Ga naar inhoud

Prinsesje : 27 april '10 : Dr Roddi : Boerhaave


Prinsesje

Aanbevolen berichten

Hoi meiden!

Ik ben Prinsesje, 26 jaar, getrouwd en moeder van een dochtertje van 3,5.

In mijn zwangerschap ben ik heel veel aangekomen (+20 kilo). De kilo's zijn na ongeveer 1 jaar na de geboorte na lang lijnen eindelijk weg; nu zit ik weer netjes in maat 36/38. Maar het heeft uiteindelijk wel z'n sporen nagelaten!

Borsten zijn van mooie C cup naar 'lege' A cup gegaan. Buikhuid is ook verslapt. Na bijna 3 jaar met de gedachte te hebben rondgelopen heb ik dan nu eindelijk de knoop doorgehakt: ik ga het 'gewoon doen!'! Ben er helemaal vol van.

Volgende week maandag heb ik een consult bij Beaucare. De week erop op maandag bij Bergman Kliniek. Ik wil het in principe door Beaucare laten doen, vooral vanwege het financiële plaatje. Bij Bergman laat ik me gewoon goed adviseren. Second opinium is nooit weg!

Ik heb wat rondgesnuffeld op fora enzo, en wat ik nu in gedachten heb is dat ik geen borstlift wil (waar ik nog over twijfelde) maar alleen vergroting. Mijn borsten hangen wel wat, maar niet extreem. En daarnaast vind ik het wel mooi en natuurlijk als er wat 'hang' in zit.

Daarnaast zou ik hélemaal happy zijn als het overtollige huid van mijn onderbuik (tegelijkertijd?) kan worden strakgetrokken. Als ik daar aan denk (de combinatie) dan wordt ik helemaal blij van de gedachte dat het misschien écht werkelijkheid kan zijn!

In juli ga ik op vakantie. Ik HOOP dat ik uiterlijk half mei geopereerd kan worden. Wel kort dag, dus duimen maar! Mocht het niet zo snel kunnen dan ben ik bang dat ik het moet verplaatsen tot na de zomer. Ik kan het me natuurlijk niet permitteren dat ik met opgezwollen en pijnlijke borsten op vakantie ga!

Weet iemand hoe het met de wachttijden van Beaucare is gesteld? Ben zó ongeduldig nu!!! :63::107::blush:

Ik hoor graag van jullie!

Liefs,

Prinsesje

PS: Nursje en ik kennen elkaar. Via haar ben ik hier terecht gekomen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 413
  • Created
  • Laatste Reactie

Top Posters In This Topic

Hi Prinsesje,

Welkom hier! En gaaf dat je de stap hebt genomen. Met de wachttijden van Beaucare kan ik je niet helpen, maar dat zal toch wel meevallen als je nu ongeveer jezelf laat inplannen? In een kliniek kan je meestal al binnen een week of 3 terecht. Ziekenhuizen duren over het algemeen wat langer. Zelf ben ik 16 april aan de beurt.

Veel leesplezier hier op het forum! Enneh, hou je ons op de hoogte?

Liefs,

Bloempje

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hi prinsesje,...Welkom :105:

wat een goed plan om op 2 verschillende consulten te gaan.top!

een borstvergoting begint uiteraard al met een goede voorbereiding,en die zit al goed bij je merk ik.

hoe wil je je vel op de buik strak laten maken?

door middel van een buikwandplastiek,of een lipo?

Spannend allemaal zeg :1:

heb je ook foto,s van wat je WEL mooi vind en graag zou willen behalen,maar ook foto,s van wat je juist NIET wilt.erg handig om dat te tonen aan de arts,zodat hij-zij een idee heeft van je wensen.

aftellen maar dus voor nu....... :2:

Tipje,we hebben een Mommy make-over topic :6:

greetzz moontje

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Prinsesje,

Leuk dat je ook hier bent :rolleyes: .

Ben benieuwd hoe je eerste consult zal zijn 15 maart.

En hoe het zal zijn bij bergman kliniek.

Hopelijk is het allemaal positief en kan je half mei, of misschien eerder onder het mes.

Erg spannend allemaal!

Groetjes Nursje

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hi prinsesje,...Welkom :105:

wat een goed plan om op 2 verschillende consulten te gaan.top!

een borstvergoting begint uiteraard al met een goede voorbereiding,en die zit al goed bij je merk ik.

hoe wil je je vel op de buik strak laten maken?

door middel van een buikwandplastiek,of een lipo?

Spannend allemaal zeg :1:

heb je ook foto,s van wat je WEL mooi vind en graag zou willen behalen,maar ook foto,s van wat je juist NIET wilt.erg handig om dat te tonen aan de arts,zodat hij-zij een idee heeft van je wensen.

aftellen maar dus voor nu....... :2:

Tipje,we hebben een Mommy make-over topic :6:

greetzz moontje

Op mijn buik is er alleen wat huid over onder m'n navel, en niet extreem veel. Maar net irritant zeg maar ;-). Dus dan zou ik een mini-buikhuid-correctie nodig hebben.

Ik ben al wat foto's her en der aan het opslaan om mee te kunnen nemen! Soms kom ik ineens een foto tegen dat ik denk..."Oh nee! Ik hoop niet dat het er bij mij zo uit komt te zien!" :107: Hier op het forum bijna allemaal mooie resultaten, maar als ik even verder zoek valt het ook weleens vies tegen! Maar dan nog... het zal wel heel fout moeten lopen wil het lélijker worden dan nu :unsure: .

Bedankt voor je tip trouwens. Ik had het al wel gezien, maar als ik het even snel 'screen' gaat het vooral over volledige BWC en niet of nauwelijks over zo'n minicorrectie die ik nodig heb (denk ik).

:48: :48:

Prinsesje

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Prinsesje,

Lees dat je net als ik ook maandag 15 maart naar Beau Care gaat voor een 1ste consult. Toevallig hoor. Hoe laat moet je, misschien zitten we wel naast elkaar in de wachtkamer hahaha. Ik moet om 11:30 uur.

Groetjes Tine

Link naar reactie
Delen op andere sites

over de wachtlijst bij Beaucare ; Ik had 22 feb mn consult en wist al meteen dat ik daar mijn BV wou laten doen, Na het consult gebeld voor een afspraak en het is 11 Mei geworden ! (was de eerste optie). Wachtlijst is dus wel iets langer dan op hun site vermeld staat maar ik heb het er allemaal voor over :131:

xx Maa

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Prinsesje,

Lees dat je net als ik ook maandag 15 maart naar Beau Care gaat voor een 1ste consult. Toevallig hoor. Hoe laat moet je, misschien zitten we wel naast elkaar in de wachtkamer hahaha. Ik moet om 11:30 uur.

Groetjes Tine

Haha! Dat is zeker grappig! Maar ik ben iets later dan jij; half twee geloof ik. Misschien komen we elkaar tegen als jij klaar bent en ik wegga!

Het is trouwens wel wat verwarrend hoor, jou naam... Die Nickname gebruik ik ook vaak!

Link naar reactie
Delen op andere sites

over de wachtlijst bij Beaucare ; Ik had 22 feb mn consult en wist al meteen dat ik daar mijn BV wou laten doen, Na het consult gebeld voor een afspraak en het is 11 Mei geworden ! (was de eerste optie). Wachtlijst is dus wel iets langer dan op hun site vermeld staat maar ik heb het er allemaal voor over :131:

xx Maa

Aij... daar wordt ik dan weer niet vrolijker van :139:. Nu ik eenmaal de beslissing heb genomen wil ik zó graag deze zomer er al van genieten. Zit er toch aan te denken nog een GOEDE kliniek te zoeken met kortere of geen wachttijden. Iemand tips? Zullen waarschijnlijk wel duurdere klinieken zijn... :mellow:

Trouwens, er zijn er meer die het in België hebben laten doen. Moet je dan ook naar België voor de na-controles en verwijderen van de hechtingen enzo? Dat is wel een nadeel...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi prinsesje,

Ik had ook 22 februari het consult bij beau care, maar ik kon 20 april al terecht.

Dus het kan ook meevallen.

Bij Bergman kliniek ben je vaak sneller aan de beurt. Toen ik daar op consult was, kon ik 3 weken later al komen voor een BV.

En over die andere klinieken in België. Vaak kan je op de site zien waar je terug moet komen voor nacontrole. Soms kan je ook in Nederland gewoon terug komen.

En de hechtingen kan je ook vaak bij de huisarts laten verwijderen.

Groetjes

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast babbelaar

hey ..ik heb jouw ook even bij zitten lezen.

goed dat je bij 2 gaat informeren.

ik liep al bij de bergman kliniek voor mn benen(spataderen)

en ik mocht het van mn man doen..mits het in deze kliniek gebeurde...

dus wat het ook zou kosten..het moest daar!

en ik ben er ook blij mee hoor...vind het prima.

maar spannend zeg...zo zitten we er met een paar achter elkaar!

en ik ben het met jouw eens...iets hangborst is prachtig!!!

groetjes babbelaar!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gister (samen met Nursje) op consult geweest bij Beaucare. Uitkomst: geen mini BWC maar volledige BWC nodig (had ik niet verwacht :o ). Borstlift (nog) niet aan te raden, vergroting lost genoeg op. Prothese achter de spier. Aantal CC is niet ter sprake gekomen, komt op de dag zelf.

Heb vannochtend gebeld voor een datum, zeker omdat ik het graag zsm wil ivm de zomer. WOW: 28 april om 12 uur kan ik al!!! Dat is echt SUPER! :43::5:

Ik heb zaterdag nog een consult bij Boerhave. Dat is dan m'n second opinium. Boerhave is wel duurder (zeker de BWC!), maar daar heb ik wel een heel goed gevoel bij. Vooral m'n man vind het een beetje 'eng' dat Beaucare in België zit en dus het Belgisch recht van toepassing is. Maar hier hoor ik alleen maar goede verhalen over dr. Plovier.

Vraag me wel af of dr. Plovier ook goed is in BWC's! Kent iemand een persoon die een BWC heeft laten doen door dr. Plovier?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heey prinsesje..

Leuk dat je mss ook bij Beaucare gaat.. laat je anders op hun wachtlijst voor uitvallers zetten.. heb k ook gedaan, en als je maar vaak genoeg belt, kom je echt wel eerder aan de beurt..

Mijn vriend vond het ook een eng idee dat ik per se in Belgie wilde gaan, maar je gaat op nacontrole e.d. in NL.. ze staan hier geloof ik ook ingeschreven bij de kvk.. dus tis een Nederlands en Belgisch "bedrijf"..

Maar je hoeft je daar geen zorgen te maken.. dr. Plovier is geen Rock Goerdin.. hij doet zijn werk heel kundig en nazorg vond k ook prima..

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hier ben ik dan!!! :105:

Vanmiddag om half 4 had ik een consult in Amsterdam bij Boerhave. Mijn man (ik noem hem even Yetl) was mee. Een beetje zenuwachtig was ik wel. Om iets voor half 4 parkeerden we de auto letterlijk voor de deur. Yetl stak nog even een sigaret op, en aangezien ik sinds vandaag écht gestopt ben met roken (jaja.. :109:) werd ik echt een beetje ongeduldig. Maar goed, na 5 minuten gingen we naar binnen.

Binnen aangekomen werden we doorverwezen naar de wachtkamer, boven. Helaas hebben we wel zo'n 3 kwartier moeten wachten op dr. Rhoddi. In de wachtkamer zat een meisje/vrouw (rond de 30?) die erg te spreken was over dr. Rhoddi. Ze was 10 jaar geleden al door hem geopereerd en kwam nu voor injectables voor haar eerste rimpeltjes ;). Ze was echt reclame aan 't maken voor hem! Haha! Ze zei dat ik zeker in goede handen bij hem ben, en dat zij 'niemand anders aan haar laat komen dan hem' (:mellow:) . Een goed begin dus.

Toen kwam dr. Rhoddi ons halen. Het begin van het consult vond ik eerlijk gezegd wat egenvallen. Ik had hier op het forum alleen maar gehoord over dat het zo'n vriendelijke fijne man is en dat ie zo'n lief lachje heeft ofzo :106: , maar het begin was wat stijfjes en formeel. Binnen 5 minuten stond ik in m'n halfnaakie voor die man. Maar goed, hij mat m'n borsten op, hij keek even goed naar verhoudingen enzo, en keek in wat tabelletjes. Coclusie: geen borstlift (zei Beaucare ook), ronde prothese (ook idem), vóór de spier. Beaucare adviseerde bij mij achter de spier vanwege randjes, maar dr. Rhoddi was het daar niet mee eens. Ik zal uitkomen op een kleine D cup, wat bij mijn lichaam het beste past volgens hem. Tjonge, dat is even wennen! Dat had ik vroeger ook niet hoor! In mijn ooghoeken zag ik Yetl's ogen wat oplichten. Ik zág hem denken: :101: !!! Haha!

Maar goed, verder adviseerde hij 375 CC tot 400 CC, beter het laatste. Dat is aardig wat! Ook mijn buik hebben we bekeken. Ik kom zeker in aanmerking voor een BWC (en geen mini inderdaad), wat een mooi resultaat zal worden. Nou, kom maar op dan!

Na het gesprek met dr. Rhoddi hadden we aansluitend een gesprek met de consulente. Wat daar precies de bedoeling van was, was ons niet direct duidelijk. Een beetje vaag begon het gesprek over hoe het consult ging, of alles duidelijk was, enz enz. Na enige tijd werd ons duidelijk dat dit een soort van 'nazorg' is. Wel fijn hoor, want al pratend met die dame kom je toch weer op vragen of onduidelijkheden, die je anders pas op de terugweg had bedacht. Tot twee keer toe haalde ze de pc er dus nog even bij om e.e.a. te verduidelijken. We kwamen er al pratend bijvoorbeeld achter dat ik helemaal geen 'pas-sessie' had gehad, terwijl ik daar wel op had gerekend. Meestal doe je dat bij de pc, dus zij was ook verbaasd. Dus: pc erbij, hij haalt de pasprotheses, komt de kamer weer in, duwt zo die dingen in mijn BH (past natuurlijk niet in een A'tje!) en Yetl die even verbaast kijkt maar al snel zich realiseert dat dit zijn werk is. Gelukkig had ik een sportbeha meegenomen, dus kon me even makkelijk omkleden in het kamertje ernaast en deed de pasprotheses er in. Wow! Wel groot hoor! Maar zou wel wennen zijn. En ik had ook nog eens een héél strak tshirtje aan, wat het effect alleen maar groter maakt. Dr Rhoddi trok het tshirtje even iets anders om een beter beeld te krijgen, en Voilá! Daar waren mijn -denkbeeldige- nieuwe tieten geboren! :126:

O ja, ergens in tussentijd kwam dr. Rhoddi nog even in ons kamertje en vroeg de consulente om een foldertje over injectables. Volgens Yetl had ie

z'n blouse ineens een beetje meer open dan voorheen. Jaja, mooi verhaal ;):125: ! Haha! Maar goed, waar was ik.

Uiteindelijk hebben we, echte hollanders, natuurlijk ook even wat over de prijs gezegd. Ik bedoel maar; ik doe wel twéé ingrepen tegelijk, dus kosten voor de anesthesie hebben ze maar één keer! En dan natuurlijk nog de 'vaste klanten korting' (ik doe toch ál mijn plastisch chirurgische ingrepen hier! :125: ) We regelen € 450,00 korting, de kosten van de anesthesie. Nou, dat vind ik netjes en reëel.

Na ongeveer een uur waren we weer buiten. Deze week bel ik om een datum door te geven. Er is voldoende plek, dus dat is geen probleem. Het zal waarschijnlijk rond midden/eind april gebeuren! WOWIE!

Maar eerlijk: ik vind het echt enorm spannend. Ik bedoel, van A/B naar D (en in begin E), dat gaat gewoon opvallen. En dat wil ik niet!!! En dan nog die buik, ik zit gewoon bijna 2 maanden met én een corset, én een BH! Dat is volgensmij echt geen pretje :102: . Maar goed, ik overleef het wel.

En nu slapen :132::100:. Log morgen weer in. Dit is (bijna) net zo verslavend als sigaretten! :78:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ooh wat leuk, en zo snel al! ben heel jalours

Wel leuk dat je ze voor de spier krijgt, dan heb je toch nog een beetje borstweefsel? En ze hangen dan niet?

Ben heel benieuwd naar je na fotos en eigenlijk ook voorfotos. Kan ik alvast dromen als het eindelijk mijn beurt is. Vind wel leuk dan kan jij me alvast tips geven.

En proficiat met je rookvrije dag :43:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik word ook in april geopereerd, het is de maand van de mommy make overs dan hihi

Huh? Ik snap het even niet. Je wordt toch in juli geopereerd? Of heb ik wat gemist :unsure: ? Ik ga vanmiddag gauw even 'alles' bijlezen!

Ik ben ook heel blij dat het voor de spier kan. Na mijn operatie laat ik uiteraard voor/na foto's zien!

Ennuh: op naar dag 2 van het niet-roken!!! :128:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Uiteindelijk hebben we, echte hollanders, natuurlijk ook even wat over de prijs gezegd. Ik bedoel maar; ik doe wel twéé ingrepen tegelijk, dus kosten voor de anesthesie hebben ze maar één keer! En dan natuurlijk nog de 'vaste klanten korting' (ik doe toch ál mijn plastisch chirurgische ingrepen hier! :125: ) We regelen € 450,00 korting, de kosten van de anesthesie. Nou, dat vind ik netjes en reëel.

en gelijk heb je! daarvoor hoef je niet ollands te zijn

Link naar reactie
Delen op andere sites

Prinsesje,volhouden hoor,met niet roken

ja is erg erg erg moeilijk,weet er namelijk alles van....

ik heb wel zoiezo 4sigaretten per dag gerookt,die kon ik niet laten,was bij de koffie smorgens 1

overdag 1 en savonds bij koffie na eten 1 en voor het slapen gaan 1

maar helemaal niet roken is het allerbeste

Link naar reactie
Delen op andere sites

en gelijk heb je! daarvoor hoef je niet ollands te zijn

Inderdaad, zoiets geven ze vaak ook zelf. Maar sommige zijn dan ook zo slim om dat niet te doen en dan is het goed dat je erachter loopt.

Ik heb bij mij chirurg al een correctie gekregen dus kreeg ik deze keer vanzelf korting plus korting omdat het paar ingrepen waren.

En ik ben belgie :64:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Yeeh ik heb je weer gevonden :43: .

Was even zoeken, waar je nou was gebleven haha.

Maar super dat het gisteren zo'n goed gesprek/consult was.

Ben echt heel blij voor je :126: .

Ben benieuwd welke datum het word. Misschien gaan we wel tegelijk.

Zou ik echt super leuk vinden :rolleyes: .

Maar het is vandaag je tweede dag zonder sigaretje!

Lukt dat nog een beetje?

Nu ben ik tenminste niet meer de enige die niet meer rookt, en kan ik je misschien beetje 'ondersteunen' als de rest wel gaat roken;).

Maar spreek je snel weer!

Liefs Nursje

Link naar reactie
Delen op andere sites

Yeeh ik heb je weer gevonden :43: .

Was even zoeken, waar je nou was gebleven haha.

Maar super dat het gisteren zo'n goed gesprek/consult was.

Ben echt heel blij voor je :126: .

Ben benieuwd welke datum het word. Misschien gaan we wel tegelijk.

Zou ik echt super leuk vinden :rolleyes: .

Maar het is vandaag je tweede dag zonder sigaretje!

Lukt dat nog een beetje?

Nu ben ik tenminste niet meer de enige die niet meer rookt, en kan ik je misschien beetje 'ondersteunen' als de rest wel gaat roken;).

Maar spreek je snel weer!

Liefs Nursje

Hihi, ja ik ben verhuist naar 'Mommy Make-over', verbannen naar beneden :103::3:;)

De 19e was nog vrij, dus eh... haha! Zou wel superleuk zijn! Maar ik dénk dat jij iets eerder bent hoor. Ar moet morgen op kantoor de kantoorplanning bekijken, want hij moet natuurlijk een weekje (paar dagen?) vrij nemen voor mij. Hij zei net dat het misschien begin mei ging worden, maar dát wil ik echt niet! Met die bwc erbij wil ik echt die drie maanden hebben voor de vakantie begint. Dus hij zorgt maar voor een paar vrije dagen in april ;).

O ja, het gaat goed met stoppen! :DB) Ik moet wel zeggen dat ik vandaag super chagrijnig was / ben.. :63::69:. Misschien heeft het er iets mee te maken! Maar goed, ik heb niet gerookt en daar gaat het om. Vooral voor die buikwandcorrectie is dat heel erg belangrijk. Weet je, ik hoop dat als alles voorbij is, ik dan niet denk: 'oh lekker, en nu een sigaret'! Zeker op vakantie... :o

Overigens zal ik in de vakantie wel met een wit naveltje zitten :4: . Het litteken mag een jaar niet in de zon! Jammer, maar helaas. Het jaar daarop is alles pas echt mooi (hoop ik :22: ). Ik wil nog wel aan mijn pc vragen, voor de operatie, hoe hoog precíes mijn litteken van de bwc komt. Ik hou namelijk wel van die lage bikini-broekjes, en dat wordt nog wel een uitdaging! Maar het schijnt dat het per persoon verschillend is hoe ver het litteken doorloopt. Het zou wel jammer zijn als het litteken vrij hoog gaat komen te zitten.. :144: Maar dan nog, liever een strak buikie in een wat hoger bikini-broekje, dan een flubberbuik in een laag broekje! :1:

Nou ja, tot sinas!

Liefs,

Prinsesje

Link naar reactie
Delen op andere sites




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.