaren weet ik nog ff niet... :9: . Corrigerende onderkleding gecombineerd met een wonderbra??? :4: Ach, ik hoop er op dat mensen gewoon niks vragen en alleen maar 'denken'. :3:

Denk dat ik die smoes zelf ook maar ga gebruiken. Ik ben aangekomen door een andere pil. Wel op de goede plekken overigens. :3:

Je kunt van de pil ook afvallen! ;) Maar ja, beetje raar als je door een andere pil bent aangekomen op je borsten en afgevallen op je buik. :4: Denk toch dat mensen er niet zo snel naar durven te vragen... ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik had vorige week ook nog wat grappigs. Iemand die ook in het ziekenhuis werkt waar ik werk zag dat ik een boekje had gemaakt over borstvoeding en afkolven en leek heel geinteresseerd, dus ik vroeg of ze nog steeds borstvoeding gaf. Nee, dat was wel geweest, dus ik zei dat ik dat ook wel gehad had na 5 jaar in totaal en dat er dan niets meer overblijft, dus zei ze voor de grap: oh, was je daarom afwezig? Dus ik zei: jahaaah. Maar zij dacht nog steeds dat het een grapje was. Lach naderhand krom van het lachen....

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Prinsesje,

Heb ook je fotootjes wezen zien en vind het er allemaal al best goed uitzien, je borsten zijn heel mooi, steeds natuurlijker en in mijn ogen zeker ook niet kleiner geworden! Ook je litteken op de buik en je navel zien er al redelijk goed uit vind ik na zo'n korte tijd! Dat kan alleen nog maar mooier worden, nu hopen dat het litteken nog wat zakt dat je je lage broekies kunt blijven dragen! :38:

Liefs, :54:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik denk niet dat je na een week al naar een feestje kan hoor!! Echt niet!

week 1: alleen maar in bed (alleen naar de wc en terug lopen, elk uur een rondje om je bed maken en that's it)

week 2: je loopt al wat sneller naar de wc en staat iets vaker voor de spiegel :P, verder nog lekker veel in bed blijven liggen hoor! Komt je herstel ten goede! Je kunt maar één keer herstellen!

week 3: Gaat al een stuk beter; je gaat weer wat vaker in de huiskamer zitten en gewoon lekker aan tafel eten in plaats van op bed, rustig aan de eerste mensen weer over de vloer. 5 Minuutjes lopen lukt, maar meer achtereen wordt teveel.

week 4: Tja; ik zit nu nét in week 4... Vandaag had ik de hele dag migraine; nog nooit zo gehad! Komt denk ik omdat ik al 3 weken lang de max. dosis pijnstilling nam en nu aan het 'afkicken' ben! Heb staan overgeven van de hoofdpijn!! :99::24:

Link naar reactie
Delen op andere sites

week 4: Tja; ik zit nu nét in week 4... Vandaag had ik de hele dag migraine; nog nooit zo gehad! Komt denk ik omdat ik al 3 weken lang de max. dosis pijnstilling nam en nu aan het 'afkicken' ben! Heb staan overgeven van de hoofdpijn!! :99::24:

Oh, dat is balen dat je vandaag migraine had!

Gaat het nu weer een beetje beter?

En je zit gewoon al in de 4e week. Wat gaat de tijd eigenlijk hard he!

Over 8 weken gaan we ook al op vakantie :43:.

Heb er enorm veel zin in :3: .

Liefs Nursje

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja, nu gaat het wel weer. Nadat ik toch maar weer m'n paracetamol in had genomen <_< . Moet echt rustig aan afbouwen!

Vakantie?? Can't wait :1bouncingboobs: ! Nou ja, ben blij dat het nu nog niet is; want ik kan nog niet echt met m'n buik bloot zo :152: . Dus eerst nog ff herstellen en dan... Op naar de Spaanse zon!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

*** Hey Prinsesje, nou je ziet er echt al geweldig uit hoor! Mooi plat waar t plat moet zijn, en rond waar de rondingen moeten zitten, precies goed! Over een paar maanden als al je vocht weg is zal je paraderen op t strand en over de boulevard(samen met je schoonzusje? Nursje haha).

Wel heel makkelijk zo'n schema met de vorderingen van jou zeg. Wij hebben na een week of 2 na mijn ok een familiereunie. Daar wil ik eigenlijk wel graag bij zijn als het enigszins kan. Het is alleen wel een goed half uur rijden. Ach, we zien tegen die tijd wel. Ik zal wel in joggingbroek gaan en de hele tijd blijven zitten/half liggen in de zetel, moet de familie maar om de beurt naast mij komen om te kletsen :-)

Groetjes van Ingrid.

Link naar reactie
Delen op andere sites




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.